abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84147574
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 21:03 schreef tong80 het volgende:
Ik moet bekennen dat ik er hoogbejaarde erbij heb gezet om mijn eigen leeftijd accepteerbaar te maken.

Jij bent de helft daarvan?
Maar je woont in het ruige Zaltbommel dus?
I´m back.
pi_84147584
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 21:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, adhv dit artikel leren we niets over die vrouwen persoonlijk, maar wel kun je de conclusie trekken dat dit soort misdrijven gepleegd worden door of olv mensen met een haperend geweten. Dat is alles.
En nu ja, na mijn korte vooropstelde experimenten met stelen, circa een kwart eeuw geleden, kom ik tot de conclusie dat stelen alleen gedaan kan worden (en dan bedoel ik professioneel, langdurig en indien er geen sprake is van doodsnood of wat voor nood dan ook) door mensen die... ene haperend geweten hebben.
Daar kan ik het (groten)deels ook wel mee eens zijn, maar dat was wat mij betreft de discussie ook niet zozeer. Wees iig blij dat jij niet meer steelt.
pi_84147661
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 21:04 schreef Pikanto het volgende:

[..]

Daar kan ik het (groten)deels ook wel mee eens zijn, maar dat was wat mij betreft de discussie ook niet zozeer. Wees iig blij dat jij niet meer steelt.
Ik heb ooit 1 pakje sigaretten gestolen als experiment, uit een supermarkt. Het is niet zo dat ik steel. Ik ben opgegroeid in Zeeuws-Vlaanderen, met een overontwikkeld Ueber-Ich.
I´m back.
pi_84147858
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 21:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik heb ooit 1 pakje sigaretten gestolen als experiment, uit een supermarkt. Het is niet zo dat ik steel. Ik ben opgegroeid in Zeeuws-Vlaanderen, met een overontwikkeld Ueber-Ich.
Er zijn zelfs mensen die iets stelen om het vervolgens - al dan niet anoniem - weer terug te bezorgen.
  Trouwste user 2022 vrijdag 16 juli 2010 @ 21:19:34 #55
7889 tong80
Spleenheup
pi_84148295
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 21:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jij bent de helft daarvan?
Maar je woont in het ruige Zaltbommel dus?

De laatste moord in Bommel is idd recent.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')