Ik zou ook niet anders wetenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De kans dat ik ooit over ga stappen is zeer klein, maar leuk is anders.
Tja, die figuren heb je hier op Fok ook genoeg rond lopenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als hier met carnaval spreuken op wagens fout geschreven staan dan zijn er altijd een aantal puristen die daar een punt van maken zelfs.
Idd, voor het Maastrichts is er zelfs een raadsbesluit dat de juiste spelling afkondigt (nadat een commissie van wijzen er eerst eentje gemaakt heeft). Ik spreek vaker Maastrichts dan Nederlands, schrijven is andersom. Echt goed schrijven lukt niet maar ik denk dat ik boven het gemiddelde zit.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja die is eralleen kan ik de meeste woorden toch niet typen.
Grammarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
Ik waag me niet eens aan het schrijven. Het is gewoon een hels karweiquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:19 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Idd, voor het Maastrichts is er zelfs een raadsbesluit dat de juiste spelling afkondigt (nadat een commissie van wijzen er eerst eentje gemaakt heeft). Ik spreek vaker Maastrichts dan Nederlands, schrijven is andersom. Echt goed schrijven lukt niet maar ik denk dat ik boven het gemiddelde zit.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:20 schreef nattermann het volgende:
[..]
GrammarJa ik had al een ninja editSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet snel genoeg blijkbaar
![]()
Ja thuis en tegen bekenden welquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:49 schreef ebke het volgende:
Dus bijna iedereen hier praat normaal gesproken plat
Klopt, zelfs 80% van de telefoongesprekken op het werkquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:49 schreef ebke het volgende:
Ich euver ut algemein neet, als miense mich aanspraeke in ut Bargoens , den doan ich het waal..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:49 schreef ebke het volgende:
Ik vraag altijd netjes aan de telefoon als ik een vreemde spreek of ik plat kan kallenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:51 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Klopt, zelfs 80% van de telefoongesprekken op het werk(de 20% zijn bedrijven buiten Limburg)
Limburgse klanten beginnen meteen in het Limburgsquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:52 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik vraag altijd netjes aan de telefoon als ik een vreemde spreek of ik plat kan kallen
..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:52 schreef Tism het volgende:
[..]
Ich euver ut algemein neet, als miense mich aanspraeke in ut Bargoens , den doan ich het waal..
Ik ga het mijn kinderen ook zeker leren.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:54 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Limburgse klanten beginnen meteen in het Limburgsdan doe ik het automatisch terug
en van de meeste weet ik wel of ze Limburgs spreken of niet.
We moeten het ook blijven spreken, het mag never nooit uitsterven!
Ik zal het mijn kinderen in iedergeval leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |