quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:52 schreef Enchanter het volgende:
Bel ik gisteren m'n pa om te vragen hoe het gaat en zo , krijg ik te horen dat ze hem die dag daarvoor hebben geprobeerd te beroven.
Want hij lag op bed , wordt er 8:15 of zo aangebeld.
Pa:![]()
wie belt er nou zo vroeg aan
Doet 'ie de deur open , staan er 2 negerinnen voor de deur.
Pa : "goedemorgen"
Zij :" goedemorgen meneer , we komen uw medicijnen brengen"
Pa :"Ik heb helemaal geen medicijnen besteld"
Zij :"Jawel hoor , dat staat op 'dit' papiertje" (ze liet niet zien wat er op het papiertje stond)
Pa :"Van welke huisarts komen jullie dan?"
Zij :"Weet ik niet , staat er niet bij" ()
Pa :"Nou , dan zal het wel niet voor mij zijn"
Zij duwt m'n vader een beetje opzij en doet een stap naar binnen en zegt :"Nou ik kijk het binnen wel even voor u na"
M'n pa duwt er terug en zegt :"Dat zal ik gewoon niet doen , tenzij je echt levensmoe bent"![]()
Ze kijkt nog een keer op haar papiertje , zegt ze :" Oh , hier moeten we niet zijn , we zijn verkeerd , sorry meneer"
Pa gooit de deur dicht "nou tot ziens he"
Klacht : zie TT
Subklacht 1 : m'n (te nuchtere) pa wilt geen aangifte doen , want volgens hem doet de politie toch niets en als ze wel wat zouden doen , dat ze dan de halve bijlmer leeg zouden moeten halen , want volgens hem lijken al die 'zwartjes' () toch op elkaar
Subklacht 2 : Ik moet zo werken maar heb geen zin
EDIT subklacht 3: FOUT in TT nederinnen = Negerinnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lullig genoeg zit dat toch een beetje in de genen. Ik bedoel, een tijger en een leeuw moeten elkaar ook niet, maar het zijn allebei katten... en voor de ene soort lijkt de andere altijd op elkaar... voor de leeuw hebben alle kuttijgers streepjes, en voor de tijgers geldt dat de leeuwen maar een saai kleed hebben, behalve sommige mannetjes, die hebben ook nog eens een lelijk jaren '60 kapsel...quote:
Owwww, okeeee........quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:07 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Lullig genoeg zit dat toch een beetje in de genen. Ik bedoel, een tijger en een leeuw moeten elkaar ook niet, maar het zijn allebei katten... en voor de ene soort lijkt de andere altijd op elkaar... voor de leeuw hebben alle kuttijgers streepjes, en voor de tijgers geldt dat de leeuwen maar een saai kleed hebben, behalve sommige mannetjes, die hebben ook nog eens een lelijk jaren '60 kapsel...
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:00 schreef De_Vink het volgende:
Je staat op 1 in Google als je zoekt op "Nederinnen"
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:00 schreef Fortitude het volgende:
Nederinnen die om 8:15 op zijn? Verzonnen topics.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, die noem je Gangstah Bitchesquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:56 schreef Alicey het volgende:
Nederinnen, ik dacht even dat dat over blanke meisjes ging die negertaal praten. Een gemiste kans.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |