quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:15 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Nee joh dat is geen gedoe, dat is hartstikke leuk... Alleen als het om je oren vliegt dan kan het wel eens lachbuien opleveren en dat is beetje onhandig tijdens het klaarkomen
Nou je kan het als man natuurlijk saai beginnen te vinden om alleen over de borsten van je vriendin klaar te komen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:15 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Nee joh dat is geen gedoe, dat is hartstikke leuk... Alleen als het om je oren vliegt dan kan het wel eens lachbuien opleveren en dat is beetje onhandig tijdens het klaarkomen
[..]
Wat is het verschil tussen zulks en rest?
Zomer-AIDS Spank?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:20 schreef SpankmasterC het volgende:bro! Mijn shirts zijn ook binnen! Ben alleen echt bestwel redelijk ziek
Begint dat oven-bittergarnituur nu pas zijn sporen na te laten?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:20 schreef SpankmasterC het volgende:
bro! Mijn shirts zijn ook binnen! Ben alleen echt bestwel redelijk ziek
Haha ja dat zal wel jaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Begint dat oven-bittergarnituur nu pas zijn sporen na te laten?
Nee, want dan zou ik buiten moeten zijn geweest... Denk eerder gebrek aan zomer-onthouding!quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:19 schreef Rossdale het volgende:
Voordat er geroepen wordt dat ik vieze dingen bedenk
[..]
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:21 schreef koei het volgende:
Zo, tijd om te gaan sporten en daarna uit eten en naar de film! Fijne avond enzo allemaal!
PUquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:42 schreef AQuila360 het volgende:
De 200ste PU valt net op de mat! Wat een dubbeldik bazen nummer vol met de vetste momenten van de afgelopen tig jaar.
PU GALORE alom![]()
![]()
![]()
quote:Je hebt 1.95 EUR korting bij 12Game.Com (xxxxxxxxxx) gewonnen met onze PU 200 12Game.Com krasactie! Ontzettende mazzelpik dat je er bent
wat een kortingquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:59 schreef AQuila360 het volgende:
Zat een code bij waarmee je prijzen kon winnen dus ik stuur die code in en krijg ik dit mailtje
Je hebt 1.95 EUR korting bij 12Game.Com (xxxxxxxxxx) gewonnen met onze PU 200 12Game.Com krasactie! Ontzettende mazzelpik dat je er bent
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:59 schreef AQuila360 het volgende:
Zat een code bij waarmee je prijzen kon winnen dus ik stuur die code in en krijg ik dit mailtje
[..]
LAME![]()
ik heb geen SNESquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:10 schreef AQuila360 het volgende:
Flodder wrom koop je nooit nieuwe NES EN SNES spellen.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:10 schreef AQuila360 het volgende:
Flodder wrom koop je nooit nieuwe NES EN SNES spellen.
ik moet morgen gewoon werken hoorquote:
Dit jaar ga je chicks hosselen met een jerry can GHBquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:42 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
ik moet morgen gewoon werken hoorMaar daarna ga ik lekker door naar Nijmegen
ben daar al ruim 6 jaar niet op de vierdaagse geweest, werd weer eens tijd. Volgend weekend nacht van Delden, dit keer gedraag ik me maar. Vorig jaar was ik knetter stoned waar mijn collega's en baas bij was
dit keer maar niet weer doen.
nee, ik ga mij gewoon gedragenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:46 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dit jaar ga je chicks hosselen met een jerry can GHB
iritant muziekje voor een veel te simpele bossquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:01 schreef KneusTeun het volgende:
Gif voor bij titel:FAKE!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Japanse vrouwen hebben helemaal geen grote borsten!Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:01 schreef KneusTeun het volgende:
Gif voor bij titel:wie heeft de walvis lopen trekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Khad nog een restant behang lijm liggen.quote:
maar jappaners zijn dol op walvissenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Khad nog een restant behang lijm liggen.
Maar wij houden niet van walvissen, wij zijn meer van de stieren.quote:
Dan is er meer voor jouwquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Personeels bbq. Alleen lijkt het of sommige mensen nog nooit iets gegeten hebben!
fixedquote:
Lezenquote:
Voor het zelfde geld deden ze aan een dieet van wortels en waterquote:
Ik las het als in de zin van, damm woman eat something please.quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:42 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
ik moet morgen gewoon werken hoorMaar daarna ga ik lekker door naar Nijmegen
ben daar al ruim 6 jaar niet op de vierdaagse geweest, werd weer eens tijd. Volgend weekend nacht van Delden, dit keer gedraag ik me maar. Vorig jaar was ik knetter stoned waar mijn collega's en baas bij was
dit keer maar niet weer doen.
I know het is niet de eerste keer dat ik er geweest benquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Het is altijd super tof en gaat de hele week door
Als ik je tegen kom krijg je een biertjequote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:22 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
I know het is niet de eerste keer dat ik er geweest ben
Dat moet wel lukkenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als ik je tegen kom krijg je een biertje![]()
Man, elke gamer heeft minimaal een NES en een SNES in huis (ik ben zelf met een NES begonnen) met heel veel mazzel een SNES met 20 games overgekocht van wat mensen voor 25 euroquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:25 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik heb geen SNES
en ik zie wel voor die NES
Op flodder is geen pijl te trekken .quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:28 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Man, elke gamer heeft minimaal een NES en een SNES in huis (ik ben zelf met een NES begonnen) met heel veel mazzel een SNES met 20 games overgekocht van wat mensen voor 25 euro
Daarna de rest gekocht.
Die dingen zijn best duurquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:36 schreef Sigmund666 het volgende:
Enige console die ik nog wil hebben in de collectie met de daarbij behorende toffe games is de Sega Dreamcast
Street Fighter 3-serie. Geniale shit, heel moeilijk te krijgen, en met reden
Ik heb geen van beide gehad, Begonnen om de commodore 64 en toen jaren op PC gegamed. Pas sinds ongeveer 3 jaar een consolle tot mijn beschikkingquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:28 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Man, elke gamer heeft minimaal een NES en een SNES in huis (ik ben zelf met een NES begonnen) met heel veel mazzel een SNES met 20 games overgekocht van wat mensen voor 25 euro
Daarna de rest gekocht.
Ik ben werkelijk opgegroeid met consoles. Mijn moeder was echt enorm console-fanatic. Eerste ding dat in huis stond was een NES met wat spellen, daarna een Sega Megadrive. Daarna een hele periode afgetaaid met een Gameboy (met Mario Bros 1, 2 en 3 (Wario) ) werden zo ongeveer 6 games per maand helemaal kapot gespeeldquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:38 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik heb geen van beide gehad, Begonnen om de commodore 64 en toen jaren op PC gegamed. Pas sinds ongeveer 3 jaar een consolle tot mijn beschikking
http://cgi.ebay.nl/BOXED-SEGA-DREAMCAST-CONSOLE-2-PADS-2-MEMORY-MOUSE-/300444048411?cmd=ViewItem&pt=UK_VideoGames_VideoGameConsoles_VideoGameConsoles&hash=item45f3dc5c1bquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:36 schreef Sigmund666 het volgende:
Enige console die ik nog wil hebben in de collectie met de daarbij behorende toffe games is de Sega Dreamcast
Street Fighter 3-serie. Geniale shit, heel moeilijk te krijgen, en met reden
Ik heb op de gameboy ook een mario gespeeld maar is dat dan die mario bros? Want die was toch wel anders dan die snes dingen enzo?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:41 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik ben werkelijk opgegroeid met consoles. Mijn moeder was echt enorm console-fanatic. Eerste ding dat in huis stond was een NES met wat spellen, daarna een Sega Megadrive. Daarna een hele periode afgetaaid met een Gameboy (met Mario Bros 1, 2 en 3 (Wario) ) werden zo ongeveer 6 games per maand helemaal kapot gespeeld
Enige spel dat ze nooit heeft kunnen uitspelen trouwens was Castlevania : Belmont's Revenge
Dus we moeten ook niet zeggen, dat je 5 maanden gelden in een dronken bui het al had verklaptquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:46 schreef Morthill het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ame-blood-stone.html
Eindelijk is het officieelik weet dit verdomme al vijf maanden maar mocht niks zeggen van Activision
Goed! Het is over danku voor het vragen!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:58 schreef badboynova het volgende:
Aq hoe is het met je rug?
Ik hoor je al denken "nooit meer een wortelkANAAL behandeling"
Voor de rugpijn van AQ, had hij zekers zo een formaat zetpil nodigquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:01 schreef Sharpdressedman het volgende:
niks wat een zetpil niet kan fixen!
de dreamcast IS goedkoop , je hoeft je dreamcast niet om te bouwen om gebrande spellen te lezen dat kan die standaard al hij is niet beveiligdquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:43 schreef Tain het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.nl/BOXED-SEGA-DREAMCAST-CONSOLE-2-PADS-2-MEMORY-MOUSE-/300444048411?cmd=ViewItem&pt=UK_VideoGames_VideoGameConsoles_VideoGameConsoles&hash=item45f3dc5c1b
Heb je ieder geval de console redelijk goedkoop
a me nooit niet, ik rij in een nissan nx100 en een (nu nog) groot wit ding met een ster aan de voorkant .quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:05 schreef AQuila360 het volgende:
bayboy rij jij in een Hyundai excel ?
Heb jij nog dreamcast?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:07 schreef DJ_ het volgende:
[..]
de dreamcast IS goedkoop , je hoeft je dreamcast niet om te bouwen om gebrande spellen te lezen dat kan die standaard al hij is niet beveiligd
alleen heb je voor sommige games een bootdisc nodig maar dat is nog geen probleem
jep . daarom weet ik het ookquote:
Precies mijn levensverhaal! Broertje!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:38 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik heb geen van beide gehad, Begonnen om de commodore 64 en toen jaren op PC gegamed. Pas sinds ongeveer 3 jaar een consolle tot mijn beschikking
nogmaals, Aq het is weekend maar je moet je wel blijven gedragenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:09 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ver_be_the_same.html
Je vader Badboy?
Sowwyquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:16 schreef badboynova het volgende:
[..]
nogmaals, Aq het is weekend maar je moet je wel blijven gedragen
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Precies mijn levensverhaal! Broertje!
Je gaat naar de tandarts en gaat weer weg met pijn in je rugquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:58 schreef badboynova het volgende:
Aq hoe is het met je rug?
Ik hoor je al denken "nooit meer een wortelkANAAL behandeling"
zoals uit de grafiek blijkt loop ik wat achterquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
Als jij wilt horen dat je goed bent, dan zeg ik dat toch
Kom jij in SC?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:46 schreef Nebo het volgende:
Good morning fumofu's! Gisteren terug gekomen uit P tot de ortugal. Heb ik nog iets nuttigs gemist in de SC?of was het ouderwets gebagger?
same as always... games, chicks, seks en gezeik tegen een aantal mensen. Enige is een rel met ed eigenlijk...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:46 schreef Nebo het volgende:
Good morning fumofu's! Gisteren terug gekomen uit P tot de ortugal. Heb ik nog iets nuttigs gemist in de SC?of was het ouderwets gebagger?
Hij had Ross genaaid met zijn e-mail ofzo, en iemand opgelicht met een Macbook.quote:
Hij's een boefje, en we vinden hem collectief niet meer liev!quote:
En we zijn collectief verliefd op de leukste jongen uit de SC!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hij's een boefje, en we vinden hem collectief niet meer liev!
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:20 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Hij had Ross genaaid met zijn e-mail ofzo, en iemand opgelicht met een Macbook.
Ik houd ook van julliequote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:27 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En we zijn collectief verliefd op de leukste jongen uit de SC!
U vraagt, wij draaien.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:28 schreef Nebo het volgende:
[..]
Iemand de link waar ik het allemaal terug kan lezen? Ik ben nu wel benieuwd
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:36 schreef Morthill het volgende:
Hmm, mijn broertje viert morgen zijn verjaardag/afstuderen, maar door de NS kost het me minimaal 3 uur en 45 minuten reistijd. Ik heb daar eigenlijk geen zin in
Als ik via Utrecht kon reizen was het tot daar aan toe, maar ik moet gvd via Nijmegen. Dat is dus vanaf Zwolle tot Vught in een stoptrein zitten. Broederliefde is niet gelijk aan 8 uur in een trein doorbrengen om een dagje thuis te komen. Ik trek de grens bij 5,5 tot 6.quote:
Ik zou morgen graag 8,5 uur werken. Sterker nog, mocht ik dat maar elke zaterdag doen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:49 schreef koei het volgende:
Naar Nijmegen is waarschijnlijk ook gezellig druk aangezien het daar groot feest is sinds vandaag tot eind volgende week
Maar kan je er dan niet gewoon een weekendje sociaal doen van maken? Dan ben je daar ook voorlopig weer vanaf!
Ik mag morgen 8,5 uur werken, dus het kan altijd erger!
Waarom en w0t? Als ik zeg Vught bedoel ik ook Vught. Niet een stad die daar in de buurt ligt.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
TOT vught? Denk eerder den bosch?
Omdat in den bosch de trein toch andere richting op gaat? Vught is een station van niks, dus vind het raar als je daar over staptquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik zou morgen graag 8,5 uur werken. Sterker nog, mocht ik dat maar elke zaterdag doen.
[..]
Waarom en w0t? Als ik zeg Vught bedoel ik ook Vught. Niet een stad die daar in de buurt ligt.
Waarom zou ik overstappen in Vught? Sterker nog, waarop zou ik moeten overstappen? De trein gaat alleen van Den Bosch naar Eindhoven en vice versa.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Omdat in den bosch de trein toch andere richting op gaat? Vught is een station van niks, dus vind het raar als je daar over stapt
Nick woont in Vught. Nick wil de grote Morthill ontmoeten!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom zou ik overstappen in Vught? Sterker nog, waarop zou ik moeten overstappen? De trein gaat alleen van Den Bosch naar Eindhoven en vice versa.
Goeie shit.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:51 schreef Sigmund666 het volgende:
Weekendshit om te luisteren!
(Ik heb hem hier op 12" vinyl liggen)
Je hebt het net over van zwolle naar vught?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom zou ik overstappen in Vught? Sterker nog, waarop zou ik moeten overstappen? De trein gaat alleen van Den Bosch naar Eindhoven en vice versa.
Ja, Zwolle - Nijmegen, Nijmegen - Vught. Dat hele gedeelte is stoptrein.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je hebt het net over van zwolle naar vught?
En nee Sig, ik woon niet in Vught en dan nog wil ik meneer zuurpruim niet ontmoeten
Ik zag in eerste instantie de zijkant en dus maar 1 vreemde bult, later zag ik de voorkant en toen bleken het twee rare bultenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:06 schreef Nebo het volgende:
Jij dacht een rare buik? Hoe ben je er achter gekomen dat het inderdaad borsten bleken te zijn dan?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, Zwolle - Nijmegen, Nijmegen - Vught. Dat hele gedeelte is stoptrein.
[..]
Ik zag in eerste instantie de zijkant en dus maar 1 vreemde bult, later zag ik de voorkant en toen bleken het twee rare bulten
Ik heb nog nooit een kameel op twee poten zien lopen. Dus in dat opzicht moet ik zeggen, nee.quote:
Vandaag dus wel. Een wonder der natuur! De evolutie! Je bent er getuige van geweest!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een kameel op twee poten zien lopen. Dus in dat opzicht moet ik zeggen, nee.
Vught natuurlijkquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
Waar moet je precies heen dan Morthill?
Ik waarschuw je even: Arnhem ligt eruit, tot en met 22 augustus. Ik werk praktisch naast het station van Goor en als je het om de ong 25 minuten hoort kun je dat opdreunenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als ik via Utrecht kon reizen was het tot daar aan toe, maar ik moet gvd via Nijmegen. Dat is dus vanaf Zwolle tot Vught in een stoptrein zitten. Broederliefde is niet gelijk aan 8 uur in een trein doorbrengen om een dagje thuis te komen. Ik trek de grens bij 5,5 tot 6.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:18 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik waarschuw je even: Arnhem ligt eruit, tot en met 22 augustus. Ik werk praktisch naast het station van Goor en als je het om de ong 25 minuten hoort kun je dat opdreunen
edit: kortom bussen ingezet
Wees blij dat ie het verteldquote:
op ns.nl staat dat die werkzaamhede pas vanaf 25 juli ingaanquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:24 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Wees blij dat ie het verteld
Anders zit je helemaal in de penarie.
in de penarie nog welquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:24 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Wees blij dat ie het verteld
Anders zit je helemaal in de penarie.
In deep shit, naar de ratsmodee, in de problemen, met de gebakken peren zitten, ge zit in diepe misserie, etc. etc.quote:
omg vrouwenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:56 schreef Cruise.Elroy het volgende:
GoedenavondTerug van een feest vol drank en gezelligheid.
[ afbeelding ]
Je vergeet de ps3 oplichting.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:20 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Hij had Ross genaaid met zijn e-mail ofzo, en iemand opgelicht met een Macbook.
Er wonen daar wel een paar leuke vrouwkes, en natuurlijk worstenbroodjes van de bakker tegen over de computer winkelquote:
Als je 16 bent misschienquote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Er wonen daar wel een paar leuke vrouwkes
En dat ie hier ineens niet meer komtquote:
Toen ik 16 was jaquote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 09:05 schreef Reintji het volgende:
Mogguh
Heb hem gisternacht al gedownload, zometeen lekker ontbijten met Cruesli door mn neus!quote:
Maar dat is gek!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En dat ie hier ineens niet meer komt.
Het is meer dan dat dude, het is ook je IP wat is achtergebleven in de logs van gmailquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Maar dat is gek!
Het is echt te geniaal om te zien dat Rossdale zo dom is geweest om zich te laten hacken, het mooiste van alles is dat hij er heilig van overtuigt is dat ik het ben. Dat snap ik al niet, omdat hij het meest oninteressante persoon van deze SC is.
Rossdale heeft mij om hulp gevraagd met z'n Tele2 decoder, hij heeft mij ook z'n username gegeven. Blijkbaar gebruikt hij 2 dezelfde wachtwoord voor zowel z'n Gmail als Tele2 account. Rossdale denkt dat ik het wachtwoord van z'n Tele2 account kan zien zodat ik z'n Gmail account zou hebben gehacked.
Maar dat kan niet, we kunnen bij Tele2 de wachtwoorden van klanten niet zien.
Ik snap al niet waarom ik me moet verantwoorden voor Rossdale die zo dom is geweest om zich te laten hacken.
Wie vind je dan wel interessant ( nu niet met je piemol gaan denken)quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Maar dat is gek!
Het is echt te geniaal om te zien dat Rossdale zo dom is geweest om zich te laten hacken, het mooiste van alles is dat hij er heilig van overtuigt is dat ik het ben. Dat snap ik al niet, omdat hij het meest oninteressante persoon van deze SC is.
Rossdale heeft mij om hulp gevraagd met z'n Tele2 decoder, hij heeft mij ook z'n username gegeven. Blijkbaar gebruikt hij 2 dezelfde wachtwoord voor zowel z'n Gmail als Tele2 account. Rossdale denkt dat ik het wachtwoord van z'n Tele2 account kan zien zodat ik z'n Gmail account zou hebben gehacked.
Ik snap al niet waarom ik me moet verantwoorden voor Rossdale die zo dom is geweest om zich te laten hacken.
quote:
Serieus?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Maar dat is gek!
Tuurlijk is dat een aanwijzing, maar geef een aap een pc en een boek over hacken en die kan dat zelfs fixen, mensen verwarren IP adres te vaak met MAC adres volgens mij.. IP adres is zo makkelijk te faken.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:14 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het is meer dan dat dude, het is ook je IP wat is achtergebleven in de logs van gmail
Ja nee tuurlijk, het valt te fakenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat een aanwijzing, maar geef een aap een pc en een boek over hacken en die kan dat zelfs fixen, mensen verwarren IP adres te vaak met MAC adres volgens mij.. IP adres is zo makkelijk te faken.
Maar goed daar gaan we weer
Rossdale heeft mijn IP gevraagd bij de admins.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:20 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja nee tuurlijk, het valt te fakenMaar het is wel een aanwijzing
Ik denk dat de beste verdediging nog steeds is dat ross en ed geen hate hadden ofzo, kijk als hij het bij agayla had gedaan was het wat anders geweest.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:20 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja nee tuurlijk, het valt te fakenMaar het is wel een aanwijzing
Ja dat is ook wel raarquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:24 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Rossdale heeft mijn IP gevraagd bij de admins.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:26 schreef badboynova het volgende:
En mijn xbox gaat gezellig ping doen als hij open en dicht gaat![]()
quote:
Het is nog altijd beter dan Manitaquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:46 schreef badboynova het volgende:
Deze zal volgende week wel heel hoog staan in de top 40
* Je IP springt naar voren bij meerdere logsquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Maar dat is gek!
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
* Je IP springt naar voren bij meerdere logs
* Je oplichtingshistorie spreekt je tegen
* Ik heb overigens helemaal niet om jouw IP gevraagd bij de admins
* Mijn wachtwoord was niet te raden omdat het geen woord of logische serie van tekens is/was
* Het was geen brute force hack
* De enige andere plek waar ik dat wachtwoord ook gebruikte was bij tele 2, jij wist daar mijn login en dus gegevens
* Met opgevraagde gegevens heb je genoeg info voor een SQL injectie of andere fratsen
Het is gewoon te duidelijk en waarom zou iemand jou er in willen luizen? Misschien AQ of Flodder maar die zijn te dom om te schijten dus dat lijkt me stug. Dat je het gedaan hebt is mij duidelijk, je reden iig niet.
Het feit dat zoeken op je naam direct naar een oplichtingssite linkt vind ik wel tof, veel succes om zo een baan te vinden na je studie aangezien elke potentiële baas zijn sollicitanten googled. En bij Tele2 is men ook op de hoogte dus ik ben happy
Requim of spirit is leuker :pquote:
quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel raarBetekent dat dat die mongool van een admiraal anaal ook ff mijn gegevens kan opvragen?
Ik snap dat Rossdale dat deed, zou exact hetzelfde hebben gedaan, maar dat FOK zo makkelijk gegevens weggeeft vind ik ook wel krom.
yup, die is ook vetquote:
Oh damnquote:
die met die appels isquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:02 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Oh damn
http://cyriak.co.uk/blog/
Hier staat ie ergens, die met die appels, maar de rest is ook wel leip
Dwaasquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
* Je IP springt naar voren bij meerdere logs
* Je oplichtingshistorie spreekt je tegen
* Ik heb overigens helemaal niet om jouw IP gevraagd bij de admins
* Mijn wachtwoord was niet te raden omdat het geen woord of logische serie van tekens is/was
* Het was geen brute force hack
* De enige andere plek waar ik dat wachtwoord ook gebruikte was bij tele 2, jij wist daar mijn login en dus gegevens
* Met opgevraagde gegevens heb je genoeg info voor een SQL injectie of andere fratsen
Het is gewoon te duidelijk en waarom zou iemand jou er in willen luizen? Misschien AQ of Flodder maar die zijn te dom om te schijten dus dat lijkt me stug. Dat je het gedaan hebt is mij duidelijk, je reden iig niet.
Het feit dat zoeken op je naam direct naar een oplichtingssite linkt vind ik wel tof, veel succes om zo een baan te vinden na je studie aangezien elke potentiële baas zijn sollicitanten googled. En bij Tele2 is men ook op de hoogte dus ik ben happy
Precies hetzelde als ik waarschijnlijk: goede smaak.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:09 schreef AQuila360 het volgende:
Spankmans wtf heb jij met baarden en snorren en sikken![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:14 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Een goede snor is een sleutel naar je stoutste dromen.
Ik heb die van mij er net vanaf voor vanavond.. had maar eerder gezegdquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:14 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Precies hetzelde als ik waarschijnlijk: goede smaak.
Hier, wat wil je weten over chicks?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:38 schreef Nebo het volgende:
Waar is Gamebabeje? Ik heb haar kennis nodig!
Mannen met snorren of baardenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:14 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Precies hetzelde als ik waarschijnlijk: goede smaak.
heerlijk als je een paar dagen vrij bent om je braad gewoon lekker wild te laten groeienquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:50 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Mannen met snorren of baardenIk kan het er niet op...
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:44 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hier, wat wil je weten over chicks?
Zoveel beter, die nieuwe?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:40 schreef badboynova het volgende:
12 games (forza3 beide dvd's) geinstalleerd, en nu nog 161 GB over
Zal zo even antwoorden als ik bij mijn computer kan. niet heel relaxed om lappen te tikken op de telquote:
Snorren en baarden zijn geweldig, alleen jammer dat het er niet uitziet.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:50 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Mannen met snorren of baardenIk kan het er niet op...
Bij de een wel, bij de ander niet. Bij mij ziet het er best wel baas uit, bij een ander weer niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:47 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Snorren en baarden zijn geweldig, alleen jammer dat het er niet uitziet.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:50 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Bij de een wel, bij de ander niet. Bij mij ziet het er best wel baas uit, bij een ander weer niet.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:12 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Sommige mannen staat het inderdaad wel, maar dat is sowieso niet mijn type man. Stiekem ben ik toch meer van de mooiboys
quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:00 schreef Cruise.Elroy het volgende:
WTF ik heb nu een banner van www.alleenstaande-mamas.nl. Een datingsite voor alleenstaande moeders. Ik vraag me af hoeveel mannen zich hiervoor aanmelden
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:24 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Er is weinig mis mee, maar je gaat ze niet speciaal opzoeken. Net zoals het bijv. geen ramp is als een vrouw een teennagel mist, maar dat betekent niet dat ik ga daten op www.IkMisEenTeennagel.nl
Ik snap gewoon niet waarom je als man daar zou gaan daten als je ook kan daten op sites waar niet iedere vrouw een kind aan d'r tiet heeft hangen.
Ja die mannen zullen ook wel bestaan, maar het zullen er zeker niet veel zijn.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:50 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En stel dat je nou een papa bent en iemand in dezelfde fase van het leven zoekt? Of dat je graag vader wilt spelen maar geen zin hebt in poepluiers etc...
Er komt zou trouwens een slechte vechtfilm met een knappe brunette en een leuke kerel die haar gaan zoenen op de tv
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:56 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ja die mannen zullen ook wel bestaan, maar het zullen er zeker niet veel zijn.
Welke film? Waar? Toch niet op een van je filmkanalen he? Dan kan ik het niet zien
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:03 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Dit is gewoon pure payback omdat je nu zelf moet koken. Jij bent slecht![]()
quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:18 schreef koei het volgende:
Cruise, op BBC 1 is nu Toy Story 2, die is wel door iedereen (behalve digitenne mensen) te bekijken!
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:36 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Waar zijn de goede oude tijden dat het nog jongens tegen meisjes was
Gevonden, een dakloos verstandquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:16 schreef AQuila360 het volgende:
verdammt noch mal als je iets nodig hebt kun je het nietvinden
Alsjeblieft, bespaar ons je vreselijk slechte grappen.quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:04 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Alsjeblieft, bespaar ons je vreselijk slechte grappen.
(Dat doe ik namelijk ook)
Dan vraag ik mijzelf af van wie jij dat moet?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:04 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Alsjeblieft, bespaar ons je vreselijk slechte grappen.
(Dat doe ik namelijk ook)
Van zichzelfquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:22 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dan vraag ik mijzelf af van wie jij dat moet?
Van mezelf inderdaad. Ik weet dat mijn uitgetikte grappen verschrikkelijk fout of slecht zijn. Als ik ze in het moment hier en nu vertelde waren ze lachbaar geweest.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:22 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dan vraag ik mijzelf af van wie jij dat moet?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:30 schreef Flodder450 het volgende:
http://www.wegame.com/watch/the-gmod-idiot-box-episode-9/
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:18 schreef koei het volgende:
Cruise, op BBC 1 is nu Toy Story 2, die is wel door iedereen (behalve digitenne mensen) te bekijken!
Flikker op met je linkdumps manquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:30 schreef Flodder450 het volgende:
http://www.wegame.com/watch/the-gmod-idiot-box-episode-9/
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:56 schreef Rossdale het volgende:
Net back to the future 2 weer gekeken. Blijft de leukste film van de drie
Laat hem nou Sig! Hij doet er toch niemand kwaad meequote:
Maar het is zo irritant. Daar heb je topics voor om links te dumpen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Laat hem nou Sig! Hij doet er toch niemand kwaad mee
Je hebt de DVD met naakte Poit-footage na 6 keer repeat afgezet?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:11 schreef GameBabe het volgende:
Zo ik heb mijn adh gespierde mannen zonder shirt weer binnen
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:21 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je hebt de DVD met naakte Poit-footage na 6 keer repeat afgezet?
Als je poit een keer naakt ziet heb je je aanbevolen dagelijkse hoeveelheid al ruim binnen volgens mijquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:21 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je hebt de DVD met naakte Poit-footage na 6 keer repeat afgezet?
Met een ip adres kun je niks kneusquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel raarBetekent dat dat die mongool van een admiraal anaal ook ff mijn gegevens kan opvragen?
Ik snap dat Rossdale dat deed, zou exact hetzelfde hebben gedaan, maar dat FOK zo makkelijk gegevens weggeeft vind ik ook wel krom.
Kneus 2quote:
Hey Nickiequote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Met een ip adres kun je niks kneus
[..]
Kneus 2
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:28 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Als je poit een keer naakt ziet heb je je aanbevolen dagelijkse hoeveelheid al ruim binnen volgens mij![]()
![]()
De rauwe potentie straalt er vanaf bij die man.
Uhm denk het niet, maandag weer gewoon werkenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hey Nickie
Ga jij deze week misschien nog naar de zomerfeesten/4daagse feesten in Nijmegen?
Minstensquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:38 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Als je die jongen in boxer hebt gezien dan kun je alweer een maand vooruit
Is wel de hele week nog he?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm denk het niet, maandag weer gewoon werken
Hij is teruggekeerd?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:22 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Waarom DVD's kijken als ik hem ook uit de kelder kan trekken
quote:
Ja maar de rest van de week heb ik weinig tijd ervoor.quote:
Oh. Ik ving juist op dat hij ergens halfnaakt over straat rennend was gezien, met vastgebonden handen en een rubber balletje in zijn mondquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:49 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hij zat altijd al ik de kelder hoor
Nu lekkere een RomKom kijken, dan heb ik mijn potje romance voor vandaag ook weer te pakken...
Jij woont ook bij je ex?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:58 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Die film met Willis was stiekem best schattig
Zo net leuk een schreeuw-ruzie gehad met m'n ex. Altijd gezellig zo tegen 11'en
Gezellig... ik haat ruzie maken! Zeker met exen, daar begin ik niet aan.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:58 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Die film met Willis was stiekem best schattig
Zo net leuk een schreeuw-ruzie gehad met m'n ex. Altijd gezellig zo tegen 11'en
Moet er niet aan denkenquote:
LAWMANquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:08 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken. Aangezien ze nog verliefd op me is win ik elke discussie by default, en het gaat nooit ergens over. Gewoon een beetje aandacht.
We zouden samen IT crowd gaan kijken maar ze kwam heel laat pas aankakken, toen een of andere non-discussie omdat ik blijkbaar onbeleefd was geweest tegen haar moederquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:04 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Gezellig... ik haat ruzie maken! Zeker met exen, daar begin ik niet aan.
Waar ging het over?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
LAWMAN
Hij zou der arm pakken en dan in zo een lock nemen op der rug en daarna naar de kinderboerderij gaan
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:11 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
We zouden samen IT crowd gaan kijken maar ze kwam heel laat pas aankakken, toen een of andere non-discussie omdat ik blijkbaar onbeleefd was geweest tegen haar moeder
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:11 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
We zouden samen IT crowd gaan kijken maar ze kwam heel laat pas aankakken, toen een of andere non-discussie omdat ik blijkbaar onbeleefd was geweest tegen haar moeder
Nee en nee. Dat laatste is echt *uitvoerig* besproken dus dat zit wel goed. Het is ook alweer een jaar geleden dat we in een relatie zaten dus zo vers is het ook niet meer.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:18 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hadden jullie tijdens de relatie ook veel ruzie? En geef je haar geen valse hoop op deze manier?
Moest jij niet weg?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
LAWMAN
Hij zou der arm pakken en dan in zo een lock nemen op der rug en daarna naar de kinderboerderij gaan
Het is een lang verhaal maar het ging echt nergens over. Zij was aan de tel. met haar moeder en deed de groeten van haar moeder aan mij, en ik deed niet gelijk de groeten terug.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:22 schreef Nebo het volgende:
[..]
Mja het is niet heel moeilijk om eens een keer onbeleefd over te komen tegenover de moeder van je chick zonder daar erg in te hebben
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:22 schreef Nebo het volgende:
[..]
Mja het is niet heel moeilijk om eens een keer onbeleefd over te komen tegenover de moeder van je chick zonder daar erg in te hebben
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:23 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Nee en nee. Dat laatste is echt *uitvoerig* besproken dus dat zit wel goed. Het is ook alweer een jaar geleden dat we in een relatie zaten dus zo vers is het ook niet meer.
Sowieso hebben we nooit echt knallende ruzie, soms gewoon wat frustratie maar nooit echt big issues. Ze is gewoon een schreeuwer.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:25 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Het is een lang verhaal maar het ging echt nergens over. Zij was aan de tel. met haar moeder en deed de groeten van haar moeder aan mij, en ik deed niet gelijk de groeten terug.Ik was meer pissig dat ze er sowieso een issue van maakte.
Tot zo ver de magische soap-wereld van C.E.
quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:29 schreef Nebo het volgende:
[..]
Wees eerlijk, over het algemeen vinden vrouwen het belangrijk dat de communicatie tussen hun kerel en hun moeder goed gaat en zijn ze redelijk makkelijk in het zien van fouten
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:31 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Goedmaakseks met een ex, dacht het niet. Dan krijg je idd problemen.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:38 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Daar is ze ook op uit, maar zoals je zelf al aangaf, dan geef je valse hoop en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Als seks-buddies oid werkt het gewoon niet.
Dat is niet zo gek hoor, wel erg vervelend natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:47 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar als ze daar na een jaar nog mee bezig bent is... dat is wel nasty voor haar dan met name...
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:32 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit over nagedacht....
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:52 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek hoor, wel erg vervelend natuurlijk.
De exvriendin uit mijn langste relatie is ook nog steeds gek op me, zelfs na meerdere vriendjes. Ik ben niet goed in vrouwen versieren, dat geef ik gelijk toe
, maar in relaties ben ik blijkbaar echt geweldig.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:56 schreef Nebo het volgende:
[..]
It's true, tenzij de dame aan het puberen is, dan doet ze juist graag de dudes die haar moeder afkeurt
Daarom date ik ook liever nuchtere meisjes, kan je dat soort dingen gewoon mee bespreken. Helpt ook niet dat ik absoluut niet tegen huilende vrouwen kan, dan ben ik compleet weerloos.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:01 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Misschien ben ik dan gewoon een nuchter meisje, maar ik accepteer op een gegeven moment gewoon dat ik een zwak voor iemand heb en dat ik door moet. Zeker noodzakelijk als ik met mijn ex wil blijven werken...
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:10 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Daarom date ik ook liever nuchtere meisjes, kan je dat soort dingen gewoon mee bespreken. Helpt ook niet dat ik absoluut niet tegen huilende vrouwen kan, dan ben ik compleet weerloos.
ik zeg doenquote:tHallo vriend, Wij verkopen voornamelijk digitale en elektronische producten, als er iets is wat je nodig hebt, neem dan contact op met onze afdeling verkoop, ik hoop dat we zaken kunnen partner worden.
Onze website: www. *******.com
Omdat Microsoft nu de controle van Ueen website MSN filter te 0ernstig, gelieve de website te Gzien handmatig automatisch in de site, dank je! ~0
BAM! ZO'N VETTE LINK JONGUH! BAM!quote:
quote:
OF JE MIHOEN LUST, KUT!quote:
is dat metquote:
Wat had ik je nou gevraagd man? Stop eens met de overmatig slechte woordgrappen en bullshitquote:Op zondag 18 juli 2010 01:32 schreef badboynova het volgende:
[..]
is dat met [ afbeelding ] ?
SAMBALBIJ
lijkt alos dr een rode worst uit zn kont komtquote:Op zondag 18 juli 2010 01:32 schreef badboynova het volgende:
[..]
is dat met [ afbeelding ] ?
SAMBALBIJ
Is ook niet erg, maar ik kan geen discussies voeren met huilende vrouwen.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:19 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Nuchtere meisjes huilen ook, maak je daarover geen illusie...
En slaap lekker
Wat kom jij in de buurt doenquote:Op zondag 18 juli 2010 08:40 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Is ook niet erg, maar ik kan geen discussies voeren met huilende vrouwen.
Goedemorgen allemaal! Wat een prachtige dag toch weer, ware het niet dat ik zo richting Dordrecht moet.Uitslapen wil ik! Tot minstens drie uur 's middags!
Aha, dat Dordt tuig komt altijd naar Papendrecht om alle parkeer plekken bezet te houdenquote:Op zondag 18 juli 2010 08:52 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Bij een vriend langs die in dat gat woont.
quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 10:58 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Zo voor het eerst in maanden op zondagochtend wezen sporten. Ik voel mezelf nu echt gezond.
Mooie comboquote:Op zondag 18 juli 2010 11:00 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Goed bezig! Ik ga zo ergens een zwembad opzoeken en lekker met mijn luie flikker in het zonnetje liggen. Maar eerst even wat nerden nog
Wel een toffe al dacht ik dat Acer klote wasquote:Op zondag 18 juli 2010 11:13 schreef Morthill het volgende:
Na lang zoeken denk ik dat ik een nieuwe laptop gevonden heb
Acer Travelmate 8572T
enige wat ik moet doen is er wat extra geheugen indoen en klaar is Lucas
agh, ik heb nu 1,5 jaar een Acer desktop en heb er weinig tot niks over te klagen. Prima systeempje dat nu nog steeds lekker soepel looptquote:Op zondag 18 juli 2010 11:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wel een toffe al dacht ik dat Acer klote was
Een hamburger met een oranje schimmel?quote:
niet grappigquote:Op zondag 18 juli 2010 12:11 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Een hamburger met een oranje schimmel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |