Claim je garantie, word ie meteen wat meer waard...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:52 schreef EcktenBaas het volgende:
Alleen werken waarschijnlijk de HDMI-aansluitingen niet meer.
Ik weet het.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:54 schreef RD4 het volgende:
[..]
Claim je garantie, word ie meteen wat meer waard...
Werkt je playstation nou wel of niet op de HDMI aansluitingen? Waarschijnlijk klinkt zo vaagquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:52 schreef EcktenBaas het volgende:
heel verhaal (knip)
Alleen werken waarschijnlijk de HDMI-aansluitingen niet meer.
Mijn Playstation werkt wel op de plasma van mijn broer. (Met zijn HDMI-kabel.) Ik heb het toen ook geprobeerd met precies dezelfde soort HDMI-kabel van hem op mijn televisie, en bij deze kabel kreeg ik ook geen beeld. Beide kabels waarmee ik het geprobeerd heb, zijn overigens geen topkabels. Gekocht bij de Action, misschien zegt dit genoeg. Misschien dat een hogere kwaliteits kabel wel werkt.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:21 schreef pjay het volgende:
[..]
Werkt je playstation nou wel of niet op de HDMI aansluitingen? Waarschijnlijk klinkt zo vaag
Heb je niet een andere hdmi kabel liggen om te kijken of de HDMI aansluitingen alsnog daar mee werken?
HDMI kabels kunnen ook defect raken namelijk
Nog veel te laag.quote:
Scheelt al een hoop als je hem goed instelt... dan hoef je niet onnodig naar zwarte balken te kijken...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:52 schreef EcktenBaas het volgende:
Foto's:
[ afbeelding ]
Het beeld ziet er op deze foto niet heel goed uit, omdat ik op het moment een slechte coax-kabel gebruik.
Wanneer er een goede coax-kabel wordt gebruikt, is het beeld velen malen beter.
Ik weet dat dit niet van de coax-kabel komt.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:45 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Scheelt al een hoop als je hem goed instelt... dan hoef je niet onnodig naar zwarte balken te kijken...
voor nog geen 300 euro heb je een nieuwe LG of samsung.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:40 schreef EcktenBaas het volgende:
[..]
Mijn Playstation werkt wel op de plasma van mijn broer. (Met zijn HDMI-kabel.) Ik heb het toen ook geprobeerd met precies dezelfde soort HDMI-kabel van hem op mijn televisie, en bij deze kabel kreeg ik ook geen beeld. Beide kabels waarmee ik het geprobeerd heb, zijn overigens geen topkabels. Gekocht bij de Action, misschien zegt dit genoeg. Misschien dat een hogere kwaliteits kabel wel werkt.
[..]
Nog veel te laag.![]()
Ik weet dat je voor ¤300,- een nieuwe televisie hebt, en dat er meer goede merken zijn.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:09 schreef Markster het volgende:
[..]
voor nog geen 300 euro heb je een nieuwe LG of samsung.
en kom nou niet aanzetten dat JVC veeeeel beter is, want dat is verleden tijd.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:25 schreef Symphonic het volgende:
Topic opgeschoond en tussentijdse prijsverlagingen verwijderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |