quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:55 schreef IceDustbin2 het volgende:
specificaties? is mss wel handig... precies typenummer ook.
dvb-t/c? resolutie? aantal ingangen?
Het gaat om de LE37R41Bquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:55 schreef IceDustbin2 het volgende:
specificaties? is mss wel handig... precies typenummer ook.
dvb-t/c? resolutie? aantal ingangen?
Als alleen het 'HD Ready' de doorslag geeft voor je aankoopbeslissing, en de rest je verder niet boeit dan wens ik je succes met het vinden van een 94cm LCD tv voor minder.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:20 schreef -En4Cer- het volgende:
Ah, HD Ready.. Ik dacht dat het ging om een Full HD gezien je vraagprijs.
Dan zoek ik even verder. Succes met de verkoop!
Naja, laat ik het anders zeggen: voor minder dan jou vraagprijs heb je een nieuwe full HD LCD TV met dezelfde of betere specs (betere contrastverhoudingen, meer HDMI-poorten etc). Dan kan ik wel een bod doen die ik reëel vind, maar die zal niet hoger zijn dan de 250 euro die al is geboden.. Dit is absoluut niet om te bashen, dit is gewoon mijn onderbouwing om geen bod uit te brengen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:28 schreef DTD het volgende:
[..]
Als alleen het 'HD Ready' de doorslag geeft voor je aankoopbeslissing, en de rest je verder niet boeit dan wens ik je succes met het vinden van een 94cm LCD tv voor minder.
En geloof mij, ik als audio en filmfreak (zie ook mijn overige advertenties) kan je zeggen dat het verschil tussen HD Ready en Full HD echt minimaal is.
Het is dan ook een vraagprijs.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:56 schreef NvM het volgende:
http://www.redcoon.nl/ind(...)19/Samsung_LE37C530/
50 euro meer en je hebt een Samsung 37 inch LCD TV met nieuwere techniek, beter design én garantie. Je vraagprijs is te hoog.
Het is een vraagprijsquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:56 schreef NvM het volgende:
http://www.redcoon.nl/ind(...)19/Samsung_LE37C530/
50 euro meer en je hebt een Samsung 37 inch LCD TV met nieuwere techniek, beter design én garantie. Je vraagprijs is te hoog.
vraagprijsquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:34 schreef NvM het volgende:
Natuurlijk, dan kan je vragen wat je wil! Lang leve irrationele argumentatie!
Dank voor je serieuze bod, maar daarvoor raad ik je aan een 24 inch monitor te kopen ipv 37 inch tvquote:
succes met zoekenquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:30 schreef pjay het volgende:
Ik wil een tv op de badkamer hebben, en voor een laag bedrag een risico lopen daar mee..
Gaat wel lukken hoor, en het is een vraagprijs dus ik wacht op een SERIEUS bod. Anders kan ik hem nog altijd als monitor gebruiken zoals je op de foto's kunt zien.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:39 schreef pjay het volgende:
[..]
En jij succes met de verkoop van je tv (met gouden randje)
Check je PMquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:28 schreef WebHawkjuh het volgende:
Mijn bod van ¤250,- blijft staan. Ik kan hem wel pas rond de 26e ophalen mocht dit akkoord zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |