Hoi, ik kom ook nog even vertellen dat wij er nog zijn
Twinkly, ik las dat het nu beter gaat bij jullie, ik hoop dat het nu doorzet en dat Niels echt een lekker slaapkopje wordt nu

Claudia, ik kan me indenken dat het erg jammer is enerzijds dat jullie nu toch weer terug zijn op het speentje, maar zoals je zegt: het komt zoals het komt en voor nu werkt het dus. Wel fijn dat het speentje Ivan ook echt helpt op deze manier, dat lijkt me voor nu dan toch wel een nette oplossing. Beter als papfles na borstvoeding na papfles te geven zodat je kind uiteindelijk letterlijk omvalt en in slaap valt

Ehm..
Ja, en toen wist ik het even niet meer. Dikke

meiden, ik probeer mee te lezen, maar het lukt even niet. Afgelopen nacht zijn we tot 5 uur bezig geweest Stef weer in slaap te krijgen nadat hij rond enen wakker werd en vanavond was het van half 9 tot een kwartiertje geleden weer feest. We weten het niet meer, zijn allebei uitgeput, voelen ons ontzettend bagger en kunnen amper nog helder denken. We zien op tegen elk tukje/slaapje/bedmoment van Stef en hij klaarblijkelijk ook, want zodra je in de buurt van zijn bed komt gaat hij al huilen. We hebben het al geprobeerd door zijn eigen bed weg te halen en het kampeerbedje op die plek te zetten, het kampeerbedje in onze slaapkamer, maar echt, whatever, het maakt geen hol meer uit. Bed = krijsen. Waar we hem voorheen in slaap konden voeden met bv en héél soms een avondmelk-flesje erachteraan is het nu verworden tot telkens weer voeden, net zo lang tot hij op een bepaald moment uitgeput in slaap valt.
Vanavond had hij trouwens wel lichte koorts en ook een klein beetje een snotneus, dus misschien gaat hij nu ziek worden. Misschien is dat dan de reset die we zochten, maar misschien ook niet. Lief gaat morgen maar weer met hem naar de huisarts en ik ga zijn manueel therapeut bellen voor een afspraak, misschien is er toch weer iets bekneld ofzo, of misschien kan de huisarts iets vinden of heeft die nog tips. We zien wel. Het is een fase, dat weten we wel, maar het directe uitzicht is niet direct een rustige, zeg maar

Ik hou me maar niet te veel vast aan de oplossingen die huisartsen e.d. kunnen bieden, dan kan het alleen maar meevallen he? Het ventje is zó gruwelijk moe, het is vreselijk hem zo te zien knokken. Hij wil echt wel slapen, maar het lukt gewoon niet..
Overigens gaan de ontwikkelingen van Stef gewoon door: sinds gisteren trekt hij zich echt op en vandaag probeerde hij te gaan staan, leunend op de knie van mijn lief

Ik kan niet geloven hoe vreselijk snel hij gaat! Overdag is het echt een snoepje hoor, hij is vreselijk lief en gezellig, altijd lekker actief en aan het spelen.. Zo lang er geen bed in de buurt komt is het genieten geblazen met hem

Vanmiddag ook zo lief: hij zat lekker te spelen naast de tafel waar wij aan zaten en wij waren aan het praten. Hij kroop een stukje en ging zitten en toevallig waren we allebei naar hem aan het kijken. Toen hij merkte dat we naar hem keken begon hij breeduit te lachen en zwááide naar ons!

*smelt*
Sorry voor het -opnieuw- hoge lief-dagboekgehalte, maar zo voelt het ondertussen ook: alsof ik mijn gedachten aan het ordenen ben door alles wat door mijn hoofd dwarrelt in een schermpje te typen. Anyway, dikke

dus, er komt echt een dag dat ik weer gezellig ben hoor, zeker en vast, maar nu voel ik me echt een dweil

[edit]
Owja, ik heb nog wel een superlief filmpje van eergisteren. Vertoont hij even zijn kunsten én vergunt zijn hooggeëerde publiek meteen een blik op zijn steeds ronder wordende koppie

:
[/edit]
[ Bericht 3% gewijzigd door Incantrix op 18-07-2010 23:17:24 ]