Hallo!

Jaha, ik heb helemaal bijgelezen, maar ik ga uit mijn hoofd dus ik weet niet of ik dan alles nog wel weet.. Here goes:
FTA, wat een mooie foto

En leuk om eens uitgebreid te lezen van jou!
Lijnloos, beterschap! Ik wist helemaal niet dat dat bestond joh, maar krijg er wel een beetje X-files-achtige beelden van in mijn hoofd, is dat onderhuids?
Claudia, wat verdrietig!

Ik kan me voorstellen dat je er helemaal van ondersteboven bent, sommige keuzes maak je niet met je hart, maar met je hoofd en dan moet je hart er toch even flink aan wennen he? Sterkte ermee..
Huupsje, wat een súperlief fietsje!!

En Amélie's koppie ook, wat fijn! Ben zo blij te zoen dat het zo goed gaat, wees trots op jezelf

Die foto's die ik in lurkstand in Z&G zag met B. zijn trouwens zó zoet.. Ik wou dat er ook zo'n foto van mijn lief was, die is helaas niet gemaakt.. Al staat er toch wel een beeld op mijn netvlies hoor, maarja..
Twinkly, hoe gaat het vanavond bij jullie? Meis, ik stuur je zo ff een berichtje terug. Jij = liev!

Eh..
Ohja! Dat filmpje van Senna!!

Miss, wat een meisje is het zo echt he? Hoe cute!
Wickie (hoop dat ik het goed schrijf

), welkom hier en kijk maar in hoeverre je meepost, toch? Komt goed! Maar wel leuk om wat van je te lezen, en je knappe meisje te 'ontmoeten'

En toen was het even op, geloof ik. Mijn hersenen functioneren niet optimaal na een week werken/slaapgebrek geloof ik

Hiero gaat het wel ok, het slapen is om de dag (letterlijk

) oorlog, maar verder is Stef onnoemlijk vrolijk, gezellig, en actief. Zó lief! Hij heeft de afgelopen anderhalve week ofzo zo vreselijk veel bijgeleerd dat we een beetje moeite hebben hem bij te benen. Hij kan nu zwaaien, heeft 4 tanden, kan nu kruipen (en vlug ook!

) en hij kan zitten. Niet echt wanneer je hem neerzet op zijn kont, maar hij duwt zichzelf omhoog, zeg maar door achteruit te kruipen met zijn handjes tot hij op zijn kont terecht komt en dan richt hij zichzelf op. Soms klapt hij nog achterover (hoera voor helmpjes

) maar vandaag is dat nog maar één keer gebeurd (gisteren nog om de zoveel keer dat hij ging zitten). Hij is volop op ontdekkingstocht, kruipt het hele huis door en vind overal interessante dingetjes om mee te spelen, zoals badeendjes en de krabpaal van de katten waar hij ook nog eens echt aan gaat krabben

Mijn slippers moet ik niet meer laten slingeren want zodra hij die ziet zit hij er binnen een paar seconden naast en probeert de straat eraf te likken ofzo. Achter de katten aan is ook een briljant spelletje
die er vervolgens zo bang van zijn geworden dat ze er blaasontsteking van krijgen 
.
Het slapen is dus, zoals ik al zei, nog steeds naar. Vanavond heb ik hem in slaap gevoed en ik heb besloten tegen het advies van het CB in voorlopig even in die behoefte te blijven voorzien, want zonder voeding vooraf is het gewoon echt schier onmogelijk om hem in slaap te krijgen. Eergisteravond zijn we van 8 tot 11 bezig geweest.. Ik heb zo het idee dat als dit inderdaad een sprongetje is, we deze periode gewoon maar even door moeten zien te komen met de middelen die we hebben, dan kunnen we daarna wel weer verder met de slaaptraining. Eén ding tegelijk.
Nou, dat was weer mijn dagboekpost voor de avond.. Eh.. Hoe gaat het met jullie?