Ja!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:23 schreef huuphuup het volgende:
En leeeeeuk!doe maar meezwangeren met mij en Claudia
Ja he?! Vooral die in het badje, daar ziet ze er echt niet meer uit als een baby...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:23 schreef huuphuup het volgende:
oooooh kijk nou! Wat is ze in een klap groot ineens zeg!!![]()
![]()
![]()
wat een drollie is het toch <3
En wat gaat ze hard zeg!
Zie mijn bericht in het rammelaarstopicquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja!
Waarom zijn we daar niet eerder op gekomen, om te gaan werven onder de grotebaby'tjesmoeders?Al lees ik overal op het forum wel dat jouw zwangerschap, Huup, voor het nodige gerammel zorgt!
Het is zo maf om Lotte daar zo ineens te zien staan! Alsof het de gewoonste zaak van de wereld is. En ik vind haar verder helemaal niet echt veranderd. Ze is nog dezelfde Lotte met die geweldige blik.
Ikke nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:46 schreef mefke79 het volgende:
Linda, daar ben je! Lotte ook al aan het staan. Gaat hard met die meiden die even oud zijn als Driekus. Jongens lijken toch echt langzamer.
Claudia, Huup en nu ook al Linda...zie daar de redenen voor mijn slapeloze nachten. Echt, ik heb al zo vaak zitten rekenen en tellen en nadenken (rekenen en tellen ivm verschil in maanden en wel of niet een duowagen moeten kopen). En geen pil meer slikken helpt ook niet. Voorlopig houdt mijn lichamelijke conditie met toch echt tegen. En mijn baan. Maar af en toe...
Ik heb net een geheel gefrustreerde Driekus uit bad gevist. Hij wil staan in bad en dat gaat niet, te glad. En boos dat ie dan wordt. En het heel eigenwijs een keer of 20 proberen en dus 20 keer net niet of net wel je hoofd stoten. Ach ja, volhoudertje.
Mag ik ook nog met jullie clubje mee doen dan???quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:23 schreef huuphuup het volgende:
muppet!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:22 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Mag ik ook nog met jullie clubje mee doen dan???![]()
![]()
![]()
Haha, jullie zijn ook veul actievere posters dan ik (grapje hoor)
(niet dat daar hormonaal over gevallen wordt ofzo en dat nog weer een gedoe wordt hehe)
Jazeker, ik sta zelfs in het update topicquote:
Ooohh, ja, ik ben een beetje wereldvreemd, ik vergeet dat topic altijdquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:29 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Jazeker, ik sta zelfs in het update topic![]()
update
hhmmzz ik krijg die link niet meer zoals eerder zeg maar maar boeie
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:26 schreef het-is-mij het volgende:
Hahaha daarom zei ik ook al grapje, met al die hormonsters hier.
Net weer zwanger, of nog niet ontzwangerd dan krijg je dat allemaal haha
Enne muppet, de mr. noemt de doelgroep waar ik mee werk muppets, en bedankt he?
oh fijnquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:28 schreef Incantrix het volgende:
En zég, ik heb geen PM gezien hoor(edit: ik dacht dus echt even serieus dat er uitnodigingen waren verzonden ofzo..
Wát een doos weer
)
Overigens ben ik er wel achter waarom ik vandeweek zo vreselijk slecht tegen het hele slapengaan-verhaal kon en ruzie kreeg met lief.. Misschien had het feit dat ik die dag al 4 verschillende soorten chocolade kocht al een belletje moeten doen rinkelen, maarja.. PMS FTW
Jah, eigenlijk moet ik me ook gewoon niet gek laten maken door diequote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
excuusmupke dan, s dat beter?
mijn zusje noemde haar doelgroep (verslaafden/psychiatrische patienten op een dagbesteding) ook altijd liefkozend 'haar gekken'![]()
Stef jeetje mannetjewat ga je hard in 1 klap!! Geen wonder dat je een tijdje uit je hummetje was. Je zou toch voor minder energie nodig hebben 0.o
Gewoon lekker in slaap blijven voeden Trix, niets mis mee, volg je gevoel hierin, ik gaf Amélie ook gewoon bv wanneer ze maar wilde, en dus ook standaard voor het slapen gaan. Als ie 16 is hoeft ie vast niet meeren met een beetje geluk wat eerder ook al
![]()
Is ook echt de eerste échte keer weer, ik heb zo'n progje op de iphone om dat allemaal in bij te houden en die zei gisteren toen ik wilde invoeren dat het de eerste dag weer was dat ik 474 dagen te laat wasquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh fijn![]()
ik ga je morgenavond ff pm'en, ik wilde die mooie man van je wel weer es bewonderen (Stef hè, hoe lief je lief ongetwijfeld ook is), en op fotostrooptocht enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dit zo aanhoudt ga ik toch maar effe bellen... want doet echt wel goed pijn en ik ben als de dood dat Minke een keer een tik of een trap uitdeelt daarop...
Oh al die zwangeren hier... (ben jaloers)gezellig hoor, al die hormonen!
![]()
Was ook wat off topic bij en dat doe ik ook hoor.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:49 schreef Nijna het volgende:
Wat kletsen jullie veel zeg... dagje in de tuin bezig geweest en het lukt me niet om "ff" bij te lezen... ik haak hier maar weer in![]()
Ik vind het juist heel leuk dat je ook zo lekker meepost in Z&G!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:22 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Mag ik ook nog met jullie clubje mee doen dan???![]()
![]()
![]()
Haha, jullie zijn ook veul actievere posters dan ik (grapje hoor)
(niet dat daar hormonaal over gevallen wordt ofzo en dat nog weer een gedoe wordt hehe)
Ik had inderdaad previes het tegenovergestelde van jou, ik ben trouwens zwanger van Wolf geworden zonder daarvoor ook maar 1x ongesteld te zijn geweest.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:44 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nooit meer ongesteld, dat klinkt ook geweldig zegwil ook...!
ik baal hier, want krijg de boel juist niet meer op peil sinds de komst van Lars.
heb op een gegeven moment van de dokter 5(!!!!) pillen per dag moeten slikken (van DE pil) om het bloeden te stoppen, nu begint het zo weer halverwege de strip....grrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |