abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 16 juli 2010 @ 13:48:57 #1
300347 MrManuel
pi_84131296
quote:
Op maandag 12 juli 2010 23:21 schreef retorbrapi het volgende:
God god god Apple is zo kut he. Dat er nog mensen zijn die er in blijven trappen. 1200 (!) euro, voor een CORE DUO.Plak er een Apple sticker erop en mensen kopen het. Echt, als Apple een baksteen uit zou brengen met een glimmend appeltje erop zouden mensen er nog in de rij voor gaan staan ook. Om 8 uur 's ochtends. Ik lach ze allemaal uit.

En dan zogenaamd beter dan Windows. Man, voor die prijs heb ik 3 windows pc's die per stuk ook nog eens 3x betere specs hebben dan die overpricede rotzooi! En dan heb ook niet dat irritant gesloten OS X erbij. Wil je een programma installeren? Vraag het eerst aan ome Steve of het wel mag. Daar word je toch eng van. Hallo, het is geen noord-korea!! Je hebt betaald voor je computer dan hoef je toch geen toestemming te vragen!!

Maar het ergst zijn de fanboys met de roze Apple bril. In elk topic wel even verkondigen hoeveel beter OS X is. Rot op kut! Je zuigt! Ga spelen met je Mac (oh nee kan want hij draait geen games ) en val ons er niet mee lastig! Dat opdringerige altijd, alsof Windows zo kut is enzo. Waar bemoei je je mee? Laat iedereen lekker zelf beslissen, stomme jehova getuige. Het lijkt net een sekte joh.

Klacht: Apple en die domme fanboys die alles kopen waar een appeltje op staat en je als een jehova getuige blijven irriteren en altijd maar zeiken op Windows

Samenvatting:
[i]~ The impossible is easy![/i]
pi_84131320
apple
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 13:49:39 #3
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_84131322
vervolg topic slotje..
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 13:50:01 #4
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_84131336
Om EINZ ze argumenten nog wat POWER bij te geven..
(En dan te bedenken dat hij blijkbaar nog XP gebruikt, maarja, win7 is ook > osx, zou een oneerlijke vergelijking worden)
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 12:46 schreef Lexis het volgende:
1. Zoals Tijn al zei, zijn computerplezier is ernstig toegenomen sinds hij een mac heeft, en velen met hem. Windows kan mensen echt kapotstressen. En ik zie geen filmpjes van idioten die op het werk met macs smijten. Ja, of het zijn haters die een nepfilmpje creëren.
minder mensen met een mac, meer met een pc (vooral op kantoren etc.) dus is de kans veel groter dat er filmpjes ontstaan van mensen die met pc's smijten.
quote:
3. Toch moet je eens proberen WMP te uninstallen op een XP machine. En browserkeuze is MS toe verplicht, dat is er nog niet lang.
Bovendien grappig, want ik kan ook in Safari naar die URL gaan en een screenshot maken.
[ afbeelding ]
XP werd er in ieder geval niet mee geleverd.
geld ook voor itunes/quicktime troep wat je vroeger absoluut niet wilde aanraken - maar op je mac standaard is.
quote:
4. Ja, daar heb je de ellende van Windows. Je wilt het risico niet nemen je register niet vol te laten clutteren, want anders gaat je machine moeilijk doen. En wat dacht je trouwens van die klote .dll bestanden die altijd weer missen?
Geld ook voor osx, waarom gebruik je een 'aparte' uninstaller app? zodat je register (die niet bestaat maar op file basis rond gestrooid wordt over je schijf ipv een searchable register) ook een beetje clean blijft?
Of gebruik je dat niet? dan loopt je hardeschijf ook langzaam vol met bende in osx.
quote:
6. Tuurlijk gaat een mac ook kapot, dat heb je mij nooit horen zeggen. En tuurlijk moet je backups maken, en ja, Apple biedt daar een mogelijkheid voor aan, maar je bent helemaal niet verplicht om die te gebruiken...
In windows zit ook een backup systeem die vraagt of je backups wilt etc.. en hoef je ook niet te gebruiken.

Daarbij zegt iedereen dat hij 'alles kan hoor met ze mac' maar wat je op een mac kan, kan je ook op een windows pc + veel meer. Dus de keuze lijkt me dan snel gemaakt.
Je leeft maar één keer...
  vrijdag 16 juli 2010 @ 13:51:36 #5
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_84131396
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 13:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ík klamp mij niet vast met één product, er zijn hordes bedrijven die alleen met Windows-software werken. Zo werk ik nu met andere software dan twee jaar geleden en raad eens, die draait alleen onder Windows. Met een Mac is dus vanalles mis voor je werk.
Er is iets mis met je werk als je voor het uitvoeren er van afhankelijk bent van de software van één specifieke aanbieder. Je bent dan meer een knoppenbediener dan een echte vakman. Maar dat is mijn mening.
pi_84131398
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 13:48 schreef MrManuel het volgende:

[..]

QFT
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 16 juli 2010 @ 13:52:25 #7
300347 MrManuel
pi_84131429
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 13:47 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

En wanneer precies moet ik met mijn PC die Windows draait naar 'Applemode' ? Om welk stukje onmisbare Applesoftware te draaien?
Nou je moet bv wel van 7 naar un XP mode gaan om je oude games te kunne spele..
Komt op hetzelfde neer..
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 13:51 schreef FreezePop het volgende:

[..]

QFT
En zoals je kan zien heb ik alleen het vervolg topic aan gemaakt hoor..
Ik ben niet de klager..
  vrijdag 16 juli 2010 @ 13:52:59 #8
97079 Jeff89
Conquer All
pi_84131455
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 13:47 schreef webfreak het volgende:
Ik snap de discussie nooit zo... Waarom zou je een ander zo nodig moeten overtuigen van 'het beste besturingssysteem'?

Tis geen matter van de beste, maar wat het beste te customizen is.. Feit is gewoon dat Apple het begrip PC overboord heeft gegooid, en ik snap niet waarom je dat zou willen.. Andere mensen snappen weer niet waarom ik zo hecht aan 'n PC, en zo zwets je al gauw hele pagina's vol op 'n discussieforum. Ik vind dat best vermakelijk. Hoop ook dat ze dit #2 niet sluiten...
pi_84131476
zo dit gaat wel ff los hier he. stelletje fanbois
  vrijdag 16 juli 2010 @ 13:53:33 #10
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_84131477
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 13:47 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

En wanneer precies moet ik met mijn PC die Windows draait naar 'Applemode' ? Om welk stukje onmisbare Applesoftware te draaien?
Keynote, Final Cut Pro, OmniGraffle, Logic. The list goes on.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 13:54:02 #11
306344 Wruijff
Then who was phone?
pi_84131494
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 13:49 schreef ThaTim het volgende:
apple
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 16 juli 2010 @ 13:54:06 #12
300347 MrManuel
pi_84131497
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 13:52 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Tis geen matter van de beste, maar wat het beste te customizen is.. Feit is gewoon dat Apple het begrip PC overboord heeft gegooid, en ik snap niet waarom je dat zou willen.. Andere mensen snappen weer niet waarom ik zo hecht aan 'n PC, en zo zwets je al gauw hele pagina's vol op 'n discussieforum. Ik vind dat best vermakelijk. Hoop ook dat ze dit #2 niet sluiten...
Vorige is gelosten omda der 300 posts ware he..

En joa. Ik ben hier niet om mensen ervan te overtuigen dat Mac beter is want gebruik zelf windows..
Maar dan nog is veel van de dingen die hier worden gezegd onzin over mac.. Daarom..
pi_84131503
Apple-topics
pi_84131589
Apple vereist zogenaamd geen onderhoud. Mijn Vista bak draait ook perfect, ik maak elke dag een image, gebruik portable apps zodat het register niet volloopt en maak elke dag een backup. Als je dat gewoon doet heb je ook geen onderhoud nodig, wat is dan nog het voordeel van MAC?
  vrijdag 16 juli 2010 @ 13:57:03 #15
97079 Jeff89
Conquer All
pi_84131599
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 13:52 schreef MrManuel het volgende:

[..]

Nou je moet bv wel van 7 naar un XP mode gaan om je oude games te kunne spele..
Komt op hetzelfde neer..

Als jij het zegt.. Maar doet iets als GTA IV het direct als je je Mac op Windowsmode zet?
quote:
Nee, waarom denk je dat? De iPhone heeft bij lange na niet genoeg marktaandeel om een monopolie genoemd te kunnen worden en het feit dat Apple applicaties keurt voordat ze worden losgelaten heeft daar niets mee te maken.

Als je een spel wil uitbrengen voor de Xbox 360 moet je 'em ook laten keuren door Microsoft voordat 'ie wordt toegelaten. Daar is toch ook niks mis mee?
Ho ff, jij zegt dat daar niets mis mee is.. Wat mij betreft word 't maken van games voor consoles ook gewoon vrijgegeven, maargoed zo werkt men niet.. Daarom heb ik ook geen nieuwe console. Alleen een Nintendo Gamecube, voor die typische Nintendogames. (Zoals ook een Apple bezitter typische Apple dingen doet)
Je weet vooraf waar je aan begint door zoiets aan te schaffen (of het nu om Apple of Nintendo gaat) en ik weet vooraf gewoon dat Apple mij teveel zal beperken.
pi_84131619
Banaan
pi_84131650
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 13:51 schreef Tijn het volgende:
Er is iets mis met je werk als je voor het uitvoeren er van afhankelijk bent van de software van één specifieke aanbieder. Je bent dan meer een knoppenbediener dan een echte vakman. Maar dat is mijn mening.
Mja, ik ben dus juist niet afhankelijk van één specifieke aanbieder, ik kan immers met meerdere pakketten omgaan. Toevallig draaien al die pakketten exclusief onder Windows.

En het is des te deerniswekkender dat jij blijkbaar denkt dat je alleen een vakman bent als je met een Mac werkt. Een heel beperkte vakman ben je dan, aangezien heel veel professionele software niet draait onder OS X.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_84131689
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 13:57 schreef Jeff89 het volgende:

Je weet vooraf waar je aan begint door zoiets aan te schaffen (of het nu om Apple of Nintendo gaat) en ik weet vooraf gewoon dat Apple mij teveel zal beperken.
Klopt, er zijn gewoon heel veel beperkingen. Je kan gewoon niet doen met je PC wat je wil. Je wordt beperkt door Jobs. En Windows is meer open.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 13:59:48 #19
97079 Jeff89
Conquer All
pi_84131710
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 13:54 schreef MrManuel het volgende:

[..]

Vorige is gelosten omda der 300 posts ware he..

Weet ik, maar je mag officieel geen reeksen/vervolgen maken in KLB volgens mij..
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 13:53 schreef Tijn het volgende:

[..]

Keynote, Final Cut Pro, OmniGraffle, Logic. The list goes on.

Keynote is toch die Powerpoint imitator? Final cut klinkt als iets als moviemaker en de rest kan ik helemaaaal niets van maken. Ws zijn we een verschillende doelgroep ofzo
pi_84131722
Een topic reeks in KLB?
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_84131729
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 13:59 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Weet ik, maar je mag officieel geen reeksen/vervolgen maken in KLB volgens mij..
[..]

Keynote is toch die Powerpoint imitator? Final cut klinkt als iets als moviemaker en de rest kan ik helemaaaal niets van maken. Ws zijn we een verschillende doelgroep ofzo
Je komt heel dom over.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  vrijdag 16 juli 2010 @ 14:00:58 #22
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_84131745
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 14:00 schreef DutchErrorist het volgende:
Een topic reeks in KLB?

Ik kijk 't even aan. Als het weer kut verloopt dan sluit ik hem. Easy as that.
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 16 juli 2010 @ 14:01:43 #23
97079 Jeff89
Conquer All
pi_84131767
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 14:00 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Je komt heel dom over.
Waarom? Omdat ik geen appels vreet?
pi_84131796
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 14:00 schreef o.us het volgende:

Ik kijk 't even aan. Als het weer kut verloopt dan sluit ik hem. Easy as that.
Jij werkt zeker bij Apple, die gaan ook zo met terechte kritiek om: Kritiek -> mond snoeren.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 14:02:34 #25
306344 Wruijff
Then who was phone?
pi_84131797
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 13:57 schreef Jeff89 het volgende:

Inderdaad, je kan zoveel meer op Windows. Is ook logisch als er veel meer voor developed wordt. Je kan zelfs Wii games op een windows 7 spelen. En niet op een OS X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')