Ik spreek liever van een verticale beperking.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:09 schreef Isegrim het volgende:
Je bent te klein?
Ach, jouw gezinshoofd is een halve kop kleiner dan ik ben....quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:15 schreef Alicey het volgende:
Kwaad kan het niet, maar het is wel irritant dat sommige mensen daar de hele dag grapjes over maken.
Rooie rakker.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dat klopt. Daarom heb ik mijn ijs toen ik trakteerde ook bij een rode supermarkt gehaald. Rood is beter dan blauw.
daarom is het ook niks nuquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:31 schreef Isegrim het volgende:
Hoe bedoel je? Ze zijn dicht i.v.m. vakantie.![]()
TPP is geweldig, we eten er wel eens in de week tegenwoordig. Guliano ben ik nog nooit geweest. ZIjn ze beter dan Olivia? Daar hebben we wel eens gedineerd en dat was helemaal af.quote:Ik heb daar nog nooit iets gegeten dat niet van zeer goede kwaliteit was. Hetzelfde geldt voor TPP.
sorry, dat ben ik niet. Ik ben hoofd van het gezin waar A. ook een lid van is.quote:
Dat is juist. Maar zoals de minister-president van nederland niet mijn MP is, zo is het gezinshoofd van ons gezinook niet het gezinshoofd van A., want gezinshoofd ben je van een gezin en niet van de individuele leden van dat gezin.quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:59 schreef Isegrim het volgende:
Ik dacht dat jullie de enige twee leden waren.
het geeft niet hoor. In een complexe samenleving als de onze worden gemakkelijk deze fouten gemaakt. Ik ga er vanuit dat het Gezinshoofd dit in alle redelijkheid zal oplossen en dat je de eventuele straf met begrip zult ondergaan.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:22 schreef Isegrim het volgende:
Dat zal ik doen. Mijn excuses voor mijn incorrecte benadering.
Wellicht eerst even beginnen met de brochure "Gezinslid...wat nu?", of het bekende naslagwerk "De Jonge Vrouw en haar plaats in het Gezin", dat laatste is wel wat gedateerd maar geeft heldere antwoorden op veel vragen die vooral bij jongere vrouwen spelen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik zal binnenkort even voorzien in de formulieren AIAG en HIBAG (Aanvraag Informatie Aanspreken Gezinshoofd en Herzieningsaanvraag Inzake Besluit Als Gezinshoofd).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |