Dames, wat gaan jullie weer snel!
Bopda, wat gaaf! Zou het dan toch echt?? Knap zeg, hij is er echt vroeg mee vind ik.
Tess

Joep mocht vanmorgen even "los" in de supermarkt, samen aan de wandel met papa, terwijl ik verder de boodschappen deed. Ik hoorde hem aan de andere kant van de winkel gillen van plezer

Zo leuk als ze lekker zo zelf kunnen rond stappen.
Oeke, wat sneu voor Kobus zeg

. Ook echt apart dat het ene kindje er zoveel last van heeft en het andere kindje amper. Gek is dat toch he, was het maar wat beter verdeeld.
Arme Beisan, veel sterkte hoor meissie
Tessie, lief is dat hé, als ze zo ineens los staan
Free, wat staat ie er weer scheetig op
Hier wordt soms wel tv gekeken, soms niet. Gisteravond had ik hoofdpijn en was alleen met Joep en toen heb ik een dvd van Elmo erin gedaan. Hij staat dan gewoon voor de tv te kijken en als ie geen zin meer heeft, dan gaat ie met zijn garage aan de leur, dus zet ik het weer af. Zelf geloof ik er niet zo in dat het slecht is, mijn ouders hebben er met mij iig nooit op gelet hoeveel ik keek ofzo (ik heb ook 2 broers en 1 zus van 15 jaar ouder, dus er stond altijd wel iets aan...) en ik ben geloof ik toch redelijk normaal

En volgens mij zei iemand iets over adhd, hhmm, hele andere discussie, maar sowieso vind ik dat kinderen tegenwoordig snel een stempel adhd krijgen. Ik werk in de zorg en hoevaak ik ouders wel niet hoor klagen over dat hun kind druk is, terwijl een honderden factoren zijn (voornamelijk de ouders zelf) die daarin mee spelen wordt er dan toch altijd snel aan adhd gedacht. Ik weet het niet zeker hoor, maar vroeger was dat volgens mij ook helemaal niet zo.
Trouwens, bij het baby zwemmen vroeg één van die moeders of Joep adhd had... want hij was zo druk. Ik zei: nee, hoor, hij is gewoon 14 maanden