Op zich ook wel handig GWS. Wij slepen ook nog overal reservekleren mee. Soms heb ik zoiets van: het zou fijn zijn als er bij oma en opa, waar hij toch vaker is een en ander zou zijn. Maar goed als ze iets kopen geven zij het gewoon aan ons en ik kan me ook wel voorstellen, dat kleding lastig is om aan te schaffen voor daar omdat je gewoon bij blijft kopen elke keer dat hij groeit. Ik durf ook niet goed zonder reserve kleertjes weg te gaan. Thuis heeft hij er een handje van om zich zo onder te poepen dat je in ieder geval romper en broek mag gaan verschonen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:04 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
We nemen al tijden geen reserve-kleding meer mee, al heel vroeg al niet meer. Dat levert soms wel eens extra kleding op bij oma trouwens, als ze oppast en vind dat we haar te koud gekleed hebben. Dan gaat ze shoppen met Annicka en koopt ze weer wat rompertjes enzo.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:24 schreef freecell het volgende:
Wankel lopen bij moeheid en malaise is hier aan de orde van de dag.
Mijn schoonmoeder noemt hem dan een dronken zeeman
Heerlijk is dat Vicky hequote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:26 schreef Vicky het volgende:Tess is zo'n heerlijke knuffelkont. Soms, als ik haar vast heb, gooit ze haar hoofd in mijn nek, drukt ze haar lijfje tegen me aan en doet haar ampjes stevig om me heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |