abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84493524
O+ Senna O+
Ko, badjesmonster O+ zo herkenbaar. Tess gaat er ook face-forward in

Gister had Tess een klein ongelukje. Ze was gek aan het doen met Amber, liep om de tafel en toen was het boem, huilen en bloed op de grond. Had ze ws. op haar tong gebeten. Met speeksel erbij leek het een flinke bloeding maar uiteindelijk was het dus maar een klein gaatje. Ze heeft er verder weinig last van gehad. Heeft gegeten en gedronken en is zonder problemen gaan slapen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_84493939
Arme Tess ;(

HIer vanmorgen iemand die zijn pyjama niet uit wilde :?
Eerst boven: ik, zo... pyjama uit.
Hij: nee pielama uit!Mij pielama!
Ik: :?
Hij Pielama blelenen (beneden)
Ik: ok, doe maar :P

En na ijn ontbijt heb ik hem moeten omkopen met een t-shirt met een auto _O-
Blijkbaar zit z'n pyjama lekker ofzo :D Of het is puberen :+
  Moderator maandag 26 juli 2010 @ 09:48:37 #253
5428 crew  miss_sly
pi_84495230
Arme Tess. GElukkig viel het mee!

Leander wil gewoon een pyjamadag houden :P heeft ie een goede dag voor uitgekozen :D

Senna was om 5.15 wakker :{ bij on sin bed gevoed maar om half 7u was het echt klaar met in bed liggen, dus opgestaan enzo. Nu ligt ze er net weer in, en ik ga ook weer even plat :O
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 26 juli 2010 @ 11:21:05 #254
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_84497634
Oeh... Tess :* . Ik vind haar zo groot op die foto waar ze haar eerste schoenen draagt, Vicky! Wow! :D

Miss, slaap ze :Z

Wij zijn nog steeds op vakantie en het i'net is hier bagger, kan dus niet zo goed bijblijven nu. Het gaat hier wel helemaal super, ook het slapen! Ge-wel-dig *mikoxx gaat niet meer naar huis hoor O-) *
pi_84498563
Hm, lekkere pyjama's dat ken ik nog van vroeger. Dan waren je kleren gewoon niet zo lekker zacht en warm. O+

Arme Tess, dat was even schrikken al dat bloed! :*

Fijn Mikoxx, klinkt heerlijk!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_84499803
Ik kom vast even gluren, want over een week mogen wij hier ook legaal meekletsen... :o.
Iris gedraagt zich al aardig als een dreumes inmiddels, ze loopt, ze haalt boevenstreken uit, klimt en is gewoon een lekker vrolijk ding meestal :).
Fake it till you make it...
pi_84499913
Dat klinkt wel als een dreumes inderdaad :D
Welkom alvast!
pi_84506312
Free de pyama is natuurlijk ook lekker voorgewarmd van het in bed liggen en waarschijnlijk super comfortabel.

Mikoxx dat klingt heerlijk.

Vicky wat vervelend van Tesst ongelukje. Gelukkig viel het heel erg mee.

Nijna klingt idd als een vrolijke en ondeugende dreumes. :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  maandag 26 juli 2010 @ 21:07:09 #259
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_84520990
Leander, lekker in pyjama! Maar gelukkig is een auto t-shirt ook goed :)

Arme Tess :*

En Ko ging koppie onder :{

Maarten is dus zaterdag voor het eerst naar Artis geweest, hij vond het geweldig! Veel in de wagen gezeten, af en toe gelopen en 's middags een uurtje geslapen in de wagen :z Er zijn foto's gemaakt, alleen niet door mijzelf, maar door een vriendin. Deze krijgen we als we haar weer zien!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_84521115
Wat heerlijk in Artis. De reis ging dus ook goed, Marie?

Ko is nog wakker. :{
Kijk ik net op, zie ik hem zo boven de tafel uitkomen. Stond meneer op een krukje. :o
Oh hemel, het gaat hier echt de goede kant op hoor. :X
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_84521741
Maarten, leuk naar Artis!

Oeke, inventief mannetje die Ko ;)
  maandag 26 juli 2010 @ 21:29:16 #262
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_84522187
Nijna, alvast welkom :)

De reis ging prima, heen heeft hij lekker gespeelt, we zaten in zo'n 8 persoons gedeelte van de trein, en ik had die gebarricadeerd met de kinderwagen (anders kon ik hem constant bij de trap vandaan plukken). Vond de conducteur niet heel erg leuk, maar goed. En terug lag hij lekker te hangen in de wagen.

Maarten is op het moment ook van het klimmen, vanmiddag stond hij bovenop zijn hobbelpaard :D
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_84522795
Maarten, lefgozer :o
pi_84545120
Haha, zo zijn ze, die dreumesen :P
Hier één zó moe, walletjes, blijft wel in zijn bed liggen, maar slapen, ho maar ;(
Gisteravond 20:30 voor hij sliep, vanmorgen om 7:00 weer wakker.
En om 12:00 'mij bed! :Y '
Dus in bed en dreinen, drenzen en mopperen in bed, maar slapen, ho maar -O-
En hij is zo moe...
pi_84546141
Ik kom ff :W naar iedereen. Lees wel mee, reageer niet zo vaak. Weinig te melden.
Tyler is wel heeel lief en leuk en ondeugend! O+ En ook klimgeit. En vannacht uit logeren bij mijn zusje, waar hij vandaag blijft. Eind vd middag haal ik hem weer op met Kim.
pi_84546503
Oh ja, op zijn hobbelpaard gaan staan en dan ook nog hobbelen, dat doet Graeme ook. Klimmen is echt helemaal hip.
En hij is de laatste dagen zo moe. Hij slaapt lang uit, en dan na zijn boterham is hij alweer zo moe dat hij gelijk weer naar bed kan. En echt veel slapen overdag he. En als hij wakker is, is hij vaak ook wat mopperig/huilerig. Maar hij lijkt niet ziek ofzo. Vreemd.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_84546845
Hmm Tessie, dat is inderdaad maf... ook geen koorts oid?

En dat klimmen? Leander zijn enige levensdoel is momenteel: hogerop komen!

Hoewel het een periode nog erger is geweest :D
  dinsdag 27 juli 2010 @ 13:35:43 #268
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_84546945
Lennon klimt de laatste tijd steeds op de salontafel of de stoel die bij de pc staat. :') Het is blijkbaar hip onder de dreumesen :D

Vanmiddag naar cb, ben benieuwd hoe zwaar en groot hij nu is. Volgens ons is hij toch wel goed gegroeid.
Make love, not war ☮
pi_84547512
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 13:26 schreef tessie het volgende:
Oh ja, op zijn hobbelpaard gaan staan en dan ook nog hobbelen, dat doet Graeme ook. Klimmen is echt helemaal hip.
En hij is de laatste dagen zo moe. Hij slaapt lang uit, en dan na zijn boterham is hij alweer zo moe dat hij gelijk weer naar bed kan. En echt veel slapen overdag he. En als hij wakker is, is hij vaak ook wat mopperig/huilerig. Maar hij lijkt niet ziek ofzo. Vreemd.
Tessie wij hebben dat hier ook een tijdje gehad dat hij nog echt veel sliep. Dat kon rustig een uur of 3/4 op een dag zijn hoor. Die van ons is dan ook heel erg bezig met tanden krijgen. Wij dachten toen dat het misschien het tanden krijgen wellicht in combinatie met veel beweging door het gaan lopen zou kunnen zijn. Het kan zijn dat ze dat gewoon hartstikke veel energie kost. Zou het wel goed in de gaten houden of er idd verder niets met hem aan de hand is. ;)
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_84547955
Nee hij heeft geen koorts, en hij is ook wel vrolijk zo lang je hem de hele tijd entertained zeg maar, maar je moet wel steeds wat nieuws verzinnen anders is het niet goed, en even alleen spelen is ineens heel snel huilen enzo, terwijl hij dat eerder gewoon heel leuk deed. Ook in de box zetten of in de kinderwagen is nu gelijk huilen. Gelukkig vind ie het in de mei tai wel altijd prima, lekker tegen papa aanplakken O+
En normaal gesproken sliep hij 4 uur overdag, maar nu dus nog meer. En ook dus gelijk na het ontbijten is hij alweer moe. Misschien omdat hij bezig is met los staan en proberen om stapjes te doen enzo, dat dat gewoon heel veel energie kost ofzo? Of een sprongetje?

Nemen jullie trouwens nog steeds reserve kleertjes mee als jullie ergens heen gaan? Ik doe dat tot nu toe wel altijd, maar eigenlijk komt het haast niet voor dat we ze ook echt nodig hebben... En ik vind het zo'n gesleep elke keer, helemaal straks, als ik voor 2 kindjes een luiertas in moet gaan pakken...
pi_84548068
Tessie, ik neem altijd reserve kleren mee. Tess heeft er een handje van om zichzelf (vooral bij Ikea) helemaal onder te poepen.

Vannacht was het weer helemaal prut hier. Tess was weer lekker aan het spoken :X :(
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_84548149
Balen Vick, weer een rotnacht -O-
Ik ben ook wel bang dat ik het gewoon jinx als ik stop met reserve kleertjes meenemen, zal je net zien dat ie dan ineens wel door gaat lekker of zichzelf idd onder gaat poepen ofzo :X

Graeme is de laatste tijd (sinds ie zo moe en mopperig is) trouwens 'snachts ook wel een paar keer huilend wakker. Maar er is dan eigenlijk niks aan de hand, even troosten en hij slaapt weer verder.
Raar hoor :? Eerder sliep ie eigenlijk altijd probleemloos gewoon door.
pi_84548182
Ik neem eigenlijk alleen een luier (of 2) mee als we een dagdeel of minder weggaan :)
En wat drinken/eten als daar niks is :)

Travel light :P
  dinsdag 27 juli 2010 @ 14:04:48 #274
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_84548249
We nemen al tijden geen reserve-kleding meer mee, al heel vroeg al niet meer. Dat levert soms wel eens extra kleding op bij oma trouwens, als ze oppast en vind dat we haar te koud gekleed hebben. Dan gaat ze shoppen met Annicka en koopt ze weer wat rompertjes enzo. :')
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_84548616
Dat klinkt bekend :D
Hier slaan oma's ook altijd aan het wassen als ik ze wél schone kleren meegeef :D
Krijg ik hem terug in zijn reserve kleren (want zijn kleren waren heel vies na de zandbak/de speeltuin/de kinderboerderij!) en zitten zijn andere kleren er gewassen en gestreken bij O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')