Ze zeggen niet voor niks, "Los niños, los borrachos y el pulpo Paul siempre dicen la verdad!" Oftewel, Kinderen, dronkelappen en Paul de octopus zeggen altijd de waarheidquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had gisteravond nog zoiets grappigs: ik kwam terug van mn feestje en kwam bij de voordeur mn buurman tegen die met een vriend enigzins beschonken voor de deur zat. Even gegroet en naar binnen gegaan. Even later zit ik op de wc waar ik ze kon horen kletsen:
vriend: "mooie buurvrouw heb je"
buurman: "ja dankje"! hoezo dankje
maargoed, wel schattig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een gevoerde bikini met nog extra vulling. Kan er niet uitvallenIk snap de logica er niet helemaal achter, ze gingen namelijk tot cup H oid, denk dat als je enorme blubberige hangborsten in cup G hebt, ze er in deze bikini enorm mooi en pront uitzien?
O ik dacht over je enorme blubberige cup G borstenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:46 schreef -marz- het volgende:
Ja dankjehahaha
edit: dit ging trouwens over de buurman van LB, voor de duidelijkheid
Nou die heb ik nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt de bikini zelf die echt van hele dikke stof is, denk wel een cm dik en onderin al dikker. En dan nog LOS (maar wel aan de bikini vast) van die vulling dingen. Ik dacht echt OMG ik ben net tomb raider!
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:46 schreef P.F het volgende:
O Mo check mijn jetsers!:Ik denk het wel, maar dan krijg je wel een zere nekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een gevoerde bikini met nog extra vulling. Kan er niet uitvallenIk snap de logica er niet helemaal achter, ze gingen namelijk tot cup H oid, denk dat als je enorme blubberige hangborsten in cup G hebt, ze er in deze bikini enorm mooi en pront uitzien?
![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:46 schreef P.F het volgende:
O Mo check mijn jetsers!:Eerder als de tieten van Lollo Ferrari denk ik... Daarnaast hebben de meeste vrouwen met een dergelijke cup niet echt behoefte aan een push-up die ze groter doet lijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een gevoerde bikini met nog extra vulling. Kan er niet uitvallenIk snap de logica er niet helemaal achter, ze gingen namelijk tot cup H oid, denk dat als je enorme blubberige hangborsten in cup G hebt, ze er in deze bikini enorm mooi en pront uitzien?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Nee joh, veel te fake! Ik heb al een leukequote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:53 schreef -marz- het volgende:
En heb je 'm nou gekocht of niet dan PF? Vind hem verder wel mooi voor een beugelbikini, de reden dat ik nooit bikini's met beugels koop is omdat ze er vaak zo saai uitzien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door P.F op 16-07-2010 13:04:12 ]
Zelfbruiner! En dan niet die van Dove en zo die stinkenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:54 schreef Viking84 het volgende:
Hoi. Nog 2 uurtjes.
Ik ben aan het proberen m'n decolleté bruin te krijgen voor dodag, maar de zon schuift steeds voor de wolken. Als ik niet op tijd bijkleur moet ik een ander jurkje aan
.
Straks ben ik oranje, dikke doei!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:55 schreef P.F het volgende:
[..]
Zelfbruiner! En dan niet die van Dove en zo die stinken
mijn benen zijn bruin vanaf boven mijn enkels tot halverwege mijn bovenbeen. Erg sexy als ik slippers en een iets korter broekje/jurkje draag.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:59 schreef -marz- het volgende:
Mijn benen zijn van voren bruin en van achter wit! En mijn knieen zijn bruiner dan de rest? Maar het kan me niet zoveel schelen moet ik zeggen.
* -marz- Vik aai over d'r bezorgde bolletje geeft
Haar naam was Sarah?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:16 schreef P.F het volgende:
Ik sta in de bieb en zoek een goed recent leesboek, iemand tips?
Bruidsvlucht, haar naam was Sarah, Anna Karenina.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:16 schreef P.F het volgende:
Ik sta in de bieb en zoek een goed recent leesboek, iemand tips?
oh ik heb over het woord recent heen gelezenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Anna Karenina is niet echt heel erg recent...
als je je daar beter bij voelt zeker doen, die vrienden begrijpen dat welquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik overweeg om afspraak met vriendin voor morgen te cancellen en naar mijn ouders te gaan.
NL of ENG? ik weet wel in het engels nog een heel mooi boek, maar ben de naam vergeten. Oranje voorkant en het gaat over een meisje uit Afrika die naar Engeland gaat, naar mensen die ze in afrika heeft ontmoet toen die op vakantie waren.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:21 schreef P.F het volgende:
Niets met oorlog of middenoosten, heeft mn mama al genoeg.
Onzichtbaar van Paul Asterquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:21 schreef P.F het volgende:
Niets met oorlog of middenoosten, heeft mn mama al genoeg.
Dan heeft iedereen toch gewoon een kleiner stukjequote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:22 schreef sigme het volgende:
Oh, er hebben mensen hun vakantie verzet vanwege ons feestje..
D&D, denk je dat 8 mensen meer van de taart kunnen eten?
Ik ben vooral bruin aan de voorkant (blame het balkon waarop ik alleen kan zittenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:04 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
mijn benen zijn bruin vanaf boven mijn enkels tot halverwege mijn bovenbeen. Erg sexy als ik slippers en een iets korter broekje/jurkje draag.
En mijn armen zjin tot aan mjin schouders bruin, me een lage rug ben ik daar dus ook net een zebra.
Leuke sport joh, wielrennen![]()
En ook niet goed.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Anna Karenina is niet echt heel erg recent...
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:22 schreef sigme het volgende:
Oh, er hebben mensen hun vakantie verzet vanwege ons feestje..
D&D, denk je dat 8 mensen meer van de taart kunnen eten?
Die heb ik al heel vaak in mijn handen gehad bij Selexyz. Die staan in een grote stand met stickers erop en zelfs pamfletten over hoe goed het boek wel niet is. Dus iedere keer pak ik hem op, lees de achterflap, de eerste bladzijde en dan denk ik....mwahquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:24 schreef neen het volgende:
Onzichtbaar van Paul Aster
Geen idee of het was isgewoon gegoogled op beste boek 2010
Op de site van Selexyz kun je vast wel ideetjes opdoenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:24 schreef P.F het volgende:
Ik word hier gek, waar is de boeken top 10 net als in de winkel. Ik heb mijn moeder volgens mij haar naam is sara cadeau gedaan.
Heb er maar 2 gelezen, Anna Karenina en de gebroeders karamazov (Dostojevski) maar die vond ik wel okquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ook niet goed.
Russische schrijvers, huuu.
Maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak.
Als ik zo lees waar het over gaat, zou ik ook denken 'mwah', maar dat de populaireit van het boek maakt me nieuwsgierig genoeg om hem eens uit de bieb te halenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:26 schreef AIara het volgende:
Die heb ik al heel vaak in mijn handen gehad bij Selexyz. Die staan in een grote stand met stickers erop en zelfs pamfletten over hoe goed het boek wel niet is. Dus iedere keer pak ik hem op, lees de achterflap, de eerste bladzijde en dan denk ik....mwah
Schaduw van de wind vond ik beter, en spel van de engel is volgens mij deel 2 van het drieluik?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:30 schreef Viking84 het volgende:
Spaanse auteurs zijn ook wel leuk: Carlos Ruiz Zafón (Schaduw van de Wind en Het Spel van de Engel) of Elia Barcélo met Bal Masqué.
Wat ik altijd leuk vind, is als zich in een boek een ander boek ontvouwt. Bijv. dat de hoofdpersoon een stapel papieren met een groot geheim erin in z'n bezit krijgt.
Alles is een optie, behalve stress. Dus _geen_ stress.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..].
. Ik heb precies uitgekiend welke maten bakblikken ik moest hebben om op jullie aantal te komen en die aangeschaft. Het wordt al een taart met drie lagen as it is. Zijn losse cupcakes erbij een optie?
Paul Auster is mijn lievelingsquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:24 schreef neen het volgende:
[..]
Onzichtbaar van Paul Aster
Geen idee of het was isgewoon gegoogled op beste boek 2010
[..]
Dan heeft iedereen toch gewoon een kleiner stukje
Dan moet je ook Paul Auster lezenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:30 schreef Viking84 het volgende:
Spaanse auteurs zijn ook wel leuk: Carlos Ruiz Zafón (Schaduw van de Wind en Het Spel van de Engel) of Elia Barcélo met Bal Masqué.
Wat ik altijd leuk vind, is als zich in een boek een ander boek ontvouwt. Bijv. dat de hoofdpersoon een stapel papieren met een groot geheim erin in z'n bezit krijgt.
zo 1337 bedoel jequote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:38 schreef sigme het volgende:
$&$&$#@@#Y%$654 mń hele post weg omdat het weer zo laat is.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Alles is een optie, behalve stress. Dus _geen_ stress.
Drie laags! Woehoe. Dat is nu al het meest 'echt' aan deze hele trouwerij!
Ik ben heel benieuwd en ik vind het nú al zonde om 'm op te voeren aan die gasten.
Als jouw persoonsverdeling per taart wat aan de ruime kant is dan krijgt inderdaad iedereen een wat kleiner stukje. Dat is geen probleem hoor: wat mij betreft gaat het om de enorme feestelijkheid van een wonderschone taart; dat taart-eten is een afgeleide.
Ik vind het wel heel leuk dat echt iedereen komt, maar de eerstelijns bloedverwanten had wat mij betreft grote kinderen met aanhang niet hoeven meenemen. Dan had het ook netjes binnen onze onzekerheidsmarge gepast. [/ongastvrij gemopper]
Ja lol, ik zou dat ook hebben denk ik.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Een drie-lagen-taartWat stoer!
![]()
Ik heb trouwens tijdens de andere bruiloften die ik kort geleden had heel vaak "Zo hee, net echt!" geroepen geloof ik
Ik vond het zo grappig dat zoveel zo echt bruilofts was, zeg maar! Zoals in de films
Met jurken en pakken en taart en in 1 geval ook een gehuurde grote witte oude auto
Ik was best onder de indruk van dat alles
![]()
Tevens: mango-yoghurt
Jah. Na herstel van de oude layout kon ik zowaar m'n tekst nog weer redden.quote:
Klinkt goed! Ik vind het uberhaupt al stoer dat je een feest doetquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:40 schreef sigme het volgende:
Ik ben dus echt vreselijk he, in gezelschappen, als ik me verantwoordelijk voel voor vermaak/hapjes/drankjes. Vroeger werd ik altijd ziek van m'n eigen verjaardag. Om het een beetje leuk te houden is nu alles buiten mijn verantwoording: D&D maakt de mooiste taart die ze in mijn én zijn familie ooit gezien hebben (dat red je makkelijk D&D, voel je niet opgejaagd), dus dat wordt één groot oeh en ah. Schoonmoeder doet hapjes. Het enige wat wij doen is een koffiezetapparaat huren, fris & bier, chips & nootjes inslaan en koppen tellen voor de afhaalchinees. Dan moet zelfs ik me toch netjes kunnen gedragen?
Hahahaha.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Een drie-lagen-taartWat stoer!
![]()
Ik heb trouwens tijdens de andere bruiloften die ik kort geleden had heel vaak "Zo hee, net echt!" geroepen geloof ik
Ik vond het zo grappig dat zoveel zo echt bruilofts was, zeg maar! Zoals in de films
Met jurken en pakken en taart en in 1 geval ook een gehuurde grote witte oude auto
Ik was best onder de indruk van dat alles
![]()
Jawel. Maar de zoekmachine liep vast en nu ben ik gefrustreerd weg gegaan. Bibliothekenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Op de site van Selexyz kun je vast wel ideetjes opdoen.
Wil je Norwegian Wood van Murakami niet lezen?.
Geen idee, gaat automatischquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahahaha.
Überschattig als je dat donderdag bij Mo's bruiloft ook gaat doen!.
Bedoel je die?:quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:22 schreef Perruche het volgende:
[..]
NL of ENG? ik weet wel in het engels nog een heel mooi boek, maar ben de naam vergeten. Oranje voorkant en het gaat over een meisje uit Afrika die naar Engeland gaat, naar mensen die ze in afrika heeft ontmoet toen die op vakantie waren.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:51 schreef conleche het volgende:
In één ruk uitgelezen in het vliegtuig; het was bij vlagen grappig, maar vooral intens ontroerend.
Oh, dat doe ik ook vaakquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Geen idee, gaat automatischNet als: "Kijk, die mevrouw heeft een leuke rok aan!
" of "Ohh, kijk die rozen er bij staan!" of "AAAAH HONDJE!!
"
Vaak ook midden in een verhaalMn vriend lacht me dan altijd uit. "Ja op mn werk ging het vandaag... AAAH HONDJE!!!
"
Klinkt als een heel fijn feestje!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:40 schreef sigme het volgende:
Ik ben dus echt vreselijk he, in gezelschappen, als ik me verantwoordelijk voel voor vermaak/hapjes/drankjes. Vroeger werd ik altijd ziek van m'n eigen verjaardag. Om het een beetje leuk te houden is nu alles buiten mijn verantwoording: D&D maakt de mooiste taart die ze in mijn én zijn familie ooit gezien hebben (dat red je makkelijk D&D, voel je niet opgejaagd), dus dat wordt één groot oeh en ah. Schoonmoeder doet hapjes. Het enige wat wij doen is een koffiezetapparaat huren, fris & bier, chips & nootjes inslaan en koppen tellen voor de afhaalchinees. Dan moet zelfs ik me toch netjes kunnen gedragen?
Ik heb een déja vu! Volgens mij vertelde ik dit laatst ook en toen reageerde jij ook zoquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik ook vaak. En als we dan ergens zijn en ik ben heel blij, dan zeg ik tíg keer "leuk hè?", "mooi hè?", "gezellig hè?"
.
Dat is weinig!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:51 schreef neen het volgende:
Ik ben in m'n hele leven nog maar 2x op een bruiloft geweesten ik zie er de komende jaren ook niets bijkomen
Na dat verhaal van hierboven? Guess not!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:53 schreef anna82 het volgende:
[..]
Klinkt als een heel fijn feestje!
Ik hou niet zo van gastvrouw-zijn. Dat komt voornamelijk door mijn ex die op mijn feestjes op een stoel ging zitten en dan hard door de kamer schreeuwde: "Ik zie lege glazen!" "De gasten hebben geen drinken!" "Oh, haha, jij bent ook echt niet attent he, ha ha!". Dat is misschien 1 keer grappig (en dan maar een klein beetje grappig), maar als dat elke verjaardag/social gathering is, wordt het echt heel vervelend.
Hij vond zichzelf trouwens wel een man made in heaven en is nu al een aantal jaren vrijgezel, interesse iemand?
Ik zeg vaak "Wauw wat is het hier toch relaxed he?!" of iets in die trant. Blijkbaar is 'relaxed' belangrijk voor me.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik ook vaak. En als we dan ergens zijn en ik ben heel blij, dan zeg ik tíg keer "leuk hè?", "mooi hè?", "gezellig hè?"
.
Hoe verhoudt dat boek zich tot The other hand, ook van Chris Cleave?quote:
Wat een lulquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:53 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van gastvrouw-zijn. Dat komt voornamelijk door mijn ex die op mijn feestjes op een stoel ging zitten en dan hard door de kamer schreeuwde: "Ik zie lege glazen!" "De gasten hebben geen drinken!" "Oh, haha, jij bent ook echt niet attent he, ha ha!". Dat is misschien 1 keer grappig (en dan maar een klein beetje grappig), maar als dat elke verjaardag/social gathering is, wordt het echt heel vervelend.
Hij vond zichzelf trouwens wel een man made in heaven en is nu al een aantal jaren vrijgezel, interesse iemand?
Wat skattig!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dan moest er altijd een schoon onderbroekje mee, want ik plaste steevast in m'n broek na een overload aan appelsap![]()
![]()
.
Ik hoop niet dat we volgende week appelsap- en "heb je wel schoon ondergoed bij je?"-grappen krijgenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Viking!!![]()
![]()
Ik moest hardop gniffelen op mn werk terwijl ik hier in mn eentje zit
![]()
Anna: nou als ik single was dan wist ik het wel!![]()
Weet ik niet, want die heb ik niet gelezen. Ik heb dit in de VS gekocht omdat mijn meegebrachte boek uit was en het stond daar in het top 10 schap en ik heb het gekocht op de cover.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoe verhoudt dat boek zich tot The other hand, ook van Chris Cleave?
In The other hand komt Little Bee ook voor, namelijk. Het klinkt zelfs als hetzelfde verhaal maar dan onder een andere titel.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Weet ik niet, want die heb ik niet gelezen. Ik heb dit in de VS gekocht omdat mijn meegebrachte boek uit was en het stond daar in het top 10 schap en ik heb het gekocht op de cover.Had er nog nooit van gehoord, maar m'n vliegreis is er veel sneller door verlopen zo mooi vond ik het. Wel een beetje een tearjerker. Maar wmb op een niet irritante manier.
O ik heb ook echt een grote familie hoor, opa & oma zijn katholiekquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is weinig!.
Ik heb een hele grote familie: pa en ma hebben beiden > 5 broers en zussen en die hebben ook weer > 5 kinderen die gingen trouwen toen ik klein was, dus ik heb heel veel bruiloften meegemaakt.
En dan moest er altijd een schoon onderbroekje mee, want ik plaste steevast in m'n broek na een overload aan appelsap![]()
![]()
.
O, ik ben geen fan en ga het niet zelf meemakenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:59 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wat skattig!
Ik heb ook niet veel trouwerijen op mijn naam staan, maar ik ben wel fan en ik hoop nog een keer die van mijzelf mee te maken
Mooie cover inderdaad. Ik heb "What is the What" van Dave Eggers ook om de cover gekocht, en ooit ook het boek van Jonathan Safran Foer waarvan ik de Nederlandse titel niet mag noemenquote:
DaD's taart zorgde hier voor een halfuur lang oh's en ah'squote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:40 schreef sigme het volgende:
dat zou kunnen, ik moest huilen en heb het echt in 1 dag uitgelezenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In The other hand komt Little Bee ook voor, namelijk. Het klinkt zelfs als hetzelfde verhaal maar dan onder een andere titel.
Ik zag hemquote:
Volgens mij is Little Bee de US titel en The other hand de UK titel (als ik de site van de schrijver zo bekijk).quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In The other hand komt Little Bee ook voor, namelijk. Het klinkt zelfs als hetzelfde verhaal maar dan onder een andere titel.
Ja!!! Dat is zo!! Nu je het zegt!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:15 schreef anna82 het volgende:
[..]
Volgens mij is Little Bee de US titel en The other hand de UK titel (als ik de site van de schrijver zo bekijk).
/altijdalleswillenweten
Ik ook en ik zat in een vliegtuig en wilde daarom de stewardessen niet aankijken wegens rood hoofd.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
dat zou kunnen, ik moest huilen en heb het echt in 1 dag uitgelezen
Nooit teruggeroepen of ie soms polio had? Of heel sarcastisch: Jaaaa als ik JOU toch niet had, jij lui varkenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:53 schreef anna82 het volgende:
[..]
m'n knieen zijn altijd heel erg bruin...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:59 schreef -marz- het volgende:
Mijn benen zijn van voren bruin en van achter wit! En mijn knieen zijn bruiner dan de rest? Maar het kan me niet zoveel schelen moet ik zeggen.
* -marz- Vik aai over d'r bezorgde bolletje geeft
dat ja. Volgende week donderdag krijg je een grote knuffel van me! Beetje vreemd, aangezien we elkaar nooit ontmoet hebben, maar ik voel met je mee!quote:
Slovenië!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Ga je richting Kroatie? Was dat het niet? Lekker hoor!! Waarom ga jij eigenlijk in het hoogseizoen?
Nee, ik stond er lief bij te glimlachen. Ik vond het al heel vervelend voor mezelf en ook voor de gasten. De verwensingen siste ik hem toe als we toevallig samen in de keuken stonden en niemand het verder kon horen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:20 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nooit teruggeroepen of ie soms polio had? Of heel sarcastisch: Jaaaa als ik JOU toch niet had, jij lui varkenOf: Koop een hond en blaf zelf
LUL
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Slovenië!
En vanwege het werk van mijn vriend kunnen we niet op vakantie van januari tot halverwege mei ofzo. Dan zaten we nog met onze studies tot begin juli en dit is de eerste week dat we weg kunnen dit jaar eigenlijk!
We gaan wel altijd ook nog in november/december.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel leuk dat echt iedereen komt, maar de eerstelijns bloedverwanten had wat mij betreft grote kinderen met aanhang niet hoeven meenemen. Dan had het ook netjes binnen onze onzekerheidsmarge gepast. [/ongastvrij gemopper]
een lekkere uitgebreide salade (spekjes, appel, walnoten, feta-kaas, gecarameliseerde ui) met ciabatta met zelfgemaakte kruidenboter (boter met wat knoflook, bieslook en citroensap mixen)...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:46 schreef neen het volgende:
O, weet iemand iets lekkers om te eten vanavond? Er komt iemand eten en ik moet het kunnen makenmijn vader zegt andijvie uit de tuin want dat vinden mensen uit de randstad leuk
Maar dat is niet lekker dus iets lekkers
Nee, enthousiast photoshopper en half jaar in buitenland geweest en die foto's moesten allemaal in fotoboekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:33 schreef Viking84 het volgende:
Nou Taco zit in het mandje en we gaan zo. Ik ga meteen maar mee, want als ik merk hoe luid hij protesteert als je hem alleen maar probeert op te pakken schat ik in dat het straks gebeurd is. Janneke heeft nog even afscheid genomen net.
Thanks!quote:
Hee Mariaaa! Met mij gaat t wel okee! Thanks for asking! Mijn mamma is stabiel, de ene dag wat energieker dan de andere, maar het lukt haar steeds beter om haar energie over de dag te verdelen, ipv in een uurtje alles voor de rest van de dag te verbruiken. Hopelijk horen we volgende week of de aanvraag voor een scootmobiel is goedgekeurd. Kan ze gaan proefrijdenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hee Phaidrakins! Hoe is het met jou? En met je mamma?
Als geboren en getogen Randstadter kan ik hier wel om lachenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:46 schreef neen het volgende:
O, weet iemand iets lekkers om te eten vanavond? Er komt iemand eten en ik moet het kunnen makenmijn vader zegt andijvie uit de tuin want dat vinden mensen uit de randstad leuk
Wel okee? Niks mis hoop ik?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:04 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hee Mariaaa! Met mij gaat t wel okee! Thanks for asking! Mijn mamma is stabiel, de ene dag wat energieker dan de andere, maar het lukt haar steeds beter om haar energie over de dag te verdelen, ipv in een uurtje alles voor de rest van de dag te verbruiken. Hopelijk horen we volgende week of de aanvraag voor een scootmobiel is goedgekeurd. Kan ze gaan proefrijden.
GeeBee!! Fijne vakantie!![]()
![]()
Jaaaaaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:06 schreef P.F het volgende:
Ik ga vanavond stardust met mijn vader kijken, dat was een leuke film toch?
Ik vind zulke mensen meestal stom.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:06 schreef AIara het volgende:
Sterkte Vik!
[..]
Als geboren en getogen Randstadter kan ik hier wel om lachen
Maar ik moet er wel bij vertellen dat sommige onwrikbare mensen uit de Randstad alles wat niet uit de supermarkt komt niet vertrouwen en dingen uit eigen tuin al helemáál niet! "Getverderrie, daar lopen toch beesten in zo'n tuin???" (dat zijn dezelfde mensen die denken dat melk uit een fabriek komt)
O ja, dat lijkt me wel wat ja. Straks maar even naar de supermarketquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:47 schreef AKnynke het volgende:
[..]
een lekkere uitgebreide salade (spekjes, appel, walnoten, feta-kaas, gecarameliseerde ui) met ciabatta met zelfgemaakte kruidenboter (boter met wat knoflook, bieslook en citroensap mixen)...
Je kan nu al wraps maken voor tijdens het wachten en dan nog iets er bij, ziet er uit alsof je er veel moeite in hebt gestopt en is erg lekker.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:46 schreef neen het volgende:
Maar dat is niet lekker dus iets lekkers
Nee hoor, niks mis. Wel druk! En vorige week was ik een weekje vrij, heerlijk, maar daarna weer werken was weer even inkomenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wel okee? Niks mis hoop ik?![]()
Goed dat je mams begint te wennen aan de nieuwe situatie! Ik zal duimen voor het scootmobielVrrroem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Ik wil als ik eens een boek lees echt een mooi goed boek lezen. Want ik heb ze al zo snel uit, dan is de moeite van het uitzoeken nog langer dan het lezen zelfquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
XMert: doen wat goed voelt (open deur), kan me voorstellen dat het fijn kan zijn om even om/rond familie te zijn, die zitten tenminste in het zelfde schuitje...
PF: niet zo stressen, het zijn maar boekenZoek gewoon op schrijvers / thema's die je wat lijken, of vis lukraak een boek met een leuk kaftje uit de schappen (doe ik ook wel eens
).
Gesprek met een docent over (te)veel boeken --> Hij: "Ja we hebben nu afgesproken dat als we een nieuw boek kopen, dat we dan een ander weg moeten doen". Ik: "Wat erg!"
Boeken weg doen druist in tegen mijn boekenliefdeZelfs dubbele doe ik met moeite weg
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:14 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nee hoor, niks mis. Wel druk! En vorige week was ik een weekje vrij, heerlijk, maar daarna weer werken was weer even inkomen. Best wel moe! Maar vandaag ben ik heerlijk op mijn kleine schattige neefje aan het passen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt welquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:06 schreef P.F het volgende:
Ik ga vanavond stardust met mijn vader kijken, dat was een leuke film toch?
De zwarte met het witte hart heb ik zelf, ben er ergens in begonnen maar vond hem volgens mij niet zo? Maar dat is 8 jaar geleden of zo!!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
Heb er maar 2 gelezen, Anna Karenina en de gebroeders karamazov (Dostojevski) maar die vond ik wel ok
Murakami is inderdaad ook leuk!!!
Edit: of Arthur Japin, de zwarte met het witte hart, en hij heeft nog een boek waar ik de naam van vergeten ben, ook mooi!!
O ik was ook echt zo vroeger! En nu soms ook nog wel een beetje maar dan wint mijn verstand wel dat zegt dat ik het iig moet proberen en vaak is het eigenlijk stiekem ook wel lekker.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:09 schreef -marz- het volgende:
[..]
Ik vind zulke mensen meestal stom.
"Dat lust ik niet!" erger nog: "Ieuw dat is zoooo vies!" of "Wat zijn dat voor dingetjes?!!"
Hier pak aan!![]()
Stop het gewoon in je mond, niet zo mieren.
O, dat klinkt goedquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:12 schreef P.F het volgende:
[..]
Je kan nu al wraps maken voor tijdens het wachten en dan nog iets er bij, ziet er uit alsof je er veel moeite in hebt gestopt en is erg lekker.
Even kijken voor welke het meest in huis isquote:Ik gebruik mon chou, van die zoete chili saus van conimex (dus totaal niet pittig) en yoghurt mayonaise en sperzieboontjes uit de diepvries (die zijn al gedopt hoef je ze alleen nog maar te koken)
http://www.devegetarier.n(...)k/wraps-met-boontjes
Ik vond de ondraaglijke lichtheid van het bestaan van Milan Kundra wel leuk hoor! Of is die niet Russisch?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ook niet goed.
Russische schrijvers, huuu.
Maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:15 schreef P.F het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:30 schreef Viking84 het volgende:
'De zwarte met het witte hart' staat ook nog steeds ongelezen bij mij in de kast. Ik heb hem ooit gekocht omdat ik 'De Overgave' echt een mooi boek vond en me niet kon indenken dat dezelfde auteur een boek zou schrijven waar ik niet doorheen zou komen. Dus tochquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:16 schreef P.F het volgende:
De zwarte met het witte hart heb ik zelf, ben er ergens in begonnen maar vond hem volgens mij niet zo? Maar dat is 8 jaar geleden of zo!!
OMG! Is die er ook nog in het wit en dan een poes?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik lees ook graag
En we hebben een katertje uitgezocht
T wordt de zwarte echt
[ afbeelding ]
En mn lijstje:
O: 2 sneeën volkorenbrood, 1 met hagelslag en een met witte pasta.
T: Snack a Jack caramel
L; Drie beschuitjes met rookvlees en meloen in kokosmelk
D: Gebakken aardappeltjes, kipkluifjes en witlofsalade (met gekookt ei, mayonaise, suiker en misschien dat ik er nog wat ui in gooi maar dat weet ik nog niet zeker)
Veel water gedronken, misschien nog een koffie oid vanavond...
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:20 schreef Phaidra het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben zelf niet zo dol op katjes met zo'n platgedrukt snoetje, maar als ze zulke kleine frutsels zijn is ieder katje toch wel een schatjequote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
T wordt de zwarte echt
[ afbeelding ]
Niet bij die cattery, maar ze zijn er ook in het wit jaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:22 schreef P.F het volgende:
[..]
OMG! Is die er ook nog in het wit en dan een poes?
Jah he, nu nog een naamquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:14 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nee hoor, niks mis. Wel druk! En vorige week was ik een weekje vrij, heerlijk, maar daarna weer werken was weer even inkomen. Best wel moe! Maar vandaag ben ik heerlijk op mijn kleine schattige neefje aan het passen
.
Geloof ik graag, missus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toch horen we je niet klagen! *pluim in je bips*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:22 schreef P.F het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Whehe, misschien moet ik die laatste spoiler dan maar weghalen!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Geloof ik graag, missus!En toch horen we je niet klagen! *pluim in je bips*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Droppiequote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet bij die cattery, maar ze zijn er ook in het wit ja
[..]
Jah he, nu nog een naam
FOK!Silver zolang het nog kan.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:53 schreef neen het volgende:
Welke layout gebruiken jullie dan? Ik heb gewoon nog een volgknop?
Dat is een veel leukere naamquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:39 schreef -marz- het volgende:
Lief platgeslagen katertje!
Ik heb een zwarte poes, die heet mans.
Eigenlijk heette ze oorspronkelijk Luna, maar inmiddels heet ze (Zwart)mans
Zo zou 1 van de honden van mijn moeder geheten hebben als andere geïnteresseerden 'm hadden genomen. En dat is dus zo'n hond:quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:36 schreef P.F het volgende:
[..]
Droppie
Milo
Princess Butterfly
Chantal
Maximilian
Frederik
Gewoon een overdreven verschrikkelijke naam, me likequote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:40 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Zo zou 1 van de honden van mijn moeder geheten hebben als andere geïnteresseerden 'm hadden genomen. En dat is dus zo'n hond:
[ afbeelding ]
Zie je het voor je?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:40 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Zo zou 1 van de honden van mijn moeder geheten hebben als andere geïnteresseerden 'm hadden genomen. En dat is dus zo'n hond:
[ afbeelding ]
Zie je het voor je?
Aaaah!!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik lees ook graag
T wordt de zwarte echt
[ afbeelding ]
En mn lijstje:
D: Gebakken aardappeltjes, kipkluifjes en witlofsalade (met gekookt ei, mayonaise, suiker en misschien dat ik er nog wat ui in gooi maar dat weet ik nog niet zeker)
Ik ookquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aaaah!!Ik vind dat dit soort kattebeesten altijd een pompeuze naam moeten hebben, zoals Archibald of Ignatius (Iggy
)!
Wat een dotje! Pssssst....... in dit topic Katten met foto's #72 Foto's van katten kun je nog meer foto's kwijt...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik lees ook graag
T wordt de zwarte echt
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik lees ook graag
T wordt de zwarte echt
[ afbeelding ]
En mn lijstje:
Helaas. Hij mist mijn ouders heel erg altijd. De eerste drie dagen is hij heel braaf, daarna denkt ie dat ze nooit meer terugkomen en wordt ie rebelsquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:42 schreef -marz- het volgende:
Oh men, ik heb laatst een paar uurtjes op een beagle gepast, was echt hel![]()
Hoop dat die van jou een brave is Syrena.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:42 schreef P.F het volgende:
Iemand nog zin in een leuk feestje morgen?
www.stichtinghenk.nl
O..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:08 schreef neen het volgende:
[..]
Ik krijg die site dus helemaal niet geopend
Oh ik hoop ook dattie nog een tijdje meekan zoquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:13 schreef Viking84 het volgende:
Nou we zijn terug en het is een beetje anders gelopen dan gedacht.
De dierenarts schat de kans dat het gewoon een ontsteking is laag in, maar ze zei wel dat het mogelijk is dat hij met antibiotica nog een paar maanden zonder pijn mee kan. We hebben nu antibiotica meegekregen voor het weekend en als het na het weekend niet verbeterd is, is het klaar. Dat is de afspraak die we gemaakt hebben.
Kon nog wel een biopsie laten opsturen voor 120 euro, maar het zou zó toevallig zijn dat het een abces is gezien de tumor van 1,5 maand terug en de dierenarts zei ook dat een abces anders zou aanvoelen.
Dus, dit vind ik een prettige oplossing zo. En nu maar hopen dat de antibiotica aanslaat.
Of dat zijn moeilijke lopen gewoon komt door ongelukkig terecht komen en niks met de bult te maken heeftquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:26 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oh ik hoop ook dattie nog een tijdje meekan zoEn dat het gewoon lekker toch een abces is.
Pijnvrij is goedquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of dat zijn moeilijke lopen gewoon komt door ongelukkig terecht komen en niks met de bult te maken heeft. Dat kan ook nog
.
Ik ben wel weer een soort van opgelucht. Hopelijk volgt er niet weer een tranendal dit weekend.
Ow ja, zo'n ding heb ik nog, zal m vanavond er eens in leggen. Paracetamolletje heb ik al paar x gehad deze week, moet niet te vaak vind ik dan. Dus i'm sucking it up! Ben vrij vaak alleen, helemaal omdat ik in Leeuwarden woon en iedereen die ik ken in Den Helder, dus een avondje alleen is geen luxe voor mij. Vandaar dat t irritant is. [/zeik mode]quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:58 schreef LadyBlack het volgende:
Jeetje j.t.![]()
Die hoofdpijn uit je nek ken ik, heb je geen hittepit? Dat in combinatie met een paracetamolletje doet altijd wonderen voor mijWel vervelend dat je meneer je dus niet kan masseren ofzo, ik zou doen wat marz zegt; lekker op de bank kruipen met thee en een film of een goed boek!
Ah, dat wist ik nog niet, sorry. Dan kan ik me inderdaad voorstellen dat je het alleen zijn even zat bent, vooral als je je vriend eigenlijk voor jezelf zou hebben vanavond. Maar SATC klinkt als een goed planquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:03 schreef j.t het volgende:
Ben vrij vaak alleen, helemaal omdat ik in Leeuwarden woon en iedereen die ik ken in Den Helder, dus een avondje alleen is geen luxe voor mij. Vandaar dat t irritant is. [/zeik mode]
Hij is al op de helft, dus gaat redelijk snelquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:07 schreef AIara het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik nog niet, sorry. Dan kan ik me inderdaad voorstellen dat je het alleen zijn even zat bent, vooral als je je vriend eigenlijk voor jezelf zou hebben vanavond. Maar SATC klinkt als een goed plan
*proest* Randstadmeisje zekerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:12 schreef P.F het volgende:
[..]
Je kan nu al wraps maken voor tijdens het wachten en dan nog iets er bij, ziet er uit alsof je er veel moeite in hebt gestopt en is erg lekker.
Ik gebruik mon chou, van die zoete chili saus van conimex (dus totaal niet pittig) en yoghurt mayonaise en sperzieboontjes uit de diepvries (die zijn al gedopt hoef je ze alleen nog maar te koken)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Onze vorige exotics heetten Jack en Dee, dus nee, van mij hoeft dat nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aaaah!!Ik vind dat dit soort kattebeesten altijd een pompeuze naam moeten hebben, zoals Archibald of Ignatius (Iggy
)!
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe gênant en studentikoos herkenbaar: bij de Lidl je boodschappen niet meer kunnen betalen.
Hoop t ookquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:13 schreef Viking84 het volgende:
De dierenarts schat de kans dat het gewoon een ontsteking is laag in, maar ze zei wel dat het mogelijk is dat hij met antibiotica nog een paar maanden zonder pijn mee kan. We hebben nu antibiotica meegekregen voor het weekend en als het na het weekend niet verbeterd is, is het klaar. Dat is de afspraak die we gemaakt hebben.
Kon nog wel een biopsie laten opsturen voor 120 euro, maar het zou zó toevallig zijn dat het een abces is gezien de tumor van 1,5 maand terug en de dierenarts zei ook dat een abces anders zou aanvoelen.
Dus, dit vind ik een prettige oplossing zo. En nu maar hopen dat de antibiotica aanslaat.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb wel een hangbuikzwijntje gehad dat Christine heette
In Leeuwarden zijn heel veel leuke mensen hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:03 schreef j.t het volgende:
[..]
Ow ja, zo'n ding heb ik nog, zal m vanavond er eens in leggen. Paracetamolletje heb ik al paar x gehad deze week, moet niet te vaak vind ik dan. Dus i'm sucking it up! Ben vrij vaak alleen, helemaal omdat ik in Leeuwarden woon en iedereen die ik ken in Den Helder, dus een avondje alleen is geen luxe voor mij. Vandaar dat t irritant is. [/zeik mode]
Ben voort gemak SATC 2 maar aan het downloaden.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:19 schreef sigme het volgende:
[..]
*proest* Randstadmeisje zeker.
O dat wist ik ook niet en ik ben geen randstadmeisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O ik ben echt een controlfreak over geldquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe gênant en studentikoos: bij de Lidl je boodschappen niet meer kunnen betalen. 't Scheelt ook net een euro, zie ik.
ik weet altijd precies hoeveel ik op m'n rekening heb
het lijkt niet wat het is
Ik heb nu net geld overgeboekt en m'n boodschappen opzij laten zetten, maar het is ook vrijdagmiddag en ik weet niet of dat 'm nog wel wordt. Hmm.quote:
Het paste ook bij drquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Veeg me opdat vind ik echt cool!
Mijn moeder wilde altijd een ruwharige teckel, en die dan Hector noemen
Van een ontsteking kunnen katten vreselijk beroerd zijn, dus ik hoop toch dat het dat is.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:13 schreef Viking84 het volgende:
Welke bank zit je bij? De meeste banken hebben interne overboekingen zo overgemaaktquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb nu net geld overgeboekt en m'n boodschappen opzij laten zetten, maar het is ook vrijdagmiddag en ik weet niet of dat 'm nog wel wordt. Hmm.
Rabo. Ik zit steeds m'n internetbankieren te F5-en, maar het is nog niet overgemaakt. En voor ik dat zeker weet durf ik niet terug te gaan.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Welke bank zit je bij? De meeste banken hebben interne overboekingen zo overgemaaktAlleen de ING is minder snel geloof ik.
Het eerste hangbuikzwijn van mijn broertje heette Sylvia, ook een snoezige naam voor zo'n 75 kilo.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb wel een hangbuikzwijntje gehad dat Christine heette, ook lekker pompeus en bij haar vond ik het zooo goed. Ik heb wel aan Odin zitten denken voor Unstoppable
Ja, dat zou dan kunnen, maar ze hebben alles op een bonnetje gezet en dan vind ik het weer zo gênant om te moeten vragen of ze er iets af kunnen halen.quote:
Huh? Heb je het dan al mee ofzoquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, dat zou dan kunnen, maar ze hebben alles op een bonnetje gezet en dan vind ik het weer zo gênant om te moeten vragen of ze er iets af kunnen halen.
Ik haat het als ik zo moeilijk doe..
Nee, ze hebben de kar weggezet en op het kassabonnetje zit een barcode die ze dan kunnen scannen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:47 schreef neen het volgende:
[..]
Huh? Heb je het dan al mee ofzoMaar goed, de klant is koningin he
Zaten er geen ijsjes in?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, ze hebben de kar weggezet en op het kassabonnetje zit een barcode die ze dan kunnen scannen.
Heb geprobeerd te zumba-en. Maar alleen wil het toch niet lukken hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:28 schreef neen het volgende:
[..]
In Leeuwarden zijn heel veel leuke mensen hoormisschien eens op een sportvereniging gaan ofzo? Dat is een win-win situatie
[..]
En niet meer dan dat dan hè?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mooi zo Vik!.
M'n vriend komt zo deze kant op om voor te af te rekenen..
Eigen schuld, dikke bultquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:19 schreef Laureline het volgende:
O, ze kunnen niet tegen hun verlies. Ik moet ze nu uit eten nemen
Ohjee!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:34 schreef -marz- het volgende:
Buh heb een beetje oorpijn.
Laatste keer dat ik oorpijn had werd het een gruwelijke oorontsteking.
Waarbij ik een nacht lang heb liggen kermen van de pijndoor mijn vriend uit bed gekickt werd omdat hij de volgende dag de sollicitatie van zijn leven had en ik hem wakker hield
ijlend naar de stad gelopen ben om iets tegen de pijn te gaan kopen
terwijl jullie weten hoe stoer ik ben
![]()
Weinig!!!!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:57 schreef Perruche het volgende:
Lijstje:
O: shake met melk, banaan, aardbeien
L: saucijzenbroodje
D: rode curry met kokosmelk, kabeljouw en groene/rode paprika met een bakje witte rijst
ik weet het. Voelde me de hele dag naar, vandaar denk ik. Beetje verdrietig was ikquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:02 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga foe yong hai maken
Mijn lijst is trouwens ook raar
O: bak halfvolle kwark met jam
T: shake van mango, magere yoghurt en melk
L: paar handjes noten-cranberrymix
T: nog 2 glazen van die shake
D: foe yong hai
Why the sadness?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:00 schreef Perruche het volgende:
[..]
ik weet het. Voelde me de hele dag naar, vandaar denk ik. Beetje verdrietig was ikdus dan heb k niet zo'n honger.
Oh, er moeten trouwens wel 2 plakken ontbijtkoek bij
Ehm, ik heb dit keer zo'n conimexpakje gekocht, eens kijken hoe de zoetzure saus daarvan is. Dan nog een omeletje erbij, vega-blokjes en bami koken met chinese roerbakgroentenquote:
Wat een schatje!!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, morgen trouwens vrijgezellenfeestje van vriendin, te beginnen met chocholadeworkshop, yummieDan tapas eten en daarna de stad in, met roze 'sexy lola' bob-pruiken (die trouwens alles behalve sexy zijn als ik ze op mijn hoofd heb zitten, hihi. Maar wel lachen
Btw, vanaf vandaag vakantie. Zes weken lang, hurray!![]()
en je D?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: bakje yoghurt
T: anderhalve appel
L: croissantje
T: stuk appeltaart
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:14 schreef Perruche het volgende:
Onze kat heette vroeger Lodewijkiedereen vond het heel raar...
[..]Wat een leuke naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat een leuke naamthanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lodewijk was ook echt een zonnekoning, en ook echt gemeenhij beet iedereen behalve mij
![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:14 schreef Perruche het volgende:
Onze kat heette vroeger Lodewijkiedereen vond het heel raar...
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die brief is een bewijs dat ik daar heb gestudeerd, en ik had toen een beurs gekregen en die hadden die brief nodig anders moest ik die beurs terugbetalen (oeps!) en dat hoeft nu niet meerhoe relaxed.
oeps, wat voor iets gemeens ze je dan....* Perruche nieuwsgierig aagjequote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ik ben dus weer thuis, met boodschappen. Maar op de terugweg heb ik iets rots gezegd tegen m'n vriendje en nu voel ik me klote want ik heb 'm gekwetst.. Dat wilde ik helemaal niet natuurlijk.
vermaak je je een beetje?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:34 schreef j.t het volgende:
Ben oude muziek aan het luisteren (Fleetwood mac, david bowie, grandmaster flash, dexys midnight runners etc)
toen ik voor de eerste keer in m'n "eigen" auto reed deed ik het ook, zo kamper voelde ik me!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:05 schreef -marz- het volgende:
j.t. woont aan de gracht?
Men ik haat het als mensen toeteren als ze wegrijden!
/intolerant
Nee, maar had meneer even op het werk afgezet en ging erna weer naar huis natuurlijk ...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:05 schreef -marz- het volgende:
j.t. woont aan de gracht?
Men ik haat het als mensen toeteren als ze wegrijden!
/intolerant
Nee maar dan mag het.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:07 schreef Perruche het volgende:
[..]
toen ik voor de eerste keer in m'n "eigen" auto reed deed ik het ook, zo kamper voelde ik me!
Ik heb mijn vriendje nu al 2 maanden niet gezien, zo lang ben ik niet man-loos geweest sinds ik 16 was ofzo.quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriendje nu al 2 maanden niet gezien, zo lang ben ik niet man-loos geweest sinds ik 16 was ofzo.Alle mannen die ik tegenkom worden steeds aantrekkelijker.
Marz: ik weet inderdaad niet wat je bedoelt!
soms had ik inderdaad ook best zoiets willen doen, misschien patisserie ofzoquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:24 schreef Viking84 het volgende:
Mooi programma: Cake Boss op Discovery Channel.
Ik wou dat ik zulke mooie taarten kon maken, maar volgens mij heb ik daar echt geen aanleg voor! Maar als ik een opleiding op MBO-niveau had moeten doen, had ik best wel eens voor banketbakker kunnen kiezen.
die zou ik sowieso onder een spoiler zetten. Ik snap dat het spannend en verdrietig is, maar zorg ook wat voor jezelf!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: bakje yoghurt
T: anderhalve appel
L: croissantje
T: stuk appeltaart
2 uur lang? Wat doe je dan allemaal? Of was het niet alleen supermarktwerk?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
die zou ik sowieso onder een spoiler zetten. Ik snap dat het spannend en verdrietig is, maar zorg ook wat voor jezelf!
Wij hebben net 2 uur lang boodschappen gedaan,e nz ouden koken, maar het wordt toch maar een pizza..veel makkelijker. Zijn allebei moe en hebben geen zin meer...
niet alleen..maar ook een hele grote supermarkt waar we naar fietsen en tuinmeubels en al dat soort spul gekeken hebben...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:32 schreef j.t het volgende:
[..]
2 uur lang? Wat doe je dan allemaal? Of was het niet alleen supermarktwerk?
Real zeker?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
niet alleen..maar ook een hele grote supermarkt waar we naar fietsen en tuinmeubels en al dat soort spul gekeken hebben...
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:38 schreef Tinkepink het volgende:
Wat-een-achterlijke-eetlijstjes zie ik hier langskomen vandaagJT, Perruch, XM, Puffje en Cocotrimonium
![]()
Mijn lijstje
o. omelet van 2 eieren opgerold en gevuld met sla en huttenkase
t. appel
l. kleine shoarma met veel salade en brood
t. handje nootjes + bak yoghurt
d. grote salade van sla, tomaat, octopus, olijven en dressing + brood met zaziki + 2 gevulde wijnbladeren + vleesspies van varkensvlees. Patat heb ik laten liggen. Daarbij een lekker wijntje.
sorryquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:38 schreef Tinkepink het volgende:
Wat-een-achterlijke-eetlijstjes zie ik hier langskomen vandaagJT, Perruch, XM, Puffje en Cocotrimonium
![]()
Mijn lijstje
o. omelet van 2 eieren opgerold en gevuld met sla en huttenkase
t. appel
l. kleine shoarma met veel salade en brood
t. handje nootjes + bak yoghurt
d. grote salade van sla, tomaat, octopus, olijven en dressing + brood met zaziki + 2 gevulde wijnbladeren + vleesspies van varkensvlees. Patat heb ik laten liggen. Daarbij een lekker wijntje.
ING is realtime nuquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Welke bank zit je bij? De meeste banken hebben interne overboekingen zo overgemaaktAlleen de ING is minder snel geloof ik.
+ kippensoep 50 kcal + 3 broodjes 300 kcal (max.) maakt iets van 1100 kcalquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:36 schreef j.t het volgende:
O: aardbeienkwark - max. 300
T: niks
L: broodje kipfilet - max. 250
T: 4 rijstwafels - 120 kcal
D: kip/groentesoep - 50 kcal
Wil ook een nieuwe oude auto. Moet dinsdag WEER een reparatie laten doen en eigenlijk is mn auto praktisch overleden. Dus wil eigenlijk afzeggen. Maar ja, moet er wel een andere auto in beeld zijn. Maar heb of teveel eisen (moet wel tijd heel veel ermee) of te weinig geld. Ligt eraan hoe je het bekijkt.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:43 schreef Syrena het volgende:
[..]
ING is realtime nuZo heb ik 2 weken terug mijn auto ter plekke betaald
Geld van spaar naar lopende en toen naar de tegenrekening. Ik weet nog dat mijn vader met briefjes ging (looooooooong time ago, zal wel alleen de aanbetaling zijn geweest ook denk ik).
Maar de dag is nog niet om. Het is kip/groentesoep. Dus best gevuld met veel groentes (wel uit zakje magoed) en soepballen en rundvlees (dacht dat het kip was, bleek niet zo hahaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
+ kippensoep 50 kcal + 3 broodjes 300 kcal (max.) maakt iets van 1100 kcal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |