* Terugmept*quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:42 schreef LadyBlack het volgende:
Fernando vind ik dan wel weer wat minder, maar the winner takes it all is wel echt een goed nummer![]()
Maar eigenlijk vind ik alles van Abba gewoon leuk
Laatst op Schiermonnikoog heb ik op de bonte avond met een stel meiden én 2 mannen een heel coole hilarische Abba-act gedaan op Waterloo
Aaaahh, die 3 wilde ik ook net noemen! Samen met m'n sig.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:42 schreef conleche het volgende:
[..]
* Terugmept*
Fernando vind ik ook niks en heel lelijk vind ik Supertrooper. Maar: S.O.S. en The winner takes it all en knowing you knowing me......
O ja!! Die is ook heel erg!quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:45 schreef Laureline het volgende:
Fernando is wel een zeiknummer hoor, net als Thankyouforthemusic. Jek!
Nee, dan Take a chance on me, Knowing me, knowing you, One of us, of, ook een veel te miskend juweel: Eagle!
Eerst zeiken jullie Bon Jovi af en dan ook Fernando nog eensquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:45 schreef Laureline het volgende:
Fernando is wel een zeiknummer hoor, net als Thankyouforthemusic. Jek!
Nee, dan Take a chance on me, Knowing me, knowing you, One of us, of, ook een veel te miskend juweel: Eagle!
Die roodharige helemaal rechts heeft ook een goede kont!quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:44 schreef Viking84 het volgende:
Nu gaan we raden wie LB is. Ik begin: die met de bontgekleurde laarzen?
.
hehe, had ik het goed!quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:47 schreef LadyBlack het volgende:
Ja ik ben de foto al aan t veranderen, dit was iets teveel booty!!![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:47 schreef Abbadon het volgende:
Naamtopic!! Dank u, damesik wist wel dat jullie me niet vergeten waren!!
Nog steeds slank als een jonge god, thank you very much!quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeie bips inderdaad! Maar haarkleursgewijs gok ik de tweede van rechts
Goed te horen!!! Minder gegeten of veel beweging?quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:51 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Nog steeds slank als een jonge god, thank you very much!![]()
waarvoor uiteraard nog steeds mijn eeuwigdurende dank!
Stiekem had je de post van LB al gezienquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeie bips inderdaad! Maar haarkleursgewijs gok ik de tweede van rechts
quote:
Dat klinkt een stuk beter dan het magazijn waar ik werk nuquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:51 schreef Viking84 het volgende:
Hee Blurred.
Ik heb ook ooit zoiets gedaan (maar dan meer cd's en dvd's dan boeken). Ook in het magazijn met allemaal stellingen en dan moesten we pakketten maken en stickers van doosjes afhalen enzo. En alles wat terug kwam weer terugzetten in de stellingen. Wel leuk was dat we dvd's konden lenen. Die vervolgens weer gewoon verkocht werden dus
. En ook konden we dingen kopen met korting
.
Ik kan in alle eerlijkheid zeggen van nietquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Stiekem had je de post van LB al gezien. Geef maar toe!
.
Goei lijsje.quote:
Een beetje van allebei, in combinatie met goede genen...quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Goed te horen!!! Minder gegeten of veel beweging?
ehmm...zonder er over na te denken roep ik even Eagle...denk ik...of The Winner Takes It All...quote:En wat is jouw favo Abbanummer?
te mijner verdedigingquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, en ter mijne verdediging: ik had oorspronkelijk mn hele laarzen bekleed met alufolie, dit ziet er niet uit natuurlijkmaar t bleef echt niet zitten....
Oeh! Dat is niet fijn! Ik zet de ventilator ook altijd een eindje achter me. M'n haren zullen er maar eens in verstrikt komen te rakenquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Geniale foto LB!
Net een enorm FAAL-moment: ik was m'n benen aan het epileren met m'n groene braun-epileerapparaatjedinges, valt er ineens een haarlok naar beneden van achter m'n oren, zo het apparaat in!
Gelukkig liep ie vast, zodat ik heeeeel voorzichtig m'n krullies eruit kon peuren....Was wel ff bang dat ik naar de kapper kon om me een leuk pittig kort kapsel aan te laten meten
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:02 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Een beetje van allebei, in combinatie met goede genen...![]()
[..]
ehmm...zonder er over na te denken roep ik even Eagle...denk ik...of The Winner Takes It All...
Zo, phew, kwam je daar even goed weg!!quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
te mijner verdediging.
Ik had vanmiddag, vlak na de opmerking van -marz- over 'verassing', trouwens bijna een gruwelijke d/t-fout gemaakt, maar die spotte ik gelukkig nog voor ik op 'invoeren' klikte.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:11 schreef -marz- het volgende:
[..]
Zo, phew, kwam je daar even goed weg!!
Ook dat iddquote:Oh lekker trouwens Puffert.. ik heb dat wel eens gehad met een fohn; haren kwamen in de achterkant van de fohn vast te zitten![]()
Damn! Ik zat nog te twijfelen of het mijner moest zijn, maar ik deed het dus gewoon verkeerd om...quote:
Te jouwer verdediging: je hebt je dag blijkbaar even nietquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Damn! Ik zat nog te twijfelen of het mijner moest zijn, maar ik deed het dus gewoon verkeerd om...
Suf, ik doe dit soort dingen meestal op gevoel goed, maar vandaag ff niet blijkbaar!
*boks*quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:19 schreef Viking84 het volgende:
Hebben jullie dat wel eens? Dat je naar een site gaat, intussen even wat anders gaat doen en de site die je had opgezocht weer gedachteloos wegklikt? En dat dan 3 keer achter elkaar ofzo.
Yep..quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:19 schreef Viking84 het volgende:
Hebben jullie dat wel eens? Dat je naar een site gaat, intussen even wat anders gaat doen en de site die je had opgezocht weer gedachteloos wegklikt? En dat dan 3 keer achter elkaar ofzo.
goed dat je het zegt..ik wou de hele dag al even naar de site van de vrijbuiter surfen...quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:23 schreef -marz- het volgende:
[..]
Yep..
Maar ook andersom, dat ik een site wil openen maar het direct weer vergeet en dan zit ik te denken "wat ging ik nou doen?".
Lekker witlofsalade met tonijnquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dat herken ik! Maar niet alleen met internetten, ook met veel andere activiteiten...
Lijstje
O: dubbele boterham hagelslag
B: half uur fietsen
T: cup a soup
L: 4 boterhammen kaas
T: plakje ontbijtkoek
T: appel
B: half uur fietsen
D: witlof-paprika-tonijnsalade
T: splitijsje
Geen sport vandaag ivm hoofdpijn, verder wel netjes lijstje.
Neequote:Op donderdag 15 juli 2010 20:38 schreef -marz- het volgende:
[..]
Lekker witlofsalade met tonijn![]()
Hoofdpijn doordat je haar vast zat of...?
Ik ook niet! Moet dat danquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik kijk naar Meet Joe Black. Die film heb ik nog nooit gezien!.
Mja, het is een oudje, dus iedereen zou hem wel een keer gezien moeten hebben, dunkt mequote:
Ik ook niet!quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik kijk naar Meet Joe Black. Die film heb ik nog nooit gezien!.
En waarom plaats je daar geen foto van?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Fight club is leuk ja...
Heb voor het eerst in mijn leven nagellak gekocht en heb nu 5 kleuren op mijn teennagels
Nee, vind ik ook niet. Net snoepjes uitgedeeld en hij kwam niet eens onder het bed vandaan. At hem wel op toen ik hem onder het bed legde en likte m'n hand af, maar voor de rest blijft 'ie onder het bed zitten.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Vik.... klinkt niet echt hoopvol eigenlijk
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:27 schreef loveli het volgende:
[..]
En waarom plaats je daar geen foto van?
Offe.... te weinig gegeten?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmm, flink bord meergranenrijst met chicken hawaïprut op en ik heb nog stééds honger. Heb te hard gefietst net denk ik met RPM
.
Nee valt mee! Heb een forse lijst voor mijn doenquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Offe.... te weinig gegeten?
Hup, naar de koelkast jij. Brood maken, yoghurt eten, wat groente... Het liefst alledrie.
Ja, dat zeg ik. Te weinig gegeten.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee valt mee! Heb een forse lijst voor mijn doen
Zeg! Het valt echt mee vandaag!!quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Te weinig gegeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
En daar dacht ik ook al aan.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:02 schreef Mini_rulez het volgende:
XM: ik heb ook vaak meer honger als ik meer eet. Misschien wordt je stofwisseling dan wakker.
Dank u! En sorry!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
Zonder sport zou het inderdaad qua calorien wel oke geweest zijn. Met RPM zeker niet. En ik mis groente. Maar je het gelijk, je hebt wel je best gedaan vandaag.
*Tink heeft nu zin in lange vingers
Terughoudend doen kan geen kwaad inderdaad.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
LOL @ nagels! Die van mij zijn momenteel barbierozeM'n vriend vindt ze walgelijk
![]()
Is het trouwens altijd raar als een collega voornamelijk schuine grapjes maakt zonder anderen erbij? Heb geen ervaring met dat soort dingen, dus misschien zie ik dingen die er niet zijn, maar misschien ook wel terughoudend doen?
Het stomme is, ik moet er wel om lachenquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Terughoudend doen kan geen kwaad inderdaad.
Ik vind het stiekem altijd leuk als kinderpostzegelverkopers of kibderpostzegelverkoopsters meneer tegen mij zeggen, dan denk ik "je hebt toestemming om tegen mij te praten kind"quote:
Haha, al pijprokend terwijl je charmant leunt op je wandelstok?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:37 schreef neen het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem altijd leuk als kinderpostzegelverkopers of kibderpostzegelverkoopsters meneer tegen mij zeggen, dan denk ik "je hebt toestemming om tegen mij te praten kind"
Als je honger hebt moet je iets (gezondsquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmm, flink bord meergranenrijst met chicken hawaïprut op en ik heb nog stééds honger. Heb te hard gefietst net denk ik met RPM
.
Ik wil niet opscheppen maar het is inderdaad heel erg knap van mij.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Anna, heldin!![]()
*schouderklop*
En neenmans ook. met zn non-snoeperij
Deadliest catch!quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:36 schreef Laureline het volgende:
Niet mopperen hoor Vik, ik kan Dead or Alive best waarderen hoor!
Vooral die tweede echo, die heb ik al aardig onder de knie, kijk maar:
(het schuingedrukte doe ik, hè)
I'm a cowboy, on a steel horse I ride
I'm wanted - waaaanteeeed!- dead or alive
Wanted -waaaaanteeeeed!- dead or alive
Tiedieuw, tiedieuw, tiedieuw, tiedudiediededieuw.
Je printscreen knop werkt niet onder Linux?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:58 schreef loveli het volgende:
Iemand enig idee hoe ik in een linuxomgeving een screenshot maak van een mozilla browser?
fijn he, als het niet meer vanzelfsprekend is om elkaar te zien, maar juist speciaal?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind dit fijn.. M'n vriendje was hier net, hij kwam eten en zo, en we hebben knuffelend en zoenend afscheid genomen, en als 'ie zaterdag weer komt ga ik uitgebreid koken en dan blijft 'ie ook weer slapen. Daar verheug ik me nu al op.
.
Ja.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
fijn he, als het niet meer vanzelfsprekend is om elkaar te zien, maar juist speciaal?
O, printscreen zonder controlquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:58 schreef neen het volgende:
O Maria deze luister ik nu speciaal voor jou!
[..]
Je printscreen knop werkt niet onder Linux?
Hier hier lees ik iets over een bepaald script en iemand die het met ctrl printscreen doet?
De gipsy kings zijn natuurlijk beter, ik heb ook zon cd van allemaal nummers van bepaalde artiesten (dacht ik) of iig bekende nummers met de buena Vista social club, echt heeerlijk ookquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:11 schreef Viking84 het volgende:
Mark heeft een cd voor zijn moeder gekocht van een band die hij kent via -marz-. Hij heeft haar als vriendje in z'n Last.FM staan, vandaar
. Ik weet zo even niet welke band het is, maar ik vond het wel grappig
.
Edit: het gaat om Mumford & sons.
Hee dank je he! Nou voel ik me speesjaal!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:58 schreef neen het volgende:
O Maria deze luister ik nu speciaal voor jou!
[..]
Je printscreen knop werkt niet onder Linux?
Hier hier lees ik iets over een bepaald script en iemand die het met ctrl printscreen doet?
Waarom moet daar nou weer zo'n stomme smiley bij? Dat is toch haske cool. Ik heb niks met sociale netwerken, maar Last.fm vind ik dus wel weer heel zinvol.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:11 schreef Viking84 het volgende:
Mark heeft een cd voor zijn moeder gekocht van een band die hij kent via -marz-. Hij heeft haar als vriendje in z'n Last.FM staan, vandaar
.
Laiverdje, ik vind het gewoon grappigquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:31 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Waarom moet daar nou weer zo'n stomme smiley bij? Dat is toch haske cool. Ik heb niks met sociale netwerken, maar Last.fm vind ik dus wel weer heel zinvol.
Oh kom op zeg, dat is toch totaal anders... Iets met appels en peren.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:18 schreef neen het volgende:
[..]
De gipsy kings zijn natuurlijk beter, ik heb ook zon cd van allemaal nummers van bepaalde artiesten (dacht ik) of iig bekende nummers met de buena Vista social club, echt heeerlijk ook
Volgens mij zit neen ons in het ootje te nemenquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:37 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Oh kom op zeg, dat is toch totaal anders... Iets met appels en peren.
Correctie: Ruth Jacott moet verboden worden.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Neen trug in FryslânKoess lekker m'jong!
Oh overigens! Dit muzikale wonder moest ik met jullie delen - bij Club Dance zit er in de huidige release een Nederlandstalig salsa-nummer, en ik ben erachter gekomen dat ie van Ruth Jacott is! De rest is best wel hip ende happening (Black Eyed Peas, Jennifer Lopez, weetikwat) en dan ineens Ruth Jacott, met haar "VOEL DE PASSIEEE IN MIJJJJ, LAAT JE MAAR GAAA-HAAN".
Iedereen vindt hem echt heel ergAan het eind roept ze een paar keer "Passie-hie!" en dan moet ik denken aan de NL-talige Keizer Kuzco: "KUZCOOO-HOOO! (Issie cool of niet!)!!"
Nederlandstalige salsa moet verboden worden.
Ik baal zo enorm dat ze in de HMH optreden. Waarom nou niet gewoon heel toevallig in de Oosterpoort of zo?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:51 schreef shinydiscoball het volgende:
Mumford & Sons is idd echt de bom ja
En verder is Last.FM naturlich geniaal![]()
Gewoon gaan? Trein red je nog wel terug ook.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:03 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ik baal zo enorm dat ze in de HMH optreden. Waarom nou niet gewoon heel toevallig in de Oosterpoort of zo?
/verkapt ik-ben-een-arme-sloeber-post
Dat denk ik niet, of het wordt dan wel heel erg krap. Bovendien heb ik geen ov-kaart meer, dus dat komt er ook nog bij he. Al voor het laatste nummer de tent uitrennen is ook niet allesquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:05 schreef neen het volgende:
[..]
Gewoon gaan? Trein red je nog wel terug ook.
O ja, zonder OV is het wel kut ja. Randje gaat meestal wel... laatste trein naar het noorden gaat vanaf daar half 12 en dat is echt 1 minuut lopen alleen geen jas meenemenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:09 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, of het wordt dan wel heel erg krap. Bovendien heb ik geen ov-kaart meer, dus dat komt er ook nog bij he. Al voor het laatste nummer de tent uitrennen is ook niet alles
quote:Your musical compatibility with Caduceus81 is Very High
goedemorgen!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:03 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ik baal zo enorm dat ze in de HMH optreden. Waarom nou niet gewoon heel toevallig in de Oosterpoort of zo?
/verkapt ik-ben-een-arme-sloeber-post
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:31 schreef Viking84 het volgende:
Nou, Mark en ik gaan ervanuit dat het heel gauw gebeurd is met Taco. Misschien vandaag al. Hij eet, drinkt en knort nog wel, maar hij beweegt heel moeilijk en heeft duidelijk gewoon last. Mark gaat vanmiddag met hem naar de dierenarts en als die zegt dat het hopeloos is, dan komt Mark weer thuis met Taco, nemen we afscheid, en dan laten we hem inslapen...
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:31 schreef Viking84 het volgende:
Nou, Mark en ik gaan ervanuit dat het heel gauw gebeurd is met Taco. Misschien vandaag al. Hij eet, drinkt en knort nog wel, maar hij beweegt heel moeilijk en heeft duidelijk gewoon last. Mark gaat vanmiddag met hem naar de dierenarts en als die zegt dat het hopeloos is, dan komt Mark weer thuis met Taco, nemen we afscheid, en dan laten we hem inslapen...
quote:
Maakt niet uit johquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:44 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ooohhh dit zag ik nog niet, zik ik een supervrolijke inhoudsloze post te schirjven... Wat naar zeg!! Arme Taco...en klote voor jullie natuurlijk, een huisdier verliezen kan zo pijnlijk zijn
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:43 schreef _Calimero_ het volgende:
Morning!![]()
Maar schijnbaar heb ik het goed genoeg gedaan want ik heb de date zojuist uitgezwaaid
Ja dat ook, maar dit is meer dan dat. Janneke heeft ook last vd warmte en je ziet een groot verschil tussen die twee. Zij is ook niet op haar gemak in zijn buurt. Zit voorzichtig aan hem te snuffelen enzo en ze heeft duidelijk door wat er aan de hand is.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:00 schreef P.F het volgende:
Het kan toch niet zoo snel? Heeft ie niet gewoon last van de warmte of zo
Oh Vik, wat sneuquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja dat ook, maar dit is meer dan dat. Janneke heeft ook last vd warmte en je ziet een groot verschil tussen die twee. Zij is ook niet op haar gemak in zijn buurt. Zit voorzichtig aan hem te snuffelen enzo en ze heeft duidelijk door wat er aan de hand is.
Hij kwam net heel langzaam de kamer ingelopen. Grote pupillen ook. Nu zit ie onder het bed, denk ik.
Omdat je het zielig vindt voor Taco +baasjes,of om een andere reden?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:16 schreef P.F het volgende:
Ik kan hier echt slecht tegen. Zou bijna vragen of het onder een spoiler kan.
Vertelquote:
Jij ook sterkte dan.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:16 schreef P.F het volgende:
Ik kan hier echt slecht tegen. Zou bijna vragen of het onder een spoiler kan.
Even in een spoiler want het staat zo schril in contrast met de Taco-berichtjesquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
VertelHeeft hij blijvertje-potentie?
En Vik en NachtwachtSterkte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Ik vind het zo sneu,kan er erg slecht tegen als er iets met poezen aan de hand is. En dan lees ik dat als het zo is wat ze denken dan wordt hij ingeslapen. En dat zal wel het beste zijn, maar dat vind ik nog steeds zo gemeen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:19 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Omdat je het zielig vindt voor Taco +baasjes,of om een andere reden?
Mijn afspraak met de dietiste is afgezegd,ze is ziek
Wat vind je daar gemeen aan dan? Denk je niet dat het gemeen is om een poes te laten leven als je weet dat hij veel pijn heeft en niet meer beter wordt?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:31 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vind het zo sneu,kan er erg slecht tegen als er iets met poezen aan de hand is. En dan lees ik dat als het zo is wat ze denken dan wordt hij ingeslapen. En dat zal wel het beste zijn, maar dat vind ik nog steeds zo gemeen.
Ik bespreek het liever niet hier, niet leuk voor vik.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:36 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Wat vind je daar gemeen aan dan? Denk je niet dat het gemeen is om een poes te laten leven als je weet dat hij veel pijn heeft en niet meer beter wordt?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:25 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Even in een spoiler want het staat zo schril in contrast met de Taco-berichtjes
Oeh, wat leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
de parade..groot reizend toneel/cabaret enzo festival. Ik ben er nog nooit geweest, maar zou er graag eens heen gaan...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:42 schreef Viking84 het volgende:
Klinkt goed, Calimero!. Naar welke parade gaan jullie?
.
neem ik aan...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
de parade..groot reizend toneel/cabaret enzo festival. Ik ben er nog nooit geweest, maar zou er graag eens heen gaan...
inderdaad, Nynke had het al gezegdquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:42 schreef Viking84 het volgende:
Klinkt goed, Calimero!. Naar welke parade gaan jullie?
.
Een dier (of mens) uitzichtloos lijden besparen gebeurt juist uit liefde, PF. Dat is een hele treurige, moeilijke beslissing, die ook bij 'houden van' hoort, helaas.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:31 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vind het zo sneu,kan er erg slecht tegen als er iets met poezen aan de hand is. En dan lees ik dat als het zo is wat ze denken dan wordt hij ingeslapen. En dat zal wel het beste zijn, maar dat vind ik nog steeds zo gemeen.
Mazzelaar.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 07:48 schreef anna82 het volgende:
[..]
goedemorgen!
Ik ken Mumford and Sons niet tot nauwlijks, maar ik ga wel met mijn broertje naar het concert
Amen...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:53 schreef Laureline het volgende:
[..]
Een dier (of mens) uitzichtloos lijden besparen gebeurt juist uit liefde, PF. Dat is een hele treurige, moeilijke beslissing, die ook bij 'houden van' hoort, helaas.
Nu voel ik me wel schuldig tov de hardcore fans! Maar ja, als je in Amsterdam woont moet je genieten van alle culturele geneugten.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:04 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Mazzelaar.Ik ga heel misschien uiteindelijk ook, maar ik zal m'n kaartjes pas op het laatste moment kopen. Eerst ook maar eens kijken hoe het gaat na m'n scriptie blabla.
Mark heeft Mumford & Sons nog maar net ontdekt, dus hij is nog niet bepaald een hardcore fanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:22 schreef anna82 het volgende:
[..]
Nu voel ik me wel schuldig tov de hardcore fans! Maar ja, als je in Amsterdam woont moet je genieten van alle culturele geneugten.
Is je scriptie nog steeds niet af!![]()
![]()
Wat is de planning? Is 1 september niet een handige en mooie deadline?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:11 schreef Viking84 het volgende:
.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:33 schreef -marz- het volgende:
[..]
![]()
En knuf voor jullie!
Ken dat wel als ze zo sloom zijn met grote pupillen, dan moet je ook maar uitkijken dat hij niet gaat bijten want pijn --> adrenaline --> bijten.
Haha, 16 augustus is de deadline. Dan *moet* (en zal) het dus echt klaar zijn omdat ik anders niet meer dit studiejaar afstudeer. En zodra ik alles heb ingeleverd ga ik solliciteren, dus geen flauw idee wat ik zo rond eind september doe of waar ik dan woon en zo.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:22 schreef anna82 het volgende:
[..]
Nu voel ik me wel schuldig tov de hardcore fans! Maar ja, als je in Amsterdam woont moet je genieten van alle culturele geneugten.
Is je scriptie nog steeds niet af!![]()
![]()
Wat is de planning? Is 1 september niet een handige en mooie deadline?
Edit: Oh, er sta "na m'n scriptie" en niet "met m'n scriptie" dat klinkt al positiever!
Hoi.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:27 schreef Perruche het volgende:
Trouwens hoi nachtwacht, ben je er weer?
Nou lekker dan. Eén keer raden wie hem straks in z'n mandje moet proberen te krijgen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:33 schreef -marz- het volgende:
[..]
![]()
En knuf voor jullie!
Ken dat wel als ze zo sloom zijn met grote pupillen, dan moet je ook maar uitkijken dat hij niet gaat bijten want pijn --> adrenaline --> bijten.
Handschoenen aan!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:41 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Nou lekker dan. Eén keer raden wie hem straks in z'n mandje moet proberen te krijgen.
stukje tonijn, hoewel heel onverantwoord, wel heel erg lekker!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
wij gaan vanavond visbarbecueën![]()
ik ga makreel halen, er liggen al grote garnalen te ontdooien en nu moet ik nog wat andere dingen bedenken
iemand nog ideeën?
Oh yum! Ik heb om 6.30 ontbeten en hiervan krijg ik hongerrrr. ETL is pas 12:00.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:54 schreef AKnynke het volgende:
visburgers maken van bijvoorbeeld zalm, en als een hamburger op een bolletje doen..
Sardientjes!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
wij gaan vanavond visbarbecueën![]()
ik ga makreel halen, er liggen al grote garnalen te ontdooien en nu moet ik nog wat andere dingen bedenken
iemand nog ideeën?
oh ja, heerlijk! niet te lang erop, though!quote:
Ben je niet meer helemaal aan het lowcarben?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga wel iets met visrolletjes ook doen denk ik, en tonijn klinkt goed. Barbecue is 'my treat' om wat te vieren, dus ik ga lekker uitpakken!
Couscoussalade erbij én broodjes met pindasaus, want dat mág![]()
wel een lowcarb lunchbroccoli soep met rode paprika
Ik droom al nachten dat ik vermoord word/ik anderen moet/vermoorden/etc.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mwehe ik droomde dat ik naar de bruiloft ging en toen uit zenuwen vergeten was om mn bruiloftsjurkje aan te doenEn toen gingen de Slankies in een groot soortement spookkasteel op zoek naar een jurk voor mij en iemand anders die de hare vergeten was, want de winkels waren dicht in de buitenlandse stad waar we waren. En loveli wist heul veel van het kasteel af, dus we volgden haar allemaal en het was erg stoffig
Er zijn vele mogelijkheden. Veruit het eenvoudigs is het om niets te doen aan de sardien, hup op de bbq, niet te heet vrij lang laten liggen (wordt het lekker droog) en dan van de graat eten,besprenkeld met wat citroensap. Ingewanden niet opeten. Van te voren schoonmaken is meer werk maar eet wel lekkerder. Marineren is lekker maar ongemarineerd vind ik ze ook heel lekker dus ik doe het nooit.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zoiets als deze?
http://www.mijnreceptenbo(...)-op-de-bbq-9246.html
ik merk dat het werkt en heb een lowcarb boek gekocht met allemaal lekkere recepten en probeer zoveel mogelijk zo te eten, maar vorige keer bij de barbecue miste ik zo mijn stokbroodje pindasaus (quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Ben je niet meer helemaal aan het lowcarben?
Gezellig! Onderdrukte gevoelens over iemand toevallig?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:10 schreef P.F het volgende:
Ik droom al nachten dat ik vermoord word/ik anderen moet/vermoorden/etc.
leuk
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Er zijn vele mogelijkheden. Veruit het eenvoudigs is het om niets te doen aan de sardien, hup op de bbq, niet te heet vrij lang laten liggen (wordt het lekker droog) en dan van de graat eten,besprenkeld met wat citroensap. Ingewanden niet opeten. Van te voren schoonmaken is meer werk maar eet wel lekkerder. Marineren is lekker maar ongemarineerd vind ik ze ook heel lekker dus ik doe het nooit.
gefrituurde sardientjes zijn nog lekkerder.
Dromen over moorden en vermoord worden kan ook wijzen op het loslaten van gevoelens en/of gewoontes.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:12 schreef AIara het volgende:
[..]
Gezellig! Onderdrukte gevoelens over iemand toevallig?
Ik droomde ook dat ik in m'n kamer bij m'n ouders zat (boos? don't know)quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:12 schreef AIara het volgende:
[..]
Gezellig! Onderdrukte gevoelens over iemand toevallig?
Gisteren besefte ik ineens dat we gewoon verloren hadden en toen voelde ik me heel zielig en alleenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:40 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Hoi.Ja het wk is voorbij, ik ben uitgetreurd en mijn normale leven komt nu langzamerhand weer op gang.
Hehe, wat wil je weten?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:09 schreef conleche het volgende:
Cali, goed nieuws!! Vertel eens wat meer over de nieuwe vlam!
Misschien dat je het gewoon niet leuk en spannend vindt dat hij allemaal nieuwe mensen gaat ontmoeten die jij niet kent?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:16 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik droomde ook dat ik in m'n kamer bij m'n ouders zat (boos? don't know)
en dat ik vanuit het raam zag hoe vriendje+mensen heerlijk aan het eten waren oid (zonder mij)
dus ik ga er heen:ja hoi wie zijn dat? ja mensen van mn werk
dus ik zo ah. leuk.
en het volgende moment was ik hem binnen aan het wurgen en zeggen dat ik hem haatte en zo
en gister dat ik achtervolgd werd door iemjand (ik zelf?) in een stad waar alle gebouwen 50 verdiepingen hoog waren. en het was gewoon echt bizar. en eng.
en iedere nacht zo een freakshow
Ja vooral dat ik ze niet mag/kan leren kennen en dat hij nu ook al zo duidelijk die scheiding maakt. Dat ik er niet bij hoor. Maar jaaaaaaa. Als ik er niet over zou dromen zou het al heel veel schelenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:23 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Misschien dat je het gewoon niet leuk en spannend vindt dat hij allemaal nieuwe mensen gaat ontmoeten die jij niet kent?
Het is ook niet niks als je vriendje zo ver weg gaat! Ik zou dat ook niet leuk vinden...
Waar is Geert W. als je hem nodig hebt!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
De fruitvliegjes uit de kantine zijn deels naar gemigreerd naar de kamer waar ik werk, heel irritant
Ik heb wel eens weken gehad dat ik elke nacht droomde dat of mijn vader, of mijn moeder, of mijn vriendje vermoord werden dan wel dood gingen. Ik had er dan overdag ook nog vaak last van, dat er zo'n unheimisch gevoel bij je blijft.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:33 schreef P.F het volgende:
Ik droom ook vaak hoe morgen (als ik iets moeilijks moet doen) gaat verlopen en in m'n droom gaat altijd alles fout. Ik heb nog nooit een vrolijke droom gehad eigenlijk
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:33 schreef anna82 het volgende:
[..]
Waar is Geert W. als je hem nodig hebt!
Als je pindasaus eet lijkt het of je heel erg aankomt heb ik gemerkt, maar volgens mij hou je dan vocht vast of zo. Dus niet schrikken morgen van de weegschaal, of ga er gewoon niet opstaan, da's nog beter.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik merk dat het werkt en heb een lowcarb boek gekocht met allemaal lekkere recepten en probeer zoveel mogelijk zo te eten, maar vorige keer bij de barbecue miste ik zo mijn stokbroodje pindasaus () dat t vanavond wel even mag
Op het gevaar af psychologie van de koude grond te bedrijven: dat klinkt niet zo goedquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:33 schreef P.F het volgende:
Ik droom ook vaak hoe morgen (als ik iets moeilijks moet doen) gaat verlopen en in m'n droom gaat altijd alles fout. Ik heb nog nooit een vrolijke droom gehad eigenlijk
Nee dat valt juist wel mee. Het schijnt echt zo te zijn dat je terwijl je slaapt moeilijke dingen repeteert die je leert en vooral in je jonge jaren leer je zo veel dat je dan vaak moeilijke dromen hebt. Maar het schijnt dat je dan in het echt beter voorbereid bentquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Op het gevaar af psychologie van de koude grond te bedrijven: dat klinkt niet zo goed
En dan met je armen over elkaar om je heen gaan zitten kijken, misschien lost alles zich dan vanzelf opquote:
Maar ik heb nooit nachtmerriesquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:39 schreef -marz- het volgende:
[..]
Nee dat valt juist wel mee. Het schijnt echt zo te zijn dat je terwijl je slaapt moeilijke dingen repeteert die je leert en vooral in je jonge jaren leer je zo veel dat je dan vaak moeilijke dromen hebt. Maar het schijnt dat je dan in het echt beter voorbereid bent![]()
Wat ik nu zeg klinkt dus echt debiel icm wat ik net zei over mijn dromen
\quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:39 schreef -marz- het volgende:
[..]
Nee dat valt juist wel mee. Het schijnt echt zo te zijn dat je terwijl je slaapt moeilijke dingen repeteert die je leert en vooral in je jonge jaren leer je zo veel dat je dan vaak moeilijke dromen hebt. Maar het schijnt dat je dan in het echt beter voorbereid bent![]()
Wat ik nu zeg klinkt dus echt debiel icm wat ik net zei over mijn dromen
Nee joh, ongecompliceerdquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar ik heb nooit nachtmerriesben ik dan dom?
Alle fruitvliegjes raus! Eigen insectoïden eerst! Ze beginnen met je verlepte theezakjes en voor je het weet zitten ze aan je... *bouwt dramatische stilte in*quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:33 schreef anna82 het volgende:
[..]
Waar is Geert W. als je hem nodig hebt!
Dat denk ik niet, maar ik laat het fijn liggenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:41 schreef -marz- het volgende:
[..]
En dan met je armen over elkaar om je heen gaan zitten kijken, misschien lost alles zich dan vanzelf op
Dat kun je trainen trouwens.quote:
Dat die vrouw geen spellingswonder was??quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:52 schreef neen het volgende:
Ik droomde dus laatst dat ik een vrouw was die geslagen werd door een man? Wat betekend dat?
Svp niet quoten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom werd ze geslagen natuurlijk! Alles valt nu op z'n plaats, dankje.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat die vrouw geen spellingswonder was??
"Hooola señooor, QUE ONDAAA!"quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:00 schreef Syrena het volgende:
Zometeen komen de Chileense Spaansdocent en twee mensen uit Hongkong koffie drinkenMAAK ME WAKKER!
lol whutquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Of John Cleese die mijn tandarts is.
Ik droom altijd wel negatief en meestal maak ik mij er niet echt druk om, kan ik nog lekker geslapen hebben ook, maar soms kan ik nog een ochtend kwaad zijn op de hoofdrolspeler/speelster van mijn droomquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:36 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens weken gehad dat ik elke nacht droomde dat of mijn vader, of mijn moeder, of mijn vriendje vermoord werden dan wel dood gingen. Ik had er dan overdag ook nog vaak last van, dat er zo'n unheimisch gevoel bij je blijft.
Maar ik droom ook regelmatig dat ik aan het daten ben met hele knappen mannen (die niet mijn vriendje zijn) en dan word ik heel gelukzalig wakker.
Ja daar ben ik drie jaar geleden mee begonnen (met proberen te onthouden) en nu heb ik alleen nog maar van die vermoeiende dromenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:57 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
Dat kun je trainen trouwens.
schriftje naast je bed liggen en zodra je ook maar even wakker bent gelijk opschrijven wat je nog weet, gelijk! Anders ben je het inderdaad weer vergeten.
Als je dat blijft doen ga je steeds meer onthouden en uiteindelijk kun je jezelf gaan trainen voor lucide dromen
Samequote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:54 schreef Syrena het volgende:
Ik droom altijd stomme dingen. Vannacht over mijn werk weer enzo. En dan tig keer wakker worden en denken: OMG ik ga ZO niet meer over mijn werk dromen/nadenken... en dan.... tja
Ga je richting Kroatie? Was dat het niet? Lekker hoor!! Waarom ga jij eigenlijk in het hoogseizoen?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:05 schreef Goodbye het volgende:
Joehoeeeee![]()
Ik ga vanavond op vakantieEindelijk
Merk dat ik fysiek gewoon doodop ben. Mentaal gaat het al een stuk beter nu ik me realiseer dat ik vakantie heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |