* Terugmept*quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:42 schreef LadyBlack het volgende:
Fernando vind ik dan wel weer wat minder, maar the winner takes it all is wel echt een goed nummer![]()
Maar eigenlijk vind ik alles van Abba gewoon leuk
Laatst op Schiermonnikoog heb ik op de bonte avond met een stel meiden én 2 mannen een heel coole hilarische Abba-act gedaan op Waterloo
Aaaahh, die 3 wilde ik ook net noemen! Samen met m'n sig.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:42 schreef conleche het volgende:
[..]
* Terugmept*
Fernando vind ik ook niks en heel lelijk vind ik Supertrooper. Maar: S.O.S. en The winner takes it all en knowing you knowing me......
O ja!! Die is ook heel erg!quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:45 schreef Laureline het volgende:
Fernando is wel een zeiknummer hoor, net als Thankyouforthemusic. Jek!
Nee, dan Take a chance on me, Knowing me, knowing you, One of us, of, ook een veel te miskend juweel: Eagle!
Eerst zeiken jullie Bon Jovi af en dan ook Fernando nog eensquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:45 schreef Laureline het volgende:
Fernando is wel een zeiknummer hoor, net als Thankyouforthemusic. Jek!
Nee, dan Take a chance on me, Knowing me, knowing you, One of us, of, ook een veel te miskend juweel: Eagle!
Die roodharige helemaal rechts heeft ook een goede kont!quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:44 schreef Viking84 het volgende:
Nu gaan we raden wie LB is. Ik begin: die met de bontgekleurde laarzen?
.
hehe, had ik het goed!quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:47 schreef LadyBlack het volgende:
Ja ik ben de foto al aan t veranderen, dit was iets teveel booty!!![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:47 schreef Abbadon het volgende:
Naamtopic!! Dank u, damesik wist wel dat jullie me niet vergeten waren!!
Nog steeds slank als een jonge god, thank you very much!quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeie bips inderdaad! Maar haarkleursgewijs gok ik de tweede van rechts
Goed te horen!!! Minder gegeten of veel beweging?quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:51 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Nog steeds slank als een jonge god, thank you very much!![]()
waarvoor uiteraard nog steeds mijn eeuwigdurende dank!
Stiekem had je de post van LB al gezienquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeie bips inderdaad! Maar haarkleursgewijs gok ik de tweede van rechts
quote:
Dat klinkt een stuk beter dan het magazijn waar ik werk nuquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:51 schreef Viking84 het volgende:
Hee Blurred.
Ik heb ook ooit zoiets gedaan (maar dan meer cd's en dvd's dan boeken). Ook in het magazijn met allemaal stellingen en dan moesten we pakketten maken en stickers van doosjes afhalen enzo. En alles wat terug kwam weer terugzetten in de stellingen. Wel leuk was dat we dvd's konden lenen. Die vervolgens weer gewoon verkocht werden dus
. En ook konden we dingen kopen met korting
.
Ik kan in alle eerlijkheid zeggen van nietquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Stiekem had je de post van LB al gezien. Geef maar toe!
.
Goei lijsje.quote:
Een beetje van allebei, in combinatie met goede genen...quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Goed te horen!!! Minder gegeten of veel beweging?
ehmm...zonder er over na te denken roep ik even Eagle...denk ik...of The Winner Takes It All...quote:En wat is jouw favo Abbanummer?
te mijner verdedigingquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, en ter mijne verdediging: ik had oorspronkelijk mn hele laarzen bekleed met alufolie, dit ziet er niet uit natuurlijkmaar t bleef echt niet zitten....
Oeh! Dat is niet fijn! Ik zet de ventilator ook altijd een eindje achter me. M'n haren zullen er maar eens in verstrikt komen te rakenquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Geniale foto LB!
Net een enorm FAAL-moment: ik was m'n benen aan het epileren met m'n groene braun-epileerapparaatjedinges, valt er ineens een haarlok naar beneden van achter m'n oren, zo het apparaat in!
Gelukkig liep ie vast, zodat ik heeeeel voorzichtig m'n krullies eruit kon peuren....Was wel ff bang dat ik naar de kapper kon om me een leuk pittig kort kapsel aan te laten meten
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:02 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Een beetje van allebei, in combinatie met goede genen...![]()
[..]
ehmm...zonder er over na te denken roep ik even Eagle...denk ik...of The Winner Takes It All...
Zo, phew, kwam je daar even goed weg!!quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
te mijner verdediging.
Ik had vanmiddag, vlak na de opmerking van -marz- over 'verassing', trouwens bijna een gruwelijke d/t-fout gemaakt, maar die spotte ik gelukkig nog voor ik op 'invoeren' klikte.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:11 schreef -marz- het volgende:
[..]
Zo, phew, kwam je daar even goed weg!!
Ook dat iddquote:Oh lekker trouwens Puffert.. ik heb dat wel eens gehad met een fohn; haren kwamen in de achterkant van de fohn vast te zitten![]()
Damn! Ik zat nog te twijfelen of het mijner moest zijn, maar ik deed het dus gewoon verkeerd om...quote:
Te jouwer verdediging: je hebt je dag blijkbaar even nietquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Damn! Ik zat nog te twijfelen of het mijner moest zijn, maar ik deed het dus gewoon verkeerd om...
Suf, ik doe dit soort dingen meestal op gevoel goed, maar vandaag ff niet blijkbaar!
*boks*quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:19 schreef Viking84 het volgende:
Hebben jullie dat wel eens? Dat je naar een site gaat, intussen even wat anders gaat doen en de site die je had opgezocht weer gedachteloos wegklikt? En dat dan 3 keer achter elkaar ofzo.
Yep..quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:19 schreef Viking84 het volgende:
Hebben jullie dat wel eens? Dat je naar een site gaat, intussen even wat anders gaat doen en de site die je had opgezocht weer gedachteloos wegklikt? En dat dan 3 keer achter elkaar ofzo.
goed dat je het zegt..ik wou de hele dag al even naar de site van de vrijbuiter surfen...quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:23 schreef -marz- het volgende:
[..]
Yep..
Maar ook andersom, dat ik een site wil openen maar het direct weer vergeet en dan zit ik te denken "wat ging ik nou doen?".
Lekker witlofsalade met tonijnquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dat herken ik! Maar niet alleen met internetten, ook met veel andere activiteiten...
Lijstje
O: dubbele boterham hagelslag
B: half uur fietsen
T: cup a soup
L: 4 boterhammen kaas
T: plakje ontbijtkoek
T: appel
B: half uur fietsen
D: witlof-paprika-tonijnsalade
T: splitijsje
Geen sport vandaag ivm hoofdpijn, verder wel netjes lijstje.
Neequote:Op donderdag 15 juli 2010 20:38 schreef -marz- het volgende:
[..]
Lekker witlofsalade met tonijn![]()
Hoofdpijn doordat je haar vast zat of...?
Ik ook niet! Moet dat danquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik kijk naar Meet Joe Black. Die film heb ik nog nooit gezien!.
Mja, het is een oudje, dus iedereen zou hem wel een keer gezien moeten hebben, dunkt mequote:
Ik ook niet!quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik kijk naar Meet Joe Black. Die film heb ik nog nooit gezien!.
En waarom plaats je daar geen foto van?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Fight club is leuk ja...
Heb voor het eerst in mijn leven nagellak gekocht en heb nu 5 kleuren op mijn teennagels
Nee, vind ik ook niet. Net snoepjes uitgedeeld en hij kwam niet eens onder het bed vandaan. At hem wel op toen ik hem onder het bed legde en likte m'n hand af, maar voor de rest blijft 'ie onder het bed zitten.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Vik.... klinkt niet echt hoopvol eigenlijk
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:27 schreef loveli het volgende:
[..]
En waarom plaats je daar geen foto van?
Offe.... te weinig gegeten?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmm, flink bord meergranenrijst met chicken hawaïprut op en ik heb nog stééds honger. Heb te hard gefietst net denk ik met RPM
.
Nee valt mee! Heb een forse lijst voor mijn doenquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Offe.... te weinig gegeten?
Hup, naar de koelkast jij. Brood maken, yoghurt eten, wat groente... Het liefst alledrie.
Ja, dat zeg ik. Te weinig gegeten.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee valt mee! Heb een forse lijst voor mijn doen
Zeg! Het valt echt mee vandaag!!quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Te weinig gegeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
En daar dacht ik ook al aan.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:02 schreef Mini_rulez het volgende:
XM: ik heb ook vaak meer honger als ik meer eet. Misschien wordt je stofwisseling dan wakker.
Dank u! En sorry!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
Zonder sport zou het inderdaad qua calorien wel oke geweest zijn. Met RPM zeker niet. En ik mis groente. Maar je het gelijk, je hebt wel je best gedaan vandaag.
*Tink heeft nu zin in lange vingers
Terughoudend doen kan geen kwaad inderdaad.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
LOL @ nagels! Die van mij zijn momenteel barbierozeM'n vriend vindt ze walgelijk
![]()
Is het trouwens altijd raar als een collega voornamelijk schuine grapjes maakt zonder anderen erbij? Heb geen ervaring met dat soort dingen, dus misschien zie ik dingen die er niet zijn, maar misschien ook wel terughoudend doen?
Het stomme is, ik moet er wel om lachenquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Terughoudend doen kan geen kwaad inderdaad.
Ik vind het stiekem altijd leuk als kinderpostzegelverkopers of kibderpostzegelverkoopsters meneer tegen mij zeggen, dan denk ik "je hebt toestemming om tegen mij te praten kind"quote:
Haha, al pijprokend terwijl je charmant leunt op je wandelstok?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:37 schreef neen het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem altijd leuk als kinderpostzegelverkopers of kibderpostzegelverkoopsters meneer tegen mij zeggen, dan denk ik "je hebt toestemming om tegen mij te praten kind"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |