Op zonnige dagen is het aan de oostgrens zo'n 5 graden warmer dan aan de kust. Als je het dus warmer wilt, moet je gewoon naar het oosten komenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Krijgen we nog een beetje mooi zomerweer in Nederland? Met +25 temperaturen of is het wel weer gedaan deze zomer? En ik begrijp dat er plekken zijn waar het nu +25 zal zijn of komende dagen maar bedoel ook de west kust!
Ik zou het niet erg vinden als de voorspellingen 5-10 graden te hoog blijkenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:47 schreef Klonk het volgende:
Volgens de weerberichten wel, dinsdag en woensdag 30+ en dan afkoeling
Ik moest nml even naar Kornhorn fietsen en toen zag ik de donkere wolken al aankomen. Dus ik daar naar binnen. De eerste druppels kwamen al eerder en 3 seconden nadat ik binnenstond spoelde het als een gek met inderdaad onweer.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:21 schreef kloas_wokkel het volgende:
Het spoelt hiervergezeld met wat onweer
Idd... vannacht op sommige plaatsen zelfs tot beneden de 10°C gezakt.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:49 schreef Omaha2 het volgende:
Lang geleden dat het zo "fris" was buiten
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:49 schreef Light het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden als de voorspellingen 5-10 graden te hoog blijken
Het blijft geen feest he.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:07 schreef DemonRage het volgende:
Ik vraag me af, uitgaande van het ritme van afgelopen weken, of rond het volgende weekend weer een bult in de temperatuur gaat komen.
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Deze week nog meer noodweer, ik verwacht ook dit keer weer een code 3 met dan wel over heel de Benelux, en nee dit zal niet tegen vallen.
Voordelen: Enorme downburst video's en zeer zware windstoten rond de 125km/h, prachtige luchten foto's het kan weer niet op!
Nadelen: Hoop schadehelft van de bomen zullen het achter me niet gaan redden.
Bron: * SpeedyGJ
Waarschijnlijk woensdag.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:13 schreef Ticootje het volgende:
Ik begon me ook af te vragen of we deze week weer noodweer krijgen, de temperaturen worden wel weer hoog...
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Deze week nog meer noodweer, ik verwacht ook dit keer weer een code 3 met dan wel over heel de Benelux, en nee dit zal niet tegen vallen.
Voordelen: Enorme downburst video's en zeer zware windstoten rond de 125km/h, prachtige luchten foto's het kan weer niet op!
Nadelen: Hoop schadehelft van de bomen zullen het achter me niet gaan redden.
Bron: * SpeedyGJ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |