quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als ik het afgesproken gewicht haal, dan gaat een collega als model fungerenAls ik het niet haal, dan gaat zij een andere collega vragen mij aan een zwaar trainingsprogramma te onderwerpen
En die collega is f**** sportief

quote:

quote:

quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:17 schreef PKfotografie het volgende:gefeliciteerd
![]()
* PKfotografie schuift even echt voer de sc in
[ afbeelding ]

Dank jequote:

quote:

Feli Chanty.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:27 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dank je
Vandaag de toerist in eigen stad uitgehangenRondje Escher museum, Panorama mesdag, Binnenhof en zo
Stond toch al twee jaar op de planning
Nu nog een keer naar Madurodam.

Que?quote:Op zondag 25 juli 2010 17:47 schreef Netsplitter het volgende:
Welk systeem heeft je partitie?
FAT32 of NTFS?

Ja, want dan weet ik het niet.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:52 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oh en ik heb een mac, weet niet of dat nog wat uit gaat maken.

Whehe, lieve Joyce komt losquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:23 schreef xjoyce het volgende:
Neeeee he. Mijn camera doet niks meer, heb het al eens vaker gehad en toen lag het aan de batterij maar hij was net nog helemaal opgeladen denk 2uurtjes foto's meegemaakt en de foto's op de computer gezet en hij doet niks meer. Ik de batterij even in de oplader en weer in de camera maar neeIk hoop dat het aan de batterij ligt wel echt balen dit zeg!!

Loterij gewonnen??quote:Op maandag 26 juli 2010 07:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Jaaaa spoedig mijn eigen 70-200 2.8 IS II

Het is juist linksquote:Op maandag 26 juli 2010 10:31 schreef ultra_ivo het volgende:
Kun je niet met links werken met je muis? Zo heb ik het destijds opgelost.

Niet 100%. Telefoon, toetsenbord, klant bijhouden als die praat met typen, werken met de muis. Nah, met 1 hand lukt dat nietquote:Op maandag 26 juli 2010 10:51 schreef Omniej het volgende:
[..]
Dan draaien we de vraag om: kun je niet met rechts werken dan?

Ken dat.. loop al 2 jaar met schouder problemen.. denk dat ik nu verkeerd mijn pols beweeg, die doet vreemd pijn nu ook.. kan er ook nog wel bijquote:Op maandag 26 juli 2010 08:40 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen. Vanacht bagger geslapen. Mijn pols doet echt zeer. En geen idee wat ik heb gedaan. Straks maar even langs de huisarts..

Leuk man, zo'n Photowalk. Dat was een internationaal iets, of niet? Jammer dat ik dat compleet gemist heb.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:06 schreef Ronhui het volgende:
Moguh allen
Het lijkt er op dat ze in Almere de bordjes een beetje te letterlijk namen:
[ afbeelding ]
Gemaakt tijdens de Photowalk, best leuk initiatief. Levert alleen rare blikken op als je met 30 fotografen opeens door de stad banjert

Nee!quote:

Relaxed.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee!![]()
Mijn ouders hebben toegezegd als ik de helft zelf spaar ze de andere helft bijleggen met terug betalen over wat termijnen. En die helft heb ik al
Toch wel fijn ouders die wat hebben met fotografie!

yep, 33000 fotografen verdeeld over 1100 steden, wereldwijd.. is best een grappig iets. Uiteindelijk gaat het minder om de foto's en meer om de contacten die je legt.. paar leuke Almeerse fotografen ontmoetquote:Op maandag 26 juli 2010 12:17 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Leuk man, zo'n Photowalk. Dat was een internationaal iets, of niet? Jammer dat ik dat compleet gemist heb.

Klinkt pijnlijkquote:Op maandag 26 juli 2010 15:07 schreef xjoyce het volgende:
aaaargh in dit topic mag je ook gewoon klagen zonder dat het met fotografie te maken heeft toch?
Ik ben aan mijn knie geopereerd eind April net terug geweest naar de Chirurg en het buigen schiet maar niet op nou moeten ze onder verdoving mijn knie door gaan buigen. Pff geen zin weer die ruggenprik weer dat infuus bleegh en 2 dagen blijven en misschien 3 shoots die niet door kunnen gaan (wat ik nog bijna het ergste vind van alles haha ;p)

Dat laatste is idd aarrrgh!quote:Op maandag 26 juli 2010 15:07 schreef xjoyce het volgende:
aaaargh in dit topic mag je ook gewoon klagen zonder dat het met fotografie te maken heeft toch?
Ik ben aan mijn knie geopereerd eind April net terug geweest naar de Chirurg en het buigen schiet maar niet op nou moeten ze onder verdoving mijn knie door gaan buigen. Pff geen zin weer die ruggenprik weer dat infuus bleegh en 2 dagen blijven en misschien 3 shoots die niet door kunnen gaan (wat ik nog bijna het ergste vind van alles haha ;p)

Oeioei....quote:Op maandag 26 juli 2010 18:50 schreef Puala het volgende:
ik heb een diagnose
![]()
Alleen ben ik er niet zo blij meeIk heb hoogstwaarschijnlijk een kieste. Maar niet alleen in de pols waar ik nu last van heb, maar in mijn andere pols ook
Heb voor nu een brace gekregen (typen gaat zowaar nog kutter als eerst
) en een soort regels van dingen die niet meer mogen enz. Waaronder dus lang achter elkaar typen. Dat gaat misschien dus nog wel problemen opleveren in de toekomst
En op kort termijn moet er een echo gemaakt worden en gaat er een gesprek plaatsvinden met mijn arts en een chirurg om te kijken wat de mogelijkheden zijn..

The Gimp een optie?quote:Op maandag 26 juli 2010 19:52 schreef Vinz0r het volgende:
Argh!
ik ben op zoek naar iets als photoshop maar wordt gek van die trials!
Iemand een link/ideetje?
Ben een n00b wat betreft torrents etc

Hij is m aan t downen!quote:Op maandag 26 juli 2010 19:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
The Gimp een optie?
Ow, en torrent links and such worden niet gewaardeerd hier.

Bahquote:Op maandag 26 juli 2010 18:50 schreef Puala het volgende:ik heb een diagnose
![]()
Alleen ben ik er niet zo blij meeIk heb hoogstwaarschijnlijk een kieste. Maar niet alleen in de pols waar ik nu last van heb, maar in mijn andere pols ook
Heb voor nu een brace gekregen (typen gaat zowaar nog kutter als eerst
) en een soort regels van dingen die niet meer mogen enz. Waaronder dus lang achter elkaar typen. Dat gaat misschien dus nog wel problemen opleveren in de toekomst
En op kort termijn moet er een echo gemaakt worden en gaat er een gesprek plaatsvinden met mijn arts en een chirurg om te kijken wat de mogelijkheden zijn..

Ik ga morgen kijken hoe het gaat. Maar ik ben mijn proeftijd nog niet door.. dus ergens heb ik gewoon geen keuzequote:Op maandag 26 juli 2010 21:33 schreef Chanty het volgende:
[..]
BahDus erg rustig aan doen met je werk de komende tijd neem ik aan? Of kun je helemaal niet werken?

Hey, beter dan de albanese Nikon damesquote:Op maandag 26 juli 2010 21:29 schreef Cryothic het volgende:
Vanwegen een paar chinese meisjes die voor het logo "dansen" ?
Ouch! Cystes zijn niet best! Wel duidelijkheid over wat ze er aan kunnen doen?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ga morgen kijken hoe het gaat. Maar ik ben mijn proeftijd nog niet door.. dus ergens heb ik gewoon geen keuze

Dat maakt het verhaal inderdaad wel lastig jaquote:Op maandag 26 juli 2010 21:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ga morgen kijken hoe het gaat. Maar ik ben mijn proeftijd nog niet door.. dus ergens heb ik gewoon geen keuze

Nee, er moet nog een echo gemaakt worden. Daarna volgt een gesprek met een arts en chirurg. Dus dan pas wordt het bekend wat ze er aan kunnen doen..quote:Op maandag 26 juli 2010 21:39 schreef freud het volgende:
[..]
Hey, beter dan de albanese Nikon dames.
[..]
Ouch! Cystes zijn niet best! Wel duidelijkheid over wat ze er aan kunnen doen?

Wat ga je nou weer kopen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:00 schreef Netsplitter het volgende:
FF een vraagje.
Wat is een realistische prijs voor een Canon 40D met batterygrip met een shuttercount van iets meer dan 16K?

"Nog" niks.quote:

quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
"Nog" niks.
Maar een 7D zit in de pijpleiding.![]()

Maar ik moet van m'n financieel controlleur eerst wat verkopen voordat ik wat nieuws kan gaan halen.........quote:

quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar ik moet van m'n financieel controlleur eerst wat verkopen voordat ik wat nieuws kan gaan halen.........

Wat flauwquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar ik moet van m'n financieel controlleur eerst wat verkopen voordat ik wat nieuws kan gaan halen.........

Die heb ik al, heb nog ergens een 10D rond slingeren.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat flauwSnapt ze niet dat je als een beetje fotograaf toch een backup body nodig hebt?

Gewoon die verkopenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die heb ik al, heb nog ergens een 10D rond slingeren.

Voor 10 euro zeker.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon die verkopenHeb je aan je plicht voldaan

Ik bied 5quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Voor 10 euro zeker.
Die krijg ik niet meer aan de straatstenen verkocht...
Als ik m'n 50-500 al niet eens verkocht krijg, zal dat al helemaal een drama gaan worden.

Jaquote:

Op zich gaat het werken wel hoor. Maar lief dat je zo bezorgd bentquote:Op dinsdag 27 juli 2010 07:48 schreef Netsplitter het volgende:
Ga jezelf nou niet zitten forceren, grote kans dat je het alleen maar erger maakt.
Ik zou "even" gaan overleggen met je manager.
Als die een beetje goede wil heeft komen jullie er wel uit.

Ik kom.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaIs goed
14 augustus trouwens expo in de Hoven he
Kom maar ff kijken dan. Hebben we iig 1 bezoeker

http://maps.google.nl/maps/place?cid=8313062208949817305&q=de+hoven+delft&hl=nl&cd=1&cad=src:pplink&ei=_p5OTJMV1Pk59JbMhAEquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:54 schreef Cryothic het volgende:
Waar vinden we De Hoven?
Ergens het uiterste zuiden van het land?

Winkelcentrum De Hoven, Papsouwselaan in Delftquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:54 schreef Cryothic het volgende:
Waar vinden we De Hoven?
Ergens het uiterste zuiden van het land?

Nee dat snapt het beestje niet. Ze komt af en toe een muisje brengen overdag en krijgt dan een brokje, maar ze heeft nog altijd de link niet gelegd. Dus denk dat een aai over de bol niet ineens tot dergelijke inzichten zal leidenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:04 schreef Cryothic het volgende:
En jij vrolijk doen, beesje aaien en belonen, beesje snapt dat je het goed vind, en hop, voortaan elke ochtend een speelgoedmuis voor je deur

Getverquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:21 schreef Cryothic het volgende:
2 weken terug vond ik een van onze katten op de deurmat buiten, om 1 uur 's nachts.
Ik dacht dat ie op een takje zat te kauwen (beest is vaak te stom om een vlieg te vangen, maar takjes lukt hem nog net... als het niet waait).
Dus ik tik het uit z'n bek, en haal hem binnen.
Volgende ochtend doe ik de deur open, en wat ligt er op de deurmat... een koolmeesje... dus ik zt midden in de nacht niet aan een takje...
voortaan doe ik m'n bril wel weer op

Jarenlang mijn winkelcentrum!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:08 schreef PdeHoog het volgende:
Winkelcentrum De Hoven, Papsouwselaan in Delft

Goh heb jij je eigen winkelcentrumquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:36 schreef photolex het volgende:
[..]
Jarenlang mijn winkelcentrum!
Doe je goed!

Nou ja, er is een leegstaand pandje wat we voor een dag mogen misbruiken tijdens Delft Jazzquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:36 schreef photolex het volgende:
[..]
Jarenlang mijn winkelcentrum!
Doe je goed!

Dat dacht je... dat is wat ze wilde dat je dacht... nu gaat P er mee vandoor.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:12 schreef photolex het volgende:
[..]
Had. Ik verhuisde en we zijn als vrienden uit elkaar gegaan...

quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat dacht je... dat is wat ze wilde dat je dacht... nu gaat P er mee vandoor.

Verjaardagen moet je toch niet vieren op een donderdag. Dan komt er niemand.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:22 schreef xjoyce het volgende:
Word 5 augustus weer opgenomen, op de verjaardag van mijn vriend! Maar de shoots zijn 1/2en 4 augustus dus dat is 1 geluk kan ik mooi bewerken als ik daar lig..

THAT's the spirit!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:22 schreef xjoyce het volgende:
Word 5 augustus weer opgenomen, op de verjaardag van mijn vriend! Maar de shoots zijn 1/2en 4 augustus dus dat is 1 geluk kan ik mooi bewerken als ik daar lig..

Lijkt me dat een beetje leidinggevende de situatie wel zal begrijpen en hier niet moeilijk over doet. Je kunt immers zo bewijzen dat er echt iets aan de hand is en als ze verder tevreden over je zijn, dan is het een kut-timing (dat is ziekte altijd) maar dan mag je daar niet op worden afgerekendquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:22 schreef Puala het volgende:8 uur werken op een dag gaat niet
Zit nu onertussen al 2,5 uur te vechten tegen pijn/niet kunnen werken. En ben het nu beu. Kan wel een potje janken, maar het heeft geen zin. Vandaag moet ik gewoon tot 6 en ik hoop zo dat mijn leidinggevende zo uit vergadering kom. Moet echt even praten er over enz. Ga denk ik vragen of ik 6 uur kan werken op een dag oid. Weet het anders ook neit meer
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |