quote:Op maandag 19 juli 2010 16:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
[..]
Klinkt toch alsof het best moeilijk is![]()
![]()
Succes. Kan me goed voorstellen dat het frustrerend is als alles lijkt te kloppen en je dat ene iets kennelijk over het hoofd ziet.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het is vooral frustrerend.
Denk dat ik maar eerst nog eens alle stekkerverbindingen naloop en de zekeringen check nu.
Irritant want er zit een hele stapel stekkers onder de tank die ik net gemonteerd heb.
Niet vanuit gaan, kan het alleen maar meevallen als het slechte weer woensdag/donderdag komtquote:Op maandag 19 juli 2010 13:41 schreef Chanty het volgende:
[..]Laatste warme periode ook een paar dagen gedaan
kan ik je mischien helpen wat is het voor dingquote:Op maandag 19 juli 2010 16:18 schreef Isdatzo het volgende:
Aaaargh! Was maar alvast begonnen met 't ding weer op te bouwen terwijl ik op m'n tandwielen en andere meuk wacht (en ik dat plaatje nog somehow moet fixen
) . Alle elektra goed aangesloten, dacht ik. Alleen hij doet niks. Ja, 't display en de lichten werken alleen starten zit er niet in. Niks. Helemaal niks. Ik hoor geen brandstofpomp, geen startrelais. Niks niks niks
.
Dacht eerst dat 't was omdat de brandstofpomp nog niet aangesloten was (zit in de tank) dus met veel pijn en moeite die tank weer gemonteerd (lekker als er nog benzine in zit die eruit stroomt als je er aan bezig bent). Nee, was 't ook niet.
Ooooh misschien is 't de omvalsensor. Gemonteerd. Nee dus. Zal je zien dat ik weer alle zekeringen naloop en dat daar ook niks mee is.
Ik word er schijtziek van. Eerdaags dump ik hem ergens in een vijver ofzo.
Nicequote:Op maandag 19 juli 2010 22:25 schreef Chanty het volgende:
Muwhahaha de analyse is af van voor tot achter en terug25 pagina's statistisch geneuzel.
Als ie af is, weet je toch al of het goed heeft uitgepakt?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:25 schreef Chanty het volgende:
Dooie boel hier
Net een taart gemaakt voor ViezeHarry's 30ste (![]()
![]()
) verjaardag morgen. Wat een drama
Moest beslag kloppen en heb een alles in een mixer, klopper, blender etc. Was de grootste kom nog te klein voor al dat beslag. Dus heb het creatief in meerdere etappes gedaan en hoop maar dat het goed uitpakt
Nee hij moet nu 2,5 uur opstijven, dus hoop dat ie stijf wordt. Anders is het een echte ouwelullentaartquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als ie af is, weet je toch al of het goed heeft uitgepakt?
Of bedoel je of ie goed smaakt?
Taart is voor morgen dus moet nog wel langer dan 2,5 uur wachtenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:01 schreef Cryothic het volgende:
En daarom kan ik dus geen taarten bakken.
2,5 uur wachten terwijl je al klaar bent...
Ik vind het vaak al lastig genoeg om met taart te wachten tot de visite binnen is.
Je bent "Liefde en Begrip" nog vergetenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:33 schreef Isdatzo het volgende:
Pff, nu heeft 'ie alles wat hij nodig heeft (olie, benzine, koelvloeistof, stroom) maar starten? Ho maar.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:33 schreef Isdatzo het volgende:
Pff, nu heeft 'ie alles wat hij nodig heeft (olie, benzine, koelvloeistof, stroom) maar starten? Ho maar.
Zekeringen en relais ook allemaal goed?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:33 schreef Isdatzo het volgende:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:36 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Je bent "Liefde en Begrip" nog vergeten
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:37 schreef Chanty het volgende:
[..]Nog een idee wat er verder mis kan zijn?
Zekeringen allemaal nagelopen ja. Of 't relais goed is weet ik niet, zo ver komt hij überhaupt niet. Anders kon ik ook gewoon de + en de - van 't relais overbruggen om 't relais uit te sluiten. Ze staan wel hun slechte startrelais bekend maar 't probleem zit daar ergens voor.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:37 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Zekeringen en relais ook allemaal goed?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik kan er wel een duwfiets van maken? Kom jij duwen dan?
Voor 100 euro per uur welquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik kan er wel een duwfiets van maken? Kom jij duwen dan?
Als je doormeet komt er wel stroom door?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:40 schreef Isdatzo het volgende:
Zekeringen allemaal nagelopen ja. Of 't relais goed is weet ik niet, zo ver komt hij überhaupt niet. Anders kon ik ook gewoon de + en de - van 't relais overbruggen om 't relais uit te sluiten. Ze staan wel hun slechte startrelais bekend maar 't probleem zit daar ergens voor.
quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:57 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Als je doormeet komt er wel stroom door?
Grrrrrrrrquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, je hoeft me er geen geld voor te geven hoor. Wel lief van je!
[..]
Gelukkig doet ie t weer, scheelt mij duwenquote:Eerst niet, nu wel natuurlijk. Want hij doet het weer!
Nog een keer alle stekkers nagelopen, alles met contactspray behandeld. ECU eruit, startonderbreking eruit, startrelais uit de lus gehaald.
Nu weer alles aangesloten en hij doet 't nog steeds.
Hoppa.
Heb nu nog wel 't probleem van een gare koelvloeistoftemperatuursensor (scrabble), vanavond daar maar eens naar kijken dan.
Maar ook weer ¤ 100,- per uur!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
Gelukkig doet ie t weer, scheelt mij duwen
Doe mij die ook maarquote:Op woensdag 21 juli 2010 07:41 schreef Netsplitter het volgende:
Morguh.......
Wie heeft er een kussen voor me?
Kan ik verder maffen....
quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:26 schreef Cryothic het volgende:
hoi
vandaag 1:1 (eigenlijk 1:2) gesprek met de nieuwe eigenaren.
Voelt toch als een soort van solicitatie
(en nee, ook dit keer ga ik me er niet op kleden, veels te warm)
Gefeliciteerdquote:
Eigenlijk moet je nu een nieuwe user aanmakenquote:
quote:
Dat wisten we toch al?quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
39674
Ik heb echt geen leven meer....
Ik heb de eerste paar jaar (lees de eerste 7quote:geregistreerd op: zaterdag 16 maart 2002 @ 20:56
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 1291 (gemiddeld 1 per dag)
Mja zal wel even duren voor het droog is, maar neem aan dat het druppelen na een paar dagen wel over is.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:30 schreef Cryothic het volgende:
Ow, lekker dan.
Benieuwd hoe lang dat kan gaan duren
Jammer dat dat hele warme (goed drogende) weer voorbij is
quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:08 schreef Chanty het volgende:
Ik ga morgen een slipcursus doen![]()
![]()
![]()
Cadeautje van Rob voor mijn verjaardag, ik knijp m nu al...
Gaat goedkomen, al denk ik dat het vooral filmpjes wordenquote:
Oeh tof (de cursus dan he, ik zal me niet verkneukelen om een gillende jij achter het stuurquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
Gaat goedkomen, al denk ik dat het vooral filmpjes wordenIk gillend achter het stuur...
Aan het einde mag je met je eigen auto de baan op: lekker slippen in mijn bloemetjes-lieveheersbeestjes-auto
Wel nuttig, van de winter een flinke slip gemaakt waarbij ik verschillende palen op me af zag komen aan de kant van de weg. Hoe ik de auto tot stilstand heb gekregen weet ik niet eens meer, maar mijn hart zat in mijn keel. Dus een slipcursus leek me op zich wel een keer goed om te doen.... maar toch vind ik het eng. Spring liever uit een vliegtuig
Ja inderdaad, als we meer van dat soort winters krijgen als vorig jaar is dat wel prettigquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:40 schreef HMistress het volgende:
[..]
Oeh tof (de cursus dan he, ik zal me niet verkneukelen om een gillende jij achter het stuur). Zou ik ook graag een keer willen doen, zo'n cursus. Ben afgelopen winter ook aardig aan het glibberen geweest met mijn koekblikkie, was geen fijn gevoel
Lijkt me wel erg prettig om te weten wat je in zo'n geval doen moet om jezelf zo goed mogelijk te redden als je auto ineens gaat schaatsen... Toch maar eens een keertje inplannen ofzo...
quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:08 schreef Chanty het volgende:
![]()
![]()
Dat is echt heel gaaf!!!quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:08 schreef Chanty het volgende:
![]()
![]()
Winterbanden eronder leggen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:40 schreef HMistress het volgende:
[..]
Oeh tof (de cursus dan he, ik zal me niet verkneukelen om een gillende jij achter het stuur). Zou ik ook graag een keer willen doen, zo'n cursus. Ben afgelopen winter ook aardig aan het glibberen geweest met mijn koekblikkie, was geen fijn gevoel
Lijkt me wel erg prettig om te weten wat je in zo'n geval doen moet om jezelf zo goed mogelijk te redden als je auto ineens gaat schaatsen... Toch maar eens een keertje inplannen ofzo...
quote:
Het is overal rustigquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vakantietijd denk ik.
Of men negeerd de SC.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is overal rustigde sc, werk, thuis. Al is het thuis wel afgelopen met de rust. Moeders en mijn zusjes zijn weer thuis
Heb ontzettende zin om naar huis te gaan en dat motiveert ook niet echt
quote:
Oehquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:12 schreef Ronhui het volgende:
Het kan erger... ik moet de komende 2 weken samenwerken met een collega die ik wel kan schieten... Gaat heel gezellig worden!
Yep... dus moet zelf er op letten niet te veel op hem te gaan letten en vooral veel werken in de negeermodus.. dan komt het wel goed..quote:
Oei.. hoop het ook!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:23 schreef xjoyce het volgende:
Neeeee he. Mijn camera doet niks meer, heb het al eens vaker gehad en toen lag het aan de batterij maar hij was net nog helemaal opgeladen denk 2uurtjes foto's meegemaakt en de foto's op de computer gezet en hij doet niks meer. Ik de batterij even in de oplader en weer in de camera maar neeIk hoop dat het aan de batterij ligt wel echt balen dit zeg!!
Ja... maar ervaring leert... dat werkt ook niet altijd!quote:
Net zoals de batterij, ook de geheugenkaart even eruit en weer erin doen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:23 schreef xjoyce het volgende:
Neeeee he. Mijn camera doet niks meer, heb het al eens vaker gehad en toen lag het aan de batterij maar hij was net nog helemaal opgeladen denk 2uurtjes foto's meegemaakt en de foto's op de computer gezet en hij doet niks meer. Ik de batterij even in de oplader en weer in de camera maar neeIk hoop dat het aan de batterij ligt wel echt balen dit zeg!!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:11 schreef Cryothic het volgende:
Vet, veel wind in zandvoort
maar eh, waar is de 360 graden spin nou?
Waar ga je heen dan?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:27 schreef Uncle het volgende:
Morgen eindelijk op vakantieHopelijk een eigen topic waard als ik terug ben
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:31 schreef PdeHoog het volgende:
Hallo jongens, Chanty is al 31 minuten jarig. Gaat nou echt NIEMAND haar feliciteren? Tsk
Van harte Chanty
quote:
quote:
Waarschijnlijk liggen de meesten al te maffen![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je bent zo oud als je je voeltin jouw geval gok ik een jaar of 18
![]()
[..]
Dat is werkelijk waar geen excuus om je niet te feliciteren om 00:00
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:37 schreef Chanty het volgende:
[..]
16Maar wel 16 en mega-intelligent natuurlijk
En met rijbewijs!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:38 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oh en deze mag natuurlijk niet ontbreken![]()
* Chanty geeft Puala en PdeHoog een stukje
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, maar ik doe ietwat aan de lijn en heb al teveel gezondigd vandaagDus Puala mag mijn stukje ook
Die moet er nog van groeien
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, maar ik doe ietwat aan de lijn en heb al teveel gezondigd vandaagDus Puala mag mijn stukje ook
Die moet er nog van groeien
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:42 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dan krijg jij een wortel van me
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:42 schreef Puala het volgende:
[..]
geen taart voor mij
Nog 6 kilo te gaan en dan ben ik weer tevreden
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Nee dank je
[..]
Hier al 11 kg in 3 maandjesEn effectief 9 kg sinds 6 juni
13 september moet ik een bepaald gewicht halen, anders ben ik de lul
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als ik het afgesproken gewicht haal, dan gaat een collega als model fungerenAls ik het niet haal, dan gaat zij een andere collega vragen mij aan een zwaar trainingsprogramma te onderwerpen
En die collega is f**** sportief
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:12 schreef Timmos het volgende:
[..]
Sporten is tof.. Vandaag weer ruim 2 uur gesport
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |