quote:Op maandag 19 juli 2010 16:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
[..]
Klinkt toch alsof het best moeilijk is![]()
![]()
Succes. Kan me goed voorstellen dat het frustrerend is als alles lijkt te kloppen en je dat ene iets kennelijk over het hoofd ziet.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het is vooral frustrerend.
Denk dat ik maar eerst nog eens alle stekkerverbindingen naloop en de zekeringen check nu.
Irritant want er zit een hele stapel stekkers onder de tank die ik net gemonteerd heb.
Niet vanuit gaan, kan het alleen maar meevallen als het slechte weer woensdag/donderdag komtquote:Op maandag 19 juli 2010 13:41 schreef Chanty het volgende:
[..]Laatste warme periode ook een paar dagen gedaan
kan ik je mischien helpen wat is het voor dingquote:Op maandag 19 juli 2010 16:18 schreef Isdatzo het volgende:
Aaaargh! Was maar alvast begonnen met 't ding weer op te bouwen terwijl ik op m'n tandwielen en andere meuk wacht (en ik dat plaatje nog somehow moet fixen
) . Alle elektra goed aangesloten, dacht ik. Alleen hij doet niks. Ja, 't display en de lichten werken alleen starten zit er niet in. Niks. Helemaal niks. Ik hoor geen brandstofpomp, geen startrelais. Niks niks niks
.
Dacht eerst dat 't was omdat de brandstofpomp nog niet aangesloten was (zit in de tank) dus met veel pijn en moeite die tank weer gemonteerd (lekker als er nog benzine in zit die eruit stroomt als je er aan bezig bent). Nee, was 't ook niet.
Ooooh misschien is 't de omvalsensor. Gemonteerd. Nee dus. Zal je zien dat ik weer alle zekeringen naloop en dat daar ook niks mee is.
Ik word er schijtziek van. Eerdaags dump ik hem ergens in een vijver ofzo.
Nicequote:Op maandag 19 juli 2010 22:25 schreef Chanty het volgende:
Muwhahaha de analyse is af van voor tot achter en terug25 pagina's statistisch geneuzel.
Als ie af is, weet je toch al of het goed heeft uitgepakt?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:25 schreef Chanty het volgende:
Dooie boel hier
Net een taart gemaakt voor ViezeHarry's 30ste (![]()
![]()
) verjaardag morgen. Wat een drama
Moest beslag kloppen en heb een alles in een mixer, klopper, blender etc. Was de grootste kom nog te klein voor al dat beslag. Dus heb het creatief in meerdere etappes gedaan en hoop maar dat het goed uitpakt
Nee hij moet nu 2,5 uur opstijven, dus hoop dat ie stijf wordt. Anders is het een echte ouwelullentaartquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als ie af is, weet je toch al of het goed heeft uitgepakt?
Of bedoel je of ie goed smaakt?
Taart is voor morgen dus moet nog wel langer dan 2,5 uur wachtenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:01 schreef Cryothic het volgende:
En daarom kan ik dus geen taarten bakken.
2,5 uur wachten terwijl je al klaar bent...
Ik vind het vaak al lastig genoeg om met taart te wachten tot de visite binnen is.
Je bent "Liefde en Begrip" nog vergetenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:33 schreef Isdatzo het volgende:
Pff, nu heeft 'ie alles wat hij nodig heeft (olie, benzine, koelvloeistof, stroom) maar starten? Ho maar.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:33 schreef Isdatzo het volgende:
Pff, nu heeft 'ie alles wat hij nodig heeft (olie, benzine, koelvloeistof, stroom) maar starten? Ho maar.
Zekeringen en relais ook allemaal goed?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:33 schreef Isdatzo het volgende:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:36 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Je bent "Liefde en Begrip" nog vergeten
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:37 schreef Chanty het volgende:
[..]Nog een idee wat er verder mis kan zijn?
Zekeringen allemaal nagelopen ja. Of 't relais goed is weet ik niet, zo ver komt hij überhaupt niet. Anders kon ik ook gewoon de + en de - van 't relais overbruggen om 't relais uit te sluiten. Ze staan wel hun slechte startrelais bekend maar 't probleem zit daar ergens voor.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:37 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Zekeringen en relais ook allemaal goed?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik kan er wel een duwfiets van maken? Kom jij duwen dan?
Voor 100 euro per uur welquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik kan er wel een duwfiets van maken? Kom jij duwen dan?
Als je doormeet komt er wel stroom door?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:40 schreef Isdatzo het volgende:
Zekeringen allemaal nagelopen ja. Of 't relais goed is weet ik niet, zo ver komt hij überhaupt niet. Anders kon ik ook gewoon de + en de - van 't relais overbruggen om 't relais uit te sluiten. Ze staan wel hun slechte startrelais bekend maar 't probleem zit daar ergens voor.
quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:57 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Als je doormeet komt er wel stroom door?
Grrrrrrrrquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, je hoeft me er geen geld voor te geven hoor. Wel lief van je!
[..]
Gelukkig doet ie t weer, scheelt mij duwenquote:Eerst niet, nu wel natuurlijk. Want hij doet het weer!
Nog een keer alle stekkers nagelopen, alles met contactspray behandeld. ECU eruit, startonderbreking eruit, startrelais uit de lus gehaald.
Nu weer alles aangesloten en hij doet 't nog steeds.
Hoppa.
Heb nu nog wel 't probleem van een gare koelvloeistoftemperatuursensor (scrabble), vanavond daar maar eens naar kijken dan.
Maar ook weer ¤ 100,- per uur!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
Gelukkig doet ie t weer, scheelt mij duwen
Doe mij die ook maarquote:Op woensdag 21 juli 2010 07:41 schreef Netsplitter het volgende:
Morguh.......
Wie heeft er een kussen voor me?
Kan ik verder maffen....
quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:26 schreef Cryothic het volgende:
hoi
vandaag 1:1 (eigenlijk 1:2) gesprek met de nieuwe eigenaren.
Voelt toch als een soort van solicitatie
(en nee, ook dit keer ga ik me er niet op kleden, veels te warm)
Gefeliciteerdquote:
Eigenlijk moet je nu een nieuwe user aanmakenquote:
quote:
Dat wisten we toch al?quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
39674
Ik heb echt geen leven meer....
Ik heb de eerste paar jaar (lees de eerste 7quote:geregistreerd op: zaterdag 16 maart 2002 @ 20:56
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 1291 (gemiddeld 1 per dag)
Mja zal wel even duren voor het droog is, maar neem aan dat het druppelen na een paar dagen wel over is.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:30 schreef Cryothic het volgende:
Ow, lekker dan.
Benieuwd hoe lang dat kan gaan duren
Jammer dat dat hele warme (goed drogende) weer voorbij is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |