wat ook knap is zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:20 schreef cinnamongirl het volgende:
Tineke Schouten is de beste ongrappige comedienne die ons land kent.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:27 schreef De_Vink het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik nog 1 minuut te leven had zou ik deze reclame willen zien, je krijgt namelijk het gevoel dat het oneindig lang duurt...
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:30 schreef Trusten het volgende:
C1000 slaat constant de plank mis met de reclame's..
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:27 schreef De_Vink het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik nog 1 minuut te leven had zou ik deze reclame willen zien, je krijgt namelijk het gevoel dat het oneindig lang duurt...
Sowiesovski zijn vrouwen minder snel grappig dan mannen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:44 schreef c0nd0r het volgende:
Dat is inderdaad echt het diepepunt uit haar carriere deze vreselijke reclames, stuk voor stuk echt totaal niets om te lachen
QTFquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowiesovski zijn vrouwen minder snel grappig dan mannen.
Dit ja. Net of ze het succes van de AH-typetjes willen evenaren maar daar "net" niet aan kunnen tippenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:30 schreef Trusten het volgende:
Even voor je gecorrigeerd.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:53 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Dit ja. Net of ze het succes van de AH-typetjes willen evenaren maar daar "net" totaal niet aan kunnen tippen
QFT!!!!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:06 schreef Fortitude het volgende:
Vrouwen zijn alleen maar grappig als ze ook lekker zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:09 schreef Fortitude het volgende:
Hier deze is opeens al veel leuker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier deze is opeens al veel leuker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier deze is opeens al veel leuker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roken is lekker
Waarom denk je dat ik 'net' tussen aanhalingstekens had staan?quote:
Die is inderdaad genieten, net als die van Rintje Ritsma en Fatima.. 'reken'n we ook goed' ..quote:
Nee man, die man is een held.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:51 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Die gast is ook godsgruwelijk irritant.
Toch niet, hij is zo irritant dat hij gewoon blijft hangenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:30 schreef Trusten het volgende:
Super de Boer kan er ook wat van.quote:
Met d'r blije boerenkop, ga toch koeien melken mens...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:21 schreef Mr.Cooper het volgende:
Dat wijf van de super kan ik wel schieten.
Hoe heet zij eigenlijk?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:37 schreef De_Vink het volgende:
[..]
Met d'r blije boerenkop, ga toch koeien melken mens...
dequote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:20 schreef cinnamongirl het volgende:
Tineke Schouten is de beste ongrappige comedienne die ons land kent.
jezus wat slecht ook eigenlijk... Ik vraag me af waar ik Marthra van kenquote:
Hier deze is opeens al veel leuker.maar deze wijven zijn wel beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
jij wilt dit weten omdat...?quote:
Dorien Haan.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gebak_van_Krulquote:Dora Krul
(Dorien Haan- 2009-). (Afl. 1.1 t/m heden)
Dora is de 'wat minder gelukte' dochter van Henk en Karin. Zij is hopeloos verliefd op Toros, maar Toros, en vele anderen, zien haar niet staan.
ik las 'Gebak van lul'quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:51 schreef klausmeister het volgende:
[..]
Dorien Haan.
Ze speelt ook in deze slechte comedy:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gebak_van_Krul
ik word onrustig van dat liedje van die serie.quote:
Ik dacht dat ze het dit x niet was, maar helaasquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:09 schreef Seam het volgende:
Oh is dat Tineke Schouten? Geen wonder dat ik de reclame niet grappig vind.
ik vind hem juist beri beri met een snufje dyslexiequote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:12 schreef ibaneX het volgende:
die superdehoer reclame is pas kenker
Jongens, volgens mij is dit Hoofd marketing van de C1000quote:
Ja logisch, je vind iets zo irritant dat je het gaat kopen..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:50 schreef MissJ het volgende:
en dát is dus de kracht van reclame, deze is zooo irritant dat je 'm onthoudt en daardoor dus de C1000 en die overhéééérlijke truffels
Naamsbekendheid.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:22 schreef Nyce het volgende:
[..]
Ja logisch, je vind iets zo irritant dat je het gaat kopen..
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:51 schreef klausmeister het volgende:
[..]
Dorien Haan.
Ze speelt ook in deze slechte comedy:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gebak_van_Krul
C1000 is juist bijzonder succesvol. Getuige daarvan dit topic en de ergernis van veel mensen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:27 schreef De_Vink het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad, die reclame al te vaak gezien maar wist niet dat het over C1000 ging. Ik dacht over koekjes o.i.d.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:30 schreef Trusten het volgende:
Martha is Beppie Melissen, vooral bekend van Jiskefet (José van Oeboema en José, de tante van Van Binsbergen in De Lullo's en de hoofdzuster in St. Hubertusberg). Nogal wat beter dan deze wanstaltige schnabbel..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:59 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
de
[..]
jezus wat slecht ook eigenlijk... Ik vraag me af waar ik Marthra van ken
Die spotjes worden, naarmate de campagne vordert, kutter en kutterquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:44 schreef c0nd0r het volgende:
Dat is inderdaad echt het diepepunt uit haar carriere deze vreselijke reclames, stuk voor stuk echt totaal niets om te lachen
(Huismerk)truffels kon ik altijd al bij C1000 halen hoor, en in vrijwel elke andere supermarkt. Het draait meer om het promoten van het (vernieuwde?) huismerk denk ikquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:25 schreef klausmeister het volgende:
[..]
Naamsbekendheid.
Je weet nu dat je truffels kunt halen bij C1000. En over het algemeen is C1000 goedkoper dan AH. Door dat irritante van Tineke Schouten weet je dat morgen nog steeds.
Ik verdenk ze ervan dat ze hem daar ook op uitgezocht hebben..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:15 schreef On het volgende:
Ik dacht vrij lang dat dit die dude van de AH reclames was.
maar niet iedereen weet datquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:15 schreef Nyce het volgende:
[..]
(Huismerk)truffels kon ik altijd al bij C1000 halen hoor,
KPNquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:15 schreef On het volgende:
Ik ookquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:15 schreef On het volgende:
Eindelijk nog iemand.quote:
quote:
Onder het motto van "Doe maar normaal dan ben je al gek genoeg".quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:40 schreef poo het volgende:
De reclame van de Super de Boer is een stuk beter. De "fietsenspringersweken" spreken mij erg aan. Ik doe nu enkel boodschappen bij de Super de Boer.
Truffels zijn bijzaak in deze reclame. Het gaat om naamsbekendheid.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:15 schreef Nyce het volgende:
[..]
(Huismerk)truffels kon ik altijd al bij C1000 halen hoor, en in vrijwel elke andere supermarkt. Het draait meer om het promoten van het (vernieuwde?) huismerk denk ik![]()
Sowieso zag ik trouwens pas bij de tweede keer dat het over truffels ging, met der onduidelijke gebrabbel.
Sinds wanneer ben jij mod geworden?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies... het is gewoon te slecht voor woorden
Volgens mij probeer ik dat duidelijk te maken?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:15 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Truffels zijn bijzaak in deze reclame. Het gaat om naamsbekendheid.
Uiteraardquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:24 schreef Sapstengel het volgende:
Het gaat hier om chocoladetruffels toch? Althans daar leken ze op.
Lijkt me niet dat een willekeurige supermarkt een halve kilo Tuber Melanosporum heeft liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |