SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
Baby of niet,... ik moet ze nietquote:
Gelukkig hoef ik de komende weken niet te vegen.quote:
In Japan baffen ze je schoon! Althans,... als ik de meeste Japanse filmpjes moet geloven.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik de komende weken niet te vegen.
Mag...zolang ik daarna maar niet hoef te kussen. Maar de meeste toiletten hebben een sproeier en een fohn.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
In Japan baffen ze je schoon! Althans,... als ik de meeste Japanse filmpjes moet geloven.
yep, goeie hangoutquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:36 schreef Strolie75 het volgende:
Potverdorrie, veel ouders met geile tienerdochters op Schiphol!
Komt goedquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:51 schreef Strolie75 het volgende:
Ook serieus respect voor Kep. Wordt nu wel zenuwachtig en dan ga ik naar een Westers land waar alles goed geregeld is.![]()
![]()
Oh ja, jij hebt een maand door Thailand getrokken! Respect hoor!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:04 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Komt goed
Geniet ervan, en van de vrijheid die je hebt nu!![]()
Maar we zijn bij je Gijsquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Oh ja, jij hebt een maand door Thailand getrokken! Respect hoor!
Komt zeker goed, alleen voelt zo'n vertrekhal erg eenzaam.
Thailandquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Oh ja, jij hebt een maand door Thailand getrokken! Respect hoor!
Komt zeker goed, alleen voelt zo'n vertrekhal erg eenzaam.
Neequote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:23 schreef Scarface2004 het volgende:
Casual FridaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The truth was in here.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:51 schreef Strolie75 het volgende:
Ook serieus respect voor Kep. Wordt nu wel zenuwachtig en dan ga ik naar een Westers land waar alles goed geregeld is.![]()
![]()
Diep door het stofquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Live van de persconferentie
[ afbeelding ]
quote:10:10AM "Antennagate -- that doesn't seem like a good thing if you can make the bars go down by touching the phone. Well we first learned that this doesn't just happen to the iPhone, Nokia, Motorola... other phones have this issue. But we didn't trust the videos on YouTube, we started doing our own testing... here's what we discovered."
Waar kan ik die volgenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Right, het is toch allang bekend dat je 'kortsluiting' maakt op de buitenste antenne? Zo'n foto kan ik ook maken, gewoon ergens in een tunnel gaan staanquote:
Ja dit is wel lame ja,... maar ja. Toch staan er rijen straks voor die telefoon. Je moet dat teringding ook gewoon reserveren he! ON-gelooflijk!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:16 schreef kepler het volgende:
[..]
Right, het is toch allang bekend dat je 'kortsluiting' maakt op de buitenste antenne? Zo'n foto kan ik ook maken, gewoon ergens in een tunnel gaan staan
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.engadget.com/2010/07/16/live-from-apples-iphone-4-press-conference/?sort=newest&refresh=60
Ja ik vind het wel slecht hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dit is wel lame ja,... maar ja. Toch staan er rijen straks voor die telefoon. Je moet dat teringding ook gewoon reserveren he! ON-gelooflijk!
Ja, maar hij heeft wel een punt. De media is ZO op zoek naar die fail, terwijl geen ene telefoon perfect is. Wat wel slecht is is dat hij zich echt eruit probeert te lullen. Die 100.000.000 dollar testruimtes hebben gefaald dus?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:19 schreef kepler het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel slecht hoor
Drie telefoons testen en gelijk zeggen dat andere er ook last van hebben. Eerst zeggen dat je een Engineering-bedrijf bent, maar vervolgens met zo'n fluttest komen
Zit je New Kozijn er al in?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:20 schreef Bastard het volgende:
Dat gelul om een telefoon![]()
Wereld............ik
Ja tuurlijk, maar deze fail is ook goed onderbouwd, door verschillende sites (en goede testen). Vervolgens gebruikt hij een media-truuk om aan te tonen dat er geen defect is... Waarheid zal wel ergens in het midden liggenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft wel een punt. De media is ZO op zoek naar die fail, terwijl geen ene telefoon perfect is. Wat wel slecht is is dat hij zich echt eruit probeert te lullen. Die 100.000.000 dollar testruimtes hebben gefaald dus?![]()
Maar ja,... ik ben gelukkig rechtshandig is telefoongebruik
Ja eens. Ben wel van mening dat het allemaal minder erg is dan Internet beweer. Die cijfers over klachten en terugbrengen liegen er niet om. Maar aan de andere kant is het zo'n grappige fail. Ze zijn godver gewaarschuwd door hun eigen expertsquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:24 schreef kepler het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar deze fail is ook goed onderbouwd, door verschillende sites (en goede testen). Vervolgens gebruikt hij een media-truuk om aan te tonen dat er geen defect is... Waarheid zal wel ergens in het midden liggen
Je hebt je momentje hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook mooi, maar hoeveel drops per 100 zijn er dan? Dat zeggen ze nietquote:This is hard data... the iPhone 4 drops less than one additional call per 100 than the 3GS. Less than one."
Van 90 naar 91quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:28 schreef kepler het volgende:
[..]
Deze is ook mooi, maar hoeveel drops per 100 zijn er dan? Dat zeggen ze niet
Ja exactquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:28 schreef kepler het volgende:
[..]
Deze is ook mooi, maar hoeveel drops per 100 zijn er dan? Dat zeggen ze niet
Klaarquote:A free case for every iPhone 4 buyer. If you got one, we'll give you a refund."
Exkuus me sirr,... mai bend is lek!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
No he is still standing in mine achtertuin
Ja tochquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:31 schreef Chocobo het volgende:
Krijg nou tieten! Netjes
Second, people said the bumper fixes everything... 'why don't you give everybody a case'? Okay -- we'll give you a free case."
Waar?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, heb het wel weer gezien. Tijd voor de nieuwe Futurama
Op m'n Nokiaquote:
Geef link dan, kijk ik op me iphone, sneller en mooier beeldquote:
Troep gijs. Post is een foto van je Max danquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:47 schreef Bastard het volgende:
Was vanmorgen bij mn broer.. heeft ook zo'n "smartphone" .. HTC dinges.
Ding was mij inderdaad al snel te slim af, wist niet meer hoe ik uit een menu kwam, nadat hij een scan had gemaakt van een foto die ik eerder had gemaakt, ging hij op google op zoek naar de betekenis ofzo.. wtf, ik wilde de foto gewoon verwijderen hoor.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:49 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Troep gijs. Post is een foto van je Max dan
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:26 schreef kepler het volgende:
man, het is echt knetterdruk op mn werk. Ik ben nu verantwoordelijk voor 2 projecten, die beide eind volgende week een grote deadline hebben. Iedereen is op vakantie volgende week, dus ik sta er bijna alleen voor
Wel leukmaar maandag en dinsdag waarschijnlijk lekker lange dagen (van 6 tot 6 ofzo
)
Haha ja, het is wel wat anders. Overal rekening meehouden en als het fout gaat ben je de sjaakquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Erg goed van je
En leuk om eens wat anders te lezen dan over je school
Inderdaadquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Erg goed van je
En leuk om eens wat anders te lezen dan over je school
Ja komt wel goedquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:35 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Inderdaad
Toon inzet Kep en nooit negatief/chagerijnig zijn op je werk. Wordt opgemerkt door je leidinggevende.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom vindt iedereen die nieuwe Eminem goed, behalve ik?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 07:52 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, ben er! Hartje Tokyo met een kamer op de 31e verdieping en een prachtig uitzicht. Nu een biertje!
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 07:52 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, ben er! Hartje Tokyo met een kamer op de 31e verdieping en een prachtig uitzicht. Nu een biertje!
Gijs wat is de wereld toch klein hequote:Op zaterdag 17 juli 2010 07:52 schreef Strolie75 het volgende:
Op mijn twitter. Alleenvalt het aanbod van gratis wifi en de snelheid van Internet in mijn hotel tegen.quote:
Thanks Gijsquote:Op zondag 18 juli 2010 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo: http://www.budgetgaming.n(...)Edition_Xbox360.html
Via UK import vooralsnog 70 euro. Amazon UK heeft 'm nog steeds niet.
Schattige tepeltjesquote:
Wat is er met haar wenkbrauw aan de handquote:
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitquote:Op zondag 18 juli 2010 22:21 schreef Scarface2004 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een prachtige foto's! Altijd zo bijzonder om te zien.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:24 schreef Bastard het volgende:
http://gigapica.geenstijl.nl/2010/07/the_battle_of_britain.html
Respect
http://www.eurogamer.net/articles/limbo-reviewquote:The trouble is that Limbo strays from the personal touch at its soul. One of its sweetest surprises came in the first couple seconds of play. I hit the jump button, and when my character landed, the controller vibrated. It's mild, yet it says a lot. It says that this is just a boy, not a futuristic robot or a genetic-freak hedgehog, so when he hits the ground with both feet, he feels it. And you do, too, by way of a lopsided motor in the Xbox 360 controller. With one touch (literally), the black silhouette on screen struck me as a full-bodied person.
That's Limbo: a game that has very few humans, but a surplus of humanity.
Neen.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:06 schreef Wessiej het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/articles/limbo-review
9/10
Beetje veel trial and error. Wel weer eens wat anders maar niks voor mij.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:06 schreef Wessiej het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/articles/limbo-review
9/10
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Beetje veel trial and error. Wel weer eens wat anders maar niks voor mij.
Nee niks,... sowieso game ik niet veel in de zomermaanden. Ben bezig met Bioshock 2 en daarna pak ik RDR weer opquote:Op maandag 19 juli 2010 15:52 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zit er voor de rest nog wat bij voor je
Summer of Arcade deze week van start
Ik geniet de laatste tijd zoveel meer van arcade dan retail.
Deathspank
Monkey island 1 en 2
Summer of Arcade
Risk Factions
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ben zelf ook een beetje klaar met XBLA, de prijzen zijn inmiddels ook zo hoog dat het geen impulsaankopen meer zijn. Al die Summer of Arcade games kosten 15 euro... Dat is me teveel, hoe groots ze ook mogen zijn. Voor meer dan 10 wil ik iets tastbaars.
Twee jaar geleden had ik 'm blind gekocht, maar mijn interesses zijn veranderd.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
DeathSpank bijvoorbeeld hé, RPG van 15 uur, vind ik 12 euro wel goed.
Rest ookSpellen zijn ook veel groter dan die mini games die er eerst op stonden.
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:02 schreef Scarface2004 het volgende:
Deathspank ga ik halen
Plants vs. Zombies moeten jullie ook halen
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee niks,... sowieso game ik niet veel in de zomermaanden. Ben bezig met Bioshock 2 en daarna pak ik RDR weer op
Gijs ik zit al op 30 uur ofzo! Huis kwam toen etc. etc. Ik pak het echt weer op straks! Heb moeite me in te houden, maar ik speel eerst Bioshock 2 uit. Die is ookquote:Op maandag 19 juli 2010 19:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja . GA daar nou eens aan beginnen!!
Gijs echt heerlijk,.... heerlijk!quote:
Jezus Gijs wat een ouderwets ding!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit is 'm hoor
http://thenokiablog.com/2010/07/19/nokia-n8-preview-poland/
Plants vs Zombies!quote:Op maandag 19 juli 2010 17:02 schreef Scarface2004 het volgende:
Deathspank ga ik halen
Plants vs. Zombies moeten jullie ook halen
Bevalt het nog een beetje?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:34 schreef Strolie75 het volgende:
Gister trouwens de natte droom van Roy gezien. Super Patato in Akihabara. 3 verdiepingen oude Nintendo zooi. Nog gespeeld op een Virtua Boy. Nog best strakke 3D graphics voor die tijd zeg.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:34 schreef Strolie75 het volgende:
Gister trouwens de natte droom van Roy gezien. Super Patato in Akihabara. 3 verdiepingen oude Nintendo zooi. Nog gespeeld op een Virtua Boy. Nog best strakke 3D graphics voor die tijd zeg.
Virtual Boyquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:34 schreef Strolie75 het volgende:
Is het niet gewoon een albino neger?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:32 schreef Chocobo het volgende:
PROEST
"Na de geboorte was het eerste wat ik zei: Is ze wel van mij? Maar ik weet nu zeker dat ze van mij is. Mijn vrouw is eerlijk tegen me. Ook als ze ontrouw was geweest had de baby er niet zo uit gezien", aldus vader Ben. De ouders spreken van een wonderbaby.
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_baby__.html?p=14,2
Gijs, ik zie de UI en ben meteen op slag verliefd. Gewoon zoals het er altijd uitziet, met een betere motor binnenin.quote:
Nee!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een albino neger?
Vind het cool voor je Gijs!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, ik zie de UI en ben meteen op slag verliefd. Gewoon zoals het er altijd uitziet, met een betere motor binnenin.
Ik vond het zwaar tegen vallen. Vooral veel manga-winkels en electronica-winkels met rotzooi. Ik moest echt zoeken naar goede game-winkels.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En ja, Akihabara is dé reden dat ik naar Tokyo wil
Haha Gijsquote:
tabletquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha Gijs![]()
Vind het nu al weer leuk, nieuwe gadget toch! Blijft leuk. Volgend jaar de 3DS erbij en ik wil tussendoor ook nog een netbook of laptop kopen (of tablet) maar daar is zoveel keus voor dat ik dat nog laat liggen
Zowel mijn 360, PS3 als PSP streamen al direct. Waarom nog moeilijk doenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:26 schreef kepler het volgende:
Ik heb nu een tof stukje software gevonden
Handig voor als ik mn nieuwe tv heb, laptop op de tv aansluiten en een tof mediacenter heb je dan
www.boxee.tv
Handige features zijn automatisch subtitles zoeken en handige navigatie
Omdat de navigatie echt onhandig is en dit programma houdt ook bij welke series/films je hebt gezien (vooral bij series vergeet ik dat wel eensquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zowel mijn 360, PS3 als PSP streamen al direct. Waarom nog moeilijk doenJij bent ook altijd degene die loopt te bitchen over subs
Niets downloaden, streamen. Ik hoop zo dat onbeperkt video on demand wereldwijd ooit eens écht beschikbaar komtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:34 schreef kepler het volgende:
[..]
Omdat de navigatie echt onhandig is en dit programma houdt ook bij welke series/films je hebt gezien (vooral bij series vergeet ik dat wel eens). Zelf kijk ik series/films zonder subs, maar als ik vrienden over heb dan kan ik het makkelijk aanzetten
Als ik dan ook nog eens die Home Theater PC automatisch series laat downloaden, ben ik helemaal klaar
Luie mensen FTW!
Het mooie is dat dat met dit programma ook kan, maar alleen in de US... (netflix, hulu, etc.)quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niets downloaden, streamen. Ik hoop zo dat onbeperkt video on demand wereldwijd ooit eens écht beschikbaar komtGewoon als je denkt, ik wil serie X kijken, hup je TV aanzetten en programma kiezen. De techniek is er...
Sowieso geen slecht idee natuurlijk, daar hebben ze een makkelijker/sneller kiessysteem. Je kiest zwart of wit en dan is het klaarquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:39 schreef kepler het volgende:
[..]
Het mooie is dat dat met dit programma ook kan, maar alleen in de US... (netflix, hulu, etc.)
Je zal gewoon naar de VS moeten verhuizen
Obamaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sowieso geen slecht idee natuurlijk, daar hebben ze een makkelijker/sneller kiessysteem. Je kiest zwart of wit en dan is het klaar
[ afbeelding ]
Hier heb je 100 partijen en moeten ze een coalitie vormen wat nooit gaat lukken nu
Ik ga hopelijk eind deze zomer voor een NAS oplossing in combinatie met een Qnap mediaspeler!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:26 schreef kepler het volgende:
Ik heb nu een tof stukje software gevonden
Handig voor als ik mn nieuwe tv heb, laptop op de tv aansluiten en een tof mediacenter heb je dan
www.boxee.tv
Handige features zijn automatisch subtitles zoeken en handige navigatie
Yup, ik ook zoiets. Maar ik wil goede software op de mediaspeler, en die is er op dit moment niet... Misschien dat ik dus gewoon een stille HTPC neem (voor 300 euro ben je dan klaar)quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ga hopelijk eind deze zomer voor een NAS oplossing in combinatie met een Qnap mediaspeler!
Deze mediaplayer heeft erg goede software! Een van de betere op de markt momenteel en uiteraard uit te breiden. Genoeg filmpjes over de navigatie ook! Vooral de film preview schermen zijn epischquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:20 schreef kepler het volgende:
[..]
Yup, ik ook zoiets. Maar ik wil goede software op de mediaspeler, en die is er op dit moment niet... Misschien dat ik dus gewoon een stille HTPC neem (voor 300 euro ben je dan klaar)
Ziet er ok uit, maar ik vind XBMC en/of boxee toch mooierquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Deze mediaplayer heeft erg goede software! Een van de betere op de markt momenteel en uiteraard uit te breiden. Genoeg filmpjes over de navigatie ook! Vooral de film preview schermen zijn episch
TVIX HD 6600N
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is tevens een webremote (iPhone) app voor te downen
Briljant gedaan. Met al die internet apps interessanter dan een normale media speler. Streamt dat ding ook echt HD films? Met andere woorden,... echt dezelfde features als een reguliere media speler? Interface is ook aan te passen las ik,... dat heb ik ook nog niet gezien bij de normale. Briljant Gijs!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:04 schreef kepler het volgende:
@Cho
http://www.bright.nl/boxee-toont-productiemodel-boxee-box
Misschien iets om naar te kijken? Goede prijs, en naar mijn idee een prima interface (en je schijnt ook gewoon zelf XBMC erop te kunnen installeren, dan kan je het helemaal zelf tweaken)
Maar wat mij vooral handig lijkt is de bijgeleverde AB:
[ afbeelding ]
Ja, was eerste paar dagen erg wennen. Maar inmiddels voelt de situatie qel confortabel. Doe relax en bezoek mooie dingen. Vandaag Ginza en straks met een boek en een sushi-box relaxen in een park.quote:
Klopt. Kleine winkels worden steeds meer verdrongen. Maar ze zijn er nog wel!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:48 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik vond het zwaar tegen vallen. Vooral veel manga-winkels en electronica-winkels met rotzooi. Ik moest echt zoeken naar goede game-winkels.
Je wilt er echt een hequote:Op woensdag 21 juli 2010 07:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe volwassen is Apple
http://thenokiablog.com/2010/07/21/nokia-n97-mini-signal-loss/
Ze vergeten alleen dat je met die N97 met twee streepjes nog steeds gewoon kan bellen en een iPhone 4 met een pink al onbereikbaar te maken is
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:16 schreef Chocobo het volgende:
Ben i.v.m. mijn iPhone 4 bestelling van gisteren, maar meteen even op gratis app jacht
Mijn eerst musthave gratis app _____O_____
Een app voor nuquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:59 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Mijn meest gebruikte: NU app
Mooiste: Zen Bound ___O___
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een app voor num.nu.nl werkt exact hetzelfde
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Kleine knopjes, moeten inzoomen voor allemaal dingen. Gratis app van Nu. Perfecte grootte, allemaal top.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
nee, op android is de app iig veel beter dan de mobiele sitequote:Op woensdag 21 juli 2010 14:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is gewoon een mediaspeler, dat is de hoofdfunctie. Je kan de software ook installeren op je pc, dan kan je kijken of het wat voor jullie is. Komt alleen pas ergens in oktober uit... als het goed isquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Briljant gedaan. Met al die internet apps interessanter dan een normale media speler. Streamt dat ding ook echt HD films? Met andere woorden,... echt dezelfde features als een reguliere media speler? Interface is ook aan te passen las ik,... dat heb ik ook nog niet gezien bij de normale. Briljant Gijs!
quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:03 schreef Wessiej het volgende:
Roooooy
http://www.dumpert.nl/med(...)e_phones_online.html
Had ik ookquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vond de NU app echt niets toevoegen t.o.v. de mobiele siteMaar okay, meningen mogen verschillen
Er zijn trouwens weer iPhone klachten. Nu mensen die er niet mee kunnen bellen of SMSen:
http://twitter.com/Strolie/status/19085233643
Ik moest lachenquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Twee weken oud al die ep. Maar die vindt niemand hier toch leuk
Ik denk en ik denk,... nee ik kom er echt niet uit. Ik snap hem nietquote:
Hahahahahahahaquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er zijn trouwens weer iPhone klachten. Nu mensen die er niet mee kunnen bellen of SMSen:
http://twitter.com/Strolie/status/19085233643
Het is een serie die nu opnieuw uit is gekomen, er zijn al vier DVD boxen en vier films van. Dit is een beetje fanservice ofzo?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:17 schreef Chocobo het volgende:
Is dat Futurama wat? Moest er net om lachen. Is het altijd zo hard en actueel? Makers van de Simpsons ofzo? Is er een app voor
terroristen...vliegtuig...9/11quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik denk en ik denk,... nee ik kom er echt niet uit. Ik snap hem niet
Futuramaquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:17 schreef Chocobo het volgende:
Is dat Futurama wat? Moest er net om lachen. Is het altijd zo hard en actueel? Makers van de Simpsons ofzo? Is er een app voor
Klinkt cool Gijs! Ga er aan beginnen!quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is een serie die nu opnieuw uit is gekomen, er zijn al vier DVD boxen en vier films van. Dit is een beetje fanservice ofzo?Ik vind het geniaal, leuker dan Simpsons en alle andere cartoons als ik eerlijk ben. Gaat over een knul Fry die 1000 jaar in Cryostasis gaat en in New New York in 2999 weer wakker wordt. Echt een toffe serie.
Op de PiratenBaai vast wel wat over te vindenGewoon bij S01E01 beginnen.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:50 schreef Ker_Plunk het volgende:
Zo, vandaag nieuwe motorjas, handschoenen en helm met ingebouwde zonneklep gekocht
Twitter.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
@Sjocobo Forgotten Sands is echt een deel zoals Sands of Time. Past helemaal in die trilogie met onder andere terugdraaien tijd en veel combat tegen sandcreatures.
Nee, Twitter is geen systeem voor dialogen. Daar is een forum voor. Twitter is een mededelingenbord.quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, Twitter is geen systeem voor dialogen. Daar is een forum voor. Twitter is een mededelingenbord.
.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, Twitter is geen systeem voor dialogen. Daar is een forum voor. Twitter is een mededelingenbord.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er is alleen weinig dialoog de laatste tijd
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://efukt.com/20733_Daughter_Of_The_Year.html
OMG,..............quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://efukt.com/20733_Daughter_Of_The_Year.html
Hoe is het met de verbouwing? Hoe gaat het met Max? Wat game je op dit moment? Mis jij Strol ook zo? Heb je het ook zo warm?quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het is maar een tip.
https://dynabyte.nl/artik(...)or%E2%80%99s_Edition
Even een klantenkaart aanvragen (zo gedaan) en hij ligt voor dezelfde prijs meteen op releasedag op je deurmat, in plaats van nog een week te wachten.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe is het met de verbouwing? Hoe gaat het met Max? Wat game je op dit moment? Mis jij Strol ook zo? Heb je het ook zo warm?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Aanbiedingen in de Ovi StoreFieldrunners, Uno en Doodle Jump voor een euro per stuk gekocht
Lekker bezig Gijs, heb je ook vakantie, of doe je dit in je vrije avonduren?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kozijn is geplaatst, vandaag de gaatjes met plamuur gestopt, morgen kozijn achter schilderen. Voordeur in de grondverf gezet, kan ik morgen ook gaan schilderen, voorkant kozijn kan ook geschilderd worden zit nu prima in de grondverf.
Binnenkant gang alles in de grondverf klaar om af te schilderen. Buiten achter geschilderd, achterdeur geschilderd. Keukendeuren geschilderd, ben nu bezig in de keuken om de kozijnen en alle latjes af te schilderen.
Ik twitter nog wel klaar foto ofzo
Als hij op z'n pa lijkt groeit 'ie ook nog wel ff door ookquote:Max groeit enorm, huilt ook regelmatig lang .. om niks.. meiden zijn weer terug van opa en oma dus is weer volle bak hier.
Nog steeds geen toffe games dusquote:Gamen RDRen Forza online gepowned worden.
Kick Ass was awesome jaquote:Films: Dear John, niet kijken (makers van the notebook) waardeloos hoerenfilm.
Kick ass![]()
Die gekke Weeaboo Gijsquote:Warm is het nu niet meer.
Strol
Mijn dagelijkse "Nokia kan alles wat een iPhone kan post"quote:
Moet je wel wachten op de pas zeker? Je kan niet direct bestellen toch? Klinkt wel goed Gijs!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo, ik ga Fable 3 CE bestellen bij Dynabyte. Normale prijs is daar 75, maar je kunt een klantenpas aanvragen en dan krijg je 10% korting op games. Met dank aan Cyberia:
[..]
Ja, pas duurt een paar dagen. Gisteravond aangevraagd zodra ik 'm heb bestel ik 'mquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Moet je wel wachten op de pas zeker? Je kan niet direct bestellen toch? Klinkt wel goed Gijs!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lekker bezig Gijs, heb je ook vakantie, of doe je dit in je vrije avonduren?
[..]
Als hij op z'n pa lijkt groeit 'ie ook nog wel ff door ook
[..]
Nog steeds geen toffe games dus
[..]
Kick Ass was awesome jaLekker hard ook!
[..]
Die gekke Weeaboo Gijs
[..]
Mijn dagelijkse "Nokia kan alles wat een iPhone kan post"
RDRquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee daar heb je vakantie voor, heb je eindelijk goed de tijd in het anders zo hectisch leven.
RDR en Forza3 zijn meesterstukken Gijs, wanneer ga je dat nou eens inzien?
Het is zo knap hoe ze in RDR overal sfeervolle stukken hebben gebouwd.. je waant je echt in de grand canyon of in een stoffig western dorp, alles klopt gewoon, beter nog dan in een western!
Forza3.. dichter bij prutsen met mooie auto's kom je niet, puur genot.
Telefoons ben ik niet mee bezig, blackberry, Sony Erricson dinges of de Iphone, tis allemaal leuk speelgoed meer niet. Heb al een telefoon, zonder die handige dingen dat is waar maar scheelt me 30 euro in de maand dus.
In het begin moet je alles zelf eerst te paard doen. Geloof me,... dat is een cadeau! Zo mooi! Daarna uiteraard fasttravel via kampvuren. Even rusten en hop,... kies je locatiequote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe 'snel' is het rijden per paard van stad naar stad? Als ik ergens een hekel aan heb in een game is het wel het reizen. Is er fast travel toevallig?
Dat klinkt al beter, vond het in GTA IV soms lastig als je helemaal naar de andere kant van de stad moest rijden. Gebruikte heel vaak een taxi! Kost wat, maar zoveel sneller!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
In het begin moet je alles zelf eerst te paard doen. Geloof me,... dat is een cadeau! Zo mooi! Daarna uiteraard fasttravel via kampvuren. Even rusten en hop,... kies je locatie
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
dat ik 'm misschien volgend jaar ergens als budget toch ga spelen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat klinkt al beter, vond het in GTA IV soms lastig als je helemaal naar de andere kant van de stad moest rijden. Gebruikte heel vaak een taxi! Kost wat, maar zoveel sneller!
Ik hoor echt zoveel goede RDR verhalen dat ik 'm misschien volgend jaar ergens als budget toch ga spelen
haha, 27 euro! En zelfs met die prijs beter dan de iPadquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/21038![]()
Ik wil er één! Hij heeft USB poorten
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/21038![]()
Ik wil er één! Hij heeft USB poorten
Haha, ik net terug van Knight & Day, slechte film pfffquote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:14 schreef Wessiej het volgende:
Net terug van Inception.
damn good bloody good damn bloody movie
Een van de beste ooit
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:23 schreef kepler het volgende:
[..]
Haha, ik net terug van Knight & Day, slechte film pfffIk wilde naar Inception, maar die zat zo goed als vol
Buitenhof, maar nog iets van 40 plekken voor Inceptionquote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:25 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Waar was je? Ik was bij Inception in Scheveningen, in de grote zaal, helemaal vol idd. 1 plaatsje naast mij nog vrij, kon je naast mij zitten
.
Maar god wat was het geniaal
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:33 schreef kepler het volgende:
[..]
Buitenhof, maar nog iets van 40 plekken voor InceptionDat is zonde, dan ga ik wel volgende week ofzo
Dan zit je dus helemaal vooraan, en dan krijg je kramp in je nekquote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:35 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Maakt dat nou uitToen ik een kaartje kocht waren er nog 54 plekken over, dat zijn er 52 te veel
![]()
Verwachte grap: whehe ben je zo dik dan dat je 2 stoelen nodig hebt.
Baardquote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.cbc.ca/canada/(...)y-plane-alberta.html
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:21 schreef Scarface2004 het volgende:
Jullie moeten trouwens deze film kijken
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:14 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Lekker ook zo met die duim omhoog van jou.
Die is standaard maar anders had ik hem ook gebruiktquote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:14 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Lekker ook zo met die duim omhoog van jou.
,...............................................................................................quote:
Het was een scarface post idd, te vaagquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
,...............................................................................................
Godskolere... Weer een groot feest de nek omgedraaid door falende organisatie.quote:
Altijd goede organisatie?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Godskolere... Weer een groot feest de nek omgedraaid door falende organisatie.De impact van dit is nog niet te overzien voor de echte feestganger. Wel weer een voorbeeld van hoe het NIET moet en dé reden dat ik met plezier 60 euro neerleg voor een feest. Dan heb je de bezoekers die er écht van houden, goede organisatie en nooit gezeik.
Ze hadden kunnen weten dat er zoveel bezoekers zouden komen, al jaren is de Love Parade 1M+... Verder is de tunnel een achterlijk idee inderdaad... Ben benieuwd wat de gevolgen zijn, niet alleen voor de LP zelf, maar ook voor iets als Mystery Land.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:34 schreef kepler het volgende:
[..]
Altijd goede organisatie?
En met 1.4 miljoen!! bezoekers kan je niet altijd alles goed regelen natuurlijk. Maar 1 tunnel als ingang is wel een grote faal
Belachelijke sport ja. De gehele top 10 staat ook strak van de doping. Maar dat komt pas over 5 jaar uit, als ze allemaal gestopt zijnquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:13 schreef kepler het volgende:
Wielrennen is maar een rare sport. Ik zit een beetje Studio Sport te kijken, blijkt dus dat wielrenners op elkaar wachten als er iemand valt/pech heeftWinnen is winnen, moet die ander maar niet vallen/kapot gaan
Bij Hellraizer feesten stonden mensen met bloed uit de oren omdat de muziek te hard stond en vielen mensen van de balkons, zonder EHBO hulp... vroeger was het ook niet altijd netjes geregeld hoorquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Godskolere... Weer een groot feest de nek omgedraaid door falende organisatie.De impact van dit is nog niet te overzien voor de echte feestganger. Wel weer een voorbeeld van hoe het NIET moet en dé reden dat ik met plezier 60 euro neerleg voor een feest. Dan heb je de bezoekers die er écht van houden, goede organisatie en nooit gezeik.
Ja alleen als je een belangrijke man bent hoor, niet als je Wennemars heet ofzoquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:13 schreef kepler het volgende:
Wielrennen is maar een rare sport. Ik zit een beetje Studio Sport te kijken, blijkt dus dat wielrenners op elkaar wachten als er iemand valt/pech heeftWinnen is winnen, moet die ander maar niet vallen/kapot gaan
De goeie feesten net als Mega Rave.quote:Op zondag 25 juli 2010 06:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bij Hellraizer feesten stonden mensen met bloed uit de oren omdat de muziek te hard stond en vielen mensen van de balkons, zonder EHBO hulp... vroeger was het ook niet altijd netjes geregeld hoor
Mogge Zwitserse Gijsquote:Op zondag 25 juli 2010 09:18 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
De goeie feesten net als Mega Rave.
Morge Gijsjes.
Ja goed te doen rond de 150 gereden, rustig aan gedaan.quote:Op zondag 25 juli 2010 10:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mogge Zwitserse Gijs
Wilde zeker nog wel beter rijden over de autobahn met die volvo dan de peugeot?
Ik zie net dat de DanceParade in Rdam ook door een tunnel ging, maar dat was natuurlijk niet de enige ingang.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze hadden kunnen weten dat er zoveel bezoekers zouden komen, al jaren is de Love Parade 1M+... Verder is de tunnel een achterlijk idee inderdaad... Ben benieuwd wat de gevolgen zijn, niet alleen voor de LP zelf, maar ook voor iets als Mystery Land.
En dat is ook tijdens het rijdende gedeelte, dit was 1.4M mensen op één terrein... Het is echt gewoon slecht geregeld.quote:Op zondag 25 juli 2010 10:51 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik zie net dat de DanceParade in Rdam ook door een tunnel ging, maar dat was natuurlijk niet de enige ingang.
Dan praten we ook al over twee generaties terug zo'n beetjequote:Op zondag 25 juli 2010 06:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bij Hellraizer feesten stonden mensen met bloed uit de oren omdat de muziek te hard stond en vielen mensen van de balkons, zonder EHBO hulp... vroeger was het ook niet altijd netjes geregeld hoor
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die is standaard maar anders had ik hem ook gebruikt
Zo waar,... ik ook Gies!quote:Op zondag 25 juli 2010 06:44 schreef Bastard het volgende:
Daarom ga ik al nooit naar die massa dingen meer heen, voelt niet prettig en je kan geen kant op.
Heb al moeite met drukke winkelstraten.
Die versie is zo cool. Echt waard Gijs!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bioshock 2 CE besteldIs nu 25 euro bij FRS en die versie is echt gaaf. Iemand interesse in mijn Rapture Edition? Strol of Kepler misschien? 15 euro incl verzenden.
Heb jij nog een platenspeler thuis staan Gijs?quote:Op zondag 25 juli 2010 12:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die versie is zo cool. Echt waard Gijs!
Nee,...quote:Op zondag 25 juli 2010 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb jij nog een platenspeler thuis staan Gijs?
Play Asia, meeste kleuren ook (zwart-wit-blauw-roze)quote:Op zondag 25 juli 2010 14:24 schreef Magneet het volgende:
waar kan ik trouwens goedkoop originele wii controlelrs kopen? Koters willen hun eigen hebben en namaak meuk moet ik niet.
dat valt nog tegen, zit net 3 of 4 euro tussen en de nunchuck is zelfs even duur.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Play Asia, meeste kleuren ook (zwart-wit-blauw-roze)
En de laatste etappe racen ze helemaal niet meerquote:Op zondag 25 juli 2010 00:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Belachelijke sport ja. De gehele top 10 staat ook strak van de doping. Maar dat komt pas over 5 jaar uit, als ze allemaal gestopt zijn
Ach, het is nog niet zo erg als de F1 waar de teamleiding gaat bepalen wie er moet winnenquote:Op zondag 25 juli 2010 17:24 schreef kepler het volgende:
[..]
En de laatste etappe racen ze helemaal niet meer
ach ik snap het wel hoorquote:Op zondag 25 juli 2010 17:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ach, het is nog niet zo erg als de F1 waar de teamleiding gaat bepalen wie er moet winnen
Fucking Awesomequote:Op zondag 25 juli 2010 21:36 schreef kepler het volgende:
District 9 meets Lost meets Jurassic Park meets Jaws
Komt een man met een baard het daar vertellen of wa, nieuws is al 4 weken oud.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:41 schreef Strolie75 het volgende:
BoemboemboemtschhhhtschhhhSPLET!
Het is zelf hier nieuws. Al is het hier in de metro rond de spits elke dag Love Parade!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |