quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:14 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Lekker ook zo met die duim omhoog van jou.
Die is standaard maar anders had ik hem ook gebruiktquote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:14 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Lekker ook zo met die duim omhoog van jou.
,...............................................................................................quote:
Het was een scarface post idd, te vaagquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
,...............................................................................................
Godskolere... Weer een groot feest de nek omgedraaid door falende organisatie.quote:
Altijd goede organisatie?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Godskolere... Weer een groot feest de nek omgedraaid door falende organisatie.De impact van dit is nog niet te overzien voor de echte feestganger. Wel weer een voorbeeld van hoe het NIET moet en dé reden dat ik met plezier 60 euro neerleg voor een feest. Dan heb je de bezoekers die er écht van houden, goede organisatie en nooit gezeik.
Ze hadden kunnen weten dat er zoveel bezoekers zouden komen, al jaren is de Love Parade 1M+... Verder is de tunnel een achterlijk idee inderdaad... Ben benieuwd wat de gevolgen zijn, niet alleen voor de LP zelf, maar ook voor iets als Mystery Land.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:34 schreef kepler het volgende:
[..]
Altijd goede organisatie?
En met 1.4 miljoen!! bezoekers kan je niet altijd alles goed regelen natuurlijk. Maar 1 tunnel als ingang is wel een grote faal
Belachelijke sport ja. De gehele top 10 staat ook strak van de doping. Maar dat komt pas over 5 jaar uit, als ze allemaal gestopt zijnquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:13 schreef kepler het volgende:
Wielrennen is maar een rare sport. Ik zit een beetje Studio Sport te kijken, blijkt dus dat wielrenners op elkaar wachten als er iemand valt/pech heeftWinnen is winnen, moet die ander maar niet vallen/kapot gaan
Bij Hellraizer feesten stonden mensen met bloed uit de oren omdat de muziek te hard stond en vielen mensen van de balkons, zonder EHBO hulp... vroeger was het ook niet altijd netjes geregeld hoorquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Godskolere... Weer een groot feest de nek omgedraaid door falende organisatie.De impact van dit is nog niet te overzien voor de echte feestganger. Wel weer een voorbeeld van hoe het NIET moet en dé reden dat ik met plezier 60 euro neerleg voor een feest. Dan heb je de bezoekers die er écht van houden, goede organisatie en nooit gezeik.
Ja alleen als je een belangrijke man bent hoor, niet als je Wennemars heet ofzoquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:13 schreef kepler het volgende:
Wielrennen is maar een rare sport. Ik zit een beetje Studio Sport te kijken, blijkt dus dat wielrenners op elkaar wachten als er iemand valt/pech heeftWinnen is winnen, moet die ander maar niet vallen/kapot gaan
De goeie feesten net als Mega Rave.quote:Op zondag 25 juli 2010 06:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bij Hellraizer feesten stonden mensen met bloed uit de oren omdat de muziek te hard stond en vielen mensen van de balkons, zonder EHBO hulp... vroeger was het ook niet altijd netjes geregeld hoor
Mogge Zwitserse Gijsquote:Op zondag 25 juli 2010 09:18 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
De goeie feesten net als Mega Rave.
Morge Gijsjes.
Ja goed te doen rond de 150 gereden, rustig aan gedaan.quote:Op zondag 25 juli 2010 10:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mogge Zwitserse Gijs
Wilde zeker nog wel beter rijden over de autobahn met die volvo dan de peugeot?
Ik zie net dat de DanceParade in Rdam ook door een tunnel ging, maar dat was natuurlijk niet de enige ingang.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze hadden kunnen weten dat er zoveel bezoekers zouden komen, al jaren is de Love Parade 1M+... Verder is de tunnel een achterlijk idee inderdaad... Ben benieuwd wat de gevolgen zijn, niet alleen voor de LP zelf, maar ook voor iets als Mystery Land.
En dat is ook tijdens het rijdende gedeelte, dit was 1.4M mensen op één terrein... Het is echt gewoon slecht geregeld.quote:Op zondag 25 juli 2010 10:51 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik zie net dat de DanceParade in Rdam ook door een tunnel ging, maar dat was natuurlijk niet de enige ingang.
Dan praten we ook al over twee generaties terug zo'n beetjequote:Op zondag 25 juli 2010 06:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bij Hellraizer feesten stonden mensen met bloed uit de oren omdat de muziek te hard stond en vielen mensen van de balkons, zonder EHBO hulp... vroeger was het ook niet altijd netjes geregeld hoor
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die is standaard maar anders had ik hem ook gebruikt
Zo waar,... ik ook Gies!quote:Op zondag 25 juli 2010 06:44 schreef Bastard het volgende:
Daarom ga ik al nooit naar die massa dingen meer heen, voelt niet prettig en je kan geen kant op.
Heb al moeite met drukke winkelstraten.
Die versie is zo cool. Echt waard Gijs!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bioshock 2 CE besteldIs nu 25 euro bij FRS en die versie is echt gaaf. Iemand interesse in mijn Rapture Edition? Strol of Kepler misschien? 15 euro incl verzenden.
Heb jij nog een platenspeler thuis staan Gijs?quote:Op zondag 25 juli 2010 12:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die versie is zo cool. Echt waard Gijs!
Nee,...quote:Op zondag 25 juli 2010 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb jij nog een platenspeler thuis staan Gijs?
Play Asia, meeste kleuren ook (zwart-wit-blauw-roze)quote:Op zondag 25 juli 2010 14:24 schreef Magneet het volgende:
waar kan ik trouwens goedkoop originele wii controlelrs kopen? Koters willen hun eigen hebben en namaak meuk moet ik niet.
dat valt nog tegen, zit net 3 of 4 euro tussen en de nunchuck is zelfs even duur.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Play Asia, meeste kleuren ook (zwart-wit-blauw-roze)
En de laatste etappe racen ze helemaal niet meerquote:Op zondag 25 juli 2010 00:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Belachelijke sport ja. De gehele top 10 staat ook strak van de doping. Maar dat komt pas over 5 jaar uit, als ze allemaal gestopt zijn
Ach, het is nog niet zo erg als de F1 waar de teamleiding gaat bepalen wie er moet winnenquote:Op zondag 25 juli 2010 17:24 schreef kepler het volgende:
[..]
En de laatste etappe racen ze helemaal niet meer
ach ik snap het wel hoorquote:Op zondag 25 juli 2010 17:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ach, het is nog niet zo erg als de F1 waar de teamleiding gaat bepalen wie er moet winnen
Fucking Awesomequote:Op zondag 25 juli 2010 21:36 schreef kepler het volgende:
District 9 meets Lost meets Jurassic Park meets Jaws
Komt een man met een baard het daar vertellen of wa, nieuws is al 4 weken oud.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:41 schreef Strolie75 het volgende:
BoemboemboemtschhhhtschhhhSPLET!
Het is zelf hier nieuws. Al is het hier in de metro rond de spits elke dag Love Parade!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |