Jij bedoeld de G van BourGGGGGondischquote:Op zondag 18 juli 2010 00:06 schreef BlackLining het volgende:
Zeiken op de zachte G, ongeloofwaardig
De zachte G is het geluid van levensgenieters, van lange nachten, van lekker eten en drinken
het geluid van softheid en zwaktequote:Op zondag 18 juli 2010 00:06 schreef BlackLining het volgende:
Zeiken op de zachte G, ongeloofwaardig
De zachte G is het geluid van levensgenieters, van lange nachten, van lekker eten en drinken
Het kan positief zijnquote:Op zondag 18 juli 2010 00:24 schreef A-noniem het volgende:
[..]
ik neem aan dat je die eigenschap als positief ziet. maar ik heb het niet zo op bescheiden
Maargoed dat het geen Fries of West-Groninger was..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:20 schreef HaagsMeissie het volgende:
vraagt hij of ik er een extra grote 'tuut' bij wil hebben.
Kerkradequote:Op zondag 18 juli 2010 01:12 schreef HaagsMeissie het volgende:
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)/media=196114/page=1
zo klonk die jongen ongeveer![]()
![]()
Tuut is kus/zoen toch?quote:Op zondag 18 juli 2010 01:29 schreef Glijdt_licht het volgende:
Vraag me wel af wat Friese meiden zouden hebben gedaan als die jongen dat aan die Friese meiden had gevraagd. Een klap verkopen, hem op de bek pakken, nummer geven?
quote:Op zondag 18 juli 2010 01:34 schreef A-noniem het volgende:
waar zijn ineens de helft van de posts op deze pagina gebleven
Heb ik ook al gehad vandaagquote:Op zondag 18 juli 2010 01:36 schreef A-noniem het volgende:
[..]
o wat dom van me, ik ben in de war met dit topic
Kloptquote:Op zondag 18 juli 2010 01:32 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Tuut is kus/zoen toch?Woon aan de 'schuldige' kant van het land, dus weet het niet zeker, maar dat zou een mooie situatie zijn
tuut = zak. sinds wanneer is een tuut een kus/zoenquote:
Limburg bashen, en Limburg verdedigen. Meer is het niet.quote:Op zondag 18 juli 2010 02:45 schreef Caesu het volgende:
ik heb alleen de OP gelezen.
kan iemand kort uitleggen waarom dit topic nu al 5 pagina's telt?
hoef ik het niet allemaal te lezen.
wat heeft dat in hemelsnaam te doen met dit topic?quote:Op zondag 18 juli 2010 03:02 schreef D.D.W. het volgende:
laatst zat ik in de bus en mijn mond viel open zo'n mooie vrouw zat er in de bus. Haar gezicht was verschrikkelijk mooi, maar bij het uitstappen bleek ze een dikke reet te hebben en ze was klein. Over afknappers gesproken
dan kan ze toch dienst doen als zuigkoningin?quote:Op zondag 18 juli 2010 03:02 schreef D.D.W. het volgende:
laatst zat ik in de bus en mijn mond viel open zo'n mooie vrouw zat er in de bus. Haar gezicht was verschrikkelijk mooi, maar bij het uitstappen bleek ze een dikke reet te hebben en ze was klein. Over afknappers gesproken
Sinds het Fries bestaat.quote:Op zondag 18 juli 2010 02:05 schreef A-noniem het volgende:
[..]
tuut = zak. sinds wanneer is een tuut een kus/zoen
oke, dus dan betekent het verschillende dingen in verschillende dialectenquote:Op zondag 18 juli 2010 03:16 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Sinds het Fries bestaat.
Hier in West Groningen hoor je vaak: Krieg ik nog 'n tuut?! En dat heeft niks met een zakje te maken.![]()
Of in het Fries is het iets van: Mei ik in tútsje ha?
PICS van haags meissie..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:20 schreef HaagsMeissie het volgende:
ik ben vandaag gisteren wezen shoppen bij een bekende kledingwinkel (ik maak geen reclame) in maastricht. achter de balie stond zo een lekker stuk echt perfect gewoon. had een leuk topje en een spijkerbroek + riem gekocht, ga ik afrekenen bij die jongen. vraagt hij of ik er een extra grote 'tuut' (= tas in het limbos) bij wil hebben. ik wist overigens wat hij bedoelde doordat hij een tas vasthielt, anders had ik nooit kunnen raden wat hij bedoelde. en toen moest ik nog afrekenen. het was voor honderdvierentwinticcccchhhhhhhh euroben echt afgeknapt op dat kutaccent, ik val niet op jongens met een spraakgebrek.
klacht: limbos
Jij krijgt nooit een vriendin met deze instellingquote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Origineel zijn is niet zo belangrijk, als je maar de snelste bent.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:53 schreef Roellie77 het volgende:
Waarom nu weer zon limbo diss? als ons accent je niet bevalt blijf hier dan weg? trouwens , dit is ook een van de redenen dat "hollanders" hier niet echt popi zijn..
+ je voordoen als meisje en geil worden van zijn topjequote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:23 schreef Strani het volgende:
Uit Den Haag komen en dan klagen over een spraakgebrek.
Er zit wel een wereld van verschil tussen limburgs en brabantsquote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Als Amsterdammer smelt ik juist als een leuk meisje een Limburgs of Brabants accent heeft![]()
![]()
Dat zal best, maar ik ken het nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:15 schreef Yoewie het volgende:
[..]
Er zit wel een wereld van verschil tussen limburgs en brabants
Een schande dat men Brabants en Limburgs over 1 kam scherenquote:
Likewise... En vice versa meestal ook trouwensquote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Als Amsterdammer smelt ik juist als een leuk meisje een Limburgs of Brabants accent heeft![]()
![]()
Nou de meeste mensen houden niet van dat Amsterdamse accent hoor. Gaat namelijk tevens gepaard met veel te veel praten en hoogmoed of arrogantie en daar houden de meeste mensen buiten de randstad niet zo van..quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:51 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
En vice versa meestal ook trouwens
sowiezoquote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:31 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
strani lijkt me geen naam die gezonde nederlandse ouders hun kind geven maar echt het boeit me niet maar laat die opmerkingen voor je. ik spreek beter abn dan 90 procent van nederland en sowiezo dan limburgers
Dus jij kan je beter beschaafd uitdrukken dan ik dat kan omdat ik uit limburg kom?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |