Ik ben blij dat hij bij ons niet dat geintje heeft geflilktquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:16 schreef golfer het volgende:
We gooien er nog een Rick Stein tegenaan.
stomme P. die ons aan hem heeft voorgesteld![]()
Ik vind hem heel erg leuk, maar zit steeds maar te bedenken dat die man getrouwd is en kinderen heeft terwijl mijn gaydar echt mijlenver uitslaat.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:37 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind Rick Stein echt awesomeen zijn boeken zijn ook leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd leuk om te weten dat je gewenst bentquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:14 schreef Bluezz het volgende:
WB Elf & alvast DH
Alweer op werkie, ze stonden al in rijen op me te wachten
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:29 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik heb mijn tv gemaakt
jij zo hip~!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb mijn tv gemaakt
KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had ook al dagen het gevoel dat we gek geel tv-beeld hadden. 36 keer met de kleurinstellingen bezig geweest, tot Son vroeg of het niet aan de digitale TV lag. Toen schoot het me te binnen dat de DVD's er inderdaad geen last van hadden... Scartkabel zat er dus niet goed in
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
ik was gister dus ook met de dvdspeler bezig alleen wel op andere tv en heeft eigen scartkabel dus stond er niet bij stil dat ik 'm bij andere tv per ongeluk had losgetrokkenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
KloptIk had ook al dagen het gevoel dat we gek geel tv-beeld hadden. 36 keer met de kleurinstellingen bezig geweest, tot Son vroeg of het niet aan de digitale TV lag. Toen schoot het me te binnen dat de DVD's er inderdaad geen last van hadden... Scartkabel zat er dus niet goed in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door flying-dutchman op 16-07-2010 09:01:01 ]
Het is wel erg 1985 hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:16 schreef golfer het volgende:
We gooien er nog een Rick Stein tegenaan.
stomme P. die ons aan hem heeft voorgesteld![]()
Ik zal ze voor jullie ook wel eens meenemenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ben blij dat hij bij ons niet dat geintje heeft geflilkt![]()
Ik moet nog wel alle startrek afleveringen checken btw![]()
Dat dusquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:37 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind Rick Stein echt awesomeen zijn boeken zijn ook leuk!
Ok. ff downloaden dusquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:09 schreef freecell het volgende:
Hullo!
Gisteren seizoen 1 van flash-forward uitgekeken. Spannend en leuk
Ik zou er mee kunnen leven als er geen deel 2 komt. TARA niet geloof ik
En koffie is goed spul
Ik heb mijn tv gemaakt
Onze Tech-babeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Jah dat wel, maar als papieren niet kloppen door mijn collega die al met haar hoofd in de wolken en haar nieuwe huis zit, houdt dat erg opquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:36 schreef freecell het volgende:
Altijd leuk om te weten dat je gewenst bent
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is wel erg 1985 hooreen kastelijns klok loopt standaard 10 minuten voor, zodat je nog net op tijd bent voor de laatste tram/bus/trein/oidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn wekker staat ook 5 min. voor, scheelt net ff dat laatste haastmomentjequote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:02 schreef flying-dutchman het volgende:
een kastelijns klok loopt standaard 10 minuten voor, zodat je nog net op tijd bent voor de laatste tram/bus/trein/oid
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is wel erg 1985 hoorVolgens mij heeft Philips die dingen ergens midden jaren '80 gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:11 schreef Windigo het volgende:
Het is zeker zieke katten week
Mijn kat ligt op de intensive care bij de dierenarts met een longoedeem, ik moet vandaag waarschijnlijk afscheid nemenZomaar plotseling gisternacht begon ze vreselijk te hoesten en te hijgen en te piepen en nu is ze er waarschijnlijk niet meer
Jullie zien mij later vandaag welquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:11 schreef Windigo het volgende:
Mijn kat ligt op de intensive care bij de dierenarts met een longoedeem, ik moet vandaag waarschijnlijk afscheid nemenZomaar plotseling gisternacht begon ze vreselijk te hoesten en te hijgen en te piepen en nu is ze er waarschijnlijk niet meer
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:11 schreef Windigo het volgende:
Joh, in ons dorp is iedereen toch lopend of met de fiets, klok kan rustig 10 minuten achter lopen of totaal onbegrijpelijk zijnquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:02 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
een kastelijns klok loopt standaard 10 minuten voor, zodat je nog net op tijd bent voor de laatste tram/bus/trein/oid
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Joh, in ons dorp is iedereen toch lopend of met de fiets, klok kan rustig 10 minuten achter lopen of totaal onbegrijpelijk zijn
je woont in een van deze metropolen Gortel of Het woudt?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Joh, in ons dorp is iedereen toch lopend of met de fiets, klok kan rustig 10 minuten achter lopen of totaal onbegrijpelijk zijn
Niet overdrijven héquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:42 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
je woont in een van deze metropolen Gortel of Het woudt?
nee in persingen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:42 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
je woont in een van deze metropolen Gortel of Het woudt?
ik heb t gemist maar vrienden kwijtraken is idd verdrietig...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:53 schreef FutureFairytale het volgende:
het doet me wel pijn dat ik mn vriendin kwijt ben, ik zou straks rijden naar haar en dan naar Duinrell..
vannacht nog gedroomd dat ik haar tegenkwam en dat we het hebben uitgepraat en alles goed was
En dan neem je vrij en doe je niksquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:59 schreef Laydina het volgende:
Goededag
Zit er over na te denken om gewoon vrij te nemen vanmiddag.. en dan hopelijk wat in het huishouden te doen
oosten des lands vanmiddag onweer, kan je beter gewoon werken. Huismoedertje spelen heb je een heel weekend voorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:59 schreef Laydina het volgende:
Goededag
Zit er over na te denken om gewoon vrij te nemen vanmiddag.. en dan hopelijk wat in het huishouden te doen
heb ik volgens mij ook gemist, maar klinkt knap klotequote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:53 schreef FutureFairytale het volgende:
het doet me wel pijn dat ik mn vriendin kwijt ben, ik zou straks rijden naar haar en dan naar Duinrell..
vannacht nog gedroomd dat ik haar tegenkwam en dat we het hebben uitgepraat en alles goed was
Heb je haar al gesproken? Kan je haar bellen om dingen door te spreken?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:53 schreef FutureFairytale het volgende:
ze negeert me. alhoewel ik echt geen schuld eraan heb wil ik haar niet kwijtraken en zou t fijn zijn als we konden praten erover. maar heb haar dinsdag gesms't, woensdag gebeld en gesms't en woensdagavond op msn aangesproken en vragen of ze, omdat ze toch niks zei, in ieder geval wil laten weten of we vrijdag nog naar duinrell gaan.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:12 schreef Bluezz het volgende:
Heb je haar al gesproken? Kan je haar bellen om dingen door te spreken?
Verwijdering gebaseerd op onuitgesproken aannames zijn zonde van de vriendschap lijkt me!
hier winderig, maar niet koud. mn slaapkamerraam staat open maar zit hier naakt (ga zo onder de douche) en tis absoluut niet koudquote:
Ik snap het helemaalquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:26 schreef DarkElf het volgende:
klinkt naar ff.
de poesjes zijn nog niet blij Bluezz, ze zijn nu bij de dierenarts voor een tandartsbehandeling ... ik dacht, ze zitten toch al in de stress dus laten we t maar meteen erachteraan doen, als ze dan thuis komen hoeven ze echt niet meer weg.
Onze kattenpensionmevrouw is in verwachting trouwens en gaat een half jaar met verlof vanaf november dus onze Istanbul plannen moeten een jaar wachten. er is een andere kattenpension in de buurt (nou ja in de buurt) maar daar mogen ze niet de hele dag vrij rondkuieren zoals ze hier wel kunnen dus dat vind ik geen goed idee. Dus met kerst zullen we gewoon een of 2 nachtjes weggaan zoals 2 jaar terug naar dat Kasteel oid... en Istanbul schuiven we gewoon door dan naar kerst '11
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ze negeert me. alhoewel ik echt geen schuld eraan heb wil ik haar niet kwijtraken en zou t fijn zijn als we konden praten erover. maar heb haar dinsdag gesms't, woensdag gebeld en gesms't en woensdagavond op msn aangesproken en vragen of ze, omdat ze toch niks zei, in ieder geval wil laten weten of we vrijdag nog naar duinrell gaan.
heb geen antwoord gekregen, op niks. dan weet ik ook niet meer wat ik moet doen.
Oh ik zit niet naakt op mijn werk onder de aircoquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:24 schreef FutureFairytale het volgende:
hier winderig, maar niet koud. mn slaapkamerraam staat open maar zit hier naakt (ga zo onder de douche) en tis absoluut niet koud
ken niemand die met kerst een paar dagen in ons huis kan... meeste mensen hebben dingen met fam bijv, een vriendinnetje gaat zelf weg wrs en de broer van de mr.... mmm nee geen goed plan met de poezen... de buren is een optie... maar we hebben juist vorige keren een pension geregeld om niet meer afhankelijk te zijn van mensen die even langs kunnen komen. (de buren zouden toen we naar Sicilie gingen t doen maar hij kreeg toen een ongeluk en zij was hoogzwanger en daar zit je dan... op t laatste moment kon ik toen nog een pension regelen maar wat een gedoe was dat zeg)quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik snap het helemaalHandig om meteen 2 stressdingen achter elkaar te doen, dan kunnen ze daarna bijkomen (en verwijtende blikken naar jullie werpen
)
Is er niemand die in jullie huis wil/kan
das idd t voordeel van een hond (hoewel onze kat vroeger ook mee ging naar de veluwequote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh niet handig idd DE! Wel fijn trouwens dat je een goed adres hebt (ook al kan je er tijdelijk niet terecht straks). Ik zou het echt heel naar vinden om Sam naar een pension te brengen. Dan moet ik wel echt 100% zeker weten dat hij de mensen daar leuk vindt en dat ze hem een beetje kennen en zo. Er schijnt er hier in de buurt wel een te zitten die erg goed is, maar gelukkig kunnen we het voorlopig nog met opa en oma en Sams peettante (collega van me) af..Het is altijd maar 1 nachtje of een weekend (zoals Lowlands binnenkort). Lange vakanties gaat ie gelukkig gewoon mee (voordeel van een hond he..)
tuurlijk!!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:46 schreef FutureFairytale het volgende:
sterkte met de poesjes Elf! en weekend kasteel ofzo klinkt ook leuk
Ik durf het bijna niet te vragenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:36 schreef borisz het volgende:
Moeders uitgezwaaid.. DIe is een paar weken met vakantie. Kortom ik mag de poezen in de buurt verzorgen
. Heb naast de buren nog twee adresjes waarbij ik langs moet
.
me 2. sinds ik met mannen werk in de fabriek vind ik het zo'n verademing. gewoon gezellig, geen gekrijs of gemiep. ik heb 2 vriendinnen die ik maar weinig zie maar wel vriendinnen zijn, omdat dat gewoon goed zit. de ene ken ik van toerisme opleiding (waren we heel close) en de ander woont bij mij in de straat en ken ik al sinds ik 3 was. zij heeft fibromyalgie dus we kunnen niet zo vaak afspreken maar dat geeft niet. ze moet genoeg rust nemen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
vrouwen.. echt.. ik kan daar niet mee omgaan hoor, dat gemiep. Ik heb dan ook maar 1 echte vriendin, maar eigenlijk noemen we elkaar ons 'allerbeste-niet-vriendinnetje' omdat met vriendinnen altijd alleen maar gezeik ontstaat
Dat voorkomen we zo mooi..
Verder heb ik vrienden en wel wat vrouwelijke kennissen en zo, maar 'echte vriendinnen' niet..
thanks het gaat wel, ben over de schrik heen alleen grappen kan ik nog niet hebben erover.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
tuurlijk!!
jij trouwens sterkte, t klinkt niet leuk zo en ook nog al die stress van de week op je werk...
nee snap ik, je zal je doodgeschrokken zijn!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
thanks het gaat wel, ben over de schrik heen alleen grappen kan ik nog niet hebben erover.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:55 schreef DarkElf het volgende:
oh ja wat heb ik nou meegenomen uit the UK?
Thee, heel veel thee.![]()
appel en vlierbloesem aanmaaklimonade
Indiase kruiden (gedroogde mango en granaatappelpoeder, rozenblaadjes, indiase kruidenmixen)
2 chutney' s
een potje Honing met whisky
Whisky (we zijn bij de Glen Ord distillery geweest en de mr heeft een fles Singleton meegenomen die hij erg smakelijk vond) inclusief kristallen glazen (hopen dat ik ze nu eens niet laat stuiteren)en een mooi waterkarafje
2 kookboeken
Linzen! Puylinzen, groene linzen en ook quinoa. (allemaal een stuk goedkoper dan bij ons)
oh en op de boot zag de mr een mooie verpakking met 4 johnnie walkers, red/green/blue en gold label. en een paar kleine flesjes Peiper heidsieck bubbels
oh ja en heb een nieuw luchtje (om te vieren dat ik 4 jaar gestopt ben met roken) en t was ausverkauf
bij Laura Ashley... dus een rokje en 3 shirtjes gekocht.
dus de komende maanden zal ik mij braaf gedragen met geld uitgeven
en ik ben niet aangekomen op vakantie..
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:57 schreef PdeHoog het volgende:
Er zijn hier potverdikkie wat gebruikers mijn humeur aan het verzieken
Maar je hebt onsquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:57 schreef PdeHoog het volgende:
Er zijn hier potverdikkie wat gebruikers mijn humeur aan het verzieken
woow! ach, tis voor een goed doel, hier hebben we dat niet (eten en drinken danquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:55 schreef DarkElf het volgende:
oh ja wat heb ik nou meegenomen uit the UK?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:53 schreef flying-dutchman het volgende:
(eeeh wat heb ik gemist dat je zo gestresst bent FF?)
quote:
Je bent om 04.00 niet online geweest dus dat kan een positief teken zijnquote:
Hij is net weg.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Je bent om 04.00 niet online geweest dus dat kan een positief teken zijn.
dat 2e. 2e keer brand in 1,5 maand denk ik. maar de vorige keer was ergens anders. in december hadden we het wel bij dezelfde oven als waar dinsdag brand woedde. alleen een gat in het dak van omtrek 100m (nu, was eerst 20 bij 6..) en waterschade (lekkages overal). gelukkig is kantoor waar ik werk intact gebleven en is alles te repareren (behalve de afvoerpijp van de oven want die is volledig weggesmeuld)quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:04 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
w00t hele fabriek weg? of een oven die weer in de fik stond zoals recentelijk?
studio sportzomer duurt echt niet tot 11u vanochtend hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:09 schreef Ole het volgende:
[..]
Hij is net weg.
We hebben lekker met een wijntje en een biertje studio sportzomer gekeken. Was heel gezellig en zo. We gaan nog wel een keer afspreken als het goed is, maar eerst gaat hij een week op vakantie.
Maar we hebben nog geen trouwplannen hoor![]()
Ik heb m'n verf eindelijk naar de kelder gebracht evenals het laminaat dat nog over was. Wat een hitte en telkens 4 verdiepingen naar beneden en naar boven. Nu beetje hoofdpijn en lekker ijsje eten. Even uitrusten. hahaquote:
Hoe gaan we hem voortaan noemen? Scharrel? Stoot ? Hapje? Tussendoortje? Vriendje? Mr Ole?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:09 schreef Ole het volgende:
Hij is net weg.
We hebben lekker met een wijntje en een biertje studio sportzomer gekeken. Was heel gezellig en zo. We gaan nog wel een keer afspreken als het goed is, maar eerst gaat hij een week op vakantie.
Maar we hebben nog geen trouwplannen hoor![]()
eerst even wijntjequote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
studio sportzomer duurt echt niet tot 11u vanochtend hoor![]()
hele verhaal!!
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe gaan we hem voortaan noemen? Scharrel? Stoot ? Hapje? Tussendoortje? Vriendje? Mr Ole?
Kep hoooooooonger
klinkt als een gezellig en intensief, doch ontspannende datequote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:16 schreef Ole het volgende:
[..]
eerst even wijntje
toen even ge *********
daarna nog tot uurtje of 4 zitten kletsten over van alles en nog wat.
Slapen
Ontbijtje gehaald
Net weg. We gaan niet te hard van stapel lopen zei hij.![]()
Maar goed, het was gezellig, maar we hebben nog geen trouwplannen hoor![]()
![]()
Eerst gaat hij fijn een weekje op vakantie, daarna zie ik wel
ik ooook. half 1 samen met ouders eten. ik heb gisteren nog een doos aardbeien meegenomenquote:
Was het ook. Voorlopig lekker zo houden, Ben nogal gewend en gehecht geraakt aan mijn zelfstandige leventje.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klinkt als een gezellig en intensief, doch ontstpannende date
Echt niet, dat gaan ze gewoon reddenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:28 schreef borisz het volgende:
Ajax gaat de Griekse economie redden. Ze moeten in de vCL tegen PAOK Saloniki.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Ajax, AZ, Feyenoord of PSV. Eventueel Heracles omdat het de derby isquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:43 schreef Laydina het volgende:
Ik kan evt kaarten krijgen voor FC twente voetbalwedstrijd. Moet alleen nog bepalen welke wedstrijd ik dan weil zien.
Mensen hier een idee? Welke teams zijn leuk om te zien?
Ze is overledenquote:
AZ heeft in 2005 ook tegen PAOK gespeeld. Halve stadion vloog toen in de fik.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:28 schreef borisz het volgende:
Ajax gaat de Griekse economie redden. Ze moeten in de vCL tegen PAOK Saloniki.
Wat spijtig Windigoquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:05 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ze is overleden![]()
![]()
![]()
Ze is waarschijnlijk door een wesp gestoken in haar keel, heeft een allergische reactie gehad, is in shock geraakt, daarna in coma en haar hart begaf het en ze is overledenIk kan er nog even met mn verstand niet bij..Zo snel, en ze was nog maar 4!
Aww nee!! Wat heftig joh!!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:05 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ze is overleden![]()
![]()
![]()
Ze is waarschijnlijk door een wesp gestoken in haar keel, heeft een allergische reactie gehad, is in shock geraakt, daarna in coma en haar hart begaf het en ze is overledenIk kan er nog even met mn verstand niet bij..Zo snel, en ze was nog maar 4!
Ja ik vind het echt erg ook omdat ik er zelf niet bij was, ze woonde tijdelijk bij mn moeder omdat ik in mn huis haar niet kwijt kon. Ik heb haar dus helemaal niet meer gezien terwijl ze er zo aan toe wasquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:05 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ze is overleden![]()
![]()
![]()
Ik haat wespen, ik ben allergisch, mn moeder is allergisch en nu mn kat dood door zo'n kutbeestquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat spijtig Windigo
Ja, aan een wespensteek doe je heel weinig, da's de natuur....
Ik kan het me helemaal voorstellen!! Zelf ook allergisch (gelukkig niet de dodelijke variant, maar zwel er helemaal van op) en een hond die ook al een aantal keren geprikt is met bijbehorende heftige reactiequote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:19 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik haat wespen, ik ben allergisch, mn moeder is allergisch en nu mn kat dood door zo'n kutbeest
Oooh wat zieligquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:57 schreef DarkElf het volgende:
oh god mijn arme poesjes!![]()
ze lopen helemaal groggy rond en bij de 1 is een tand getrokken maar die heeft een stollingsprobleem dus veel bloeden de ander moest alleen tandsteen laten verwijderen maar bleek een slechte kies te hebben dus die moest er ook uit ...
ze zien er zoooooooooooooo zielig uiten ik voel me echt schuldig
(jaja tis voor een goed doel geweest weet ik maar toch..)
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:05 schreef Windigo het volgende:
Ze is overleden![]()
![]()
![]()
Ah johquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:14 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben weer terug van een paar daagjes vakantie en kan nu eindelijk teruglezen op een lapto
Verder ben ik even een beetje verdrietig omdat ik een 2e jaars vak niet gehaald heb (stomme wiskunde achtige vakken ook altijd) en dat dus in het 3e jaar opnieuw moet doen.
Ik weet dat het geen ramp is en 99% van de studenten niet alles in 1x haalt maar voel me nu even een loser
Ik dacht (en dat was al de tweede x) dat ik het wel goed gemaakt had....dus misschien snap ik er nog minder van dan dat ik dacht....quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah johVolgende keer beter
Als je eens weet hoevaak ik een stom programmeer vak op HBO Informatica niet gehaald heb.....
Geloof dat ik C voor gevorderden (data structuren) vier keer gedaan heb
Ik snapte er echt geen fuck van
Er is hoop, Sarabiquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:37 schreef Stereotomy het volgende:
Dat vak wat ik een tijdje geleden gehaald had, was al 5 jaar een doorn in m'n oog, dus ik win
Ik mag een microeconomievak voor het derde keer volgenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik dacht (en dat was al de tweede x) dat ik het wel goed gemaakt had....dus misschien snap ik er nog minder van dan dat ik dacht....
Nouja ik krijg nog een paar keer de kans en anders nog meer bijles
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:37 schreef Stereotomy het volgende:
Dat vak wat ik een tijdje geleden gehaald had, was al 5 jaar een doorn in m'n oog, dus ik win
Jij hebt een micro.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik mag een microeconomievak voor het derde keer volgen. Iedereen heeft zijn manco's soms.
Nee ze word gecremeerd.. Ik heb haar niet gezien toen mn moeder haar bij de dierenarts bracht (ze had mij niet gebeld), en ik wist het vanochtend pas toen ze dood was. Ik heb gekozen om haar niet meer dood te zien, zodat ik haar levende herrinering kan houdenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Windigowat zielig! wil je haar begraven?
Wat mooi Windigo.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:27 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nee ze word gecremeerd.. Ik heb haar niet gezien toen mn moeder haar bij de dierenarts bracht (ze had mij niet gebeld), en ik wist het vanochtend pas toen ze dood was. Ik heb gekozen om haar niet meer dood te zien, zodat ik haar levende herrinering kan houden
Nekoi-yo, nekoi, Jobutsu shite kure! (Japans liedje ''Kleine kat, oh kleine kat, haast jezelf naar het Boeddhaschap)
Mooiquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:27 schreef Windigo het volgende:
Nee ze word gecremeerd.. Ik heb haar niet gezien toen mn moeder haar bij de dierenarts bracht (ze had mij niet gebeld), en ik wist het vanochtend pas toen ze dood was. Ik heb gekozen om haar niet meer dood te zien, zodat ik haar levende herrinering kan houden
Nekoi-yo, nekoi, Jobutsu shite kure! (Japans liedje ''Kleine kat, oh kleine kat, haast jezelf naar het Boeddhaschap)
Misschien dat je hier wat kunt vinden:quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:51 schreef Sarabi het volgende:
Ik wil trouwens nog wat 'makkelijke' kookboeken gaan kopen, hebben jullie nog tips of favo kookboeken?
ahh sorry had niet verder gezochtquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Misschien dat je hier wat kunt vinden:
Het grote kookboekentopic deel 2
Wat is het beste kookboek volgens jullie?
Business class heen en terug.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:59 schreef FutureFairytale het volgende:
goeiemorgen (ff wakker). Wat gaat de tijd hard zeg DH, nu al n week daar geweest? Veilige terugvlucht. Heb je goeie service in t vliegtuig? Vlucht van en naar Korea vond ik heerlijk
gossie.quote:
T was echt zo'n mooi lief beestje, en ook nog echt heel klein en mager. Zo kwetsbaar, en dan zo'n wreed einde. Ook nog eens zonder mij of mn moeder er bij want de dierenarts sloot de praktijk vannachtquote:
Ik geloof wél in poezen- en konijnenhemels (alleen niet in mensenhemels), dus ik zie die zonnige speelplek voor me hoor!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:11 schreef Windigo het volgende:
[..]
T was echt zo'n mooi lief beestje, en ook nog echt heel klein en mager. Zo kwetsbaar, en dan zo'n wreed einde. Ook nog eens zonder mij of mn moeder er bij want de dierenarts sloot de praktijk vannachtIk hoop maar dat ze nu op een fijne zonnige speelplek is.
Ik heb haar pas geadopteerd toen ze net 3 was, ze zou 5 worden in september. Ze moest bij haar vorige eigenaren weg omdat ze met alle andere katten vocht en daar heel gestresst van raakte. Bij ons is ze helemaal opgebloeid, toen ze net bij ons kwam was ze heel gestresst, miauwde ze de hele dag, dwong ze vanalles af. Nu was ze het laatste half jaar een lief, rustig, stil katje geworden dat van knuffelen hield en van op t balkon zitten.. Dat laatste is haar dus fataal gewordenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:16 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik geloof wél in poezen- en konijnenhemels (alleen niet in mensenhemels), dus ik zie die zonnige speelplek voor me hoor!
Mooi poesje zeg. Heeft ze plezier gehad in haar vier jaar?
Een goed leven zit 'm in kwaliteit, niet in lengte. Ze heeft het heerlijk gehad bij jullie! Goed gedaan!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:20 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik heb haar pas geadopteerd toen ze net 3 was, ze zou 5 worden in september. Ze moest bij haar vorige eigenaren weg omdat ze met alle andere katten vocht en daar heel gestresst van raakte. Bij ons is ze helemaal opgebloeid, toen ze net bij ons kwam was ze heel gestresst, miauwde ze de hele dag, dwong ze vanalles af. Nu was ze het laatste half jaar een lief, rustig, stil katje geworden dat van knuffelen hield en van op t balkon zitten.. Dat laatste is haar dus fataal geworden. Zo jammer.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:22 schreef Bluezz het volgende:
Ik moest lachen
Ik ga afsluiten zo en lekker Dönertjes koken
Vakantiequote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik ga ook afsluiten. Het is vakantietijd
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:22 schreef Bluezz het volgende:
Ik moest lachen
Ik ga afsluiten zo en lekker Dönertjes koken
Ja dat is waar, en katten meten geen tijd. Dus ze heeft een goed leven gehad, een waarvan ik denk dat ze zeker niet ontvreden terug zal kijken in t hiernamaals. Maar ik ben hier nog, en ik ben wel verdrietig omdat ze zoveel pijn had en ik haar nu moet missenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
Een goed leven zit 'm in kwaliteit, niet in lengte. Ze heeft het heerlijk gehad bij jullie! Goed gedaan!
Dat verdriet is er natuurlijk. Nou, sterkte joh. Lekker laten gebeuren.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:24 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja dat is waar, en katten meten geen tijd. Dus ze heeft een goed leven gehad, een waarvan ik denk dat ze zeker niet ontvreden terug zal kijken in t hiernamaals. Maar ik ben hier nog, en ik ben wel verdrietig omdat ze zoveel pijn had en ik haar nu moet missen
Maar steer, Maastricht is onwijs leuk. Kun je er niet een tijdje gaan wonen? Of ben je gebonden aan [insert je huidige woonplaats die ik niet weet]?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:29 schreef Stereotomy het volgende:
Net gesprek gehad met afstudeerdocent over opdracht. Leuk, maar 't is in bumblefuck acad. zkh Maastricht. Als het hier was, had ik het zo gedaan.
Schijnen leuke dames te studeren en gestudeerd te hebbenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:29 schreef Stereotomy het volgende:
Net gesprek gehad met afstudeerdocent over opdracht. Leuk, maar 't is in bumblefuck acad. zkh Maastricht. Als het hier was, had ik het zo gedaan.
Nee, ik heb teruggelezen! Maar zoals ik elders al zei: ik zie dan twee katten in een dakgoot voor me, die innig naar elkaar staren.quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:42 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee, ik heb teruggelezen! Maar zoals ik elders al zei: ik zie dan twee katten in een dakgoot voor me, die innig naar elkaar staren.
daar denken de Limburgse jongens anders over. die hebben ze liever uit A'dam of Utrechtquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:39 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Schijnen leuke dames te studeren en gestudeerd te hebben
ahh.......echt nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Hey Sarabi, ik word toegevoegd door een naamgenoot van jou op Hyves.
of ben jij dit niet?
Mij welquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:03 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ken haar niet, ken sowieso de meeste hyvesvrienden niet
Met mij is het goed.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:04 schreef Aure het volgende:
[..]
Mij wel
Hoe is het hier met iedereen? Ik heb even weinig zin om terug te lezen
Klopt, dacht ff rustig te werken in de bieb op de afdeling psychologie boeken. 3x raden wat klopte?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:39 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Schijnen leuke dames te studeren en gestudeerd te hebben
Je blauwgeaderde genotsknots?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klopt, dacht ff rustig te werken in de bieb op de afdeling psychologie boeken. 3x raden wat klopte?
Heb je al zin in morgen? Dan komen de draken toch?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:06 schreef Duderella het volgende:
[..]
Met mij is het goed.
Hoe is het met jou Aure? Gaat 'ie?
Kom een keertje in Rotterdam stappenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:15 schreef Sarabi het volgende:
De mannen uit Maastricht zijn jammer genoeg niet zo leuk of ik heb altijd pech gehad
2. een vreemd'ling zeker;quote:
Nou fijn. En dat het nog niet optimaal is, is helemaal niet gek. Ge doet 't goed vrouwke.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:16 schreef Aure het volgende:
[..]
Heb je al zin in morgen? Dan komen de draken toch?![]()
Ja met mij gaat het best goedIk merk dat alle spanning en stress me wel heel moe hebben gemaakt en dat moet ik nog een beetje bijslapen... Maar ik heb savonds nog een beetje moeite met in slaap vallen dus het zal nog wel even duren voordat die vermoeidheid weg is. Buiten dat om gaat het goed
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
2. een vreemd'ling zeker;
3. Het klokje thuis.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:18 schreef Duderella het volgende:
O nee, die laatste tikt!![]()
Dat was de instinker.
Klopt.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:18 schreef Duderella het volgende:
O nee, die laatste tikt!![]()
Dat was de instinker.
Het wordt vast heel leuk en gezellig! Ik vind het echt zo'n super initiatief, ik ga het onthouden voor later als ik groot benquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:20 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou fijn. En dat het nog niet optimaal is, is helemaal niet gek. Ge doet 't goed vrouwke.![]()
Ja best zin in morgen. Of ik ook nog zin heb ik volgende week, en de week erna, en die daarna, dat zullen we even moeten bezien.
Dat zei ik: ga er tijdelijk wonen. Zou best leuk zijn, als MeMo en jij zouden gaan hokken!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klopt.
Ik weet het niet. Wil of naar buitenland of in Eindhoven blijven. Maastricht is net te duur om heen en weer te reizen (17,20 EUR voor retour) Da's 3000 EUR in 9 maanden!
Auto aanschaffen ofzo.
Dubio dubio. Misschien wil Memo wel een appartement delen met mij.
M'n ex heeft in Maastricht gewoond, toen het uitging. Beetje nare herinneringen aan de stad ondanks dat ik de stad echt heel mooi vind.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:32 schreef DarkElf het volgende:
maastricht is wel leuk steer, misschien kan je er toch uitkomen om t dan toch te doen?
Je kunt ook kijken of je je kamer kunt ruilen met iemand voor die periode... Een huisgenootje van een vriendin van me heeft dat wel eens gedaanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:29 schreef Stereotomy het volgende:
Vanavond in Flikken Maastricht: 'Obscure dude veroorzaakt Meestrechtse verdwijiningen'
Probleem is financien voornamelijk. Ik heb een redelijk goedkope kamer hier, en als ik in Maastricht zou wonen, zou ik 100-150 EUR per maand moeten inleveren, omdat alles daar duurder is.
Da's allicht goedkoper dan 300 EUR in de maand voor treinkaartjes....
Even goed nadenken, ik weet het nog niet....
Hm, ruilenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:33 schreef Aure het volgende:
[..]
Je kunt ook kijken of je je kamer kunt ruilen met iemand voor die periode... Een huisgenootje van een vriendin van me heeft dat wel eens gedaanWas echt ideaal!
Niet goed, mn kat is doodgegaan vannacht, geheel onverwachtquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:04 schreef Aure het volgende:
[..]
Mij wel
Hoe is het hier met iedereen? Ik heb even weinig zin om terug te lezen
ik zou net zeggen. Ik heb nog een vriendin die haar appartementje op 50 meter van het vrijthof kwijt moet....quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:33 schreef Stereotomy het volgende:
Wel een hele leuke dag met Nynke en Isa gehad.Maar dat zijn dan ook topwijven.
ah ok maar wel een goeie gelegenheid om nieuwe, leuke herinneringen ervoor in de plaats te gaan zettenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
M'n ex heeft in Maastricht gewoond, toen het uitging. Beetje nare herinneringen aan de stad ondanks dat ik de stad echt heel mooi vind.
Gaat er een belletje op je laptop af als je naam genoemd wordt?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:37 schreef AKnynke het volgende:
ik zou net zeggen. Ik heb nog een vriendin die haar appartementje op 50 meter van het vrijthof kwijt moet....
Dat is nooit leukquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:35 schreef Windigo het volgende:
[..]
Niet goed, mn kat is doodgegaan vannacht, geheel onverwacht![]()
Ik ga nu een megabak authentiek indisch halen bij de toko als troost.. En me daarna ongans eten aan roomijs met n leuke film ofzo
Oh gelukkig maar dat t met jouw poesjes wel goed gaat danquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:38 schreef DarkElf het volgende:
poesjes voelen zich beter! ze hebben een tijdje geslapen en de zwarte is zichzelf weer grotendeels, heeft net ook gegeten. de pers is wel nog van slag, maar dat komt ook wel weer goed.
volgende week ga ik mijn foto' s eens uitzoeken voor een albumpje Bluezz, dan komen er meer ok?
Precies!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah ok maar wel een goeie gelegenheid om nieuwe, leuke herinneringen ervoor in de plaats te gaan zetten
Hoeveel kost ze de kamer?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik zou net zeggen. Ik heb nog een vriendin die haar appartementje op 50 meter van het vrijthof kwijt moet....
Ja!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gaat er een belletje op je laptop af als je naam genoemd wordt?
Hoe issie?
nou idd. toen ik ze vanmiddag ophaalde schrok ik wel hoor maar nu gaat t een stuk beter.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:39 schreef Windigo het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar dat t met jouw poesjes wel goed gaat dan
Je klinkt als m'n therapeut die heeft ook altijd gelijkquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah ok maar wel een goeie gelegenheid om nieuwe, leuke herinneringen ervoor in de plaats te gaan zetten
ik heb geen idee...tis een appartement, ik geloof 350 ofzo..maar ik kan je niets zeggen. ik kan je wel een emailadres geven..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoeveel kost ze de kamer?
Heb je een linkje of meer info Nynke?
Ik dacht dat je een baan in Uppsala had? Of ga je daar heen na de vakantie?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja!
Nee, ik lees hier heel vaak wel mee, maar 2 slowchats bijhouden is teveel!
Hier alles okay, in Duitserland bij de Duitser, vakantie, afgestudeerd, baan, zon schijnt, etc. etc.
En in Bluezzedaal?
Doe maar pls. Kan ik je naam noemen in het mailtje?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:42 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb geen idee...tis een appartement, ik geloof 350 ofzo..maar ik kan je niets zeggen. ik kan je wel een emailadres geven..
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je klinkt als m'n therapeut die heeft ook altijd gelijk![]()
Wat snel dat ze opknappenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:38 schreef DarkElf het volgende:
poesjes voelen zich beter! ze hebben een tijdje geslapen en de zwarte is zichzelf weer grotendeels, heeft net ook gegeten. de pers is wel nog van slag, maar dat komt ook wel weer goed.
volgende week ga ik mijn foto' s eens uitzoeken voor een albumpje Bluezz, dan komen er meer ok?
Mooi zoquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:41 schreef AKnynke het volgende:
Ja!
Nee, ik lees hier heel vaak wel mee, maar 2 slowchats bijhouden is teveel!
Hier alles okay, in Duitserland bij de Duitser, vakantie, afgestudeerd, baan, zon schijnt, etc. etc.
Ik wil nog wel eens in Rotterdam gaan stappen maar dan mag ik alleen nog maar kijken naar de leuke mannenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:17 schreef Aure het volgende:
[..]
Kom een keertje in Rotterdam stappenHier zijn wel leuke mannen
We bellen volgende weke wel even of we een optie kunnen nemen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:49 schreef DarkElf het volgende:
fijn bluezz dat je oppas hebt! ik heb geen idee of ze een ' als t nodig is' reservering aannemen? gewoon vragen.
Hij had oranje hosties moeten uitdelen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:13 schreef borisz het volgende:
Die Oranjepastoor. Beetje onzinnig dat hij ontslagen is.
Veel plezier in Dublin! Maandag ga ik naar Praag uiteindelijk. Anders hadden we een avondje samen in Dublin kunnen eten.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:08 schreef ColdFeet het volgende:
De werkweek zit erop, morgen naar Dublin
Dude, de kaartjes zijn binnenMijn hartelijke dank, Meneer is er blij mee!
En DE, amai, wat een shopping spree. Ik ben wel benieuwd naar de kleding, heb je er plaatjes van? En waar heb je uiteindelijk al die indiase spulletjes gekocht?
Tips?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:19 schreef ColdFeet het volgende:
Die kreukeltop, wat móóiSjiek, maar ook leuk op een spijkerrokje, of niet?
Praag is ook wel heel erg tof, ik heb erg goede herinneringen aan toen we daar met kerst waren
JAquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:17 schreef Aure het volgende:
[..]
Kom een keertje in Rotterdam stappenHier zijn wel leuke mannen
Gisteren lab-bezoek gedaan (bloed en urine), 26 juli echo's en röntgen van de gehele buik en 30 juli uitslagenafspraak met endocrinoloog.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:01 schreef DarkElf het volgende:
wanneer heb je eigenlijk alle testen golfer en een uitslagafspraak?
Niet ontslagen. Voorlopig even op non-actief gezet.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:13 schreef borisz het volgende:
Die Oranjepastoor. Beetje onzinnig dat hij ontslagen is.
Ja ook goedquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet ontslagen. Voorlopig even op non-actief gezet.
Ik zou zo'n gek laten opnemen in een inrichting.
ok, over 2 weken hopelijk uitslag!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Gisteren lab-bezoek gedaan (bloed en urine), 26 juli echo's en röntgen van de gehele buik en 30 juli uitslagenafspraak met endocrinoloog.
Milk Inc? met een nieuwe zangeres?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:41 schreef ColdFeet het volgende:
Ik geloof dat ik het nieuwsbericht heb gemist
Afijn, vanavond treden o.a. Kate Ryan, Frank Boeijen en Milk Inc. op in de stad, geloof ik. Hmm. Misschien toch eens van m'n luie reet afkomen
ok nog 2 weekjes dus.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Gisteren lab-bezoek gedaan (bloed en urine), 26 juli echo's en röntgen van de gehele buik en 30 juli uitslagenafspraak met endocrinoloog.
Praag wil ik ook nog eens zienquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:19 schreef ColdFeet het volgende:
Die kreukeltop, wat móóiSjiek, maar ook leuk op een spijkerrokje, of niet?
Praag is ook wel heel erg tof, ik heb erg goede herinneringen aan toen we daar met kerst waren
Leuk en lekker!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:46 schreef Sunnythesun het volgende:
knip
lekker hoor!! ik ben ook gekke films aan het kijken (vanmiddag gekocht):quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:27 schreef Windigo het volgende:
[..]
Leuk en lekker!
Ik heb net en bak heerlijk indisch van de toko gehaald, en een heerlijke bak B & J ijs toeEn onderwijl ben ik hélemaal doorweekt geregend op mijn fiets, maar dat was goed. Ik voelde de ellende zo van me af spoelen, en ben nu eindelijk ontspannen. Nu een avondje stomme series kijken (masterchef australia, true blood, dexter, america's next top model) en ik voel me een stuk beter
ooh goed gewerkt!! ik heb de wc gedaan vandaagquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:41 schreef Laydina het volgende:
I heb mooi op m'n vrije middag wat opgeruimd. De keuken is een stuk leger en even de grond gedaan, stukje badkamer schoongemaakt en zelfs de woonkamer gestfofzuigd en gedweild voor de heflt. Ik vind het allemaal wel weer goed genoeg voor vandaag. Heb nog proberen te slapen, maar dat is niet echt gelukt
hopelijk vanavond stappenmaar dat is nog onbekend tot het laatste moment
ah nee dan kun je alles zien idd. ik zit echt in mn dvd aankoop fasequote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:44 schreef Stereotomy het volgende:
Heb al 3 jaar geen DVDs meer gekocht en sinds ik films van de computer kan bekijken op TV al helemaal niet![]()
Hans Breukhoven, toch?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:46 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom zou je die maffiabazen van FRS willen helpen?
Grapjas, met mijn studielengte.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:07 schreef LieLie het volgende:
Steer, kan je geen OV krijgen? met een 0-lening bij de IB?
Ik koop ook gewoon, zeker bij CD's bij ik daar behoorlijk principieel in eigenlijk. Als ik een band/artiest echt goed vind mogen ze er ook een paar cent aan verdienenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hans Breukhoven, toch?
Ik koop ook nog steeds wel DVD's, hoor. Als iets écht vermakelijk of goed is...
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:28 schreef LieLie het volgende:
[..]
ik weet toch niet of jouw leenjaren al op zijn? 't is een suggestie
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:00 schreef LieLie het volgende:
Dude! veel succes met de draken!
En verder groeten van onder de Franse zon
Vandaag naar Avignon geweest, erg mooi.
Compensatiegedragquote:
Alle vrouwenmonden vallen open als ze kennis nemen van die lengte.quote:
´t is ansich ook al heel wat om die lengte in de mond te nemenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:40 schreef Stereotomy het volgende:
Alle vrouwenmonden vallen open als ze kennis nemen van die lengte.
En dat voor een Chineesquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alle vrouwenmonden vallen open als ze kennis nemen van die lengte.
quote:
omdat Media Markt de cd niet meer hadquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:46 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom zou je die maffiabazen van FRS willen helpen?
75% kans ja... het AZM is wel een plek waar ik terecht zou kunnen komen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:07 schreef Memento-Mori het volgende:
steer ook naar Mestreech?het wordt er nog gezellig
thanks Isa! mn manager belde vandaag en zei dat ik me er niets van moest aantrekken omdat ik er niks aan kan doen dat zij zo stom doet. nu gaat het helemaal uit elkaar want na een gesprek met ons allen wil ze bij boekingen voor die organisatie mij neerzetten en die vriendin en dat andere chagrijnige meisje niet meer.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:57 schreef Isabeau het volgende:
FF, ik snap dat je je druk maakt om je vriendin en dat je er zelfs in bed over piekert, maar jij hebt contact proberen te zoeken en zij is degene die op grond van aannames besloten heeft je niet te willen zien/spreken. Ik denk dat dat wel weer komt als ze ook om jou geeft en anders is ze wel heel erg koppig. Ik hoop dat het goed komt.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
75% kans ja... het AZM is wel een plek waar ik terecht zou kunnen komen.
Ben je al rond aan het kijken voor een kamer?
En bedankt dat je me gezellig vind![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:11 schreef FutureFairytale het volgende:
thanks Isa! mn manager belde vandaag en zei dat ik me er niets van moest aantrekken omdat ik er niks aan kan doen dat zij zo stom doet. nu gaat het helemaal uit elkaar want na een gesprek met ons allen wil ze bij boekingen voor die organisatie mij neerzetten en die vriendin en dat andere chagrijnige meisje niet meer.
ik weet nu al dat er nu helemaal slecht over mij gesproken gaat worden (roddels enzo). stom hoe het gaat maar ik heb mezelf na 10 maanden pauze belooft niet meer zo gestresst/druk te maken om dansen. vriendin verliezen kan helaas dus gebeuren..
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:18 schreef Stereotomy het volgende:
Een van de redenen waarom verhuizen niet erg zou zijn is omdat ik toch weet dat ik minimaal een uur per dag tegen dezelfde avatars aan het kijken ben op fok als hier.![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:12 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, ik hoop er eerder te zitten. Dan lopen we elkaar net mis
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En daarbij, zodra jij verhuist wijzigen wij collectief al onze avatars.
Bedenk wel wat ik allemaal in die kamer ga doen voordat je zoiets zegt, Memo'tje.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kan ik mooi jopuw kamer overnemen
hahahaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bedenk wel wat ik allemaal in die kamer ga doen voordat je zoiets zegt, Memo'tje.
quote:
Isaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:29 schreef Isabeau het volgende:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit, Laydina. Avond
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:30 schreef Laydina het volgende:
Isa![]()
Alles beetje goed?
Zonder wonderen zou de wereld niks meer zijn
Wat heb je allemaal gedaan dan?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een bijzonder nuttige & leuke dag gehad
[ afbeelding ]
Kan weer slapen
Tsja, mn moeder was even een wandelingtje maken en de kat was op t balkon gebleven.. Weg katquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Inderdaad!
Windigo, wat een verdrietig berichtEn ook zo akelig snel en plots allemaal. Ik heb katten ook wel met wespen zien spelen en dan de wesp zelf weggejaagd oid, maar dat doen ze natuurlijk ook als je niet in de buurt bent. Fijn om te lezen dat je je al weer iets beter voelt
Prachtige poes trouwens, wat een mooie foto & herinnering
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:38 schreef Laydina het volgende:
Wat heb je allemaal gedaan dan?
Je hebt het monster en het kind bang gemaakt?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |