Ik ben blij dat hij bij ons niet dat geintje heeft geflilktquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:16 schreef golfer het volgende:
We gooien er nog een Rick Stein tegenaan.
stomme P. die ons aan hem heeft voorgesteld![]()
Ik vind hem heel erg leuk, maar zit steeds maar te bedenken dat die man getrouwd is en kinderen heeft terwijl mijn gaydar echt mijlenver uitslaat.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:37 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind Rick Stein echt awesomeen zijn boeken zijn ook leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd leuk om te weten dat je gewenst bentquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:14 schreef Bluezz het volgende:
WB Elf & alvast DH
Alweer op werkie, ze stonden al in rijen op me te wachten
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:29 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik heb mijn tv gemaakt
jij zo hip~!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb mijn tv gemaakt
KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had ook al dagen het gevoel dat we gek geel tv-beeld hadden. 36 keer met de kleurinstellingen bezig geweest, tot Son vroeg of het niet aan de digitale TV lag. Toen schoot het me te binnen dat de DVD's er inderdaad geen last van hadden... Scartkabel zat er dus niet goed in
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
ik was gister dus ook met de dvdspeler bezig alleen wel op andere tv en heeft eigen scartkabel dus stond er niet bij stil dat ik 'm bij andere tv per ongeluk had losgetrokkenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
KloptIk had ook al dagen het gevoel dat we gek geel tv-beeld hadden. 36 keer met de kleurinstellingen bezig geweest, tot Son vroeg of het niet aan de digitale TV lag. Toen schoot het me te binnen dat de DVD's er inderdaad geen last van hadden... Scartkabel zat er dus niet goed in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door flying-dutchman op 16-07-2010 09:01:01 ]
Het is wel erg 1985 hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:16 schreef golfer het volgende:
We gooien er nog een Rick Stein tegenaan.
stomme P. die ons aan hem heeft voorgesteld![]()
Ik zal ze voor jullie ook wel eens meenemenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ben blij dat hij bij ons niet dat geintje heeft geflilkt![]()
Ik moet nog wel alle startrek afleveringen checken btw![]()
Dat dusquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:37 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind Rick Stein echt awesomeen zijn boeken zijn ook leuk!
Ok. ff downloaden dusquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:09 schreef freecell het volgende:
Hullo!
Gisteren seizoen 1 van flash-forward uitgekeken. Spannend en leuk
Ik zou er mee kunnen leven als er geen deel 2 komt. TARA niet geloof ik
En koffie is goed spul
Ik heb mijn tv gemaakt
Onze Tech-babeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Jah dat wel, maar als papieren niet kloppen door mijn collega die al met haar hoofd in de wolken en haar nieuwe huis zit, houdt dat erg opquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:36 schreef freecell het volgende:
Altijd leuk om te weten dat je gewenst bent
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is wel erg 1985 hooreen kastelijns klok loopt standaard 10 minuten voor, zodat je nog net op tijd bent voor de laatste tram/bus/trein/oidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn wekker staat ook 5 min. voor, scheelt net ff dat laatste haastmomentjequote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:02 schreef flying-dutchman het volgende:
een kastelijns klok loopt standaard 10 minuten voor, zodat je nog net op tijd bent voor de laatste tram/bus/trein/oid
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is wel erg 1985 hoorVolgens mij heeft Philips die dingen ergens midden jaren '80 gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:11 schreef Windigo het volgende:
Het is zeker zieke katten week
Mijn kat ligt op de intensive care bij de dierenarts met een longoedeem, ik moet vandaag waarschijnlijk afscheid nemenZomaar plotseling gisternacht begon ze vreselijk te hoesten en te hijgen en te piepen en nu is ze er waarschijnlijk niet meer
Jullie zien mij later vandaag welquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:11 schreef Windigo het volgende:
Mijn kat ligt op de intensive care bij de dierenarts met een longoedeem, ik moet vandaag waarschijnlijk afscheid nemenZomaar plotseling gisternacht begon ze vreselijk te hoesten en te hijgen en te piepen en nu is ze er waarschijnlijk niet meer
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:11 schreef Windigo het volgende:
Joh, in ons dorp is iedereen toch lopend of met de fiets, klok kan rustig 10 minuten achter lopen of totaal onbegrijpelijk zijnquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:02 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
een kastelijns klok loopt standaard 10 minuten voor, zodat je nog net op tijd bent voor de laatste tram/bus/trein/oid
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Joh, in ons dorp is iedereen toch lopend of met de fiets, klok kan rustig 10 minuten achter lopen of totaal onbegrijpelijk zijn
je woont in een van deze metropolen Gortel of Het woudt?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Joh, in ons dorp is iedereen toch lopend of met de fiets, klok kan rustig 10 minuten achter lopen of totaal onbegrijpelijk zijn
Niet overdrijven héquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:42 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
je woont in een van deze metropolen Gortel of Het woudt?
nee in persingen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:42 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
je woont in een van deze metropolen Gortel of Het woudt?
ik heb t gemist maar vrienden kwijtraken is idd verdrietig...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:53 schreef FutureFairytale het volgende:
het doet me wel pijn dat ik mn vriendin kwijt ben, ik zou straks rijden naar haar en dan naar Duinrell..
vannacht nog gedroomd dat ik haar tegenkwam en dat we het hebben uitgepraat en alles goed was
En dan neem je vrij en doe je niksquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:59 schreef Laydina het volgende:
Goededag
Zit er over na te denken om gewoon vrij te nemen vanmiddag.. en dan hopelijk wat in het huishouden te doen
oosten des lands vanmiddag onweer, kan je beter gewoon werken. Huismoedertje spelen heb je een heel weekend voorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:59 schreef Laydina het volgende:
Goededag
Zit er over na te denken om gewoon vrij te nemen vanmiddag.. en dan hopelijk wat in het huishouden te doen
heb ik volgens mij ook gemist, maar klinkt knap klotequote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:53 schreef FutureFairytale het volgende:
het doet me wel pijn dat ik mn vriendin kwijt ben, ik zou straks rijden naar haar en dan naar Duinrell..
vannacht nog gedroomd dat ik haar tegenkwam en dat we het hebben uitgepraat en alles goed was
Heb je haar al gesproken? Kan je haar bellen om dingen door te spreken?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:53 schreef FutureFairytale het volgende:
ze negeert me. alhoewel ik echt geen schuld eraan heb wil ik haar niet kwijtraken en zou t fijn zijn als we konden praten erover. maar heb haar dinsdag gesms't, woensdag gebeld en gesms't en woensdagavond op msn aangesproken en vragen of ze, omdat ze toch niks zei, in ieder geval wil laten weten of we vrijdag nog naar duinrell gaan.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:12 schreef Bluezz het volgende:
Heb je haar al gesproken? Kan je haar bellen om dingen door te spreken?
Verwijdering gebaseerd op onuitgesproken aannames zijn zonde van de vriendschap lijkt me!
hier winderig, maar niet koud. mn slaapkamerraam staat open maar zit hier naakt (ga zo onder de douche) en tis absoluut niet koudquote:
Ik snap het helemaalquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:26 schreef DarkElf het volgende:
klinkt naar ff.
de poesjes zijn nog niet blij Bluezz, ze zijn nu bij de dierenarts voor een tandartsbehandeling ... ik dacht, ze zitten toch al in de stress dus laten we t maar meteen erachteraan doen, als ze dan thuis komen hoeven ze echt niet meer weg.
Onze kattenpensionmevrouw is in verwachting trouwens en gaat een half jaar met verlof vanaf november dus onze Istanbul plannen moeten een jaar wachten. er is een andere kattenpension in de buurt (nou ja in de buurt) maar daar mogen ze niet de hele dag vrij rondkuieren zoals ze hier wel kunnen dus dat vind ik geen goed idee. Dus met kerst zullen we gewoon een of 2 nachtjes weggaan zoals 2 jaar terug naar dat Kasteel oid... en Istanbul schuiven we gewoon door dan naar kerst '11
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ze negeert me. alhoewel ik echt geen schuld eraan heb wil ik haar niet kwijtraken en zou t fijn zijn als we konden praten erover. maar heb haar dinsdag gesms't, woensdag gebeld en gesms't en woensdagavond op msn aangesproken en vragen of ze, omdat ze toch niks zei, in ieder geval wil laten weten of we vrijdag nog naar duinrell gaan.
heb geen antwoord gekregen, op niks. dan weet ik ook niet meer wat ik moet doen.
Oh ik zit niet naakt op mijn werk onder de aircoquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:24 schreef FutureFairytale het volgende:
hier winderig, maar niet koud. mn slaapkamerraam staat open maar zit hier naakt (ga zo onder de douche) en tis absoluut niet koud
ken niemand die met kerst een paar dagen in ons huis kan... meeste mensen hebben dingen met fam bijv, een vriendinnetje gaat zelf weg wrs en de broer van de mr.... mmm nee geen goed plan met de poezen... de buren is een optie... maar we hebben juist vorige keren een pension geregeld om niet meer afhankelijk te zijn van mensen die even langs kunnen komen. (de buren zouden toen we naar Sicilie gingen t doen maar hij kreeg toen een ongeluk en zij was hoogzwanger en daar zit je dan... op t laatste moment kon ik toen nog een pension regelen maar wat een gedoe was dat zeg)quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik snap het helemaalHandig om meteen 2 stressdingen achter elkaar te doen, dan kunnen ze daarna bijkomen (en verwijtende blikken naar jullie werpen
)
Is er niemand die in jullie huis wil/kan
das idd t voordeel van een hond (hoewel onze kat vroeger ook mee ging naar de veluwequote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh niet handig idd DE! Wel fijn trouwens dat je een goed adres hebt (ook al kan je er tijdelijk niet terecht straks). Ik zou het echt heel naar vinden om Sam naar een pension te brengen. Dan moet ik wel echt 100% zeker weten dat hij de mensen daar leuk vindt en dat ze hem een beetje kennen en zo. Er schijnt er hier in de buurt wel een te zitten die erg goed is, maar gelukkig kunnen we het voorlopig nog met opa en oma en Sams peettante (collega van me) af..Het is altijd maar 1 nachtje of een weekend (zoals Lowlands binnenkort). Lange vakanties gaat ie gelukkig gewoon mee (voordeel van een hond he..)
tuurlijk!!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:46 schreef FutureFairytale het volgende:
sterkte met de poesjes Elf! en weekend kasteel ofzo klinkt ook leuk
Ik durf het bijna niet te vragenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:36 schreef borisz het volgende:
Moeders uitgezwaaid.. DIe is een paar weken met vakantie. Kortom ik mag de poezen in de buurt verzorgen
. Heb naast de buren nog twee adresjes waarbij ik langs moet
.
me 2. sinds ik met mannen werk in de fabriek vind ik het zo'n verademing. gewoon gezellig, geen gekrijs of gemiep. ik heb 2 vriendinnen die ik maar weinig zie maar wel vriendinnen zijn, omdat dat gewoon goed zit. de ene ken ik van toerisme opleiding (waren we heel close) en de ander woont bij mij in de straat en ken ik al sinds ik 3 was. zij heeft fibromyalgie dus we kunnen niet zo vaak afspreken maar dat geeft niet. ze moet genoeg rust nemen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
vrouwen.. echt.. ik kan daar niet mee omgaan hoor, dat gemiep. Ik heb dan ook maar 1 echte vriendin, maar eigenlijk noemen we elkaar ons 'allerbeste-niet-vriendinnetje' omdat met vriendinnen altijd alleen maar gezeik ontstaat
Dat voorkomen we zo mooi..
Verder heb ik vrienden en wel wat vrouwelijke kennissen en zo, maar 'echte vriendinnen' niet..
thanks het gaat wel, ben over de schrik heen alleen grappen kan ik nog niet hebben erover.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
tuurlijk!!
jij trouwens sterkte, t klinkt niet leuk zo en ook nog al die stress van de week op je werk...
nee snap ik, je zal je doodgeschrokken zijn!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
thanks het gaat wel, ben over de schrik heen alleen grappen kan ik nog niet hebben erover.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:55 schreef DarkElf het volgende:
oh ja wat heb ik nou meegenomen uit the UK?
Thee, heel veel thee.![]()
appel en vlierbloesem aanmaaklimonade
Indiase kruiden (gedroogde mango en granaatappelpoeder, rozenblaadjes, indiase kruidenmixen)
2 chutney' s
een potje Honing met whisky
Whisky (we zijn bij de Glen Ord distillery geweest en de mr heeft een fles Singleton meegenomen die hij erg smakelijk vond) inclusief kristallen glazen (hopen dat ik ze nu eens niet laat stuiteren)en een mooi waterkarafje
2 kookboeken
Linzen! Puylinzen, groene linzen en ook quinoa. (allemaal een stuk goedkoper dan bij ons)
oh en op de boot zag de mr een mooie verpakking met 4 johnnie walkers, red/green/blue en gold label. en een paar kleine flesjes Peiper heidsieck bubbels
oh ja en heb een nieuw luchtje (om te vieren dat ik 4 jaar gestopt ben met roken) en t was ausverkauf
bij Laura Ashley... dus een rokje en 3 shirtjes gekocht.
dus de komende maanden zal ik mij braaf gedragen met geld uitgeven
en ik ben niet aangekomen op vakantie..
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:57 schreef PdeHoog het volgende:
Er zijn hier potverdikkie wat gebruikers mijn humeur aan het verzieken
Maar je hebt onsquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:57 schreef PdeHoog het volgende:
Er zijn hier potverdikkie wat gebruikers mijn humeur aan het verzieken
woow! ach, tis voor een goed doel, hier hebben we dat niet (eten en drinken danquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:55 schreef DarkElf het volgende:
oh ja wat heb ik nou meegenomen uit the UK?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:53 schreef flying-dutchman het volgende:
(eeeh wat heb ik gemist dat je zo gestresst bent FF?)
quote:
Je bent om 04.00 niet online geweest dus dat kan een positief teken zijnquote:
Hij is net weg.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Je bent om 04.00 niet online geweest dus dat kan een positief teken zijn.
dat 2e. 2e keer brand in 1,5 maand denk ik. maar de vorige keer was ergens anders. in december hadden we het wel bij dezelfde oven als waar dinsdag brand woedde. alleen een gat in het dak van omtrek 100m (nu, was eerst 20 bij 6..) en waterschade (lekkages overal). gelukkig is kantoor waar ik werk intact gebleven en is alles te repareren (behalve de afvoerpijp van de oven want die is volledig weggesmeuld)quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:04 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
w00t hele fabriek weg? of een oven die weer in de fik stond zoals recentelijk?
studio sportzomer duurt echt niet tot 11u vanochtend hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:09 schreef Ole het volgende:
[..]
Hij is net weg.
We hebben lekker met een wijntje en een biertje studio sportzomer gekeken. Was heel gezellig en zo. We gaan nog wel een keer afspreken als het goed is, maar eerst gaat hij een week op vakantie.
Maar we hebben nog geen trouwplannen hoor![]()
Ik heb m'n verf eindelijk naar de kelder gebracht evenals het laminaat dat nog over was. Wat een hitte en telkens 4 verdiepingen naar beneden en naar boven. Nu beetje hoofdpijn en lekker ijsje eten. Even uitrusten. hahaquote:
Hoe gaan we hem voortaan noemen? Scharrel? Stoot ? Hapje? Tussendoortje? Vriendje? Mr Ole?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:09 schreef Ole het volgende:
Hij is net weg.
We hebben lekker met een wijntje en een biertje studio sportzomer gekeken. Was heel gezellig en zo. We gaan nog wel een keer afspreken als het goed is, maar eerst gaat hij een week op vakantie.
Maar we hebben nog geen trouwplannen hoor![]()
eerst even wijntjequote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
studio sportzomer duurt echt niet tot 11u vanochtend hoor![]()
hele verhaal!!
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe gaan we hem voortaan noemen? Scharrel? Stoot ? Hapje? Tussendoortje? Vriendje? Mr Ole?
Kep hoooooooonger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |