Die tieten had je niet willen missen!quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:25 schreef AmyGrace het volgende:
En aan dit soort topics mis je niks hoor, geloof me
Hoogstens de foto'squote:Op donderdag 15 juli 2010 23:25 schreef AmyGrace het volgende:
Die van mij die hier staan zijn leuk wil je zeggenquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:25 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb helemaal geen leuke foto's van mezelf.
jawel, leuk juist om van iedereen eens foto´s te zienquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:25 schreef AmyGrace het volgende:
Ja, de foto's zijn natuurlijk wel tof, maar daar kun je gewoon naartoe scrollen...quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:27 schreef mirannie het volgende:
[..]
jawel, leuk juist om van iedereen eens foto´s te zien
verder inderdaad weinig echt boeiends
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:28 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja, de foto's zijn natuurlijk wel tof, maar daar kun je gewoon naartoe scrollen...
in dat geval heb ik er denk ik toch nog 1 helemaal gemistquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:31 schreef Joysa het volgende:
Even voor de cijfertjes:
Restje topic van gisteren ging dicht om 12. 39
Nieuwe dicht om 20.10
Nieuwe dicht om 21.40
Vorige dicht om 23.23
Het gaat lekker vlot.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:31 schreef Joysa het volgende:
Even voor de cijfertjes:
Restje topic van gisteren ging dicht om 12. 39
Nieuwe dicht om 20.10
Nieuwe dicht om 21.40
Vorige dicht om 23.23
naja, het gewone topic kreeg ik ook wel volgebaggerdquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en iedereen maar 'huu, nee, hoeft niet, niet nodig'
Haha dat dacht ik ookquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, het gewone topic kreeg ik ook wel volgebaggerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:35 schreef Dwyn het volgende:
Mijn hyves foto dan maar. Ondertussen wel ruim een jaar oud! Ik heb nu haar tot op mijn schouder en het is goudblond geverfd.Alweer een mooi hoofd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Het zou me niets verbazen als in deze momenteel meer foto's staan.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:36 schreef Joysa het volgende:
En dat andere topic laadt kut op mobiel, door de vele foto's
Mijn hyves foto dan maar. Ondertussen wel ruim een jaar oud! Ik heb nu haar tot op mijn schouder en het is goudblond geverfd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neuspiercing, me once had
disclaimer
Hahaha ja na vanavond zekerquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als in deze momenteel meer foto's staan.
hier verkleinen we braafquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als in deze momenteel meer foto's staan.
I LOLed.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:37 schreef Stormqueen het volgende:
oh oh oh!
ooit via een chatsite, ik geloof CU2, benaderde iemand mij die vroeg of ik mijn haren wilde laten verven door hem. Ik zei nee.
Ik kreeg dit in mijn inbox een week later:
[ afbeelding ]
Een heuse clownspruikenfetisjist!
Whahhaahaquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:37 schreef Stormqueen het volgende:
oh oh oh!
ooit via een chatsite, ik geloof CU2, benaderde iemand mij die vroeg of ik mijn haren wilde laten verven door hem. Ik zei nee.
[ afbeelding ]
Ja. En nog steeds actief ook.quote:
Mijn hyves foto dan maar. Ondertussen wel ruim een jaar oud! Ik heb nu haar tot op mijn schouder en het is goudblond geverfd.LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk dat we toch misschien beter de topics kunnen nummeren, aangezien mensen (ikzelf ook) zich toch steeds afvragen of ze nu een heel topic gemist hebben of niet. Toch? Ik zou het wel leuk vinden in elk geval, ook om te zien hoeveel sneller dan het gewone topic dit ineens loopt
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Ik hou de statistieken wel bijquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:39 schreef princess-a het volgende:
[..]
Leuk![]()
Denk dat we toch misschien beter de topics kunnen nummeren, aangezien mensen (ikzelf ook) zich toch steeds afvragen of ze nu een heel topic gemist hebben of niet. Toch? Ik zou het wel leuk vinden in elk geval, ook om te zien hoeveel sneller dan het gewone topic dit ineens loopt
Mijn hyves foto dan maar. Ondertussen wel ruim een jaar oud! Ik heb nu haar tot op mijn schouder en het is goudblond geverfd.Leuke foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
dit is 14quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:39 schreef princess-a het volgende:
[..]
Leuk![]()
Hoofd en tietenquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb al twee keer gevraagd wat voor foto?
Tiettuhquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je had toch wel foto gepost?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik had er vroegâh een aan de rechterkant, die is toen nog geschoten. Deze is gepierced en hier denk ik net een maand gezet.quote:
Haha, ik zal eens kijken of ik mijn verlepte hoofd een beetje normaal op de foto kan krijgen nu.quote:@ Dwyn
Leuke foto!! Maar wil wel even een foto van de vernieuwde coupe zien even vergelijken
heul vroeger chatte ik via diddlquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:41 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik chatte altijd via de TMF chat![]()
En daarvoor nog via de voorloper van UPC..good old days.
msn-chat?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:42 schreef Mirjam het volgende:
ik ben begonnen met msn-chat, kent iemand dat (nog)?
Neequote:
*steekt hand op*quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:42 schreef Mirjam het volgende:
ik ben begonnen met msn-chat, kent iemand dat (nog)?
Hahahahahahaquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:37 schreef Stormqueen het volgende:
oh oh oh!
[ afbeelding ]
Me 2! ging totaaal niet samen met mn toen nog schattige gezichtje en mn snoezige gedrag, was wel een voorbode van de trut die ik later ging wordenquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee
Ik ben een beetje huiverig voor foto's posten dus ik doe het eigenlijk nooit meer.. Ik wil er op zich wel eentje posten maar die verwijder ik dan daarna wel weer
Nog even wacht met naar bed gaanquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee
Ik ben een beetje huiverig voor foto's posten dus ik doe het eigenlijk nooit meer.. Ik wil er op zich wel eentje posten maar die verwijder ik dan daarna wel weer
ja, via de site van msn.quote:
ik zit echt heel hard na te denken, maar volgens mij is dat van na-mijn-tijdquote:
Ik weet ook niet meer of het toen hip was ofzo.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:43 schreef mirannie het volgende:
[..]
ik zit echt heel hard na te denken, maar volgens mij is dat van na-mijn-tijd![]()
@ Mirjam
Nope, ken ik niet. Voorloper van msn neem ik aan?
Hou oud ben jij eig?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
ik zat vroeger op 3fm chatnog 4,5 jaar samengewoond met iemand die ik via daar kende
SQ is een actieve internetdater, leuk!!quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben al 4 jaar samen met een fokker
daarvoor 3,5 jaar met een CU2-er
moeders horen computers eng te vindenquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:45 schreef Joysa het volgende:
Mijn moeder chatte ook altijd op iets bekends, maar ik kom niet op de naam
Ik heb water enquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moeders horen computers eng te vinden
Ze kent haar nieuwe vriend via internet, best hipquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moeders horen computers eng te vinden
Nee, het wil niet. Er zit een rare slag in mijn haar vanwege de staart die ik in had naar mijn werk.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:42 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik had er vroegâh een aan de rechterkant, die is toen nog geschoten. Deze is gepierced en hier denk ik net een maand gezet.
[..]
Haha, ik zal eens kijken of ik mijn verlepte hoofd een beetje normaal op de foto kan krijgen nu.
om maar niet te spreken van de tussentijdse scharrelsquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:46 schreef mirannie het volgende:
[..]
SQ is een actieve internetdater, leuk!!
Whehe, da's best tof.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ze kent haar nieuwe vriend via internet, best hip
al mn relaties na haar kende ik via fokquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben al 4 jaar samen met een fokker
daarvoor 3,5 jaar met een CU2-er
da's zeker hip. Zolang ze maar geen vlot pittig hip kapsel heeftquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ze kent haar nieuwe vriend via internet, best hip
You're in too deepquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
al mn relaties na haar kende ik via fok
Mijn moeder ookquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:47 schreef Dwyn het volgende:
Mijn moeder zit uuuuuuuuren achter de computer. Series kijken, spelletjes spelen etc.
Waar blijft ie nou?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee
Amorphis isquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's zeker hip. Zolang ze maar geen vlot pittig hip kapsel heeft
jamaar. Die melkt de koein ook nog met de handquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bij post 100.000 stop ik met fok
mijn moeder krijgt de pc niet aan...
Madness is tof.quote:
nee, mijn broer heeft daar een melkmachine voorquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar. Die melkt de koein ook nog met de hand
tuurlijk, het is een fries. Je kan de boer niet uit de fries halen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, mijn broer heeft daar een melkmachine voor![]()
(serieus, die is boer)
Omg waarquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Amorphis is*Wil pakketje met DVD hebben*
En in november oid weer fijn live zien.
Tivoli de Helling, 12 november.quote:
Lievvvquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:55 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ook nog een kitten
[ afbeelding ]
zwarte kat + zwarte bank = fail
als iemand me vorige week had gezegd dat ik vandaag "lievvvvquote:
Ah lief!!quote:
Wat heb jij gesnoven?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als iemand me vorige week had gezegd dat ik vandaag "lievvvv" in een nagellaktopic zou posten had ik die persoon keihard uitgelachen ')
Tuurlijk meis, done!quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:58 schreef Dzjonka het volgende:
SQ en joysa en lindytje, willen jullie misschien mijn foto uit je quote halen? Ben zo stom geweest opm tinypic te gebruiken en dat kan ik niet deleten wat ik upgeload hebStaat hiero: [SHJN SC] Verlegenheid op meets
Maar dan moet ik bij m'n pc weg.quote:
Oehhh jij hebt ook een leuk hoofd!quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:58 schreef Daph_ het volgende:
Duurde ff, moest even mn medefotogenoten eraf soepenZe nemen het me niet in dank af als ze plots op fok staan denk
Mooi!!!quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:58 schreef Daph_ het volgende:
Duurde ff, moest even mn medefotogenoten eraf soepenZe nemen het me niet in dank af als ze plots op fok staan denk
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:57 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ah lief!!
En ik word gek van die vakantie foto´s van jouben al weer aan het rekenen of ik toch niet nog even op vakantie kan
DAF!quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:58 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben uitgerekend!! Zelfs deze foto kan mijn portemonee niet helpenquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:01 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga ook 2 keer in mijn leven op vakantie ofzo
Ik weet het, ben er al 2x geweest met kerst. Zo mooi!quote:
ik hou er van maar ja, we zijn klussers enzoquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:03 schreef mirannie het volgende:
[..]dat zou ik echt niet kunnen!! Ben in het afgelopen jaar 3x geweest... naast mijn dochter is op vakantie gaan toch echt mijn allergrootste passie
voordeel is dat je je plas kan laten lopenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:03 schreef Stormqueen het volgende:
Nog 1 laatste. Uit de Marco Polo:
... u vindt hier een verdroogde beek waarbij u de laatste 10 minuten enkeldiep door het water moet lopen voor u bij de waterval bent..."
Na ruim een uur dit:
[ afbeelding ]
zijn we maar omgedraaid, nooit een waterval gezien
Whehehehe, klinkt bekend.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:03 schreef Stormqueen het volgende:
Nog 1 laatste. Uit de Marco Polo:
... u vindt hier een verdroogde beek waarbij u de laatste 10 minuten enkeldiep door het water moet lopen voor u bij de waterval bent..."
Na ruim een uur dit:
[ afbeelding ]
zijn we maar omgedraaid, nooit een waterval gezien
ja, dat heb ik dan weer helemaal niet. mijn huis had inmiddels al een paleis kunnen zijn met al het geld dat ik de afgelopen jaren aan vakantie heb besteedquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik hou er van maar ja, we zijn klussers enzoen daar gaat ook veel tijd in zitten...
we hebben een dertiger jaren huis... ik denk niet dat we ooit klaar zijnquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:06 schreef mirannie het volgende:
[..]
ja, dat heb ik dan weer helemaal niet. mijn huis had inmiddels al een paleis kunnen zijn met al het geld dat ik de afgelopen jaren aan vakantie heb besteed![]()
en dat paleisje hebben jullie straks wel
Klinkt in ieder geval beter dan verdwalen in een of andere achterbuurt van Helsinkiquote:
Ik heb dikke sweater aanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:07 schreef Diconnected het volgende:
Ik zit nu gewoon in mn bh. Heb het veel te warm
Ik heb een ventilator.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:07 schreef Diconnected het volgende:
Ik zit nu gewoon in mn bh. Heb het veel te warm
Trusten!!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:09 schreef mirannie het volgende:
anyway ladies, inmiddels ben ik 20 uur op en voel me ook "op" dus ga lekker mijn bedje in kruipen.
Welterusten allemaal
Vet genoeg !quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kweek vet!
zweet druipt hier van m'n kop
ik ga ook!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:09 schreef mirannie het volgende:
anyway ladies, inmiddels ben ik 20 uur op en voel me ook "op" dus ga lekker mijn bedje in kruipen.
Welterusten allemaal
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:47 schreef Mirjam het volgende:
fuck me, 2 rosé 1 prosecoo= nogal ingewikkeld, en dan moet ik ook nog m'n bed opmaken, fuuuuu :Ķ
Jij bent er ook vroeg bij! Hier vonden de kleintjes het om 6 uur tijd om op te staanquote:
Dit is niet vroeg voor mijn doenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 07:25 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Jij bent er ook vroeg bij! Hier vonden de kleintjes het om 6 uur tijd om op te staan
Jij lijkt zo wel op Jackie van That 70's Showquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:02 schreef zoeperzazke het volgende:
Jeumig wat een enorm geklets hier zeg! Ik heb zat foto's van mezelf in mn fobo staan, da's al erg genoegMaar behalve de trouwfoto's sta ik liefst zo min mogelijk meer op de foto, heb alleen ivm de gelegenheid deze foto van zeer recent:
[ afbeelding ]
Ik heb een groeiende hekel aan m'n eigen uiterlijk dus vandaar minder recente foto's, de rest in mn fobo is al een stukje ouder
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:36 schreef Puckzzz het volgende:
Goedemorgen Ladies!
Ik heb gisteren een nieuwe foon gekocht (naja het abbo dan, de foon is gratis)
Ik heb echt een oud prepaid beessie van ¤50,= momenteel en nu krijg ik de HTC DesireWOEI!!!
OK dat moest ik ff kwijt, ben er best blij mee
hekel? Je bent mooi!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:02 schreef zoeperzazke het volgende:
Jeumig wat een enorm geklets hier zeg! Ik heb zat foto's van mezelf in mn fobo staan, da's al erg genoegMaar behalve de trouwfoto's sta ik liefst zo min mogelijk meer op de foto, heb alleen ivm de gelegenheid deze foto van zeer recent:
[ afbeelding ]
Ik heb een groeiende hekel aan m'n eigen uiterlijk dus vandaar minder recente foto's, de rest in mn fobo is al een stukje ouder
Is goed voor je conditie!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
School is echt![]()
![]()
Van 09.30-10.30 rapport ophalen, en van 13.30-14.45 boeken inleveren...
Kan ik dus 2x fietsen
Wrom heb je een hekel aan je uiterlijk?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:02 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
DAT!!!quote:
QFT!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
DAT!!!
Je bent prachtig en het jurkje staat je beter dan wat ik af en toe op TV voorbij zag rollen!
quote:
Is dat een hint?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bummer, ik heb je foto gemist... ik was nog wel zo benieuwd....
![]()
Joh doe niet zo gek. Je ziet er hartstikke goed uit joh!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:02 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
Haha nou een idee heb ik nog niet.. Er is hier in huis nogal sprake van vakantiestress dus ik kan niet garanderen dat het er op die of die tijd op staatquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:04 schreef Miss_V het volgende:
[..]
Joh doe niet zo gek. Je ziet er hartstikke goed uit joh!
Hey Daph als dat zou kunne.... geef je ons een hint hoe laat je de foto plaatst? Ik ben net zo met foto's op inet hoor... Wil ook niet rondzwerven
Oh je bent maar 20 jaar ouder dan ikquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:07 schreef Miss_V het volgende:
trek je gordijnen dicht!
Wat ik me nou afvraag hé, wat is jullie leeftijd? Ik heb het gevoel dat ik een ouwe taart ben (37)
Ben 22quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:07 schreef Miss_V het volgende:
trek je gordijnen dicht!
Wat ik me nou afvraag hé, wat is jullie leeftijd? Ik heb het gevoel dat ik een ouwe taart ben (37)
Ja!! Maar ik moet wel over 10 minuten wegquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Is dat een hint?
Ik kan straks nog wel ff een foto posten, maar ik delete 'm daarna wel weer.. Net als met de vorige
26 hierquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:07 schreef Miss_V het volgende:
trek je gordijnen dicht!
Ik ben 41quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:07 schreef Miss_V het volgende:
trek je gordijnen dicht!
* vamperotica is ook oude taart ( 36)quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:07 schreef Miss_V het volgende:
trek je gordijnen dicht!
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben 41![]()
maar als ik jarig ben voel ik me net 16, als ik nuek voel ik me 25 en 's ochtends voel ik me 83
Idd dat zijn de kleintjes al waar die lakjes inzitten vooral die aan mijn duim auchquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:48 schreef DeltaCephei het volgende:
Kartonnen dozen zijn killing voor je nagelriemen *kijkt naar kapotte nagelriem*
Ik maak de pakketdozen open met een schaar en 'gewone' dozen (met zo'n flap) met een penquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Idd dat zijn de kleintjes al waar die lakjes inzitten vooral die aan mijn duim auch
lekker hequote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:18 schreef mirannie het volgende:
goedemorgen!!! pff, heerlijk uitgeslapen tot 10 uur. Het is dat ik m´n wekker had gezet, anders sliep ik nu nog. Ga even foto´s uploaden
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben 41![]()
maar als ik jarig ben voel ik me net 16, als ik nuek voel ik me 25 en 's ochtends voel ik me 83
ho ho, dat is puckzzz al! Ik ben bijna 29 trouwensquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:23 schreef Miss_V het volgende:
Oh jullie zijn nog van die jonge moppies...![]()
Oké dan bombardeer ik mezelf tot fok oma
wow, je oogt veel jongerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:54 schreef MissJ het volgende:
aaahhhh ik ben niet meer de enige oude taart hier lees ik, ik ben 35
Senk joequote:
WOW wat een geweldig pakket zegquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:38 schreef mirannie het volgende:
Ok, watch out, PIC SPAM!!
Heb dus mijn pakketje uit Amerika binnen gekregen vanmorgen
zo leuk ingepakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de complete buit
[ afbeelding ]
de buit in stukjes
[ afbeelding ]
Milani: purple outline, HD, dot com, totally cool
[ afbeelding ]
moodpolish calm/wild, chameleon blue sky , sally hansen garnis lapis, massini purple medaillion, moodpolish flirty/shy
[ afbeelding ]
sinful colors: shausha, nail junkie, hottie, gorgeous, I miss you (de eerste had ik gevraagd, de rest mocht ze me mee verrassen, aangezien wallmart toen een actie had van 1 dollar per stuk wat ik gelezen had, maar ze zijn best heel leuk)
[ afbeelding ]
CQ gem green (cadeautje, niet mijn kleur), LA Girl metal alkaline blue, NYX graffiti (waarvan ik dacht dat ie donker was... vreemde foto gezien dan) En alle snoep, kaartje, nagelvijltjes. Er zaten ook nog hele leuke sterretjes door de hele doos heen verspreid. Die heb ik ook nog even verzameld en ga ik vast nog gebruiken.
Ik de mijne van Chatpoint. Nu acht jaar verder nog steeds helemaal heppy! In augustus alweer 5 jaartjes een happy married couplequote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
Idd gaaf![]()
Ik ken mijn man van Ilse Chat volgend jaar 10 jaar en dan ook 5 jaar getrouwd wat gaat de tijd toch hard
Hailquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:38 schreef mirannie het volgende:
zo leuk ingepakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de complete buit
[ afbeelding ]
de buit in stukjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
moodpolish calm/wild, chameleon blue sky , sally hansen garnis lapis, massini purple medaillion, moodpolish flirty/shy
[ afbeelding ]
sinful colors: shausha, nail junkie, hottie, gorgeous, I miss you (de eerste had ik gevraagd, de rest mocht ze me mee verrassen, aangezien wallmart toen een actie had van 1 dollar per stuk wat ik gelezen had, maar ze zijn best heel leuk)
[ afbeelding ]
CQ gem green (cadeautje, niet mijn kleur), LA Girl metal alkaline blue, NYX graffiti (waarvan ik dacht dat ie donker was... vreemde foto gezien dan) En alle snoep, kaartje, nagelvijltjes. Er zaten ook nog hele leuke sterretjes door de hele doos heen verspreid. Die heb ik ook nog even verzameld en ga ik vast nog gebruiken.
OOH leuk, heb alleen maar plaatjes van je gezien met kilo's make-up en oranje haar, maar zo ben je echt heel leuk!quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OOH leuk, heb alleen maar plaatjes van je gezien met kilo's make-up en oranje haar, maar zo ben je echt heel leuk!
Oh, bier + cowboyhoeden =
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
ik wacht nog op mijn moodie van Bubsel
jaaa wat een heerlijke foto! mooie tatoo.quote:
ik heb je zondag zelfs gepm't dat ik betaald hadquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
had je betaling niet gezien hij gaat vanmiddag nog op de post sorry
Vrouw naar mijn hart. Jullie hebben een tap he?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]![]()
in het dagelijkse leven draag ik bijna nooit make-up
Behalve mijn getattoeerde eyeliner en wat mascara
Ik dacht ik doe deze foto maar dan herkennen jullie me tenminste met de meet. Ik ben diegene met het constante biertje in haar handen
Ik heb geen pm gezienquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb je zondag zelfs gepm't dat ik betaald had
Nee klopt, zie net dat ik iedereen met wie ik deals had gesloten een Pm heb gestuurd behalve jouquote:
onze productiemodquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:31 schreef Mirjam het volgende:
is het niet handiger een meet-topic te openen?
dan staat dat iig bij elkaar.
gooi ik 'm wel weer centraal
Hij gaat vanmiddag op de postquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee klopt, zie net dat ik iedereen met wie ik deals had gesloten een Pm heb gestuurd behalve jouSolly!
Ja dat moet ik nog doen maar ik ben aan het werk en heb er geen tijd voor.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:31 schreef Mirjam het volgende:
is het niet handiger een meet-topic te openen?
dan staat dat iig bij elkaar.
gooi ik 'm wel weer centraal
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:11 schreef Miss_V het volgende:
Mirannie wat een leuk pakketje! Oh krijg meteen zin om te lakken als ik dat zo zie.
quote:
quote:
quote:
Dank jullie wel!!!quote:
Me too! Al ben ik dan niet thuisquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
ik wacht nog op mijn moodie van Bubsel
Wat gaaaaaaaaaaf!!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:38 schreef mirannie het volgende:
zo leuk ingepakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de complete buit
[ afbeelding ]
de buit in stukjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je username laat weinig te raden over in dat opzichtquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:41 schreef milka82 het volgende:
Puckz, wat ben je een stoer wijf!
Oja, meld, ik ben 28!
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:51 schreef Mirjam het volgende:
fuck me, als ik swatches zoek van Herôme Jerusalem, krijg ik enkel afbeeldingen van de paus, kerken, of swatch horloges![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door DeltaCephei op 16-07-2010 17:29:54 ]
Lopen op zich is niet super vervelend (is het droog nu??) maar fiets aan de hand is rete irritantquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:33 schreef Lindytje het volgende:![]()
Puckz: toffe foto!![]()
Mirannie: gaaf pakketje!!
En ik ben heul zielig.... het stuk waar ik normaal 20-25 minuten op fiets (ik denk zo'n km of 4-5), moet ik vandaag lopen met het fietsje aan de hand... lekke band...
Ja, precies!! Het was gelukkig droog jaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:35 schreef mirannie het volgende:
[..]
Lopen op zich is niet super vervelend (is het droog nu??) maar fiets aan de hand is rete irritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |