Die tieten had je niet willen missen!quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:25 schreef AmyGrace het volgende:
En aan dit soort topics mis je niks hoor, geloof me
Hoogstens de foto'squote:Op donderdag 15 juli 2010 23:25 schreef AmyGrace het volgende:
Die van mij die hier staan zijn leuk wil je zeggenquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:25 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb helemaal geen leuke foto's van mezelf.
jawel, leuk juist om van iedereen eens foto´s te zienquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:25 schreef AmyGrace het volgende:
Ja, de foto's zijn natuurlijk wel tof, maar daar kun je gewoon naartoe scrollen...quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:27 schreef mirannie het volgende:
[..]
jawel, leuk juist om van iedereen eens foto´s te zien
verder inderdaad weinig echt boeiends
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:28 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja, de foto's zijn natuurlijk wel tof, maar daar kun je gewoon naartoe scrollen...
in dat geval heb ik er denk ik toch nog 1 helemaal gemistquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:31 schreef Joysa het volgende:
Even voor de cijfertjes:
Restje topic van gisteren ging dicht om 12. 39
Nieuwe dicht om 20.10
Nieuwe dicht om 21.40
Vorige dicht om 23.23
Het gaat lekker vlot.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:31 schreef Joysa het volgende:
Even voor de cijfertjes:
Restje topic van gisteren ging dicht om 12. 39
Nieuwe dicht om 20.10
Nieuwe dicht om 21.40
Vorige dicht om 23.23
naja, het gewone topic kreeg ik ook wel volgebaggerdquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en iedereen maar 'huu, nee, hoeft niet, niet nodig'
Haha dat dacht ik ookquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, het gewone topic kreeg ik ook wel volgebaggerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:35 schreef Dwyn het volgende:
Mijn hyves foto dan maar. Ondertussen wel ruim een jaar oud! Ik heb nu haar tot op mijn schouder en het is goudblond geverfd.Alweer een mooi hoofd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Het zou me niets verbazen als in deze momenteel meer foto's staan.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:36 schreef Joysa het volgende:
En dat andere topic laadt kut op mobiel, door de vele foto's
Mijn hyves foto dan maar. Ondertussen wel ruim een jaar oud! Ik heb nu haar tot op mijn schouder en het is goudblond geverfd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neuspiercing, me once had
disclaimer
Hahaha ja na vanavond zekerquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als in deze momenteel meer foto's staan.
hier verkleinen we braafquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als in deze momenteel meer foto's staan.
I LOLed.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:37 schreef Stormqueen het volgende:
oh oh oh!
ooit via een chatsite, ik geloof CU2, benaderde iemand mij die vroeg of ik mijn haren wilde laten verven door hem. Ik zei nee.
Ik kreeg dit in mijn inbox een week later:
[ afbeelding ]
Een heuse clownspruikenfetisjist!
Whahhaahaquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:37 schreef Stormqueen het volgende:
oh oh oh!
ooit via een chatsite, ik geloof CU2, benaderde iemand mij die vroeg of ik mijn haren wilde laten verven door hem. Ik zei nee.
Ik kreeg dit in mijn inbox een week later:
[ afbeelding ]
Een heuse clownspruikenfetisjist!
Ja. En nog steeds actief ook.quote:
Mijn hyves foto dan maar. Ondertussen wel ruim een jaar oud! Ik heb nu haar tot op mijn schouder en het is goudblond geverfd.LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk dat we toch misschien beter de topics kunnen nummeren, aangezien mensen (ikzelf ook) zich toch steeds afvragen of ze nu een heel topic gemist hebben of niet. Toch? Ik zou het wel leuk vinden in elk geval, ook om te zien hoeveel sneller dan het gewone topic dit ineens loopt
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Ik hou de statistieken wel bijquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:39 schreef princess-a het volgende:
[..]
Leuk![]()
Denk dat we toch misschien beter de topics kunnen nummeren, aangezien mensen (ikzelf ook) zich toch steeds afvragen of ze nu een heel topic gemist hebben of niet. Toch? Ik zou het wel leuk vinden in elk geval, ook om te zien hoeveel sneller dan het gewone topic dit ineens loopt
Mijn hyves foto dan maar. Ondertussen wel ruim een jaar oud! Ik heb nu haar tot op mijn schouder en het is goudblond geverfd.Leuke foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |