Tuurlijkquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn wij uit de omgeving Rotterdam heel lief
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je van zelfkastijding houdt, dan doen!!
nee, echt niet deze keer, zit mijn nieuwe telefoon te doen, maar net als FANN snap ik er geen moer van, heb een LG van puberkind gehad, zij heeft zo een blackberry of hoe dat ook heet, maar had hem vanmiddag simlock vrij laten maken en een nieuwe provider genomen, niet lachen heb de Dekamarkt als provider, krijg je gratis belminuten bij sommige boodschappen, en ja haal daar altijd dus dacht ach vooruit maar.quote:
Slaap lekker strakkies Fann, ik ga ook langzaam maar zeker wat afhaken, dus alvastquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:25 schreef FANN het volgende:
Ik gaat effe met mijn telefoon spelen![]()
Truste voor strakkies en Dees sterkte nogmaals !!!!
slaap lekker FANNquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:25 schreef FANN het volgende:
jij ook slaap lekker Teun, en ik ga ook maar afsluiten dus wens jullie allemaal gewoon slaap lekkerquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Slaap lekker strakkies Fann, ik ga ook langzaam maar zeker wat afhaken, dus alvast
Bedankt, jij veel plezier met je telefoon.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:25 schreef FANN het volgende:
Normaal gesproken kun je die nummers gewoon kopiëren hoor Heksquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar zit nu de nummers over te typen van mijn oude telefoon maar pppfftt wat een werk.
heb wel de tijd kunnen veranderen dus ik kom er wel.
Gewoon afleiden en overgaan op een ander onderwerp dat deed mijn moeder vroeger ook altijdquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:32 schreef hondjes het volgende:
Fann, het is maar goed dat Remlove een nieuwe ava heeft.
Ian vond de oude op een vibrator lijken, hoe had ik dat aan dat kind moeten uitleggen.
Ik hoop stiekem dat ze aan het bevallen is.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:26 schreef hondjes het volgende:
Goedemorgen,
Is Marrije aan het uitslapen,
Gisteren nogal een Bleghquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar goed, hoe gaat 't eigenlijk? Nog steeds misselijk, op bed, etc. of kan je weer rustig je dingetjes doen?
Nee, nadat ze gistermiddag de hele middag afwezig was en iedereen begon te speculeren of ze al aan het bevallen was, kwam ze melden dat ze gistermiddag een afspraak had, en daarom niet aanwezig was geweest, tevens had ze gelijk al even gemeld dat ze vanmorgen weer een afspraak had en zich daarom vanmorgen niet zou komen melden.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:26 schreef hondjes het volgende:
Goedemorgen,
Is Marrije aan het uitslapen,
quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:56 schreef Marrije het volgende:
Gefeliciteerd Mera!
Ja ik was een beetje druk met afspraken enzo![]()
Maar van een bevalling nog geen sprake
quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien kan het de volgende keer hier even melden als je verwacht minimaal 2 uur niet te posten
quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ok, alvast dan: morgenochtend heb ik ook een afspraak dus dan kan ik me ook niet melden
quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Genoteerd![]()
Dan kunnen wij de speculaasies in de kast laten liggen
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gisteren nogal een Bleghdag, en eigenlijk alleen maar op de bank gelegen, maar eergisteren wel even de stad in geweest en een schattig pyjamaatje in maat 56
gekocht.
Helaas bedacht N. gisteravond spontaan dat hij nog even naar de babypark wilde, want daar hadden we vorige week kleertjes gezien in de categorie "2 halen, 1 betalen" maar toen we daar waren stond het me toch tegen zo'n truitje van ¤ 50,= zelfs als je er nu 2 voor dat bedrag krijgt...
Anyway... ik zat verschrikkelijk te kokhalzen in de auto, en bij ieder ander zou je dan waarschijnlijk op de rem staan zodat diegene even naar buiten kon, maar inmiddels weet hij dat er niets komt, dus dan kun je rustig doorrijden
Ik dacht dat het bijna over was, maar het is alweer een paar dagen feest, en simpelweg vervelend.
Ja, er is idd wel heel veel.... aan de andere kant ben ik toch wel op een bepaalde manier vrij nuchter, ik bedoel, als je in 1991 de halve Prenatal leegkocht dan had je tenminste dingen die je echt nodig hebt, maar ik heb het idee dat die hele babywereld wat dat betreft inmiddels wel redelijk overdreven is geworden, als je nu de halve Prenatal leegkoopt dan zit je volgens mij met een partijd overbodig spul.... als in "misschien wel handig, maar nodig?? Neuh... "quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vervelend he Leandra, hoop dat het wel zakt hoor.
en een pyamatje maat 56 oh wat lief, ja kijk wel eens naar babydingen ( wil oma worden maar ja ze wil nog niet) maar zo schattig, en zoveel keus.
Spuit 11 in de bochtquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:28 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem dat ze aan het bevallen is.
Dat is echt kut jaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:51 schreef Gert het volgende:
Eej remlof, succes met je consultancy.![]()
Arhnem maand zonder trein
Wat naar die misselijkheid, ik heb dat gelukkig bij geen van beiden gehad.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, er is idd wel heel veel.... aan de andere kant ben ik toch wel op een bepaalde manier vrij nuchter, ik bedoel, als je in 1991 de halve Prenatal leegkocht dan had je tenminste dingen die je echt nodig hebt, maar ik heb het idee dat die hele babywereld wat dat betreft inmiddels wel redelijk overdreven is geworden, als je nu de halve Prenatal leegkoopt dan zit je volgens mij met een partijd overbodig spul.... als in "misschien wel handig, maar nodig?? Neuh... "
Aan de andere kant zijn er nu ook echt dingen waarvan ik zoiets heb van Oeh![]()
Zoals een voedingskussen, en de Lodger Shelter draagzak en een emmer om de baby in te badderen....
Aan de andere kant vind ik zo'n luieremmer waarin 30 luiers kunnen echt te ranzig voor woorden, ook als je het "geurloos" kunt afsluiten.
Ik snap dat zoiets handig is op de babyafdeling van een kinderdagverblijf, daar komen ze wel aan 30 luiers op een dag, maar ik vind het echt te goor voor woorden om smerige luiers in de babykamer te hebben liggen.
Misschien één of twee 's nachts maar verder gaan ze wat mij betreft gewoon zsm de kliko in.
En die misselijkheid gaat wel over, het was bij Jr. ook de vierde en vijfde maand, dus ik heb er alle vertrouwen in dat als het nu op hetzelfde moment begon, dat het ook wel ongeveer op hetzelfde moment over zal zijn.
quote:
ja je hebt de gekste dingen tegenwoordigquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, er is idd wel heel veel.... aan de andere kant ben ik toch wel op een bepaalde manier vrij nuchter, ik bedoel, als je in 1991 de halve Prenatal leegkocht dan had je tenminste dingen die je echt nodig hebt, maar ik heb het idee dat die hele babywereld wat dat betreft inmiddels wel redelijk overdreven is geworden, als je nu de halve Prenatal leegkoopt dan zit je volgens mij met een partijd overbodig spul.... als in "misschien wel handig, maar nodig?? Neuh... "
Aan de andere kant zijn er nu ook echt dingen waarvan ik zoiets heb van Oeh![]()
Zoals een voedingskussen, en de Lodger Shelter draagzak en een emmer om de baby in te badderen....
Aan de andere kant vind ik zo'n luieremmer waarin 30 luiers kunnen echt te ranzig voor woorden, ook als je het "geurloos" kunt afsluiten.
Ik snap dat zoiets handig is op de babyafdeling van een kinderdagverblijf, daar komen ze wel aan 30 luiers op een dag, maar ik vind het echt te goor voor woorden om smerige luiers in de babykamer te hebben liggen.
Misschien één of twee 's nachts maar verder gaan ze wat mij betreft gewoon zsm de kliko in.
En die misselijkheid gaat wel over, het was bij Jr. ook de vierde en vijfde maand, dus ik heb er alle vertrouwen in dat als het nu op hetzelfde moment begon, dat het ook wel ongeveer op hetzelfde moment over zal zijn.
Vast niet, maar wel een OVchipkaart, dus dan hoef je niet apart kaartjes te kopen voor de bus!quote:
Nee, gewoon fijn de hele dag..... lekker stabiel enzoquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat naar die misselijkheid, ik heb dat gelukkig bij geen van beiden gehad.
Ben je de hele dag misseljk of zakt het in de loop weer weg?
Je hebt een tummytub, dat is zo lekker voor die kleintjes
OMFGquote:Goedkoop wasmiddel het best
ROTTERDAM - Nederlanders die als wasmiddel een duur A-merk kopen, zoals Ariel, Persil, Dreft of Robijn,zijn een dief van hun eigen portemonnee. Dat stelt de Consumentenbond.
Uit een test van 25 bontwasmiddelen blijkt dat de veel voordeliger geprijsde huismerken van Aldi en Lidl bijna even goed of vaak zelfs beter scoren.
,,Goedkoop is dus geen duurkoop,'' aldus de onderzoekers. De drie 'beste kopen' zijn dan ook het vloeibare en poederwasmiddel vanUna (huismerk van Aldi) en het vloeibare Formil (huismerk van Lidl).
Maar dan nog... darn, als je een maand lang iedere dag met de bus moet ipv de treinquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vast niet, maar wel een OVchipkaart, dus dan hoef je niet apart kaartjes te kopen voor de bus!
Is ie de pindakaas nu al beu?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:30 schreef Toverheks het volgende:
ik merk wel hij heeft het naar zijn zin hier, vannacht wilde hij niet eens mee naar de slaapkamer liep steeds terug.
Die PI moet je echt ff uitleggen.quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vast niet, maar wel een OVchipkaart, dus dan hoef je niet apart kaartjes te kopen voor de bus!
was al bekend, de vloeibare wasmiddel van de Lidl is de beste.quote:
Pindakaas??? en een goedenmorgen Ccquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is ie de pindakaas nu al beu?
Goedemorgen! En een extra dikke kus voor Deiss en haar zus!
Dat is nou juist zo simpel: wat zie je altijd in die wasmiddelenreclame?? Juist!! Grasvlekken.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die PI moet je echt ff uitleggen.
oh wat zou ik graag eens grasvlekken op mijn witte broek willen hebben, zal zo graag weer eens en potje willen voetballen, gewoon lekker rennen en een balletje trappen, maar helaas de longentjes willen dat niet meer.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is nou juist zo simpel: wat zie je altijd in die wasmiddelenreclame?? Juist!! Grasvlekken.
En hoe krijg je grasvlekken op je shirt? Door te voetballen of op het gras te gaan liggen neuken, en gezien voor dat laatste geen PI beschikbaar is........
Dat is Witte Reus. Formil is prima spul. Ik gebruik alleen wel Robijn wasverzachter. En die koop ik meestal in bulk bij Blokker. Voor een euro per flesje.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus ik ben een paar jaar genaaid met m´n stervensdure Robijn intensief, wast een berg kost een heul beetje
Oh jaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:14 schreef Copycat het volgende:
Dat is Witte Reus. Formil is prima spul. Ik gebruik alleen wel Robijn wasverzachter. En die koop ik meestal in bulk bij Blokker. Voor een euro per flesje.
Nou ja, als het dan niet meer gaat door te voetballen, dan weet je wat het alternatief isquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh wat zou ik graag eens grasvlekken op mijn witte broek willen hebben, zal zo graag weer eens en potje willen voetballen, gewoon lekker rennen en een balletje trappen, maar helaas de longentjes willen dat niet meer.
vroeger veel gevoeltbalt in het damesteam van mijn ouwe heer, zelf in het dames team van dirk v/d broek toen ik nog jong was, en we wonnen vaak.
ze zullen ook wel geen damesteam meer hebben dat dirk van de broek
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die PI moet je echt ff uitleggen.
Ze was nog helemaal niet zo hoog ofzoquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:59 schreef Toverheks het volgende:
iemand had tijdje terug filmpje van PINK hier gezet, heel gaaf, vloog ze over haar plubliek heen, nou in duitsland ging het mis gisteren, later staat ze gelukkig weer op podium maar inplaats van in de lucht ging ze pats tussen podium en plubliek.
nee ook dat zit er niet meer inquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, als het dan niet meer gaat door te voetballen, dan weet je wat het alternatief is
Wasverzachter is voor mietjes haks, lekker schurenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:17 schreef Toverheks het volgende:
dus Pietje, Hoppa op de fiets ff naar blokker en inslaan, je hebt wasverzachter en middel voor wit en wasverzachter en middel voor kleur.
nee maar je kan lelijk vallen op die hekken hoor, misschien is ze wel op zo een hek geklapt, staat in de krant maar zag haar later weer podium op, maar ze zal zich heus wel bezeerd hebbenquote:
helemaal niet voor mietjesquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wasverzachter is voor mietjes haks, lekker schuren.
Volgens mij gooi je het gewoon stiekem in de droger.... en maar klagen dat het zo vochtig is in huis en dat je het wasgoed daarom niet binnen kunt laten drogenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wasverzachter is voor mietjes haks, lekker schuren.
ik gebruik al tijden alle wasmiddelen van de Lidl, best getest enzoquote:
quote:
Ik vertel echt teveel hier, vrouwen met hun monstergeheugenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:19 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij gooi je het gewoon stiekem in de droger.... en maar klagen dat het zo vochtig is in huis en dat je het wasgoed daarom niet binnen kunt laten drogen
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee maar je kan lelijk vallen op die hekken hoor, misschien is ze wel op zo een hek geklapt, staat in de krant maar zag haar later weer podium op, maar ze zal zich heus wel bezeerd hebben
Je bedoelt die Klein en Krachtig van Robijn, die ruikt wel heel lekkerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus ik ben een paar jaar genaaid met m´n stervensdure Robijn intensief, wast een berg kost een heul beetje
Nah, het ligt er in mijn geval echt aan wat ik kan lezen... mijn geheugen is tig keer beter mbt de dingen die ik zie gebeuren of lees dan mbt wat ik hoor...... dat is echt dramatisch slecht.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik vertel echt teveel hier, vrouwen met hun monstergeheugen. Straks komt Noek en die heeft ook nog 8 lullige feitjes van 4 jaar geleden
.
Misschien moeten we speciaal voor jou dan even overstappen op talkpoeder, dat moet wel zeker in je cursus babytalk hebben gezetenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:24 schreef Jian het volgende:
Kut, waspoeder zat niet in mijn snelcursus babytalk ..
Ga jij je mond maar eens spoelen met een beetje Formilquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Over wasmiddelen gesproken. Maandag was ik zo nat geregend, had meteen alles in de wasmachine gegooid zodat niet m´n hele huis onder de natte zooi zou komen. Maar vergeten uit te zetten. Gister dacht ik, goh laat ik de witte was ff gaan doen. Gooi ´t in de wasmachine en zet ´m aan. Is ie klaar, trek blind het eerste wasstuk uit de machine, huh, een blauw shirt. kuhuuuut!
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Over wasmiddelen gesproken. Maandag was ik zo nat geregend, had meteen alles in de wasmachine gegooid zodat niet m´n hele huis onder de natte zooi zou komen. Maar vergeten uit te zetten. Gister dacht ik, goh laat ik de witte was ff gaan doen. Gooi ´t in de wasmachine en zet ´m aan. Is ie klaar, trek blind het eerste wasstuk uit de machine, huh, een blauw shirt. kuhuuuut!
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit wordt nu mentaal genoteerd hè, om over 8 jaar tegen je te gebruiken.
Luier uit, vieze billetjes schoonmaken met baby-doekjes, nieuwe luier eronder,beetje poeder op de billetjes en in de liesjes, luier vast ... en klaar, 33 sec ! Niet slecht !quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien moeten we speciaal voor jou dan even overstappen op talkpoeder, dat moet wel zeker in je cursus babytalk hebben gezeten
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahhaha, schrijf maar op in je schriffie Gert
Dus je hebt nu een heleboel babyblauw wasgoed??quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
* Leandra noteert Jian als mogelijke oppasquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Luier uit, vieze billetjes schoonmaken met baby-doekjes, nieuwe luier eronder,beetje poeder op de billetjes en in de liesjes, luier vast ... en klaar, 33 sec ! Niet slecht !![]()
[ link | afbeelding ]
Nee nergens last van, gelukkig. Geen nieuwe spullen erbijquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:35 schreef Leandra het volgende:
Dus je hebt nu een heleboel babyblauw wasgoed??
Was hij ook zo onbewust invoelend geweest als er nog een rode was had ingezeten?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus je hebt nu een heleboel babyblauw wasgoed??
Wel lief dat je "onbewust' zo invoelend bent
Uiteraardquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was hij ook zo onbewust invoelend geweest als er nog een rode was had ingezeten?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Luier uit, vieze billetjes schoonmaken met baby-doekjes, nieuwe luier eronder,beetje poeder op de billetjes en in de liesjes, luier vast ... en klaar, 33 sec ! Niet slecht !![]()
[ link | afbeelding ]
Er is ook een andere manier ?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hallo, met een strop om z'n nek ligt het ook een stuk stiller hè.
Echt?!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:39 schreef Copycat het volgende:
Ik gooi altijd alles door elkaar qua was. Wit, gekleurd ... het kan me niet bont genoeg zijn. En er gaat (bijna) nooit iets fout.
Afklopt ...
Met wasmiddel voor gekleurde was boeit 't vast niet zo, maar wit wasmiddel heeft toch bleek? Dat vind je gekleurde was niet zo tof, geloof ik.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:39 schreef Copycat het volgende:
Ik gooi altijd alles door elkaar qua was. Wit, gekleurd ... het kan me niet bont genoeg zijn. En er gaat (bijna) nooit iets fout.
Afklopt ...
Maar dan doe je waarschijnlijk ook alles op 30 of 40 graden?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:39 schreef Copycat het volgende:
Afklopt ...
Ik wel, wel zo fris voor ondergoed, handdoeken en beddengoed.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op 60 graden wassen, dat doe ik sowieso nooit.
En what about je sokken, onderpeuren, theedoeken, handdoeken e.d.?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gewoon op 40, dat moet toch kunnen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:45 schreef Deisyy het volgende:
En what about je sokken, onderpeuren, theedoeken, handdoeken e.d.?
Nee. Ik doe alles met wasmiddel voor gekleurde was en was op max 40 graden. Behalve theedoeken en zulks. Die ik dan weer zonder wasverzachter doe, voor de microvezeldoekjeskracht.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:41 schreef Deisyy het volgende:
Echt?!![]()
Doe je er dan van die kleur-absorbeer-doekjes bij?
Ik sorteer alles op het neurotische af
Natuurlijk, alles kan. Ik doe dat zelf liever op 60.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gewoon op 40, dat moet toch kunnen.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:43 schreef Gert het volgende:
En dan nu de cursus luier verwisselen in een tankstation
[ afbeelding ]
Nah, met sokken ligt het er hier aan wat voor sokken het zijn, sportsokken kunnen vaak wel op 60 graden maar gewone sokken doe ik ook op 40 graden.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gewoon op 40, dat moet toch kunnen.
Hoe was jij je was?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:49 schreef Lavenderr het volgende:
Dat was zeker op de Route du Soleil, kan niet missen
Maar zwart en rood en licht en blauw vinden het toch niet fijn samen?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Ik doe alles met wasmiddel voor gekleurde was en was op max 40 graden. Behalve theedoeken en zulks. Die ik dan weer zonder wasverzachter doe, voor de microvezeldoekjeskracht.
Ah joh gewoon 1 dagdeel toegeven, zijn ze weer 3 maanden zoet.quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat was zeker op de Route du Soleil, kan niet missen
ik heb gewoon hele goedkopen in leuke kleurtjes van de Actionquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar zwart en rood en licht en blauw vinden het toch niet fijn samen?
zullen we het straks ook nog even over afwasborstels hebben?
Attentie, dat was een retorische vraag, antwoord mag in 't midden blijven.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:51 schreef Copycat het volgende:
Ik weet niet wat jij met je ondergoed doet, maar het mijne wordt gewoon schoon op veertig graden.
Ik wil soms zelfs de donkere was nog sorteren in een blauw/zwarte en een paars/rood/bruine variantquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vooralsnog hoor ik niemand mopperen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:50 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:51 schreef Copycat het volgende:
Ik weet niet wat jij met je ondergoed doet, maar het mijne wordt gewoon schoon op veertig graden.
quote:
Ik heb de afwasborstels van Ikea, met zuignapquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik heb gewoon hele goedkopen in leuke kleurtjes van de Action
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah joh gewoon 1 dagdeel toegeven, zijn ze weer 3 maanden zoet.
Ja optisch, als de tandarts een keer ademt op het haakje wat hij bij de vorige patient gebruikt heeft en er doekje over het haalt lijkt het ook schoon....quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:51 schreef Copycat het volgende:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vooralsnog hoor ik niemand mopperen.
Ik afwas met sponsjes en een klein afwasje doe ik met zo'n borsteltje met ingebouwd afwasmiddelreservoir.
Ah, dat bedoelen ze met neurotisch.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:54 schreef Leandra het volgende:
Ja optisch, als de tandarts een keer ademt op het haakje wat hij bij de vorige patient gebruikt heeft en er doekje over het haalt lijkt het ook schoon....
Ja maar verdorie, als je alleen maar wit draagt is het ook wel verdomd makkelijk sorterenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:52 schreef Jian het volgende:
Ik vind dat we Nicolien Sauerbreij moeten uitnodigen, die schijnt tegenwoordig ook lezingen te houden over waspoeder
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Attentie, dat was een retorische vraag, antwoord mag in 't midden blijven.
Ze begint net hèquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja maar verdorie, als je alleen maar wit draagt is het ook wel verdomd makkelijk sorteren
Ja, maar jij hebt dan ook een kiddo.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:55 schreef Gert het volgende:
Wat ben je ook een wijf. Ik begon het net interessant te vinden!
Die zou ik leuk vinden als ik ze regelmatig zou gebruiken, maar de afwasborstel ligt hier in principe uit zicht, want vrijwel alles gaat in de vaatwasser.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb de afwasborstels van Ikea, met zuignap
Als ik mezelf schrob in veertig graden (quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:54 schreef Leandra het volgende:
Ja optisch, als de tandarts een keer ademt op het haakje wat hij bij de vorige patient gebruikt heeft en er doekje over het haalt lijkt het ook schoon....
Sumo-worstelaarsquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:57 schreef Gert het volgende:
Hoe heet dat ook alweer.. van die volwassenen die graag in luiers rondlopen en daar opgewonden van raken..
Van Sorbo. Tenminste oorspronkelijk. Laatst lag er ook een variant bij Action, maar die is niet zo handig en goed gemaakt, merk ik.quote:
Ja, maar je lichaam heeft dan ook een (beperkt) zelfreinigend vermogen, mits dat niet teniet gedaan is door allerlei rommel als Lactacyd en dergelijke.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik mezelf schrob in veertig graden () ben ik ook schoon. Ik ga uit dat dat voor mijn ondergoed dat ik zo'n twaalf uur draag ook het geval is.
quote:
Okee, nou ophouden hèquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar je lichaam heeft dan ook een (beperkt) zelfreinigend vermogen, mits dat niet teniet gedaan is door allerlei rommel als Lactacyd en dergelijke.
Oooooh..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:53 schreef Gert het volgende:
Zo was dat bericht en die smiley dus bedoeld pietje, ik vónd het al zo libelle. Alleen die mokkels en jij gingen er nog serieus mee aan de haal ook.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:18 schreef liesje1979 het volgende:
Ik sorteer mijn was ook niet.
Goedemorgen.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik flikker het allemaal zo in de wasmand.
Roep de zon eens Lies, dit is kut.
Ik heb een nieuwe autoradio en de kans is groot dat die niet past ofzo!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:24 schreef Jian het volgende:
Het onderwerp is dood, leve het nieuwe onderwerp
sp3c, duuhquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:26 schreef liesje1979 het volgende:
En ik kan er niet tegen dat ik geen idee heb wie dit is, en waarom
Even een complimentje richting
Daar heb je wel een kut aan, want dan kan je je collectie meenemen op vakansie richting zuid-frankrijk.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:27 schreef Noek het volgende:
Maar je kunt er wel je mp3speler op aansluiten!![]()
Daar heb je dan geen kut aan maar toch, dat past wel!
Mijn moeder? Dat lijkt me sterkquote:
Ik kan alles wel meenemen, ik kan mijn vaders Steve Ray Vaughan collectie ook wel meeslepen naar Italië.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar heb je wel een kut aan, want dan kan je je collectie meenemen op vakansie richting zuid-frankrijk.
Tegenwoordig heb je verloopstekkers voor elke auto, je plugt ze zo aan. Fysiek passen is wat anders natuurlijk. Jij hebt toch ook een Saab ? Da's minder want daar passen standaard alleen die dingen van saab zelf inquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe autoradio en de kans is groot dat die niet past ofzo!
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar heb je wel een kut aan, want dan kan je je collectie meenemen op vakansie richting zuid-frankrijk.
Zou ik doenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik kan alles wel meenemen, ik kan mijn vaders Steve Ray Vaughan collectie ook wel meeslepen naar Italië.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:26 schreef liesje1979 het volgende:
En ik kan er niet tegen dat ik geen idee heb wie dit is, en waarom
Even een complimentje richting
Nee, de Saab heeft zo'n ingebouwd ding. Lelijk!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je verloopstekkers voor elke auto, je plugt ze zo aan. Fysiek passen is wat anders natuurlijk. Jij hebt toch ook een Saab ? Da's minder want daar passen standaard alleen die dingen van saab zelf in
ga anders ff bijdehand doen, op de vrijdagmorgenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:30 schreef Gert het volgende:
Dat kan toch sowieso wel als je een mp3-speler hebt? Daar heb je helemaal geen autoradio die niet past voor nodig.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ga anders ff bijdehand doen, op de vrijdagmorgen
Wanneer weet je of de autoradio past?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, de Saab heeft zo'n ingebouwd ding. Lelijk!![]()
![]()
Ik heb een andere auto, eentje die bigger, better en stronger is. Een OPEL!![]()
Toen Opel, Saab overname begon de aftakeling, gelukkig zijn ze nu weer in goede handenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, de Saab heeft zo'n ingebouwd ding. Lelijk!![]()
![]()
Ik heb een andere auto, eentje die bigger, better en stronger is. Een OPEL!![]()
Huhwhat?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:38 schreef Leandra het volgende:
Wanneer weet je of de autoradio past?
En heeft hij ook bluetooth zodat je veilig handsfree kunt bellen enzo??
Ja gelukkig wel, wij noemen de Saab-dealer sinds de overname ook al consequent de Spyker-dealerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Toen Opel, Saab overname begon de aftakeling, gelukkig zijn ze nu weer in goede handen![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:44 schreef Leandra het volgende:
DK, je studeert theologie![]()
En ik al die tijd maar denken dat je nick een geintje was, geweldig![]()
OMG.... handig, op die manier "uitverkoop" houdenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:39 schreef Noek het volgende:
Dus ik aas op een jurkje en die was afgeprijsd maar vandaag kreeg in de mail dat er wel 70% korting was.
Dus ik like:OMFG!!!![]()
![]()
![]()
Hebben ze de startprijs zo hoog gemaakt dat die nog duurder is dan die al was.![]()
Ik vind het ook wel wat hebben; Saab, born from jets and Spykersquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel, wij noemen de Saab-dealer sinds de overname ook al consequent de Spyker-dealer![]()
Nou nog hopen dat Saab over een tijdje een voorkeursmerk wordt bij de juiste leasemaatschappij dan dan ben ik helemaal gelukkig
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:43 schreef Noek het volgende:
Put the dress in your big fat arse, please.
Dat is dan weer netjes.
Nou, als het daarmee duurder wordt dan het was dan is het volgens mij vooral een marketing trucje om mensen wel tot kopen te laten overgaan, ongeacht of ze de koop moeten verantwoorden of niet.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die korting is toch ook alleen maar zodat de vrouw 't kan verantwoorden tov de man. "ja maar, 70%, kon 't niet laten lopen!". Om 't vervolgens een jaar later ongebruikt weg te geven aan een niet nader te noemen persoon.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die korting is toch ook alleen maar zodat de vrouw 't kan verantwoorden tov de man. "ja maar, 70%, kon 't niet laten lopen!". Om 't vervolgens een jaar later ongebruikt weg te geven aan een niet nader te noemen persoon.
Bitch heeft een punt!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:48 schreef Jian het volgende:
Ter Horst: Maak eind aan getwitter
AMSTERDAM - Het is voormalig minister van Binnenlandse Zaken Guusje ter Horst een doorn in het oog dat tijdens kabinetsvergaderingen bewindslieden via allerlei moderne media communiceren met de buitenwereld. Ze laat dat vrijdag blijken in een gesprek met de Volkskrant. „Een nieuwe minister-president zou moeten verordonneren dat er in de kabinetsvergadering niet wordt getwitterd, ge-sms't, op internet wordt gekeken - gewoon al die dingen inleveren”, zegt ze.
Dat jaloerse ouwe kreng kan het gewoon niet hebben dat ze met haar dronken kop die kleine knopjes niet kan bedienen
Okee, tijdens werk, maar dit gaat over tijdens kabinetsvergaderingenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Verbieden die hap! Geen gezicht dat mensen aan het sms'en en het twitteren zijn tijdens het werk.
Werk = werk!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, tijdens werk, maar dit gaat over tijdens kabinetsvergaderingen
Als je dan toch niet het fatsoen hebt je aandacht erbij te houden, kom dan gewoon niet, dat is voor de snelheid van de besluitvorming waarschijnlijk ook een hele positieve ontwikkeling.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:58 schreef Jian het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:58 schreef Jian het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarbij wil ik graag weten of ze het doen met een mobieltje van "de zaak" (en dus door ons allen betaald) of met een door hen zelf betaald mobieltje.
Ik denk dat het Twitteren tijdens een kamervergadering sowieso al niet in het belang van de burger is, noch het eindeloze SMS'en, dus ja, als ze dat dan ook nog een keer doen met een mobieltje dat door "de zaak" betaald is dan vind ik dat dat zelfs bij tientjeswerk een reden is om principieel te doen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Want als de tweet in het belang van de burger is, mag het dan ineens wél op kosten van ons?
Als het niet mag, mag het niet, lijkt me. Ongeacht wie het betaalt.
Trouwens, het gaat om tientjeswerk. De moeite niet waard om daar principieel over te gaan doen.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat het Twitteren tijdens een kamervergadering sowieso al niet in het belang van de burger is, noch het eindeloze SMS'en, dus ja, als ze dat dan ook nog een keer doen met een mobieltje dat door "de zaak" betaald is dan vind ik dat dat zelfs bij tientjeswerk een reden is om principieel te doen.
Ik dus wel, maar dat had ik in mijn eerste bericht ook al aangegevenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:33 schreef Gert het volgende:
[..]
OK. Ik vind het tijdens kamerzittingen dus niet per definitie ongepast.
Als je moet bezuinigen, dan doe je dat niet alleen door op grote dingen te bezuinigen, 10 dubbeltjes maken ook weer een ¤uro.quote:Ook vind ik dat sommige politici op een leuke en directe manier omgaan met twitter (Halsema, Pechtold, al hebben die nu even een twitterstop).
Daar moet je m.i. de kostenkwestie niet bij gaan slepen, voorzitter.
Je lijkt wel een wijf met je geheugen voor wat er gepost isquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik meen mij te herinneren dat Remlof ooit schreef dat hij een BMW had, dan zal hij ook vast in het bezit van een rijbewijs zijn?
Ik weet echt niet alles Leandra, sommige dingen blijven gewoon wat hangen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je lijkt wel een wijf met je geheugen voor wat er gepost is
Ja... ik snap het wel, overigens verbaast het me dat sleutelwoord "BMW" wel bij jou is blijven hangen en niet bij de damesquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet echt niet alles Leandra, sommige dingen blijven gewoon wat hangen.
Bij de dames moet je naar de kleur vragen. In mijn herinnering wast het een zwarte 318 en stond hij met een lekke band. Maar dat kan ook best allemaal niet waar zijn.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... ik snap het wel, overigens verbaast het me dat sleutelwoord "BMW" wel bij jou is blijven hangen en niet bij de dames
Dan was het op een moment dat ik niet meelas, want alleen 318 had voor mij al sowieso BMW betekend.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bij de dames moet je naar de kleur vragen. In mijn herinnering wast het een zwarte 318 en stond hij met een lekke band. Maar dat kan ook best allemaal niet waar zijn.
En nu nog een keer.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dus wel, maar dat had ik in mijn eerste bericht ook al aangegeven
quote:Als je moet bezuinigen, dan doe je dat niet alleen door op grote dingen te bezuinigen, 10 dubbeltjes maken ook weer een ¤uro.
Daarbij vind ik het wel een principe, als je een telefoon van "de zaak" hebt, en die "zaak" is de overheid, dan vind ik dat er enige zorgzaamheid betracht mag worden mbt het kostenplaatje.
Ik kan het niet zo snel vinden, misschien zit ik er wel helemaal naastquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan was het op een moment dat ik niet meelas, want alleen 318 had voor mij al sowieso BMW betekend.
De kleur vind ik dan weer minder belangrijk, hoewel ik bij zwart wel "getver wat lelijk" gedacht zou hebben
"Eens een keer" vind ik een ander verhaal dan hele twitterpagina's volplempen.....quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:03 schreef Gert het volgende:
Ik stuur ook wel eens een sms naar m'n vriendin via mijn werkmobiel of bel haar, en als mijn manager daarover zou zeuren kan ze de vinger krijgen. Maar daar zeurt ze niet over want ze weet dat dat veel te rigide zou zijn en een vervelende werksfeer zou creeëeren.
Bij ons is dat als volgt opgelost. Je mag voor ¤ 100,- euro per maand verbellen, zakelijk en privé maakt niet uit. Wat je erboven komt moet je zelf dokken.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:03 schreef Gert het volgende:
Ik stuur ook wel eens een sms naar m'n vriendin via mijn werkmobiel of bel haar, en als mijn manager daarover zou zeuren kan ze de vinger krijgen. Maar daar zeurt ze niet over want ze weet dat dat veel te rigide zou zijn en een vervelende werksfeer zou creeëeren.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:04 schreef Leandra het volgende:
"Eens een keer" vind ik een ander verhaal dan hele twitterpagina's volplempen.....
Klopt, vele dubbeltjes wel....... maar het maakt nogal wat uit of het vele dubbeltjes per week of vele dubbeltjes per jaar zijnquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Af en toe is óók steeds weer een dubbeltje hè, en vele dubbeltjes worden euro's.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bij ons is dat als volgt opgelost. Je mag voor ¤ 100,- euro per maand verbellen, zakelijk en privé maakt niet uit. Wat je erboven komt moet je zelf dokken.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, vele dubbeltjes wel....... maar het maakt nogal wat uit of het vele dubbeltjes per week of vele dubbeltjes per jaar zijn
Ik vind dat twitteren een privékwestie, dus dat doen ze ook maar in hun eigen tijd en op hun eigen kosten.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het echt peanuts. En ik vind het leuk dat er politici zijn die twitter gebruiken om in contact met de burger te komen. Van mij mogen ze dat dagelijks doen, op kosten van de zaak.
Op kantoor heb je een vast toestel hè, daar wordt dan ook driftig gebruik van gemaakt zodat veel mensen die 100 euro privé kunnen verbrassenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm.. ik heb het nu een tijdje rustig, maar er zijn weken dat ik 3 uur per dag aan de telefoon hang. Zakelijk. En nee ik werk niet op een helpdesk want dan is het nog weinig.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind dat twitteren een privékwestie, dus dat doen ze ook maar in hun eigen tijd en op hun eigen kosten.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Op kantoor heb je een vast toestel hè, daar wordt dan ook driftig gebruik van gemaakt zodat veel mensen die 100 euro privé kunnen verbrassen
quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:51 schreef Gert het volgende:
En? En? Die afspraak duurde toch niet zó lang?
OMFG ze is vast aan het BEVALLEN!![]()
Nee klopt, uitgbebreid koffiedrinken, dineren en neuken mogen ze wat mij betreft ook in hun eigen tijd en op hun eigen kosten doenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat maakt het medium nou uit, bij het bepalen of het privé is of niet.
Vooral beddengoed is wel fijn om op 60 graden te wassen, dat doodt de huisstofmijt. De kinderkleding gaat hier ook standaard op minimaal 60 om de huisstofmijt te doden (ivm allergie oudste zoon).quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zal 't onthouden.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:40 schreef Marrije het volgende:
Vooral beddengoed is wel fijn om op 60 graden te wassen, dat doodt de huisstofmijt.
dat doe ik hier standaard op 90quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wel, wel zo fris voor ondergoed, handdoeken en beddengoed.
En eens in de zoveel tijd een hele verzameling wit bij elkaar wat er tegen kan en dan een 95 graden was, ook goed voor de machine dat ie een keer flink heet doorspoelt.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee klopt, uitgbebreid koffiedrinken, dineren en neuken mogen ze wat mij betreft ook in hun eigen tijd en op hun eigen kosten doen
Vaste toesttellen waarop je met je eigen code inlogt zodat je je door het hele pand, ongeacht waar je zit, toch je eigen doorkiesnummer houdt. Ik vind het nog steeds wel handig, want het complete adresboek is voorgeprogrammeerd in de centrale, honderden nummers, je hoeft dus nooit te zoeken.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha, ja er zal ook eens geen maas in het net zijn.
Wij hebben geen vaste toestellen meer trouwens.
En ook geen PC's. Alles is mobiel.
quote:
En voor mij zit daar dus het verschil: "weleens". Ik heb een collega gehad wiens telefoonrekening (zakelijk dus) opviel omdat hij vele keren hoger was dan die van zijn collega. We hebben toen die rekening eens nagetrokken en toen bleek dat hij dagelijks diverse prive telefoontjes pleegde. Soms 6 keer per dag zijn vriendin. En ook belde hij vooral aan het eind van de maand vaak de girofoonquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:03 schreef Gert het volgende:
[..]
En nu nog een keer.
[..]
Enige zorgzaamheid, tuurlijk. Vakanties proberen te declareren als dienstreis: verwerpelijk. Auto met chauffeur gebruiken om naar de kroeg te gaan en je te laten vollopen: bah.
Maar mierenneuken over sms'jes, dan sla je m.i veel te ver door. Die ruimte moet je gewoon geven aan werknemers, ook aan kamerleden. Voor je het weet is er een commissie die maandelijks per kamerlid uitzoekt of de sms'jes of internetgebruik wel werkgerelateerd zijn.
Daarentegen schreeuwt het volk tegenwoordig een stuk harder dat ze slecht vertegenwoordigd worden dan voor de tijd van weblogs en twitter....quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Als kamerlid ben je volksvertegenwoordiger. Dat impliceert logischerwijs dat je feeling moet hebben en houden met de burger. Twitter kan daarbij een handig hulpmiddel zijn. Uitgebreid koffie drinken kan, afhankelijk van de lokatie, ook een manier zijn. Dineren wordt al wat twijfelachtiger. Neuken... dan neem je "in contact komen met het electoraat" wat te letterlijk.
Weet niet hoe oud je oudste zoon is, maar heb je al eens aan een waterbed voor hem gedacht? Want je kunt wel leuk je beddengoed heet wassen, maar die mijt zit ook in het matras!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vooral beddengoed is wel fijn om op 60 graden te wassen, dat doodt de huisstofmijt. De kinderkleding gaat hier ook standaard op minimaal 60 om de huisstofmijt te doden (ivm allergie oudste zoon).
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarentegen schreeuwt het volk tegenwoordig een stuk harder dat ze slecht vertegenwoordigd worden dan voor de tijd van weblogs en twitter....
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:19 schreef spuitje het volgende:
Verder werd er nooit moeilijk gedaan over prive telefoontjes etc., zolang je je werk maar goed deed.
Ik bel best vaak privé met dat ding, wat moet je anders doen als je dagelijks in de file staat. Ik heb nog nooit een klacht gehoord, 't zal dus wel goed gaan. Als ik thuis werk gebruik ik ook gas/stroom/water van mijzelf, daar doe ik ook nooit moeilijk over.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:19 schreef spuitje het volgende:
[..]
En voor mij zit daar dus het verschil: "weleens". Ik heb een collega gehad wiens telefoonrekening (zakelijk dus) opviel omdat hij vele keren hoger was dan die van zijn collega. We hebben toen die rekening eens nagetrokken en toen bleek dat hij dagelijks diverse prive telefoontjes pleegde. Soms 6 keer per dag zijn vriendin. En ook belde hij vooral aan het eind van de maand vaak de girofoonEn daar mag je best iets van zeggen vind ik.
Verder werd er nooit moeilijk gedaan over prive telefoontjes etc., zolang je je werk maar goed deed.
Nou.... vroeger had men het tenminste nog in zich zich te organiseren, in plaats van een paar schreeuwers hier en een paar schreeuwers daar gewoon met massa-betogingen duidelijk maken wat je vond van het idee van kernwapens.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ze hebben daarvoor meer mogelijkheid, dankzij weblogs en twitter.
Ik zal even meten hoe hoog deze is....... en dan zeg ik verder niets over de glasplaatquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hoe hoog mag een salontafel zijn eik? Deze nieuwe is 45 cm, de oude was 40 cm.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zal even meten hoe hoog deze is....... en dan zeg ik verder niets over de glasplaat![]()
wtfbbqquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:42 schreef Leandra het volgende:
Ik zal even meten hoe hoog deze is....... en dan zeg ik verder niets over de glasplaat![]()
Mijn buuf heeft ook een glasplaat, dat ze er maar doorheen mag vallen en de scherven niet in mijn tuin flikkertquote:
Zie je, deze is gewoon te hoog. Ook voor de omvang, want hij is maar 80 x 80 cm. Dat staat op de één of andere manier wat vreemdquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Edit: gedaan.. 42,5 maar ik denk 43 want hij staat op een wollen kleed, en daar zakt hij vast dieper in weg dan mijn duim met de centimeter.
Nee, dat ze dan niet moeilijk doen vind ik niet raar.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik bel best vaak privé met dat ding, wat moet je anders doen als je dagelijks in de file staat. Ik heb nog nooit een klacht gehoord, 't zal dus wel goed gaan. Als ik thuis werk gebruik ik ook gas/stroom/water van mijzelf, daar doe ik ook nooit moeilijk over.
Ja duh, dat heb ik wel eens eerder gezegd, daarbij heeft die van ons het ook echt nodig, anders gaat het hele effect wegquote:
Oei Teun, je vindt de buurvrouw niet echt lief?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mijn buuf heeft ook een glasplaat, dat ze er maar doorheen mag vallen en de scherven niet in mijn tuin flikkert
Nee, want zie m'n volgende post....... officieel is die van ons ook gewoon 45 hoogquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zie je, deze is gewoon te hoog. Ook voor de omvang, want hij is maar 80 x 80 cm. Dat staat op de één of andere manier wat vreemd
Hij moet terug naar 40
Nee hoor, ik doe gewoon stoer. Ik vind 'r nog steeds prima kanten hebben, maar absoluut niet voor mensen die heel dichtbij komen, die vreet ze met huid en haar op en die sloopt ze. Beetje dubbel dus.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:47 schreef Laysa het volgende:
De liefde is een beetje om geslagen of niet Teun?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee hoor, ik doe gewoon stoer. Ik vind 'r nog steeds prima kanten hebben, maar absoluut niet voor mensen die heel dichtbij komen, die vreet ze met huid en haar op en die sloopt ze. Beetje dubbel dus.
Maar die is dan vast 80 x 140 en groter of zo?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, want zie m'n volgende post....... officieel is die van ons ook gewoon 45 hoog
Ze kan goed zuigen, laat ik het daar maar op houdenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:48 schreef spuitje het volgende:
[..]
Oei Teun, je vindt de buurvrouw niet echt lief?
Nee hij was vierkant had ik net gepostquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar die is dan vast 80 x 140 en groter of zo?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou.... vroeger had men het tenminste nog in zich zich te organiseren, in plaats van een paar schreeuwers hier en een paar schreeuwers daar gewoon met massa-betogingen duidelijk maken wat je vond van het idee van kernwapens.
Inmiddels schreeuwt iedereen op z'n eigen blogje, of in z'n eigen topic, maar niemand is meer bereid werkelijk de straat op te gaan, behalve als Oranje tweede wordt op het WK.... dan staan ze met bosjes lang de Amsterdamse grachten te juichen.
Een lelijke tafel?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:50 schreef Noek het volgende:
Stop! Het is tijd voorrrrr..........
[ afbeelding ]
Optisch is glas anders hè. Dit zij teak bielzen van de één of andere Birmaanse spoorweg. Grof en ruw en beschadigd dus. Bovendien, als ik op de bank zit en mijn stalpoten op die tafel leg, dan liggen ze iets omhoog, dat zit niet lekkerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee hij was vierkant had ik net gepost![]()
Lees dan ook als ik dingen post die wel belangrijk zijn![]()
Hij is 100x100 trouwens, dus als 100x70 al 45 hoog kan zijn dan kan 80x80 dat ook zijn.
Doe eens een plaatje dan!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Optisch is glas anders hè. Dit zij teak bielzen van de één of andere Birmaanse spoorweg. Grof en ruw en beschadigd dus. Bovendien, als ik op de bank zit en mijn stalpoten op die tafel leg, dan liggen ze iets omhoog, dat zit niet lekker
Ik wacht even hoe het is met mijn nieuwe bank, als het dan nog zo is, dan gaat er wat van die poten af.
quote:
Ja vertel mij wat........ we hebben al van die hoekbeschermers op de hoeken zitten omdat de glasplaat groter is dan het hout eronder, je wilt niet weten hoe vaak ik er in de eerste week tegenaan gelopen benquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Optisch is glas anders hè. Dit zij teak bielzen van de één of andere Birmaanse spoorweg. Grof en ruw en beschadigd dus. Bovendien, als ik op de bank zit en mijn stalpoten op die tafel leg, dan liggen ze iets omhoog, dat zit niet lekker
Ik wacht even hoe het is met mijn nieuwe bank, als het dan nog zo is, dan gaat er wat van die poten af.
Ik denk niet dat het werkelijk vergroting van het contact met de kiezer is, ik denk wel dat dat zo lijkt....quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het wel een erg negatieve en bagatelliserende insteek.
Ik ben ook niet meer bereid een brief te schrijven en een postkoets te zoeken die hem wil afleveren, als het ook via outlook kan. Tijden veranderen.
Ik vind de mogelijkheid om via internet te kunnen communiceren c.q. van gedachten te wisselen een absolute verrijking. Of het nou op een forum is, of via twitter met politici, of via een blog waarin je je mening kwijt kunt.
Hij complimenteert mijn wolvenshirt anders prachtig.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:56 schreef Gert het volgende:
Die glazen plaat is wel leuk, de rest niet zo.
Voor ik mijn mening geef, heb je 'm al gekocht ?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:50 schreef Noek het volgende:
Stop! Het is tijd voorrrrr..........
[ afbeelding ]
Hij blijft lelijk.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Voor ik mijn mening geef, heb je 'm al gekocht ?
80x80 bij 40 hoogquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, cirkelzaag er doorheen en 't is klaar.
Je denkt hetzelfde als ikquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:08 schreef Jian het volgende:
[..]
80x80 bij 40 hoogik hou niet zo van die hoge salontafels
Lekker blunt, als Noek m nou echt heeft gekocht zit ze nu vertwijfeld op de bank te proberen haar tranen te bedwingenquote:
Omdat wij dat vinden? Je onderschat Noek.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Lekker blunt, als Noek m nou echt heeft gekocht zit ze nu vertwijfeld op de bank te proberen haar tranen te bedwingen
Hij is mooi, maar lijkt wel een beetje huge.quote:
Okee, jij kent 'r beter als ikquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Omdat wij dat vinden? Je onderschat Noek.
Dat deed Pietje ook niet toen we zijn glazen salontafel afzekenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Lekker blunt, als Noek m nou echt heeft gekocht zit ze nu vertwijfeld op de bank te proberen haar tranen te bedwingen
Je krijgt meteen een band met zo'n dingquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat deed Pietje ook niet toen we zijn glazen salontafel afzeken
Neuh, die komen niet onder het blad vandaan hoor. En omdat ie huge lijkt, moet ie ook lagerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij is mooi, maar lijkt wel een beetje huge.
Jij gaat je pootjes stoten aan die uitsteeksels
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het werkelijk vergroting van het contact met de kiezer is, ik denk wel dat dat zo lijkt....
70% korting is 't minimumquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ze hebben daar ook zo'n prachtig mooie leren stoel hè, daar heb ik al 350 euro vanaf kunnen lullen, maar nog steeds kost ie 600 en vind ik hem nog te duur
Niemand kende de pijn van zijn stil verdrietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat deed Pietje ook niet toen we zijn glazen salontafel afzeken
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Hij complimenteert mijn wolvenshirt anders prachtig.
Dus ik ga hier aan het goochelen met een meetmaat, collega staat me als een debiel aan te kijken, maar ik kan me nu een voorstelling maken bij de afmetingenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neuh, die komen niet onder het blad vandaan hoor. En omdat ie huge lijkt, moet ie ook lager
Hij is echter maar 80 x 80, dat is niet zo groot.
Dat laatste ben ik ergens wel met je eens. Maar blijft de vraag of je al die contacten moet onderhouden tijdens werktijd, want daar ging het om volgens mij?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:14 schreef Gert het volgende:
[..]
OK. Ik zie internet en specifiek ook de enorm toegenomen mogelijkheid om mensen op eenvoudige toegankelijke wijze onderling in contact te laten komen, als een regelrechte revolutie. Ik vind het gewéldig!
Ik denk dat iederéén sinds internet meer contact heeft met meer mensen, en ook met een grotere variëteit van afkomst, lokatie etc. Ook politici dus.
Waarom niet? Als iemand goed is voor z'n werk, z'n targets haalt, wat maakt het dan uit. Sterker nog, het kan bijdragen tot plezierig werken en meer omzet.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:21 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik ergens wel met je eens. Maar blijft de vraag of je al die contacten moet onderhouden tijdens werktijd, want daar ging het om volgens mij?
Maar dat zei ik: als het geen invloed heeft op je werk: prima!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarom niet? Als iemand goed is voor z'n werk, z'n targets haalt, wat maakt het dan uit. Sterker nog, het kan bijdragen tot plezierig werken en meer omzet.
Mijn punt is dat ik het onfatsoenlijk vind t.o.v. de voorzitter en sprekers.
Ik denk dat het idd een manier is om makkelijk contact te maken, ik denk echter ook dat de intensiteit van contacten erdoor kunnen vervagen...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:14 schreef Gert het volgende:
[..]
OK. Ik zie internet en specifiek ook de enorm toegenomen mogelijkheid om mensen op eenvoudige toegankelijke wijze onderling in contact te laten komen, als een regelrechte revolutie. Ik vind het gewéldig!
Ik denk dat iederéén sinds internet meer contact heeft met meer mensen, en ook met een grotere variëteit van afkomst, lokatie etc. Ook politici dus.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:21 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik ergens wel met je eens. Maar blijft de vraag of je al die contacten moet onderhouden tijdens werktijd, want daar ging het om volgens mij?
Echte vrienden zijn toch wel iets anders dan de mensen die ik hier ontmoet. Wat niet wegneemt dat ik soms met een brok in de keel sommige verhalen lees en het ook oprecht meen als ik mensen sterkte wens!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat het idd een manier is om makkelijk contact te maken, ik denk echter ook dat de intensiteit van contacten erdoor kunnen vervagen...
Kijk alleen hier al, we zitten hier elkaar geluk te wensen, ruzie te maken, wel of niet te mogen terwijl we elkaar (vaak) nog nooit gezien hebben.
Ik weet niet of eenvan een willekeurig internetter dezelfde of meer waarde heeft dan van een echte vriendin.
Daarmee zeg ik niet dat er wat mis mee is, maar ik geloof niet dat het werkelijk vooral verbetering is, het brengt ook een hoop oppervlakkigheid met zich mee.
Ik zie het een beetje als de ontwikkelingen in de industrie in de jaren 70; iedereen zou het makkelijker krijgen en minder hard hoeven werken, want dingen zouden machinaal gaan..... volgens mij werken de meeste mensen nog net zo hard (ja, de zes-daagse werkweek was toen ook al afgeschaft) maar doen ze vooral ander werk. En ondertussen zijn we de waarde van echt handwerk volledig gaan onderschatten, omdat er zoveel goedkoop spul beschikbaar is wat wellicht in de buurt zou kunnen komen.
Internet, twitter, SMS... het is een andere vorm van contact, makkelijk, luchtig en kan zo even tussendoor, maar ik geloof niet dat het altijd gelijkwaardig is of een verbetering is.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarmee zeg ik niet dat er wat mis mee is, maar ik geloof niet dat het werkelijk vooral verbetering is, het brengt ook een hoop oppervlakkigheid met zich mee.
En niet alleen gemeetquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Het spectrum is enorm verbreed. Je hebt meer keus. Of het nou gaat om gelijkgestemden te zoeken over een bepaald issue (ziekte, politieke overtuiging), mensen met dezelfde hobby, iemand in een land waar je naartoe op vakantie gaat etc. En ja, tuurlijk is het deels oppervlakkig. Maar als er een klik is kun je net als vroeger, elkaar beter leren kennen. Er wordt wat afgemeet, alleen al hier door SC'ers.
Los daarvan, is het óók veel eenvoudiger geworden om bestaande vriendschappen te onderhouden, en mensen die dat willen een beetje bij je leven te betrekken (bijvoorbeeld oma's en opa's die nu regelmatig foto's en filmpjes van hun kleinkind zien ipv eens in de zoveel weken een bezoekje op zondagmiddag).
Ga dan naar huis. Ik ga boodschappen doen, dan is dat vast gedaanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:45 schreef Deisyy het volgende:
Ik val bijna in slaap achter mijn buro, ik wil naar huis
quote:
Ik zie de voordelen er ook wel van, maar er zijn net zo goed nadelen... het is niet alleen verbetering.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Het spectrum is enorm verbreed. Je hebt meer keus. Of het nou gaat om gelijkgestemden te zoeken over een bepaald issue (ziekte, politieke overtuiging), mensen met dezelfde hobby, iemand in een land waar je naartoe op vakantie gaat etc. En ja, tuurlijk is het deels oppervlakkig. Maar als er een klik is kun je net als vroeger, elkaar beter leren kennen. Er wordt wat afgemeet, alleen al hier door SC'ers.
Los daarvan, is het óók veel eenvoudiger geworden om bestaande vriendschappen te onderhouden, en mensen die dat willen een beetje bij je leven te betrekken (bijvoorbeeld oma's en opa's die nu regelmatig foto's en filmpjes van hun kleinkind zien ipv eens in de zoveel weken een bezoekje op zondagmiddag).
quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij is mooi, maar lijkt wel een beetje huge.
Jij gaat je pootjes stoten aan die uitsteeksels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |