abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84114287
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  Moderator donderdag 15 juli 2010 @ 23:17:11 #2
184769 crew  Deisyy
pi_84114313
Heksje lag op de loer
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_84114408
zal ik alle 240 ploatjes posten die al op mijn clipper staan

deze hoor ik nu in ieder geval
pi_84114541
Perfecte TT
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 23:15 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Eigenlijk zijn wij uit de omgeving Rotterdam heel lief
Tuurlijk
pi_84114577
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 23:15 schreef Kally het volgende:

[..]

Wie, waar, moet ik hem pakken?
Als je van zelfkastijding houdt, dan doen!!
pi_84114738
Ik gaat effe met mijn telefoon spelen

Truste voor strakkies en Dees sterkte nogmaals !!!!
  donderdag 15 juli 2010 @ 23:26:47 #7
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_84114795
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 23:22 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Als je van zelfkastijding houdt, dan doen!!
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_84114813
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 23:17 schreef Deisyy het volgende:
Heksje lag op de loer
nee, echt niet deze keer, zit mijn nieuwe telefoon te doen, maar net als FANN snap ik er geen moer van, heb een LG van puberkind gehad, zij heeft zo een blackberry of hoe dat ook heet, maar had hem vanmiddag simlock vrij laten maken en een nieuwe provider genomen, niet lachen heb de Dekamarkt als provider, krijg je gratis belminuten bij sommige boodschappen, en ja haal daar altijd dus dacht ach vooruit maar.
maar had vanmiddag steeds de noodoproep ingeklikt, wist ik veel, dus die kreeg ik in de vooravond aan de telefoon, de rest was geblokeerd dus dacht huh, hoe kan dat nou, maar is dus standaard gratis nummer.
maar zit nu de nummers over te typen van mijn oude telefoon maar pppfftt wat een werk.
heb wel de tijd kunnen veranderen dus ik kom er wel.
pi_84114844
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 23:25 schreef FANN het volgende:

Slaap lekker strakkies Fann, ik ga ook langzaam maar zeker wat afhaken, dus alvast
pi_84114866
quote:

slaap lekker FANN
pi_84114902
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 23:27 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Slaap lekker strakkies Fann, ik ga ook langzaam maar zeker wat afhaken, dus alvast
jij ook slaap lekker Teun, en ik ga ook maar afsluiten dus wens jullie allemaal gewoon slaap lekker en weltrusten
  Moderator donderdag 15 juli 2010 @ 23:29:53 #12
184769 crew  Deisyy
pi_84114947
quote:

Bedankt, jij veel plezier met je telefoon.

Ik ga ook mijn bedje in
  donderdag 15 juli 2010 @ 23:30:30 #13
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_84114972
Slapers slaap lekker
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_84115041
Fann, het is maar goed dat Remlove een nieuwe ava heeft.

Ian vond de oude op een vibrator lijken, hoe had ik dat aan dat kind moeten uitleggen.
  donderdag 15 juli 2010 @ 23:37:19 #15
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_84115297
Mooie TT, zijn er ook streams?
oh, weltruste fokkertjes
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 16 juli 2010 @ 00:33:30 #16
241662 Jian
Well, well, well
pi_84117397
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 23:27 schreef Toverheks het volgende:

[..]

maar zit nu de nummers over te typen van mijn oude telefoon maar pppfftt wat een werk.
heb wel de tijd kunnen veranderen dus ik kom er wel.
Normaal gesproken kun je die nummers gewoon kopiëren hoor Heks
Ah wat maakt het uit, dit houdt je lekker van de straat
  vrijdag 16 juli 2010 @ 04:45:02 #17
104871 remlof
Europees federalist
pi_84120391
Hoe meer Heksie koopt bij Dekamarkt hoe meer ze kan bellen dus?
  vrijdag 16 juli 2010 @ 04:45:58 #18
104871 remlof
Europees federalist
pi_84120393
Wil je m'n nummer heks?
pi_84120649
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 23:32 schreef hondjes het volgende:
Fann, het is maar goed dat Remlove een nieuwe ava heeft.

Ian vond de oude op een vibrator lijken, hoe had ik dat aan dat kind moeten uitleggen.
Gewoon afleiden en overgaan op een ander onderwerp dat deed mijn moeder vroeger ook altijd

die wist ook nooit ergens wat van

en ik wilde nog even zeggen dat ik Laysa, DK, Heksie en Kally wel een heel bijzonder en
hartverwarmend groepje vind.

Ja waarom ik dat wilde zeggen weet ik ook niet maar dat kwam zo in me op

en dan ga ik nu slapen want ik heb geen oog dicht gedaan en ik ben nog geen stap verder met die
telefoon dus toen ben ik maar opgebleven om ontbijtje te maken voor die Griek, en dan gaat ik nu
maar pitten

vrijdag 16 juli 2010 @ 08:44:57 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84121474
Môgguh

Deisyy, ik hoop dat je oudste zus zich vandaag idd niet met een kluitje in t riet laat sturen, want als ik lees hoe beroerd de (na)zorg voor je zus is dan is dat werkelijk te gek voor woorden, en dan ook nog een keer een huisarts die "volgende week wel een keer langskomt"... werkelijk een schande

Toverheks, Bertje is een hond, het is echt wat anders dan een kat, verdiep je er even in hoe een hond verzorgd en opgevoed moet worden (dus idd geen 3 x per dag eten), want als je hem als een kat gaat behandelen dan heb je binnen een paar maanden een onhandelbare terror Bertje

Teun, Pietje mag dan wel een rijke stinkert zijn, maar ik denk toch echt dat mijn Volvo XC70 eerder aan de beurt is dan jouw zeiljacht, als hij begint met cadeautjes strooien....
Al was het maar uit praktische overwegingen, in mijn XC70 kan immers wel een hele voorraad boodschappen, loungesets en glazen tafeltjes, en ik ben op oproepbare afstand voor Pietje

DK, je studeert theologie
En ik al die tijd maar denken dat je nick een geintje was, geweldig

En nou dit topic nog ff bijlezen
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_84121758
Ik bezwijk onder een inmense hypotheekschuld, hoezo rijke stinkert.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_84121763
tevens mogguh
  vrijdag 16 juli 2010 @ 09:12:32 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84121944
Dat geeft niet pop, ik weet dat je een eventuele overwaarde direct en zonder enige twijfel zou aanwenden om mij gelukkig te maken met een XC70.
En daar gaat het om, niet om wat je wel of niet kunt doen, maar om wat je zou doen als je het kon doen
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_84121979
Overwaarde, de huizenprijzen dalen dan jouw buik groeit.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 09:17:12 #25
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84122032
Nah, valt mee de laatste maanden (die daling van de huizenprijzen ), maar goed, de groei van mijn buik heeft een eindpunt, dus als de groei van mijn buik omgekeerd evenredig is aan de groei of krimp van de huizenmarkt, dan weet je dat het qua huizenmarkt van af ongeveer Sinterklaas weer helemaal goed gaat komen
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_84122063
Maar goed, hoe gaat 't eigenlijk? Nog steeds misselijk, op bed, etc. of kan je weer rustig je dingetjes doen?
pi_84122233
Goedemorgen,

Is Marrije aan het uitslapen,
pi_84122265
Deisyy, wat een verhaal zeg! Die huisarts heeft werkelijk geen greintje inlevings gevoel, wat een zak!
Wens jullie heel veel sterkte en hoop dat je zus iets voor elkaar krijgt, dit is zo geen doen! En dat noemen ze dan "zorg"
pi_84122289
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 09:26 schreef hondjes het volgende:
Goedemorgen,

Ik hoop stiekem dat ze aan het bevallen is.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 09:30:13 #30
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_84122324
goedenmorgen, en goedenmorgen leandra, ja heb al op de chiwawa site enzo gelezen, en hij krijgt smorgens een stuk of 6 frolics voor de 1e uitlaat, dan gewoon savonds een handje eten is klein hondje klein maagje. ververs wel steeds zijn water, vooral met dit weer is zo warm in een schaaltje.
ik merk wel hij heeft het naar zijn zin hier, vannacht wilde hij niet eens mee naar de slaapkamer liep steeds terug.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 09:31:16 #31
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84122352
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 09:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar goed, hoe gaat 't eigenlijk? Nog steeds misselijk, op bed, etc. of kan je weer rustig je dingetjes doen?
Gisteren nogal een Blegh dag, en eigenlijk alleen maar op de bank gelegen, maar eergisteren wel even de stad in geweest en een schattig pyjamaatje in maat 56 gekocht.

Helaas bedacht N. gisteravond spontaan dat hij nog even naar de babypark wilde, want daar hadden we vorige week kleertjes gezien in de categorie "2 halen, 1 betalen" maar toen we daar waren stond het me toch tegen zo'n truitje van ¤ 50,= zelfs als je er nu 2 voor dat bedrag krijgt...

Anyway... ik zat verschrikkelijk te kokhalzen in de auto, en bij ieder ander zou je dan waarschijnlijk op de rem staan zodat diegene even naar buiten kon, maar inmiddels weet hij dat er niets komt, dus dan kun je rustig doorrijden

Ik dacht dat het bijna over was, maar het is alweer een paar dagen feest, en simpelweg vervelend.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 16 juli 2010 @ 09:32:45 #32
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84122383
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 09:26 schreef hondjes het volgende:
Goedemorgen,

Nee, nadat ze gistermiddag de hele middag afwezig was en iedereen begon te speculeren of ze al aan het bevallen was, kwam ze melden dat ze gistermiddag een afspraak had, en daarom niet aanwezig was geweest, tevens had ze gelijk al even gemeld dat ze vanmorgen weer een afspraak had en zich daarom vanmorgen niet zou komen melden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 16 juli 2010 @ 09:36:22 #33
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84122469
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 16:56 schreef Marrije het volgende:
Gefeliciteerd Mera!

Ja ik was een beetje druk met afspraken enzo
Maar van een bevalling nog geen sprake
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 17:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien kan het de volgende keer hier even melden als je verwacht minimaal 2 uur niet te posten
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 17:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ok, alvast dan: morgenochtend heb ik ook een afspraak dus dan kan ik me ook niet melden
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 17:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Genoteerd

Dan kunnen wij de speculaasies in de kast laten liggen
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 16 juli 2010 @ 09:38:23 #34
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_84122513
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 09:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Gisteren nogal een Blegh dag, en eigenlijk alleen maar op de bank gelegen, maar eergisteren wel even de stad in geweest en een schattig pyjamaatje in maat 56 gekocht.

Helaas bedacht N. gisteravond spontaan dat hij nog even naar de babypark wilde, want daar hadden we vorige week kleertjes gezien in de categorie "2 halen, 1 betalen" maar toen we daar waren stond het me toch tegen zo'n truitje van ¤ 50,= zelfs als je er nu 2 voor dat bedrag krijgt...

Anyway... ik zat verschrikkelijk te kokhalzen in de auto, en bij ieder ander zou je dan waarschijnlijk op de rem staan zodat diegene even naar buiten kon, maar inmiddels weet hij dat er niets komt, dus dan kun je rustig doorrijden

Ik dacht dat het bijna over was, maar het is alweer een paar dagen feest, en simpelweg vervelend.

vervelend he Leandra, hoop dat het wel zakt hoor.
en een pyamatje maat 56 oh wat lief, ja kijk wel eens naar babydingen ( wil oma worden maar ja ze wil nog niet) maar zo schattig, en zoveel keus.
  Moderator vrijdag 16 juli 2010 @ 09:51:55 #35
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_84122797
En? En? Die afspraak duurde toch niet zó lang?
OMFG ze is vast aan het BEVALLEN!

Mogge

Eej remlof, succes met je consultancy.

Arhnem maand zonder trein
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 16 juli 2010 @ 09:52:12 #36
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84122806
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 09:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vervelend he Leandra, hoop dat het wel zakt hoor.
en een pyamatje maat 56 oh wat lief, ja kijk wel eens naar babydingen ( wil oma worden maar ja ze wil nog niet) maar zo schattig, en zoveel keus.
Ja, er is idd wel heel veel.... aan de andere kant ben ik toch wel op een bepaalde manier vrij nuchter, ik bedoel, als je in 1991 de halve Prenatal leegkocht dan had je tenminste dingen die je echt nodig hebt, maar ik heb het idee dat die hele babywereld wat dat betreft inmiddels wel redelijk overdreven is geworden, als je nu de halve Prenatal leegkoopt dan zit je volgens mij met een partijd overbodig spul.... als in "misschien wel handig, maar nodig?? Neuh... "

Aan de andere kant zijn er nu ook echt dingen waarvan ik zoiets heb van Oeh
Zoals een voedingskussen, en de Lodger Shelter draagzak en een emmer om de baby in te badderen....

Aan de andere kant vind ik zo'n luieremmer waarin 30 luiers kunnen echt te ranzig voor woorden, ook als je het "geurloos" kunt afsluiten.
Ik snap dat zoiets handig is op de babyafdeling van een kinderdagverblijf, daar komen ze wel aan 30 luiers op een dag, maar ik vind het echt te goor voor woorden om smerige luiers in de babykamer te hebben liggen.
Misschien één of twee 's nachts maar verder gaan ze wat mij betreft gewoon zsm de kliko in.

En die misselijkheid gaat wel over, het was bij Jr. ook de vierde en vijfde maand, dus ik heb er alle vertrouwen in dat als het nu op hetzelfde moment begon, dat het ook wel ongeveer op hetzelfde moment over zal zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator vrijdag 16 juli 2010 @ 09:56:53 #37
184769 crew  Deisyy
pi_84122914
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 09:28 schreef spuitje het volgende:

[..]

Ik hoop stiekem dat ze aan het bevallen is.
Spuit 11 in de bocht

edit: ik had het over mezelf
  vrijdag 16 juli 2010 @ 09:59:00 #38
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_84122956
iemand had tijdje terug filmpje van PINK hier gezet, heel gaaf, vloog ze over haar plubliek heen, nou in duitsland ging het mis gisteren, later staat ze gelukkig weer op podium maar inplaats van in de lucht ging ze pats tussen podium en plubliek.

pi_84122983
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 09:51 schreef Gert het volgende:
Eej remlof, succes met je consultancy.

Arhnem maand zonder trein

Dat is echt kut ja .
  Moderator vrijdag 16 juli 2010 @ 10:01:11 #40
184769 crew  Deisyy
pi_84122997
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 09:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, er is idd wel heel veel.... aan de andere kant ben ik toch wel op een bepaalde manier vrij nuchter, ik bedoel, als je in 1991 de halve Prenatal leegkocht dan had je tenminste dingen die je echt nodig hebt, maar ik heb het idee dat die hele babywereld wat dat betreft inmiddels wel redelijk overdreven is geworden, als je nu de halve Prenatal leegkoopt dan zit je volgens mij met een partijd overbodig spul.... als in "misschien wel handig, maar nodig?? Neuh... "

Zoals een voedingskussen, en de Lodger Shelter draagzak en een emmer om de baby in te badderen....

Aan de andere kant vind ik zo'n luieremmer waarin 30 luiers kunnen echt te ranzig voor woorden, ook als je het "geurloos" kunt afsluiten.
Ik snap dat zoiets handig is op de babyafdeling van een kinderdagverblijf, daar komen ze wel aan 30 luiers op een dag, maar ik vind het echt te goor voor woorden om smerige luiers in de babykamer te hebben liggen.
Misschien één of twee 's nachts maar verder gaan ze wat mij betreft gewoon zsm de kliko in.

En die misselijkheid gaat wel over, het was bij Jr. ook de vierde en vijfde maand, dus ik heb er alle vertrouwen in dat als het nu op hetzelfde moment begon, dat het ook wel ongeveer op hetzelfde moment over zal zijn.
Wat naar die misselijkheid, ik heb dat gelukkig bij geen van beiden gehad.

Ben je de hele dag misseljk of zakt het in de loop weer weg?

Je hebt een tummytub, dat is zo lekker voor die kleintjes
  Moderator vrijdag 16 juli 2010 @ 10:03:31 #41
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_84123038
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 10:00 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Dat is echt kut ja .

Heeft-ie een rijbewijs?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 16 juli 2010 @ 10:03:53 #42
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_84123044
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 09:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

ja je hebt de gekste dingen tegenwoordig
zo een babyemmer, vroeger paste ik elke donderdag op een baby, en deed dat meisje zo in die emmer, dat vond ik wel heel handig, je hebt zoveel keus he leandra, meer dan 19 jaar terug.
en ja ook goor hoor, zo een babyemmer voor 30 luiers, ik deed vroeger de luier nog in extra plastig zak en dan pas in vuilnisemmer, we hebben hier geen kliko en toen kim geboren was kwamen ze ook maar 1 keer per week het vuil ophalen.
pi_84123065
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 10:03 schreef Gert het volgende:
Heeft-ie een rijbewijs?
Vast niet, maar wel een OVchipkaart, dus dan hoef je niet apart kaartjes te kopen voor de bus!
  vrijdag 16 juli 2010 @ 10:05:18 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84123076
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 10:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat naar die misselijkheid, ik heb dat gelukkig bij geen van beiden gehad.

Ben je de hele dag misseljk of zakt het in de loop weer weg?

Je hebt een tummytub, dat is zo lekker voor die kleintjes
Nee, gewoon fijn de hele dag..... lekker stabiel enzo

Aan de andere kant wist ik deze keer wel dat het kon komen, bij Jr. was ik de eerste 3 maanden nog zo lekker vrolijk van "iedereen misselijk.... ik heb nergens last van".
Nou, dat heb ik dus de vierde en vijfde maand geweten

Vreemd genoeg was ik met die miskraam dus wel vanaf dag 1 iedere ochtend misselijk....
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator vrijdag 16 juli 2010 @ 10:06:24 #45
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_84123093
quote:
Goedkoop wasmiddel het best

ROTTERDAM - Nederlanders die als wasmiddel een duur A-merk kopen, zoals Ariel, Persil, Dreft of Robijn,zijn een dief van hun eigen portemonnee. Dat stelt de Consumentenbond.
Uit een test van 25 bontwasmiddelen blijkt dat de veel voordeliger geprijsde huismerken van Aldi en Lidl bijna even goed of vaak zelfs beter scoren.

,,Goedkoop is dus geen duurkoop,'' aldus de onderzoekers. De drie 'beste kopen' zijn dan ook het vloeibare en poederwasmiddel vanUna (huismerk van Aldi) en het vloeibare Formil (huismerk van Lidl).
OMFG _ !
  vrijdag 16 juli 2010 @ 10:07:13 #46
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84123107
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 10:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vast niet, maar wel een OVchipkaart, dus dan hoef je niet apart kaartjes te kopen voor de bus!
Maar dan nog... darn, als je een maand lang iedere dag met de bus moet ipv de trein

Is er geen station Arnhem-Zuid ofzo, wat goed met de fiets te doen is?
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 16 juli 2010 @ 10:07:21 #47
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_84123110
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 09:30 schreef Toverheks het volgende:

ik merk wel hij heeft het naar zijn zin hier, vannacht wilde hij niet eens mee naar de slaapkamer liep steeds terug.
Is ie de pindakaas nu al beu?

Goedemorgen! En een extra dikke kus voor Deiss en haar zus!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_84123119
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 10:06 schreef Gert het volgende:

[..]

OMFG _ !
Die PI moet je echt ff uitleggen.
  Moderator vrijdag 16 juli 2010 @ 10:08:38 #49
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_84123140
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 10:04 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Oooooh, nou dan moet-ie verder ook niet mekkeren, met zo'n handige chipkaart.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 10:09:15 #50
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84123161
quote:
[..]
OMFG _ !
Die van de Lidl was al eerder als best getest..... door Kassa ofzo.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 16 juli 2010 @ 10:09:20 #51
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_84123165
quote:

[..]

OMFG _ !
was al bekend, de vloeibare wasmiddel van de Lidl is de beste.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 10:09:23 #52
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_84123166
Formil van Lidl staat al een paar jaar op nummer een qua prijs-kwaliteitsverhouding.
Daarom is mijn was altijd zo fris en cheap .
  vrijdag 16 juli 2010 @ 10:09:42 #53
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_84123176
Spuit 11!
  vrijdag 16 juli 2010 @ 10:10:32 #54
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_84123192
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 10:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

Is ie de pindakaas nu al beu?

Goedemorgen! En een extra dikke kus voor Deiss en haar zus!
Pindakaas??? en een goedenmorgen Cc
  vrijdag 16 juli 2010 @ 10:11:10 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84123202
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 10:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is nou juist zo simpel: wat zie je altijd in die wasmiddelenreclame?? Juist!! Grasvlekken.

En hoe krijg je grasvlekken op je shirt? Door te voetballen of op het gras te gaan liggen neuken, en gezien voor dat laatste geen PI beschikbaar is........
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 16 juli 2010 @ 10:11:43 #56
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_84123213
nu we het toch over wasmiddel hebben, bij de blokker van die kleine flesjes robijn, 89 cent, voor de witte was nou echt mooi wit en ruikt heerlijk.
pi_84123244
Dus ik ben een paar jaar genaaid met m´n stervensdure Robijn intensief, wast een berg kost een heul beetje
  vrijdag 16 juli 2010 @ 10:14:48 #58
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_84123272
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 10:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is nou juist zo simpel: wat zie je altijd in die wasmiddelenreclame?? Juist!! Grasvlekken.

En hoe krijg je grasvlekken op je shirt? Door te voetballen of op het gras te gaan liggen neuken, en gezien voor dat laatste geen PI beschikbaar is........
oh wat zou ik graag eens grasvlekken op mijn witte broek willen hebben, zal zo graag weer eens en potje willen voetballen, gewoon lekker rennen en een balletje trappen, maar helaas de longentjes willen dat niet meer.
vroeger veel gevoeltbalt in het damesteam van mijn ouwe heer, zelf in het dames team van dirk v/d broek toen ik nog jong was, en we wonnen vaak.
ze zullen ook wel geen damesteam meer hebben dat dirk van de broek
  vrijdag 16 juli 2010 @ 10:14:53 #59
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_84123275
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 10:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus ik ben een paar jaar genaaid met m´n stervensdure Robijn intensief, wast een berg kost een heul beetje
Dat is Witte Reus. Formil is prima spul. Ik gebruik alleen wel Robijn wasverzachter. En die koop ik meestal in bulk bij Blokker. Voor een euro per flesje.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 10:15:32 #60
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84123289
Ik gebruik trouwens altijd tablets van Ariel.... maar ik koop ze alleen als ze bij de AH in de aanbieding zijn

Vind ik makkelijker doseren, gezien er meestal toch maar 75% van de aanbevolen hoeveelheid inhoeft, want volgens mij wasmachine is dat vrijwel altijd het doseeradvies bij een "volle" machine, dus vrijwel iedere 4de was is gratis qua wasmiddel.

Van vloeibaar wasmiddel heb ik een afkeer, ik wil graag de mogelijkheid een voorwas te draaien als ik dat wil, en poeder wordt me te rommelig.... dus Ariel, want tablets.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_84123293
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 10:14 schreef Copycat het volgende:
Dat is Witte Reus. Formil is prima spul. Ik gebruik alleen wel Robijn wasverzachter. En die koop ik meestal in bulk bij Blokker. Voor een euro per flesje.
Oh ja
  vrijdag 16 juli 2010 @ 10:16:39 #62
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84123320
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 10:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh wat zou ik graag eens grasvlekken op mijn witte broek willen hebben, zal zo graag weer eens en potje willen voetballen, gewoon lekker rennen en een balletje trappen, maar helaas de longentjes willen dat niet meer.
vroeger veel gevoeltbalt in het damesteam van mijn ouwe heer, zelf in het dames team van dirk v/d broek toen ik nog jong was, en we wonnen vaak.
ze zullen ook wel geen damesteam meer hebben dat dirk van de broek
Nou ja, als het dan niet meer gaat door te voetballen, dan weet je wat het alternatief is
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 16 juli 2010 @ 10:17:30 #63
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_84123336
dus Pietje, Hoppa op de fiets ff naar blokker en inslaan, je hebt wasverzachter en middel voor wit en wasverzachter en middel voor kleur.
  Moderator vrijdag 16 juli 2010 @ 10:17:33 #64
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_84123338
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 10:07 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Het was sarcastisch bedoeld. FAIL.

En nu allemaal!
  vrijdag 16 juli 2010 @ 10:17:44 #65
241662 Jian
Well, well, well
pi_84123342
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 09:59 schreef Toverheks het volgende:
iemand had tijdje terug filmpje van PINK hier gezet, heel gaaf, vloog ze over haar plubliek heen, nou in duitsland ging het mis gisteren, later staat ze gelukkig weer op podium maar inplaats van in de lucht ging ze pats tussen podium en plubliek.

Ze was nog helemaal niet zo hoog ofzo

vrijdag 16 juli 2010 @ 10:17:58 #66
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_84123350
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 10:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou ja, als het dan niet meer gaat door te voetballen, dan weet je wat het alternatief is
nee ook dat zit er niet meer in
pi_84123369
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 10:17 schreef Toverheks het volgende:
dus Pietje, Hoppa op de fiets ff naar blokker en inslaan, je hebt wasverzachter en middel voor wit en wasverzachter en middel voor kleur.
Wasverzachter is voor mietjes haks, lekker schuren .
  vrijdag 16 juli 2010 @ 10:18:35 #68
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84123373
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 10:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee ook dat zit er niet meer in
Ah, das dan weer minder
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 16 juli 2010 @ 10:18:52 #69
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_84123378
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 10:17 schreef Jian het volgende:

[..]

Ze was nog helemaal niet zo hoog ofzo

nee maar je kan lelijk vallen op die hekken hoor, misschien is ze wel op zo een hek geklapt, staat in de krant maar zag haar later weer podium op, maar ze zal zich heus wel bezeerd hebben
  vrijdag 16 juli 2010 @ 10:19:40 #70
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_84123396
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 10:18 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

helemaal niet voor mietjes
  vrijdag 16 juli 2010 @ 10:19:45 #71
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84123399
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 10:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Volgens mij gooi je het gewoon stiekem in de droger.... en maar klagen dat het zo vochtig is in huis en dat je het wasgoed daarom niet binnen kunt laten drogen
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator vrijdag 16 juli 2010 @ 10:21:13 #72
184769 crew  Deisyy
pi_84123438
quote:

[..]

OMFG _ !
ik gebruik al tijden alle wasmiddelen van de Lidl, best getest enzo
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 10:09 schreef Copycat het volgende:
Spuit 11!
pi_84123452
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 10:19 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij gooi je het gewoon stiekem in de droger.... en maar klagen dat het zo vochtig is in huis en dat je het wasgoed daarom niet binnen kunt laten drogen
Ik vertel echt teveel hier, vrouwen met hun monstergeheugen . Straks komt Noek en die heeft ook nog 8 lullige feitjes van 4 jaar geleden .
  Moderator vrijdag 16 juli 2010 @ 10:24:01 #74
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_84123510
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 10:18 schreef Toverheks het volgende:

[..]

nee maar je kan lelijk vallen op die hekken hoor, misschien is ze wel op zo een hek geklapt, staat in de krant maar zag haar later weer podium op, maar ze zal zich heus wel bezeerd hebben

Ja da's het nadeel van een wijf met ballen.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 10:24:04 #75
241662 Jian
Well, well, well
pi_84123511
Kut, waspoeder zat niet in mijn snelcursus babytalk ..
  Moderator vrijdag 16 juli 2010 @ 10:24:12 #76
184769 crew  Deisyy
pi_84123516
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 10:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je bedoelt die Klein en Krachtig van Robijn, die ruikt wel heel lekker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')