quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:00 schreef Loveless85 het volgende:
BAN AANGEVRAAGD VOOR ML VANWEGE NIET VOLGEN V&A #100 POLICY
STOER HEUR.quote:
GO CRY EMO-KIDquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NOT REALLY. ILL JUST CRY MYSELF TO SLEEP LIKE EVERY NIGHT
Awwww...quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
DAT WAS DUS WAT IK 'S NACHTS HOORDE TIJDENS DE LANDAL MEET.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
DAT WAS DUS WAT IK 'S NACHTS HOORDE TIJDENS DE LANDAL MEET.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat dacht je van mij, met dat gesnotter en gejank in mijn oor elke nacht?
Toen waren het tranen van geluk.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat dacht je van mij, met dat gesnotter en gejank in mijn oor elke nacht?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:20 schreef Cat22 het volgende:
Greys! Dadelijk op SBS! De meest schokkende vliegtuigrampen!![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Toen waren het tranen van geluk.
Uiteraard.
Is je Mr niet thuis gearriveerd?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, heb ik weer!
Wat een slechte timing!
+1quote:[..]
Ja dat zou ik ook zeggen
Jawel, maar die ligt al uren in bad, sigaren rokend en de laptop naast het bad op een zelfgefrobelde stellage waar hij dan afleveringen van Miami Vice (met het volume op tig, zodat ik beneden kan meegenieten) op kijkt. Get the picture?quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:27 schreef tombolafan het volgende:
Greys, heb jij eerder deze avond iemand gebeld die je niet kende?
Omdat Benny het volgende meemaakte vanavond:quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut?
Waarom (en hoe!) zou ik iemand bellen die ik niet ken?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:01 schreef iBenny het volgende:
c_a..... simpel....
*telefoon gaat*
Kijk ik op mijn telefoon wie het is... nummer ken ik niet
*telefoon opnemen*
Benny: 'Hallo met Benny'
Mevrouw: 'Met Miranda..'
-Kon zo snel geen Miranda bedenken-
Benny: 'Met wie?'
Mevrouw: 'Ohw fuck... verkeerd verbonden'
-ik verstond iets van 'van FOK!... zit vast gebonden, ben je gek geworden' oid.-
Benny: 'Heeeeeey c_a, waarom bel je?'
Mevrouw: 'huh? -wuuuut- '
Benny: 'Ik spreek met Miranda toch?'
Mevrouw: 'Uh ja, klopt... wie ben jij dan?'
Benny: 'eeeh... iBenny'
Mevrouw: 'ken ik niet... goededag'
*mevrouw hangt op*
Dus.... jij was het echt niet?![]()
Nee, maak eens?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel, maar die ligt al uren in bad, sigaren rokend en de laptop naast het bad op een zelfgefrobelde stellage waar hij dan afleveringen van Miami Vice (met het volume op tig, zodat ik beneden kan meegenieten) op kijkt. Get the picture?
Ja weet ik veelquote:
Ow, dat gaat he-le-maal niks worden dan.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel, maar die ligt al uren in bad, sigaren rokend en de laptop naast het bad op een zelfgefrobelde stellage waar hij dan afleveringen van Miami Vice (met het volume op tig, zodat ik beneden kan meegenieten) op kijkt. Get the picture?
Ja, goed hequote:Op donderdag 15 juli 2010 23:33 schreef Greys het volgende:
Ik zit nav die post in TAL te kijken, maar jullie hebben het maar druk met wie er bij wie in bed duikt en gaat trouwen enzo he?![]()
oh, en iedereen is al getrouwd zelfs! GIng heel snel, ineens heb je een man!quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, en iedereen is al getrouwd zelfs! GIng heel snel, ineens heb je een man!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, dat gaat he-le-maal niks worden dan.![]()
Is hij gisteraaf nog thuis gekomen? En hoe is het met de Bink?
Ik heb al een half uur een snorrend kittenkind op schoot liggen.
Ik ga er van uit van welquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Kewl! Als je maar net zo snel en makkelijk weer kunt scheiden dan, da's soms wel handig
Ow, dat lijkt me niet echt een fijne vlucht idd!quote:
Hij is gister thuis gekomen idd en vond het een vlucht from hellHij had nog nooit zo'n enge rotvlucht meegemaakt met dat weer. Iedereen was blij toen ze weer op de grond stonden, ze zijn nogal door elkaar geschud en hij is toch wel wat gewend qua vliegen
Bink gaat goed! Vanavond voor het eerst echt een (klein) blokje om gewandeld. En sindsdien ligt ze al uren te slapen
Snorrend kittenkind! Aw! En wat nou als je moet plassen?
Ik kan het me voorstellen!quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Kewl! Als je maar net zo snel en makkelijk weer kunt scheiden dan, da's soms wel handig
[..]
Hij is gister thuis gekomen idd en vond het een vlucht from hellHij had nog nooit zo'n enge rotvlucht meegemaakt met dat weer. Iedereen was blij toen ze weer op de grond stonden, ze zijn nogal door elkaar geschud en hij is toch wel wat gewend qua vliegen
quote:Bink gaat goed! Vanavond voor het eerst echt een (klein) blokje om gewandeld. En sindsdien ligt ze al uren te slapen
Hou op, schei uit! As I type begint een kater te gillen aan de andere kant van de deur.quote:Snorrend kittenkind! Aw! En wat nou als je moet plassen?
Hoest met Tom?quote:
Ja! Dat! Ik had het helemaal gemist.quote:
wat eet ie dan nu? Alleen zacht voer? Of echt alleen vliegjes?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Tom gaat langzaam vooruit gelukkig.
Het was echt een risicovolle operatie, beestje is meer dan een uur onder narcose geweest.
Maar nu vangt ie alweer vliegjes en schreeuwt om brokjes (die hij dus de komende week niet hebben mag)
Hele buikje is kaal en een litteken waar je U tegen zegt....en een geplunderde bankrekening.
Maaarrrrr....onze Tommel van Bommel gaat de goede kant op en is iedere cent waard
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Het was echt een risicovolle operatie, beestje is meer dan een uur onder narcose geweest.
Maar nu vangt ie alweer vliegjes en schreeuwt om brokjes (die hij dus de komende week niet hebben mag)
Hele buikje is kaal en een litteken waar je U tegen zegt....en een geplunderde bankrekening.
Maaarrrrr....onze Tommel van Bommel gaat de goede kant op en is iedere cent waard
Meerdere keren per dag hele kleine porties speciaal AD voer van Hills met een schepje Gourmet.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat eet ie dan nu? Alleen zacht voer? Of echt alleen vliegjes?
En waar hou je hem dan?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meerdere keren per dag hele kleine porties speciaal AD voer van Hills met een schepje Gourmet.
En dan nog de heeeeerlijke antibiotica
Eerste dag in de woonkamert, maar toen was ie echt half dood.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En waar hou je hem dan?
NOG een aparte kamer voor een kat?
Ik ken zoveel mensen die standaard brokjes hebben staan... Dan lijkt het me lastigquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:13 schreef Greys het volgende:
Alleen apart eten geven denk ik? Dat kan ook even in de gang ofzo toch?
Ik ga ook janken in bedeen tukkie doen!
Oh, naar is dat hequote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Eerste dag in de woonkamert, maar toen was ie echt half dood.
We hebben meerdere keren gedacht dat ie ons verlaten had![]()
En nu dartelt ie weer voorzichtig door het huis en zit atm in de ren.
De lampjes van de ren hebben we maar uit gedaan ivm motjes en vliegjes icm een genaaid darmpje
Dat schijnt Ll elke avond te doenquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ken zoveel mensen die standaard brokjes hebben staan... Dan lijkt het me lastig
quote:
Droop zat als eerste bij het reismandje, maar toen zat er weinig leven in Tom.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, naar is dat he
Dat heb ik ook gehad toen ik 10 was met mijn Tommie
En hoe gaat/ging het dan met Droopy?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Droop zat als eerste bij het reismandje, maar toen zat er weinig leven in Tom.
Van de week hebben ze een nacht samen in de kamer geslapen, zodat de andere katten 's nachts konden brokjes eten.
En dat ging prima....maar nu vind ze Luna eng![]()
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, dat zeiden wij ook al tegen elkaar...het kan ook nooit es normaal gaan met dat stelletje ongeregeld van ons![]()
Nou ja....als het allemaal maar weer goed komt doe ik het er voor!
En nu slapen![]()
Trusten![]()
*port*quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*port*
Schuif es wat op! Ing past er zo niet bij.
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik nu nog steeds niet, wil hij nu haar schaamlippen vouwen tot een kraanvogel of zo?
Ik kwam Dries Roelvink tegen gisteren!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:42 schreef Greys het volgende:
Had ik al verteld hoe blij ik ben dat Thomas Berge niet naar het Songfestival gaat?
En Dries Roelvink ook niet?
Mogguh
quote:Nederland heeft er wel erg veel voor over om in 2018 of 2022 het WK voetbal te gaan organiseren. Wereldvoetbalbond FIFA stelt extreme eisen, en Nederland gaat er klakkeloos in mee.
Geen cent belasting
Zo hoeven de FIFA-organisatie en de FIFA-bobo's geen cent BTW te betalen. Dat betekent dat een official voor een hotelkamer van 250 euro maar 200 euro hoeft te betalen. Ook voor inkopen bij een supermarkt of tankstation hoeft geen BTW betaald te worden.
WK-shops
De officiële WK-bal die je als fan in een van de speciale FIFA-shops koopt, kost de FIFA geen invoerrechten en geen BTW. Over de slordige 100 euro die de bal kost, betaalt de FIFA geen inkomstenbelasting, en ook over de winst die de shops maken, gaat geen cent naar de Nederlandse fiscus.
Kost Nederland miljoenen
Dat kan Nederland tot 300 miljoen euro gaan kosten, bevestigt het ministerie van Volksgezondheid en Sport. Tegelijkertijd moet Nederland heel veel geld in het WK gaan steken:
# Er moet voor 900 miljoen in stadions worden geinvesteerd (daarvan is 470 miljoen onrendabel, is nu al bekend)
# Nederland moet opdraaien voor de beveiligingskosten (minimaal 200 miljoen euro)
# Nederland moet ook de kosten van extra wegen en stations ophoesten (mogelijk oplopend tot zo'n 500 miljoen euro)
WK levert verlies op
Daar staat tegenover dat uit onderzoek blijkt dat Nederland er geen cent aan gaat verdienen. In het gunstigste geval is er een verlies van ruim 150 miljoen euro, in het ergste geval blijft er 1 miljard euro schuld over.
Extra toeristen?
De voorstanders van een WK in Nederland wijzen vaak op de extra inkomsten door toeristen. Sommige supporters zouden echter anders ook naar Nederland zijn gekomen als toerist. Alle baten van de supporters kun je dus niet helemaal toeschrijven aan het WK. Daarnaast schrikt een WK sommige buitenlanders juist af.
Nadelige effecten
Nadelige economische effecten worden nog wel eens vergeten, maar zijn er ook wel degelijk. Denk aan extra verkeersopstoppingen, door de extra drukte of door bouwwerkzaamheden aan de stadions.
Weer babes in de cel?
Verder kan ook in Nederland zich de soap rond de Bavaria-babes gaan herhalen. Ook de Nederlandse wet wordt namelijk aangepast, staat in het officiële document over de kandidatuur voor het WK:
(iv) ambush marketing by association in relation to the Events and/or FIFA, namely to promote, or otherwise direct public attention to businesses, products or services in a manner that may induce third parties into erroneously believing that those products or services are approved, authorised or endorsed by FIFA, or are connected to the Events, will be prohibited by law;
(v) ambush marketing by intrusion in relation to the Events and/or FIFA, namely to practice, organise, approve, or sponsor any promotional, advertising, or marketing activities through which one targets the audience of the Events, including ticket holders, in order to gain exposure for its businesses, products or services without authorization from FIFA, will be prohibited by law;
De Tweede Kamer, die de wet moet gaan veranderen, is akoord gegaan zonder het complete voorstel te kennen: de Kamerleden hebben het officiële Bid Book van Nederland en België nog niet gekregen.
De eisen van de FIFA, en de garanties van Nederland:
# Vrij verkeer van FIFA-officials (visa en dergelijke) (pdf)
# Toezeggingen over werkvergunningen (pdf)
# Volledige vrijstelling van belastingen (pdf)
# Toezeggingen over de veiligheid van FIFA-officials (pdf)
# De in- en uitvoer van geld (pdf)
# Merkrecht (pdf)
# Juridische zaken (vrijwaring van aansprakelijkheid) (pdf)
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kwam Dries Roelvink tegen gisteren!
In Amsterdam!
Ik snap nu waarom hij zo chagrijnig keek
Ja dat dus. En ik maar zoekenquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh enne hij staat niet in diversen
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:05 schreef Ingetje79 het volgende:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
!
Hoe was hij in het echt, kleiner, dikker, dunner, nóg meer doorgebakkenbruin?
Liefdeloze!quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je het fobo van ons aller Dizer wel eens bekeken?
Goed kijken met wie hij daar op de foto staat![]()
Fotoboek van Dizer
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je het fobo van ons aller Dizer wel eens bekeken?
Goed kijken met wie hij daar op de foto staat![]()
Fotoboek van Dizer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |