Stel je niet zo aanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:43 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet ben nu op de uni dus wie weet is de deurwaarderof politie al langsgeweest.
Ik denk trouwens de deurwaarder, want de OvJ zal natuurlijk gaan dagvaarden...en mocht de OvJ geen zin hebben daarin is er natuurlijk altijd nog boek 1 BW recht op naam en hoe er met vervalsing wordt omgegaan dus een dikke boete zal ik wel meemaken.
Er is niemand bij de deur geweest en er zal ook niemand komen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:43 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet ben nu op de uni dus wie weet is de deurwaarderof politie al langsgeweest.
Ik denk trouwens de deurwaarder, want de OvJ zal natuurlijk gaan dagvaarden...en mocht de OvJ geen zin hebben daarin is er natuurlijk altijd nog boek 1 BW recht op naam en hoe er met vervalsing wordt omgegaan dus een dikke boete zal ik wel meemaken.
Als je zo paranoia bent, kan je beter gewoon zelf even bij de politie langsgaan en jezelf aangevenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:45 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Weet je het maakt niet uit, ik wil alleen niet dat mijn ouders er achter komen
Jij doet nu ook iets illegaalsquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:48 schreef Skonk het volgende:
Persoonlijk vind ik het maar raar dat dit topic open is. TS heeft duidelijk iets illegaals gedaan, en vraagt ons om hulp om onder zijn of haar straf uit te komen.
Ik denk dat ik maar eens een TR maak
quote:Het plaatsen van een topicreport
Het is een trend om in een topic te melden wat een kuttopic het wel niet is. Hoewel dit in veel gevallen terecht is, is dit een ontwikkeling die wij liever niet zien. Als je een topic ziet waar naar jouw mening een slotje op moet of waarin je zaken ziet gebeuren die volgens jou niet door de beugel kunnen, gebruik dan de topicreport. Bovenin elk topic, rechts van de titel zit dit icoontje: . Als je daar op klikt kan je een report plaatsen dat enkel voor mods zichtbaar is. Wij als mods zien in de index van KLB bij een topic met een report hetzelfde opvallende teken, wij weten dan dat er met dat topic iets aan de hand is en we kunnen er snel naar kijken.
Neuh hoor, ten hoogste 2 jaar cel.quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:06 schreef Skonk het volgende:
TR gedaan, maar blijkbaar zijn de moderators hier net zo crimineel. Ik ga zometeen de politie bellen, want dit vind ik echt niet kunnen
Geef jezelf aan, dan heb je een schoon geweten.quote:
Je weet best wat je verkeerd hebt gedaan, en zulke dingen horen niet op Fokquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:09 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WAT HEB IK HIER VERKEERD GEDAAN DAN?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Help!
Welke dingen???quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:11 schreef Skonk het volgende:
[..]
Je weet best wat je verkeerd hebt gedaan, en zulke dingen horen niet op Fok
Je hebt iemands gegevens gebruikt om hem of haar zwart te maken op internet, en vraagt hier hoe je onder je straf zou uit kunnen komen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:13 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Welke dingen???Neeeeeeeeeeeeeeee niet bellen anders kan ik niet meer naar huis.
Hoezo onnodig? Als dit bij jou gebeurde zou je toch ook willen dat ik de politie bel?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:15 schreef Penisbaard het volgende:
Maak haar nou niet onnodig bang Skonk.
nou wat moet ik dan? ik kan nergens heen. kunnen jullie aub niet bellen. ik stuur geld naar jullie als jullie niet bellen ik ben bang ik wil niet leven meer.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:15 schreef mrSPLIFFY het volgende:
heb net ff gebeld, mn pa werkt bij de Internet Criminal Polizei ( ICP)
En deze internet uitwassen zijn ze tegenwoordig zeer streng op aan t straffen...
Nee.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:16 schreef Skonk het volgende:
[..]
Hoezo onnodig? Als dit bij jou gebeurde zou je toch ook willen dat ik de politie bel?
Nu probeer je ons ook al om te kopen, de zaken stapelen zich opquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:17 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
nou wat moet ik dan? ik kan nergens heen. kunnen jullie aub niet bellen. ik stuur geld naar jullie als jullie niet bellen ik ben bang ik wil niet leven meer.
Ze pesten je, man. Ze menen het niet. Niemand gaat bellen en als ze wel bellen doet de politie er toch niks mee. Ga nou maar verder met gewoon leven.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:17 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
nou wat moet ik dan? ik kan nergens heen. kunnen jullie aub niet bellen. ik stuur geld naar jullie als jullie niet bellen ik ben bang ik wil niet leven meer.
Ok, ik ga niet bellen. Wat krijg ik van je?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:17 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ze pesten je, man. Ze menen het niet. Niemand gaat bellen en als ze wel bellen doet de politie er toch niks mee. Ga nou maar verder met gewoon leven.
Ik wil niet meer naar huis. Zelfs al belt hij niet ik weet zeker dat er een dagvaarding komt.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ze pesten je, man. Ze menen het niet. Niemand gaat bellen en als ze wel bellen doet de politie er toch niks mee. Ga nou maar verder met gewoon leven.
Komt er niet, dat zei ik toch al tegen je. Er. Komt. Verdomme. Niks.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:20 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Ik wil niet meer naar huis. Zelfs al belt hij niet ik weet zeker dat er een dagvaarding komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |