quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:20 schreef StolenSweetheart het volgende:
Ik wil mijn foto even in een linkje op internet hebben staan dus ik begin maar een paint topic![]()
Voor de zekerheidquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:20 schreef StolenSweetheart het volgende:
Ik wil mijn foto even in een linkje op internet hebben staan dus ik begin maar een paint topicDoe er maar mee wat je wilt, de winnaar krijgt morgenochtend een koekje bij de thee.
Sla hem op in een worddocument.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:27 schreef StolenSweetheart het volgende:
Nouja, eigenlijk heb ik dit topic alleen maar om die link even te bewaren. Maar ik zal eens even een betere foto uploaden, voor jullie.
Ah dat verklaart het. Bedankt voor de opheldering.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:35 schreef ukker het volgende:
[..]
Het ligt niet aan je ogen, de foto is gewoon een beetje onscherp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:42 schreef ukker het volgende:
Ik was net bezig met een bewerking van je tweede foto, mag ik die nu niet meer posten?
Thanks! Kan ik eindelijk gaan fappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:42 schreef ukker het volgende:
Ik was net bezig met een bewerking van je tweede foto, mag ik die nu niet meer posten?
Oh, dankje dat je hem hebt gerisized.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even lachen naar het vogeltje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:54 schreef Bolter het volgende:
[ afbeelding ]
Hier, ik heb er een hip wasrek bij "getoverd". Da's dan 5 euro. Eventueel ook in natura af te rekenen mits lekker(e) zus(je) / moeder.
Leg eens uit.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:54 schreef Bolter het volgende:
[ afbeelding ]
Hier, ik heb er een hip wasrek bij "getoverd". Da's dan 5 euro. Eventueel ook in natura af te rekenen mits lekker(e) zus(je) / moeder.
weer een andere manier van origineelquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:54 schreef Bolter het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:21 schreef Brawler het volgende:
[..]
Wie wil het wasrek op de achtergrond even wegwerken?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:43 schreef Torrio het volgende:
[..]
Thanks! Kan ik eindelijk gaan fappen.
Ik verwacht toch minstens dat je dat op mij doetquote:
quote:
quote:
quote:
Elke avond schreeuw ik uit m'n raam, KALLY WAAR BEN JE NOUquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik verwacht toch minstens dat je dat op mij doet
Och lieverd toch, je weet tochquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:35 schreef Torrio het volgende:
[..]
Elke avond schreeuw ik uit m'n raam, KALLY WAAR BEN JE NOUMaar je reageert niet..
Vandaar dat ik op minderjarige meisjes ben overgestapt.. Zie je nou wat je me aan hebt gedaan?
We weten nu wie de tijger in bed isquote:
Denk jij ik rawrrrrrrrrrrrrrr net iets harder hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:40 schreef 3keernix het volgende:
[..]
We weten nu wie de tijger in bed is
Eigenlijk een leeuw, de koning der beestenquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:40 schreef 3keernix het volgende:
[..]
We weten nu wie de tijger in bed is
Eindelijk iemand die Torrio onder de duim kan houdenquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Denk jij ik rawrrrrrrrrrrrrrr net iets harder hoor
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:42 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die Torrio onder de duim kan houden
Daar hou ik van, competitiequote:Op donderdag 15 juli 2010 23:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Denk jij ik rawrrrrrrrrrrrrrr net iets harder hoor
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:43 schreef HaJee het volgende:
Kom op mensen, we zitten hier in "ONZ" dus effe serieus.
[ afbeelding ]
quote:
en daarom mag ONZ niets nieuw hebben we maken alles kapotquote:
Ik heb m er voorzichtig in getekend hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:56 schreef jesperrrrsss het volgende:
[..]
en daarom maag ONZ niets nieuw hebben we maken alles kapot
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:57 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik heb m er voorzichtig in getekend hoorer is niets uitgescheurd
Want? Ze houdt wel van de aandacht hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:05 schreef MYV het volgende:
Hilarisch topicwelke weten jullie wel.
ging wel te ver overigens.
Wie heeft het koekje bij de thee gewonnen en wanneer kan ik het komen halen ?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:45 schreef StolenSweetheart het volgende:
Hahahah +1 voor iedereen die er eentje heeft gepaint
Wat heb ik aan een koekje?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:17 schreef Torrio het volgende:
Fairy, ik weet dat ik heb gewonnen en je mag m'n koekje aan Kally geven
O in dat gevalquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:19 schreef Torrio het volgende:
[..]
Het gaat om het gebaar. Ik heb ook wel wat anders voor je hoor anders
Onvoorwaardelijke liefde, beestachtige sex maar op z'n tijd ook teder. En ik ben goed met kinderen.quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:23 schreef Torrio het volgende:
[..]
Onvoorwaardelijke liefde, beestachtige sex maar op z'n tijd ook teder. En ik ben goed met kinderen.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:16 schreef Cluijt het volgende:
Voor het koekje ben ik misschien te laat, maar alsnog mijn inzending:
[ afbeelding ]
Waar is mijn kus?quote:
Mét kusje werden het 2 smsjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:35 schreef Torrio het volgende:
[..]
Mét kusje werden het 2 smsjes
Dat is wel zo maar je weet toch veeleisend enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Jij hebt gewonnen, ik kom het je morgenochtend brengen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:50 schreef HaJee het volgende:
[..]
Wie heeft het koekje bij de thee gewonnen en wanneer kan ik het komen halen ?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:09 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Jij hebt gewonnen, ik kom het je morgenochtend brengen.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:09 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Jij hebt gewonnen, ik kom het je morgenochtend brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |