quote:Heeft een collega van me al gedaan. Hou het schelden met kanker voortaan voor je, anders mag jij ook ff weg.Op maandag 25 oktober 2010 01:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Feyenoord #583: Waar we weer proberen op te krabbelen
Kan iemand die persoon even bannen danku wel
Ja je was een goeie klant.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:04 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zag dat je na mijn slotje niet meer geslot had
Het gaat me uiteraard om de manier waarop, ik vind het prima om gecorrigeerd te worden, maar niet op een manier die zelf correctie verdient.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:41 schreef Halcon het volgende:
Niet zo zeuren, Bassie. Beetje hypocriet dat je eerst in het topic raar loopt te doen en vervolgens zeurt als iemand je daar op wijst...
Beetje hypocriet, niet dan?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:42 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Het gaat me uiteraard om de manier waarop, ik vind het prima om gecorrigeerd te worden, maar niet op een manier die zelf correctie verdient.
Wat naar.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan hebben we een meningsverschil.
Donequote:Op donderdag 11 november 2010 18:26 schreef Bos81 het volgende:
[HOOLS] De VBL Kroeg #1953: St. Maarten, St.Maarten
Dubbel topic, deze mag dicht
quote:Op woensdag 17 november 2010 22:51 schreef Jojoortje het volgende:
Applaus voor Paul omdat hij geen baggertopics opent in VBL!
Je hebt een eigen dilemmatopic Tong en daar mogen jouw dilemma's in. Je kan elke voetballer wel met elkaar vergelijken en dat mag ook... maar dan in jouw eigen topic.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:19 schreef tong80 het volgende:
Vrouwen en voetbal.
Het wordt nooit wat
Wim van Hanegem of Zidane ?
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je hebt een eigen dilemmatopic Tong en daar mogen jouw dilemma's in. Je kan elke voetballer wel met elkaar vergelijken en dat mag ook... maar dan in jouw eigen topic.
Zeur niet zo, jij moet om elke scheet een topic maken. Geef eens toe dat dat te erg is en nergens op slaat waar jij allemaal topics om wil maken. Jojoortje en SWJ hebben gelijk.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:39 schreef tong80 het volgende:
Toch leuk een jonge meid als Voetbalmod.
Iemand die zo jong is dat ze Zidane nooit heeft zien voetballen
Je weet niet of ik jong ben Tong.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:39 schreef tong80 het volgende:
Toch leuk een jonge meid als Voetbalmod.
Iemand die zo jong is dat ze Zidane nooit heeft zien voetballen
Ik schat je op 23. Net het huis uit. En zoekende naar individuelende beslissingen. Je belt nog naar huis voor advies. Maar het liefst draai je platen van Koos Alberts. Die moet ook op eigen benen leren staan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je weet niet of ik jong ben Tong.
Omgquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik schat je op 23. Net het huis uit. En zoekende naar individuelende beslissingen. Je belt nog naar huis voor advies. Maar het liefst draai je platen van Koos Alberts. Die moet ook op eigen benen leren staan.
Ik snap je, maar hij bleef doorgaan omdat hij bleef zeiken dat hier toch niemand meer kwam etc. Ik ben iemand die alles netjes uitlegt en dat heeft niks met happen te maken.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:20 schreef Ascendancy het volgende:
Okeej, dan doe ik het hier.
Hij zegt, "dan kom ik hier toch niet meer".
En direct hap je. Ik weet niet of je een basiscursus mod zijn hebt gehad, maar 1 van de logische dingen is niet gaan happen op users waarvan je niet wilt dat ze het topic verzieken.
Dat is een regel die al een tijdje geldt in VBL. Het is een livetopic in VBL van 1 wedstrijd. In spoilers mogen de tussenstanden uiteraard staan. Omdat dit een poulefase is, zijn de andere wedstrijden zeer belangrijk en het is voor sommige fokkers leuker als ze dit in de samenvatting zien ipv de score te zien in een topic.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:23 schreef detulp050 het volgende:
Waarom mag je eigenlijk geen tussenstanden posten in een livetopic in VBL, dat is toch bijzonder gek?
En dat moet je bij zo iemand niet doen. Gewoon negeren en als hij door blijft gaan een ban aanvragen. Nu gaf je hem enkel munitie.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik snap je, maar hij bleef doorgaan omdat hij bleef zeiken dat hier toch niemand meer kwam etc. Ik ben iemand die alles netjes uitlegt en dat heeft niks met happen te maken.
Als iemand vraagt waarom die een note heeft gekregen, dan leg ik hem dat ook uit wie dat ook is.
Ja dan moet je vooral in een live topic gaan zitten posten als je dat niet wilt wetenquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat is een regel die al een tijdje geldt in VBL. Het is een livetopic in VBL van 1 wedstrijd. In spoilers mogen de tussenstanden uiteraard staan. Omdat dit een poulefase is, zijn de andere wedstrijden zeer belangrijk en het is voor sommige fokkers leuker als ze dit in de samenvatting zien ipv de score te zien in een topic.
Precies. Het is een direct onderdeel van de wedstrijd in kwestie. Dat negeren is slechts ontkennen of uitstellen van de werkelijkheid.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:26 schreef detulp050 het volgende:
Die spanning is toch juist onderdeel van de hele beleving? Ik vind het eerlijk gezegd behoorlijk suf; 95% van de users checkt de tussenstanden, maar in een livetopic mag je er niet over praten.
Munitie die hij mag afvuren in FBquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En dat moet je bij zo iemand niet doen. Gewoon negeren en als hij door blijft gaan een ban aanvragen. Nu gaf je hem enkel munitie.
Er zijn heel veel fokkers die het niet willen weten hoorquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:26 schreef detulp050 het volgende:
Die spanning is toch juist onderdeel van de hele beleving? Ik vind het eerlijk gezegd behoorlijk suf; 95% van de users checkt de tussenstanden, maar in een livetopic mag je er niet over praten.
Ik zweer: dat doen ze echt normaal gesproken nooit.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:07 schreef detulp050 het volgende:
Wel een beetje lastig als zelfs de commentator natuurlijk de tussenstanden doorgeeftMaar dat is eerder een gebrek van Snoeks dan van FOK!
Doen ze wel hoor. alleen bij de wedstrijden in dezelfde poule.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zweer: dat doen ze echt normaal gesproken nooit.
Dan ligt dat aan de commentator. Grueter doet dat niet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doen ze wel hoor. alleen bij de wedstrijden in dezelfde poule.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |