Nee, zo erg is het gelukkig met Job helemaal niet. En als dat wel zo zou zijn, dan had hij ook al op het speciaal onderwijs gezeten. Ik kon me ook niet zoveel voorstellen bij een geschorste kleuter, moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:44 schreef E.T. het volgende:
Maar zijn er ook kindjes echt bang voor Job? Nee toch?
Hier waren gisterochtend 6 (!!) kindjes die niet naar school wilden omdat dit jongetje er weer zou zijn. (en dan zijn er totaal 23 kinderen uit twee kleuterklassen). Ze waren gewoon echt bang.. met huilen, buikpijn enzo..
Maar goed.. vanaf vandaag heeft de jongen een plek op een andere school en komt dus niet meer in deze klas terug. Ik ben dus best opgelucht
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:59 schreef poemojn het volgende:
of misschien 'verzint' hij dat wel zelf (stoornis), en schamen z'n ouders zich er zo voor dat ze liever niet bij school komen (bij al die andere ouders)?
Maar wel fijn dat hij nu bij een school komt waar het hopelijk beter voor hem zal zijn.
poemojn bedoelt niet dat 't kind daar bewust voor kiest neem ik aan, maar dat zo'n situatie ook wel vanuit een stoornis van 't kind kan ontstaan, waar de ouders niet zo goed raad mee weten.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:24 schreef Paradijsvogeltje het volgende:Dat lijkt me, eerlijk gezegd, een beetje stug.
Ik vond het al raar staanquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:57 schreef trui het volgende:
ah, nu mag ik je dan ECHT welkom heten hier, yppy. gefeliciteerd!!!![]()
![]()
en spannend dus, morgen!
(of is jullie vakantie nog niet afgelopen?) was ze al wezen proefdraaien?
[..]
poemojn bedoelt niet dat 't kind daar bewust voor kiest neem ik aan, maar dat zo'n situatie ook wel vanuit een stoornis van 't kind kan ontstaan, waar de ouders niet zo goed raad mee weten.
Olé, de puberteit is overgeslagen!quote:Een verstandskies breekt meestal door in de tijd dat pubers volwassen worden; tussen de 17 en 21 jaar. Met het stijgen van de jaren zou in principe ook het verstand moeten komen. Vandaar deze benaming dus. Zo noemen de Engelsen de kies 'wisdom tooth' en de Duitsers kennen hem als 'Weißheitszahn'. In België wordt de verstandskies ook wel 'Wijsdomtandekke' genoemd.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:04 schreef Rottdog het volgende:
Scheelt weer een hoop strijd mous![]()
Ow Tf wat groot alweer![]()
Nog 1 dagje en dan gaat ze groep drieën, ze vindt het me toch een partij spannend
![]()
Voor de vakantie heeft mijn superwijffie nog haar diploma A gehaalt, dacht dat het nooit ging gebeuren
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |