Mooi!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:48 schreef kwakz0r het volgende:
mn tas is af! heb de voering er helemaal met de hand weer opnieuw ingenaaid en ook opnieuw gezoomd. is veel netter geworden dan met de naaimachine. dat werkt gewoon niet zo lekker met al die bochtjes enzo...
wel jammer dat ie doordat ik m geblokt heb met stoomstrijkijzer niet alleen zachter en glanzender is geworden, maar ook slapper... nu zakt de boden een beetje uit omdat de voering íets kleiner is dan de tas (foto's van voor het blocken)... maar ben er wel blij mee, maak er nog weleens een in een andere kleur denk ik.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier moest ik een beetje smokkelen met een rimpeltje...
[ afbeelding ]
Als ik het goed heb is die kruk ooit gemaakt door een oudoom van m'n vaders kant. Handige gozer/amateur meubelmaker. Ben er nu erg blij mee dat ik dat ding ooit heb geclaimd.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:44 schreef Yachiru het volgende:
Wahahaa Lyssa, die had ik al gezien tijdens de E3, echt zoo schattig!![]()
Als k volgend jaar een Wii koop voor de nieuwe Zelda koop ik die er ook bij!
Edit: wat een leuke kruk/ opbergiets is dat trouwens!
Ik wil die Lama! Maar ik vind het wat aan de prijs, ze hebben wel acties voor 6 patronen, maar ik kan niet 6 kiezen (vind er niet 6 van 1 prijsklasse leuk) Misschien met iemand samen?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:59 schreef StefanieV het volgende:
Toffe tas Kwakzor!!
Ik heb net 4 patronen gekocht van DeliciousCrochet, oa deze
http://www.ravelry.com/pa(...)---amigurumi-pattern
Ook nog een slak, varken en leeuw!
De lama heeft een vriendin van me gekocht weet ik :-) (ze was hier vandaag en heeft nog wat wol van mij uitgekozen voor haar lama, daarom dus ;-) )quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:02 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ik wil die Lama! Maar ik vind het wat aan de prijs, ze hebben wel acties voor 6 patronen, maar ik kan niet 6 kiezen (vind er niet 6 van 1 prijsklasse leuk) Misschien met iemand samen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |