oeh de shell-bag! heb na veel zoeken het patroon ook gevonden vorige week, staat nu in mn "queue"... spannend! ga m deze zomer denk ik proberenquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:12 schreef Hopey het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik kom hier af en toe lurkenOver dit project heb ik meer dan een half jaar gedaan.
Het is de eerste keer dat ik met crochet symbols patroon heb gewerkt. En vond het niet echt makkelijk. Heb af en toe maar gewoon maar iets ervan gemaakt.
Ik moet het nog voeren van binnen. Maar heb totaal geen naai skills, dus dat gaat nog wat worden
Ik wil hem denk ik wel nog een keer maken. Maar dan maak ik hem de volgende keer wat groter en worden de hengsels wat langer. Eerst even moed verzamelen om ermee te gaan starten

ik heb gisteren de voering, die toch al lelijk was (waarom ben ik zó slecht in mooie rechte zoompjes naaien??) per ongeluk aan de BUITENKANT op mn tas genaaid...
 ik heb gisteren de voering, die toch al lelijk was (waarom ben ik zó slecht in mooie rechte zoompjes naaien??) per ongeluk aan de BUITENKANT op mn tas genaaid... 

ik kan m je mailen? t zijn japanse scans uit een blaadje...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:30 schreef trui het volgende:
ik vind 't ook een mooie tas hopey! ik ben ook wel benieuwd naar het patroon!

hahaha sorry maar dit vind ik wel erg grappig!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:30 schreef kwakz0r het volgende:
even eenik heb gisteren de voering, die toch al lelijk was (waarom ben ik zó slecht in mooie rechte zoompjes naaien??) per ongeluk aan de BUITENKANT op mn tas genaaid...

Freestyle haken
 Freestyle haken

knap gedaan hopey!
 knap gedaan hopey!

Jullie zijn allemaal zo lief
 Jullie zijn allemaal zo lief   

Leuk, een hobbykamer!
 Leuk, een hobbykamer! Heb maar even teruggemaild met de vraag welke kleuren er wel leverbaar zijn, misschien kan ik dan vast starten met een deel
 Heb maar even teruggemaild met de vraag welke kleuren er wel leverbaar zijn, misschien kan ik dan vast starten met een deel  Even afwachten maar!
 Even afwachten maar!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |