Nou, hij zou het 3 weken geleden al aanvragen. ( Praktijk )quote:
Dus je hebt je rijbewijs al, maar je gaat toch naar les?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:30 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Nou, hij zou het 3 weken geleden al aanvragen. ( Praktijk )
Eerst zou het begin augustus worden, vorige week zei hij half augustus. ( drukte CBR )
Ik wil gewoon dat kaartje hebben.
mika is een homo engeland zet zichzelf ten schandequote:Op donderdag 15 juli 2010 20:31 schreef naatje_1 het volgende:
Nederland heeft de toppers naar het eurovision songfestival gestuurd, en natuurlijk sieneke
En Engeland gaat Mika sturen, luna, oordeel zelf
Nee, examen aanvragen om te mogen afrijden.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus je hebt je rijbewijs al, maar je gaat toch naar les?
mika is geen homo, hij is biquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:32 schreef RoBro het volgende:
[..]
mika is een homo engeland zet zichzelf ten schande
Ohw, ok, ik dacht alquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:32 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Nee, examen aanvragen om te mogen afrijden.
Grapjas.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:31 schreef naatje_1 het volgende:
Nederland heeft de toppers naar het eurovision songfestival gestuurd, en natuurlijk sieneke
En Engeland gaat Mika sturen, luna, oordeel zelf
Wat heeft hij gezegd voordat ik hier op reageer.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:33 schreef naatje_1 het volgende:
En dat heeft mika zelf gezegd hoor, luna, voordat je mij verrot gaat schelden
Omdat hij homo is? Ofwat? Engeland zette zich tijdens het WK toch al voor schut dus dat maakt al niet meer uitquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:32 schreef RoBro het volgende:
[..]
mika is een homo engeland zet zichzelf ten schande
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat heeft hij gezegd voordat ik hier op reageer.
quote:
Wat is er mis mee?quote:
ik hoop met je meequote:Op donderdag 15 juli 2010 20:35 schreef DeLuna het volgende:
Britse producers willen Mika vragen
WILLEN VRAGEN, en daarbij:
Als er iemand weet hoe je uit moet pakken en een feestje moet bouwen, dan is het Mika wel.
![]()
![]()
Maar ik hoop van niet eigenlijk. Maargoed.
Ja en weet je waarom? ESF is zo kut, zonde van de echt goede artiesten.quote:
Dat weet toch iedereen, en überhaupt is het vriendjespolitiekquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja en weet je waarom? ESF is zo kut, zonde van de echt goede artiesten.
Haaaaai.quote:
Dat vind ik niet stoer.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:56 schreef VASND het volgende:
[..]
Haaaaai.
Oh en Zwemchick, RoBro is stoer, daarom vindt ie dat.
Hij wel, en hij denkt dat alle chicks dat diggen.quote:
hij is zo van de straat geplukt met wiet en bier in de hand, en toen issie gaan fokkenquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:58 schreef VASND het volgende:
[..]
Hij wel, en hij denkt dat alle chicks dat diggen.
jwt.
Mafkees.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:58 schreef VASND het volgende:
[..]
Hij wel, en hij denkt dat alle chicks dat diggen.
jwt.
Ik?quote:
Luna?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gewoon Nanda?Hoe moet ik anders heten
Ik weet toch niet dat jij zo heet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gewoon Nanda?Hoe moet ik anders heten
Omat ik niet nadacht over een massasprint, dus ik had al mijn sprinters thuis gelaten inclusief Mark Cavendishquote:
Ow, zo, ik ken die hele tourpoule nietquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar zo heet ik toch niet op hyves.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omat ik niet nadacht over een massasprint, dus ik had al mijn sprinters thuis gelaten inclusief Mark Cavendish
Pijnlijkquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omat ik niet nadacht over een massasprint, dus ik had al mijn sprinters thuis gelaten inclusief Mark Cavendish
Dat is zonder umlaut, toch? gewoon frankquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:07 schreef DeLuna het volgende:
En ik was uit een paar etappes Fränk Schleck vergeten weg te halen
Ik weet het niet meer. De ene keer staat het met ä, en dan zonder.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is zonder umlaut, toch? gewoon frank
Mark Cavendish #1quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:08 schreef naatje_1 het volgende:
Wat is het vandaag geworden eigenlijk?
MARK CAVENDISHquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:08 schreef naatje_1 het volgende:
Wat is het vandaag geworden eigenlijk?
Ja, die commentator zei nog wel dat de jury dat niet leuk zo vinden.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:08 schreef tubacloud het volgende:
Vond het wel grappig trouwens, hoe die ene allemaal kopstoten probeerde te geven op het laatste
Neu, geloof het niet. Spreekt het iig ook uit als Frenk.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is zonder umlaut, toch? gewoon frank
Jawel man, vet mooi is dat.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:09 schreef naatje_1 het volgende:
Massasprint dus, de moeite niet waard om te kijken
Hij is dan ook uit de tour gekicktquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, die commentator zei nog wel dat de jury dat niet leuk zo vinden.
een beetje gekwak en meer niet, helemaal geen listen edquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jawel man, vet mooi is dat.![]()
Alleen het eerste deel van die etappes zijn saai.
Hangt er een beetje vanaf wie er in die groepjes zitten he.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:11 schreef VASND het volgende:
etappes met groepjes aanvallers en een dood peloton zijn pas saaaaaai.
Geen klassementsrenners bedoel ikquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf wie er in die groepjes zitten he.
Idd, behalve als Chavanel er vandoor gaat. Dat vind ik wel leuk.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:12 schreef VASND het volgende:
[..]
Geen klassementsrenners bedoel ikvan die groepjes waardeloze fransen die alleen dat kunnen.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
een beetje gekwak en meer niet, helemaal geen listen ed
Uhuquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:14 schreef tubacloud het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze ziet er best leuk uit hè?
Hij staat nu alweer zo ver achter dat hij het gewoon weer kan doen idd, klasbak dattie isquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Idd, behalve als Chavanel er vandoor gaat. Dat vind ik wel leuk.
check mijn foboquote:
ik moet hem alleen even tussen de tekst neerzetten, die er nog moet komen overigensquote:
whehehe, godsamme, die moet echt meer vrienden zoekenquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:19 schreef DeLuna het volgende:
Waarom heb ik geen leven?
![]()
Dat noem ik ook wel een probleem zoeken.
Vraag het aan haarquote:
Dat klinkt als mijquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:19 schreef DeLuna het volgende:
Waarom heb ik geen leven?
![]()
Dat noem ik ook wel een probleem zoeken.
Zij meer vrienden zoeken? Goddomme, ze heeft gene probleem, ze moet haar bek houdenquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:21 schreef tubacloud het volgende:
[..]
whehehe, godsamme, die moet echt meer vrienden zoekenof gewoon Fok!ken natuurlijk
Mijn ouders vinden dat ik geen sociaal leven heb, maar ik heb precies hetzelfde als TS over een paar jaar, moet ik ook mijn bek houden?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zij meer vrienden zoeken? Goddomme, ze heeft gene probleem, ze moet haar bek houden
hmm, niet helemaal gelezen...quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zij meer vrienden zoeken? Goddomme, ze heeft gene probleem, ze moet haar bek houden
Totdat ze weer hier in het topic is?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wacht wel totdat ze weer hier in het topic is.
Moet je eens lezen hoe vaak ze afspreekt. Wat een gezeik zeg.....quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn ouders vinden dat ik geen sociaal leven heb, maar ik heb precies hetzelfde als TS over een paar jaar, moet ik ook mijn bek houden?
Wil je er ook een van mij, dan ben ik de eerste jongen die in je fobo staat met een fotoquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wacht wel totdat ze weer hier in het topic is.
Dromenvangertjequote:Op donderdag 15 juli 2010 21:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Totdat ze weer hier in het topic is?Wie is het dan...
In Der Daad.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
note to self: zsm een laptop met webcam aanschaffen
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
note to self: zsm een laptop met webcam aanschaffen
Nanda, lees eens de laatste post van de vorige paginaquote:
Tis niet zo dat iedereen goed kan relativeren he.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Moet je eens lezen hoe vaak ze afspreekt. Wat een gezeik zeg.....![]()
Oeeeehhquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:25 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Wil je er ook een van mij, dan ben ik de eerste jongen die in je fobo staat met een foto
Gezeik met het overzetten en de grootte van de foto'squote:Op donderdag 15 juli 2010 21:29 schreef tubacloud het volgende:
[..]
camera's gaan er ook mee door hoor
Ik heb momenteel alleen mijn vriend waar ik mee afspreek. Ik vind het kut ja, en ik moet er wat aan doen, maar zo makkelijk is het allemaal niet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:31 schreef VASND het volgende:
[..]
Tis niet zo dat iedereen goed kan relativeren he.
Soms lijkt iets voor jezelf anders dan het is.
Zullen wij eens afspreken, dan ben ik er meteen ook vanafquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb momenteel alleen mijn vriend waar ik mee afspreek. Ik vind het kut ja, en ik moet er wat aan doen, maar zo makkelijk is het allemaal niet.
Jammer dat je zo ver weg woontquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zullen wij eens afspreken, dan ben ik er meteen ook vanaf
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gezeik met het overzetten en de grootte van de foto'sEn waar dat ding is enzo
GMTAquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zullen wij eens afspreken, dan ben ik er meteen ook vanaf
Kom, stukje zwemmen is nog niemand van dood gegaan.quote:
Dit trek ik aardig in twijfelquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:36 schreef VASND het volgende:
[..]
Kom, stukje zwemmen is nog niemand van dood gegaan.
Dit had ik ook, dat is heel erg fijn tot het fout gaat.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb momenteel alleen mijn vriend waar ik mee afspreek. Ik vind het kut ja, en ik moet er wat aan doen, maar zo makkelijk is het allemaal niet.
Als ik over de A6 zwem is het slechts 176km.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:36 schreef VASND het volgende:
[..]
Kom, stukje zwemmen is nog niemand van dood gegaan.
Oke, you got me there.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als ik over de A6 zwem is het slechts 176km.
Heel fijn? Ik vind er niks fijns aan. Ja, dat ik een vriend heb, en ik ben ook heus niet bang dat het uit gaat maar ik wil gewoon meer vrienden hebben enzo.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:37 schreef VASND het volgende:
[..]
Dit had ik ook, dat is heel erg fijn tot het fout gaat.
Ik heb er nu reuze moeite mee, na 2,5 jaar.
Heuj, dat herken ikquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heel fijn? Ik vind er niks fijns aan. Ja, dat ik een vriend heb, en ik ben ook heus niet bang dat het uit gaat maar ik wil gewoon meer vrienden hebben enzo.Dat. Ik voel me zo waardeloos. Ik heb echt 100x meer internetvrienden dan real life vrienden. Da's gewoon triest.
Ik dacht dat je het wel oke vond, verkeerd begrepen dan.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heel fijn? Ik vind er niks fijns aan. Ja, dat ik een vriend heb, en ik ben ook heus niet bang dat het uit gaat maar ik wil gewoon meer vrienden hebben enzo.Dat. Ik voel me zo waardeloos. Ik heb echt 100x meer internetvrienden dan real life vrienden. Da's gewoon triest.
Is de Lek een grote rivier?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:39 schreef naatje_1 het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)ndt-dode-zwemmer.xml
Sowieso, als je een opleiding volgt heb je al veel meer contact met mensen en krijg je waarschijnlijk ook meer vrienden, ik zou daar niet zo over inzitten, komt allemaal goed volgend jaarquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geeft nietquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:40 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het wel oke vond, verkeerd begrepen dan.
Ik heb er steeds meer last van. Het probleem is ook gewoon dat ik al een hele tijd niet meer op school zit, en dus haast geen sociale contacten meer heb naast het zwemmen.quote:
Met mij niet hoor, net zoals ik het hier bij de meeste mensen binnen 10 minuten heb verpest, doe ik dat in RL ookquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:41 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Sowieso, als je een opleiding volgt heb je al veel meer contact met mensen en krijg je waarschijnlijk ook meer vrienden, ik zou daar niet zo over inzitten, komt allemaal goed volgend jaar
Ga naar een kerk, ook al geloof je niet, dan heb je in ieder geval daar ook vriendenquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geeft niet![]()
[..]
Ik heb er steeds meer last van. Het probleem is ook gewoon dat ik al een hele tijd niet meer op school zit, en dus haast geen sociale contacten meer heb naast het zwemmen.
serieusheid: begin je al snel over je geloof of dat iets niet mag volgens God?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Met mij niet hoor, net zoals ik het hier bij de meeste mensen binnen 10 minuten heb verpest, doe ik dat in RL ook
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Met mij niet hoor, net zoals ik het hier bij de meeste mensen binnen 10 minuten heb verpest, doe ik dat in RL ook
Neequote:Op donderdag 15 juli 2010 21:43 schreef Schieganger het volgende:
[..]
serieusheid: begin je al snel over je geloof of dat iets niet mag volgens God?
Zondag zwom ik van Beusichem naar Culemborg, en ik leef nog!quote:
nu ik vakantie heb spreek ik ook eigenlijk niemand meer...quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geeft niet![]()
[..]
Ik heb er steeds meer last van. Het probleem is ook gewoon dat ik al een hele tijd niet meer op school zit, en dus haast geen sociale contacten meer heb naast het zwemmen.
Ik ook niet, maar ik durf ook niet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga naar een kerk, ook al geloof je niet, dan heb je in ieder geval daar ook vrienden
Ik heb gewoon op 3 plekken contacten: Sport, kerk en school en ik doe er geen zak mee
Zoek andere vrienden.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk heel stil, maar als ik iets zeg dan is het meteen een foute reactie
sluit je aan bij de ayran brotherhoodquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk heel stil, maar als ik iets zeg dan is het meteen een foute reactie
hmm, lastig... heb je niemand om mee te praten over gevoelens en dergelijke?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en je komt me niet eens even opzoeken?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zondag zwom ik van Beusichem naar Culemborg, en ik leef nog!
waarom niet?quote:
Nee, ik bedoel, echt een foute reactiequote:Op donderdag 15 juli 2010 21:46 schreef VASND het volgende:
[..]
Zoek andere vrienden.
Klinkt alsof je probeert vrienden te worden met personen die je totaal niet liggen.
Ik wist niet eens dat dat daar helemaal lag.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en je komt me niet eens even opzoeken?
Denk ik net dat wolvendagen er is, ben jij hetquote:
Wat danquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:45 schreef tubacloud het volgende:
[..]
nu ik vakantie heb spreek ik ook eigenlijk niemand meer...Komt gewoon doordat ik daar geen zin in heb, is eigenlijk altijd al zo geweest, alleen dat heeft ook een onderliggend probleem
Dat wil ik ook zsm, maar dan moet ik wel werken enzoquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:47 schreef VASND het volgende:
En ga op jezelf wonen, dat scheelt enorm veel.
quote:Stiekem zit ik nu ook in het ouderlijk huis omdat ik geen fuck te doen heb maar dat komt omdat ik 't nu ff moeilijk heb.
Volgende week de vierdaagsefeesten in Nijmegen en dan ga ik met een paar studiegenoten wat doen.
Nou, dat ze denken van.. huh? Wat moet zij nou opeens?quote:
Ga naar KLB voor wd.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:48 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Denk ik net dat wolvendagen er is, ben jij het
studeer je trouwens al?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat wil ik ook zsm, maar dan moet ik wel werken enzo
[..]
Ik snap nogsteeds niet wat je bedoeld danquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel, echt een foute reactieEen soort bashreactie ofzo, daar faal ik echt altijd in, maargoed, ik kan me nu een beetje inhouden en over normale dingen praten
Nieuwe mensen zoeken kan ook, tijdens het uitgaan kom je zat mensen tegenquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou, dat ze denken van.. huh? Wat moet zij nou opeens?![]()
Nee, ik heb net VWO3 voor de tweede keer overnieuw gedaan en zit volgend jaar in VWO4, dus studeren duurt nog wel een tijdjequote:
Ik was 16 en hopelijk 21, maar daarna misschien wel 25.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:51 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben dus gewoon fucking 19 als ik van school afkom en fucking 27 als ik klaar ben met mijn studie
Ik ben 17, heb net mijn VWO diploma, en ben 19 als ik klaar ben met mijn studiequote:Op donderdag 15 juli 2010 21:51 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben dus gewoon fucking 19 als ik van school afkom en fucking 27 als ik klaar ben met mijn studie
vmbo?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik was 16 en hopelijk 21, maar daarna misschien wel 25.
Je hebt ook een klas overgeslagen?quote:
Snel? Ik deed er gewoon 5 jaar over hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoe the fuck ben je daar zo snel weg gekomen?
aahbaaahquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:54 schreef naatje_1 het volgende:
Je hebt stiekem het hoofd van de school genomen heh?
Groep 1quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:54 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Je hebt ook een klas overgeslagen?
Aghja, zo gaat datquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Groep 1![]()
Maar nu zit ik weer op gelijke hoogte doordat ik gestopt ben met mijn opleiding
Ik snap nog steeds niet waarom ik het koos..quote:
ik ben 17, en ben net klaar met vwoquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
Normaal ben je 17 als je van school afkomt bij de havo...
Hoogbegaafd?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:58 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik ben 17, en ben net klaar met vwo![]()
ik schaam mezelf als ik zie wat er in mijn aanmelding staat voor het vwo, die ik terugkreeg bij de diplomauitreiking
"klas 5 en 6 in een jaar gedaan, was in groep 7 al klaar met de stof van groep 8, dus kreeg in groep 8 een uitbreidingsprogramma"![]()
![]()
zoiets heeft een vriendinnetje van mijn zusje ook, die is 15, en gaat nu naar de 2equote:Op donderdag 15 juli 2010 21:57 schreef naatje_1 het volgende:
Die vriend van mij is dus nu (bijna) 17, maar hij gaat nu naar vmbo4... Hij is 3x blijven zitten op de basisschool ofzo
zoiets, ik heb wel zo'n test gedaan waar uit kwam dat ik bovengemiddeld begaafd was, dus dat zegt niksquote:
Ik was 12 toen ik naar de 2e gingquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:59 schreef tubacloud het volgende:
[..]
zoiets heeft een vriendinnetje van mijn zusje ook, die is 15, en gaat nu naar de 2e
als ik haar zie en hoor denk ik echt: die is mentaal nog niet volwassen als ze 20 is...
faalquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:59 schreef Stoeprand het volgende:
Ik ken mensen die op de basisschool keitof waren omdat ze een klas over mochten slaan, en dan deden ze uiteindelijk alsnog VMBO
daarom, en ik denk ook echt dat dat meisje het nooit zou redden in de 4e, die zou daar gewoon niet tussen passenquote:
PLAATJE VOOR LUNA.quote:
Same here, en mijn IQ is hoog, toch heb ik VWO, HAVO, VMBO gedaan voordat ik stopte met school en mijn eigen ding deedquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:00 schreef tubacloud het volgende:
[..]
zoiets, ik heb wel zo'n test gedaan waar uit kwam dat ik bovengemiddeld begaafd was, dus dat zegt niks
Ik heb niet zo'n heel hoog IQ hoor. 117 had ik bij die BNN testquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
IK WIL OOK EEN SIGN MET MIJN NAAM ER OP VAN JOU
same here, als het me niet boeit, steek ik er ook geen moeite in, heb het VWO net gehaald, maar heb er geen zak aan gedaan, maar dan ook echt geen zak, en elke keer weer met de hakken over de sloot overquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:02 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Same here, en mijn IQ is hoog, toch heb ik VWO, HAVO, VMBO gedaan voordat ik stopte met school en mijn eigen ding deed
Volgens de psycholoog lette ik er niet op omdat het me niet boeide. Zit wel wat achter want als iets me boeit leer ik het wel in recordtempo...
Hej, dat klinkt bekendquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:03 schreef tubacloud het volgende:
[..]
same here, als het me niet boeit, steek ik er ook geen moeite in, heb het VWO net gehaald, maar heb er geen zak aan gedaan, maar dan ook echt geen zak, en elke keer weer met de hakken over de sloot over
snap ik wel dat Nanda er ook een wilquote:
ik had jou toen nog niet gezienquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mavo ftw.
dromenvangertje ookniet.
Doe mij ook maar meteen danquote:
Dan wil ik die ook nog, als extraquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:06 schreef naatje_1 het volgende:
Je kan ook gewoon een multi ding doen, dat je iedereen neemt van de PUB SC, of je zet gewoon alleen maar "PUB SC"
Wat zeiden we nou net in foboquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:07 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Dan wil ik die ook nog, als extra![]()
Sabine, zou je er ook een kunnen maken met PUB SC voor mij?
quote:
Ja!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
tubacloud naatje & deluna;
krijg ik er ook een sign terug?
Doe mij ook!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
Voor mij hoeft het nietquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ja hoor, voor in je foboquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ja negeer mij maar.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik had ook naar VWO gekund als ik wat gedaan hadquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb geen reet uitgevoerd vorig jaar, ik had het best kunnen halen als ik wat deed
Joow.quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik had ook naar VWO gekund als ik wat gedaan had
Dan had ik daar alleen stoep moeten neerzetten en dromenvangertjequote:Op donderdag 15 juli 2010 22:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik had ook naar VWO gekund als ik wat gedaan had
Flikker op, arrogant kutjoch.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan had ik daar alleen stoep moeten neerzetten
ja maar ik wil nog wel 1 terugquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het nietEn sowieso zou ik niet weten waar die camera is
Tuurlijk, maar dan moet ik dus wel een camera hebben, dus als je nou gewoon ff wacht tot ik een laptop heb, en dat gaat niet lang meer durenquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja maar ik wil nog wel 1 terug
Oh oke, en natuurlijkquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja sorry zag je post nog niet
mag ik dan ook 1 terug VASND?
Meneerquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:17 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
[..]
Meneer probeert iemand te versieren?
Meneer?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:17 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
[..]
Meneerquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:17 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
[..]
Ik kan ook niet tekenen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:19 schreef naatje_1 het volgende:
Ik moet dingetjes gaan tekenen, dacht je dat je eindelijk van school verlost was
Oke.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:20 schreef naatje_1 het volgende:
luna, mag ik er 1 van jou, nu ik toch een fototoestel heb
Sorryquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En er staat nog wel Mrs. Penniman...
10 cent iedereen inzet (voor flop dusssss) en dan maximaal per 50 cent per keer raisen. Dus kan aardig oplopen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:22 schreef RoBro het volgende:
[..]
ah ok dacht dat je op stars speelde welke limieten speel je met je vrienden dan
fixed limit poker met aardig hoge ante klinkt aardig idioot als ik het goed begrijpquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:24 schreef -SG- het volgende:
[..]
10 cent iedereen inzet (voor flop dusssss) en dan maximaal per 50 cent per keer raisen. Dus kan aardig oplopen.
Troestah.quote:
Ik wil er eentje voor mezelf, die van jou heb ik al hier in dit topic staan.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke.
wie wou die PUB sc sign nogmaar?
moet daar iedereen bij op?
ik heb dat hele naamopschrijf gedoe nooit begrepen is het met het kudosysteem te vergelijken ofzoquote:
[img=x,x][/img]quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:29 schreef naatje_1 het volgende:
Hoe zorg je ervoor dat een img een bepaalde grootte wordt? Met welke tags?
Ik wil er een van jouquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:31 schreef mstr het volgende:
Een programma om foto's van je webcam te kunnen nemen.. Hmm...
Ik doe printscreenquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Als ik een programma heb gevonden waarmee ik foto's kan maken van m'n webcam zegmaar
In m'n fobo.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:32 schreef Bravebart het volgende:
Waar kan ik aangeven dat ik er pertinent geen wil?
quote:
Da's wat minder ja.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb geen programma waarmee ik m'n webcam af kan spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |