quote:15-7-2010
Donderdag 29 juli: programmakrant!
Bij donderdag 29 juli kan er een groot, rood uitroepteken in je agenda! Dan verschijnt de officiële Lowlands programmakrant bij nrc next . Het volledige programma , alle tijden , tenten , en bergen achtergrondinfo . Die wil je dus niet missen...
Om er zeker van te zijn dat je de krant 's ochtends vroeg in je brievenbus vindt heeft nrc next een verdomd scherpe, niet-te-missen aanbieding voor je: Het Lowlands Abonnement! Een maand lang ontvang je alle ins & outs en weet jij als geen ander wat er op Lowlands te doen valt!
Completer kan niet want je krijgt:
- Een maand nrc next met heel veel Lowlandsnieuws
- kans op 2 van de 100 kaarten
- De Lowlands Programmakrant (Alle Lowlands info in één krant!)
Voor sléchts 5 euro!
En na die maand? Stopt het abonnement automatisch!
Kortom, afsluiten die hap ! En laat het aftellen maar beginnen!
Natuurlijk zit de programmakrant ook in de losse verkoop van nrc next en als je al lid bent, krijg je hem er ook bij.
Zelfde, op 29 Juli vlieg ik terug, dus dan koop ik hem op het vliegveld welquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:28 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ben dan op vakantie. Beetje zonde om dat abonnement in 3 weken vakantie te gooien
.
Donderdagmorgen.... eerst even een bakkie thee zetten en dan..... de lowlandskrant van de deurmat rapenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:12 schreef rubbereend het volgende:
Ik ga hem donderdag voor ik ga werken ff halen...... en hem dan proberen niet te gaan zitten lezen op het werk
Ik heb vakantie dus pit tot 2 uur. Lees 'm wel rond het avondetenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:19 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Donderdagmorgen.... eerst even een bakkie thee zetten en dan..... de lowlandskrant van de deurmat rapen
tegen die tijd is ie overal uitverkochtquote:Op maandag 26 juli 2010 22:56 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik heb vakantie dus pit tot 2 uur. Lees 'm wel rond het avondeten
Ik heb het abbo.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tegen die tijd is ie overal uitverkocht
hèquote:
Vorig jaar kreeg ik de krant uitgerekend niet op de dag dat die LL-editie erin zatquote:Op maandag 26 juli 2010 23:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hèdie kunnen niet uitverkocht raken
5 euro WTFquote:
Hihi, ik had hem gewoon op de mat. En ik geef geen fuck om Lowlandsquote:
Hij ligt hier nog steeds stof te verzamelenquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:22 schreef rubbereend het volgende:
Iemand die hem al helemaal doorgespit heeft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |