ik hoop dat in het verleden behaalde resultaten WEL garantie bieden voor de toekomst. Hoe ik me voel? Ik wou dat ik kon zeggen: "gelukkig " maar dat duurt waarschijnlijk nog wel een hele tijd
just give a second thought what if we don't get caught...
This might be a surprise but it's true That I'm not like you and I don't want your advice Or your praise or to move in the ways you do And I never will
goed , zo even vampire dairies kijken op laptopje , vanmiddag wat afleveringen van seizoen 1 gedownload en ook vol want net was pas de lasagne klaar dus at laat.
Hele gezellige dag gehad in Grunn/Overschild. Nu aan het bijkomen, ben een beetje moe
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat? [b]AirwiN schreef [/b] De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
leuke avond gehad, al ben ik behoorlijk teleurgesteld in iemand anders Op hoeveel manieren kan je een hele simpele vraag ontwijken..blijkbaar is die persoon belangrijker dan mij. Tja ach, wat verwacht ik nu in godsnaam nog
*I'm not perfect but parts of me are incredible* guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
Gefrustreerd, er zit een of ander virus op mn computer die ik er maar niet af krijg
This might be a surprise but it's true That I'm not like you and I don't want your advice Or your praise or to move in the ways you do And I never will