Niks natuurlijk, die gast loopt daar al meer dan 10 jaar rond. Kutprovincialen die over de zeik gaan van een zwerver in de trein, ik kots er op.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:29 schreef Ascendancy het volgende:
ik zag die vent ook af en toe toen ik nog naar Delft moest iedere dag.
Nooit in me opgekomen om de politie te bellen. En dan? Die 2 minuutjes, jammer dan, dat moet je kunnen hebben.
En wat wil de politie met hem doen?
Maar wat denk je dat dit oplost? Wat moet er met die vent gebeuren?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:34 schreef greavy het volgende:
Waarom ik gebeld had? Hij bracht het op een klote manier. Niemand in de rijtuigen vond het prettig. Het hoort niet, het mag niet. Klaar. S&V & de SpoPo waren er blij mee. Ze hadden hem al vaker te pakken, maar hij doet het steeds opnieuw..
Als je wilt bedelen, oke. Maar doe het niet in de trein waarbij je de reiziger echt lastig valt.
Staat op internet.. En staat ook in mijn telefoon. Heb het al vaker nodig gehad, en niet alleen voor bedelaars/zwervers.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:34 schreef Ascendancy het volgende:
Hoe weet je uberhaupt het nummer van de spoorwegpolitie uit je hoofd
Staat het op het internetquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:38 schreef greavy het volgende:
[..]
Staat op internet.. En staat ook in mijn telefoon. Heb het al vaker nodig gehad, en niet alleen voor bedelaars/zwervers.
Je bent veel te rechtlijnig en hebt een beperkt empathisch vermogen. Mafkees.quote:
Hij doet het al minstens tien jaar, idioot! Met andere woorden: die incompentente Spopo's hebben tien jaar de tijd gehad om 'm tegen te houden.quote:S&V & de SpoPo waren er blij mee. Ze hadden hem al vaker te pakken, maar hij doet het steeds opnieuw..
Die kerel heeft niet eens een douche, anders zou ie niet zo meuren. Wees blij dat ie je portemonnee niet jat.quote:Als je wilt bedelen, oke. Maar doe het niet in de trein waarbij je de reiziger echt lastig valt.
Ik heb het nummer ook nodig gehad om te melden dat er graffitispuiters waren op een opstel.. Waren ze ook blij mee, want die konden ze toen op heterdaad betrappen en oppakken..quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:41 schreef Ascendancy het volgende:
Waarvoor heb je dat nummer dan? In al mijn treinuren, nog nooit zoiets nodig gehad.
Maar op het moment dat de S&V medewerkers je verdenken van het illegaal commercieel fotograferen, dan doen ze opeens moeilijk?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:48 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik heb het nummer ook nodig gehad om te melden dat er graffitispuiters waren op een opstel.. Waren ze ook blij mee, want die konden ze toen op heterdaad betrappen en oppakken..
Komt altijd wel eens van pas, dus heb ik dat nummer gewoon opgeslagen.
En ik vind dat ik juist heb gehandeld. Ook al doet hij het al jaren, het hoort niet. Ze waren blij met de melding, dus waarom ineens zo'n heisa er hierom heen gemaakt wordt?
*proest* plicht gedaan, ja hoor.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:51 schreef greavy het volgende:
Wat ze met die vent doen mogen ze zelf uitzoeken. Daar bemoei ik mij niet mee. Ik heb mijn plicht gedaan om het te melden.
Ik lach even mee.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
*proest* plicht gedaan, ja hoor.
Ik lach je uit.![]()
![]()
Kan je even aangeven waar in de wet staat dat het een plicht is?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:51 schreef greavy het volgende:
Wat ze met die vent doen mogen ze zelf uitzoeken. Daar bemoei ik mij niet mee. Ik heb mijn plicht gedaan om het te melden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |