Heb vanochtend te kennen gegeven dat we wel bereid zijn meer te betalen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:19 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
je nachtje piekeren is voorbij.. Proceed posting please
Deze kapers wilden volgende week al naar de notaris en hun bank heeft al alles toegezegd.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:25 schreef qltel het volgende:
Overigens hadden wij 2 kapers op de kust met ons huis. Dat is beide niet doorgegaan en vandaar dat we hier nu al 5,5 jaar wonen.
Oh nee! Ik duim voor jullie. Ik gun het jullie meer, maakt niet uit wie die anderen zijn!quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:22 schreef ueberduitser het volgende:
Deze kapers wilden volgende week al naar de notaris en hun bank heeft al alles toegezegd.![]()
Zij weten alleen niet dat wij het flink hoog kunnen spelen. Als ze hem écht willen, gaan ze er voor betalen ook.![]()
Ben het wel zo enorm zat dit... Heb een bloeddruk die niet meer te meten is, sta gewoon te trillen op m'n benen.
Toen je dat postte, zat ik nog bij de bank.quote:
Ja ik weet hetquote:Op donderdag 14 maart 2013 06:59 schreef Lienekien het volgende:
Beste man, waar ben je nou mee bezig?! Maak het toch niet zo persoonlijk! Je doet alsof jou een groot onrecht wordt aangedaan! En nu wil je wraak! Kom eens bij zinnen.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:08 schreef Cathmar het volgende:
Ik denk dat het gewoon zo moet zijn en dat er iets NOG leukers op jullie pad komt. Dat je dat zelf nu even niet ziet begrijp ik wel. Succes!
quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:21 schreef Rowlf het volgende:
Jammer van deze kans, maar ik denk ook dat er nog iets beters komt voor jullie. Waar je bijvoorbeeld wel een B&B kunt beginnen. Sterkte en hou moed!
UD zit er in dit geval wat emotioneler in dan een standaardkoper. Ik begrijp het wel. Het is voor zijn situatie en gezin gewoon een ideaal pand. Veel ruimte binnen, een ruime aanbouw, een lap grond en als afsluiter nog een aantrekkelijke prijs.quote:Op donderdag 14 maart 2013 06:59 schreef Lienekien het volgende:
Beste man, waar ben je nou mee bezig?! Maak het toch niet zo persoonlijk! Je doet alsof jou een groot onrecht wordt aangedaan! En nu wil je wraak! Kom eens bij zinnen.
Wat hij zegt. Lienekien, beetje meer empathie tonen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:56 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
UD zit er in dit geval wat emotioneler in dan een standaardkoper. Ik begrijp het wel. Het is voor zijn situatie en gezin gewoon een ideaal pand. Veel ruimte binnen, een ruime aanbouw, een lap grond en als afsluiter nog een aantrekkelijke prijs.
Spelletjes van de makelaar of verkoper zijn nooit leuk.
Het is allemaal waar wat je zegt. Maar op het moment dat er concurrenten zijn voor een woning en je wil die woning zelf graag hebben, dan kunnen je eigen emoties er aan meewerken dat je voor die woning uiteindelijk een te hoge prijs betaalt. Het is goed je dan te realiseren dat er méér woningen zijn dan alleen deze. Ik hoop en duim voor nog een betere woning!quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:56 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
UD zit er in dit geval wat emotioneler in dan een standaardkoper. Ik begrijp het wel. Het is voor zijn situatie en gezin gewoon een ideaal pand. Veel ruimte binnen, een ruime aanbouw, een lap grond en als afsluiter nog een aantrekkelijke prijs.
Dat dus inderdaad...quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:56 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Een nóg betere vinden zal lastig worden, maar we doen ons best. Misschien wat meer geduld hebben, er verschijnen dagelijks nieuwe huizen op de markt, dus er komt vanzelf wel iets geschikts op ons pad.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:28 schreef Rowlf het volgende:
[..]
Het is allemaal waar wat je zegt. Maar op het moment dat er concurrenten zijn voor een woning en je wil die woning zelf graag hebben, dan kunnen je eigen emoties er aan meewerken dat je voor die woning uiteindelijk een te hoge prijs betaalt. Het is goed je dan te realiseren dat er méér woningen zijn dan alleen deze. Ik hoop en duim voor nog een betere woning!
Jup, dat hebben ze gisteren ook wel gemerkt bij de badminton. Heb de duutsers alle hoeken van het veld laten zien.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:12 schreef Teslynd het volgende:
Gelukkig. De stress van andere teleurstellingen moest ook nog even uit.
Ik denk dat die man helemaal geen spelletje speelt, maar gewoon dat geld wil en wel zo spoedig mogelijk. Neem het niet te persoonlijk, als jij het morgen had kunnen regelen, was de woning voor jou geweest.quote:Op donderdag 14 maart 2013 06:38 schreef ueberduitser het volgende:
Het wordt een lastig verhaal, maar ik ben er eigenlijk wel klaar mee.We wachten de goedkeuring van de bank even af en kijken we wat de makelaar wil. Qua bieden etc.We gaan de boel lekker vertragen en tijd rekken. Spelletje wat de verkoper speelt, spelen we dus niet meer mee. Ik laat me niet meer onder druk zetten en de makelaar mag ons nu niet zomaar meer passeren. Kijken hoe ver men wil gaan met bieden, de tegenstanders dan he. Wij gaan ze voor laten bloeden en we gaan zogezegd flink rekken. De verkoper heeft namelijk 01.05 zijn geld nodig, kijken of we dat kunnen dwarsbomenInmiddels uit kijken naar wat anders, ik zie het met dit huis namelijk niet meer goed komen.
Tja, het zou een optie kunnen zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:15 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Beetje onorthodox wellicht, maar kun je de andere partij niet afkopen met een leuke aanbieding?
Empathie genoeg. Daarom mijn advies aan TS om zijn energie niet te steken in haat en wraak.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Lienekien, beetje meer empathie tonen.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Empathie genoeg. Daarom mijn advies aan TS om zijn energie niet te steken in haat en wraak.
En gelukkig begreep hij wel wat ik bedoelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |