omdat ik de vraag niet goed stelde (zoals ik het eigenlijk bedoelde), kan ik het eerste antwoord niet fout keuren.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoezo is het goed? Aruba heeft geen valutateken, Arubaanse Florin is gewoon AFL. Zie ook http://nl.wikipedia.org/wiki/Arubaanse_florin
natuurlijkquote:
Jupquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
The Horror, The Horror.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:06 schreef Aalbers het volgende:
In de spoiler gekeken, maar ik heb geen filmkennis
Stand deel 1996quote:
Cultuur barbaar, 1 van Copola's beste films ooit, 1 van de beste films ooit punt.quote:
Wat doe jij nog zo laat opquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:19 schreef BasOne het volgende:
Stel een vraag Bloody Yank, als je toch wakker bent
Ik wacht op mooie vrouwen...quote:
*ontwijkt*quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:29 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik wacht op mooie vrouwen...
HEYY 1 gevonden![]()
![]()
*bespringt Tanjaa en knuffelt*
*Gebruikt super tentacle arm anti ontwijk armen*quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:33 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
*ontwijkt*
Hee basjeLang niet gezien!
Ik mag niet met je praten nu, anders gaan mensen zich weer aan ons ergeren :|
Als er geen vragen gesteld worden......quote:
This old dog can still hunt!quote:
Nee. Wel bekend onder een pseudoniem.quote:
Stand deel 1996quote:
Sabelikova?quote:
Pechstein?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:38 schreef Yankee het volgende:
Na Anni Friesinger-Postma heeft ook haar landgenotebesloten de schaatssport vaarwel te zeggen. De 35-jarige Duitse maakte dat zaterdagochtend bekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |