Hari vecht onder de marrokaanse vlag & is nog nooit wereldkampioen geweestquote:Op donderdag 15 juli 2010 18:38 schreef Yankee het volgende:
badr hari, sem schilt......meer namen ken ik niet
Ik kijk het nooit, dit waren de twee namen die ik nog wel eens een keertje voorbij heb horen komen. Oftewel ik heb geen flauw ideequote:Op donderdag 15 juli 2010 18:43 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Hari vecht onder de marrokaanse vlag & is nog nooit wereldkampioen geweest
Schilt is goed.
Dan zoek ik nog, " Mr Perfect", " The Lumberjack" en " The Flying Dutchmen" .
Ik kan ook wel naar de auteur van Hamlet vragen , maar deze leek me net iets uitdagender. Iemand die een boekenlijst voor Engels heeft moeten samenstellen, is dit boek wellicht tegengekomen.quote:
Ja, jij blijkbaarquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:35 schreef barney74 het volgende:
[..]
Ik kan ook wel naar de auteur van Hamlet vragen , maar deze leek me net iets uitdagender. Iemand die een boekenlijst voor Engels heeft moeten samenstellen, is dit boek wellicht tegengekomen.
Ik wil hiermee niemand aanvallen, maar de bedoeling van deze quiz is om denk ik wat algemene vragen te stellen...quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:39 schreef barney74 het volgende:
is deze reactie (als in : ik lach om je uitleg) bedoeld om mij mezelf te excuseren voor het stellen van deze vraag?
Neil Young was mijn eerste gedachtequote:Op donderdag 15 juli 2010 20:42 schreef lubje25 het volgende:
On the beach- Chris Rea![]()
vast niet goed. Hallo
quote:
die zocht ikquote:
Antwerpse Zoo inderdaad. @hierboven, in België kennen ze het woord 'Dierentuin' niet hèquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |