Boooh... zoiets hoort erbij. Die griet moet nu aan iedereen excuses aanbieden (neem aan dat ze te veel gezopen had?) en daarna is alles weer goedquote:Op zondag 18 juli 2010 07:15 schreef SLP_ het volgende:
omg wat een flopavond![]()
mn beste vriendin was vandaag jarig dus gingen we eerst bij haar zitten en zouden we daarna nog stad ingaan. opeens is een vriendin helemaal de weg kwijt enz en begon ze te kotsen en kon ze niets meer, die heeft toen iets van 30 minuten dood op de wc gezeten. de vader van de jarige heeft haar toen maar naar huis gebracht, maar ze was alleen thuis want dr ouders zijn op vakantie. nja ik en twee andere vonden dat we haar natuurlijk niet alleen konden laten dus wij gingen mee naar haar toe. pffff was nog een heel gedoe om dr in de auto te krijgen en thuis te brengen enznja toen ze eindelijk in dr pyjama op de bank lag hadden we ff rust. om 6 uur werd ze dan weer wakker ff wat gegeten en gedronken enz en ben toen om kwart voor 7 maar weer gegaan. leuke avond was het
Je hebt de nieuwe casa nog niet betrokken? Dan kun je nu nog even lekker genieten!quote:
Nee dat duurt nog 3-4 weken. Nieuwbouw he, eerst stucadoor. keukenboer, laminaat, meubels, spullen over verhuizen.quote:Op zondag 18 juli 2010 10:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je hebt de nieuwe casa nog niet betrokken? Dan kun je nu nog even lekker genieten!
Ik vandaag Ramon Valle Trio, Maiden Voyage, Folkert Oosterbeek Trio, Roel Smeets, The Ploctones en wrs weer Pieter Derksquote:Op zondag 18 juli 2010 12:55 schreef AMDB het volgende:
Goedemorgen! Shantel gister was een goed feestje! Daarvoor ook prima genoten van Oh No Ono op De Affaire. Los Campesinos! vond ik zelf een beetje tegenvallen, niet mijn ding.
Vandaag Tokyo Police Club, HEALTH en King Khan & The Shrines
3 uur is toch een aardige tijdquote:Op zondag 18 juli 2010 13:41 schreef Difficult het volgende:
Ik heb me gister prima vermaakt in de stad, was alleen om 3uur al kapot : (
Drie uur is netjes hoorquote:Op zondag 18 juli 2010 13:41 schreef Difficult het volgende:
Ik heb me gister prima vermaakt in de stad, was alleen om 3uur al kapot : (
Kortom: vanavond naar Nijmegen komenquote:Op zondag 18 juli 2010 13:43 schreef Sander het volgende:
Ik moest gisteren werken. Iedereen zit in Nijmegen, dus er waren alleen irritante mensen in de stad.
Yo! plannen voor vanavond?quote:
En een belachelijke entree prijs van 5euroquote:Op zondag 18 juli 2010 14:11 schreef AMDB het volgende:
Ik ben vannacht om 2 uur naar huis gegaan, wou nog naar de NDRGRND maar daar stond een mega rij, maar geskipped dus.
Hou Van Buren maar in de gaten. Toppertje vorig jaar was 15 euro op het drukste moment van de vrijdagavond. Dan voel je je echt hard anaal vernederd.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:26 schreef Difficult het volgende:
[..]
En een belachelijke entree prijs van 5euro
gister 12,50quote:Op zondag 18 juli 2010 14:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hou Van Buren maar in de gaten. Toppertje vorig jaar was 15 euro op het drukste moment van de vrijdagavond. Dan voel je je echt hard anaal vernederd.
Pfoe 5 euro! Blij met m'n bandje voor gratis entreequote:Op zondag 18 juli 2010 15:11 schreef DeKubus het volgende:
Goedemorgen! Gisteren was het wel andere koek bij billabong, sjees die rij hé! Toen maar café otis gedaanen daarna nog het laatste uurtje van kwart voor 4 tot 5 in de nderground doorgebracht (waar wel 5,- entree voor betaald moest worden). Vanavond dag 2,wat gaat het toch snel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |