Bij welke bakker was dat?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
Veel plezier !![]()
ik werd net ook wel even wakker, vrouw voor me bij de kassa toen k brood ging halen, nou die borsten floepten er zowat uit zo laag uitgesneden was dat shirtje
Yep, Pool Positionquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:12 schreef De_Vink het volgende:
[..]
ahum... echte veteranen noemen het gewoon nog pool position..... good ol' days
Pics!!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:24 schreef IrishBastard het volgende:
Gister trouwens nog de zus van Sander gemeet![]()
Boooh... heeft die tent nog steeds van die scheve, gedeukte tafels? Dat was jaren terug in elk geval wel zo en dat was voldoende reden om er niet te komen.quote:
Allang niet mee geweest, maar ik ging ook nog weleens poolen bij lara's en kom ook zo nu en dan in de billa bongquote:Op vrijdag 16 juli 2010 05:00 schreef DeKubus het volgende:
Zo nu maar eeens thuisgekomen van de stad! Jammer dat billa bong erg rustig was, maar gelukkig was er in de underground genoeg te beleven! Zijn er eigenlijk nog meer volk hier die bij Lara's weleens gaat poolen (tegenwoordig café pool, maar ik ben conversatief en houdt het bij lara's).
swarmahoer, volgens mij zag ik je lopen in een blauw shirtje bij molenstraat, bij het opbouwen of iets, ik kwam voorbij crossen met me super hippe fiets.![]()
En ik ga nu eens lekker slapen, want ik moet morgen nog rijden mit dem auto.
NDRGRNDquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:04 schreef De_Vink het volgende:
Moet zeggen dat ik de Underground best OK vind, beetje jong publiek maar je kunt je er goed vermaken
Kan me, van ooit gelezen te hebben, dat het een aantal jaar geleden idd een andere tent was, en die naam komt me bekend voor. Het is iig in de kelder onder Pinoccio.quote:
Ja ik weet het. Ben me ff een oude lul aan het voelen...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:24 schreef AMDB het volgende:
[..]
Kan me, van ooit gelezen te hebben, dat het een aantal jaar geleden idd een andere tent was, en die naam komt me bekend voor. Het is iig in de kelder onder Pinoccio.
Op de kater na kan ik er over meepraten.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
dus,
bier,
kater
gezellig feestje![]()
hoi!
Former Gonzo idd... Laatste keer dat ik er was was op een donderdag dus dat zou het jonge publiek verklaren. Is zaterdags dus minder?quote:
Het word vaak pas rond een uur of 1 druk, iig op zaterdagquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:07 schreef Rituals het volgende:
Het was de laatste keren dat ik bij de Billabong ging kijken iedere keer enorm rustig! Maar het kan er heel gezellig zijn!
Sodeju hoe vaak moet je dan wel niet naar de wc?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:25 schreef AMDB het volgende:
[..]
Op de kater na kan ik er over meepraten.
Mijn nieuwe drinktactiek op feestjes werkt, bij elk biertje een glas water wegtikken![]()
Voel wel dat ik anders superbrak geweest zou zijn
Wij gaan meestal op donderdag en dan is het daar zelden druk volgens mijquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:32 schreef Difficult het volgende:
[..]
Het word vaak pas rond een uur of 1 druk, iig op zaterdag
Het is eigenlijk meer dat ik op zaterdagen minder 'discutabel' publiek zie die volgens mij onder de 18 zijn. Weet niet of de gemiddelde leeftijd echt lager/hoger ligt. Hangt er ook vanaf wat je onder jong publiek verstaat. Weet dat het op vrijdagen bijna alleen ouder publiek is, maar dan is het ook heel erg rustig vaak.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:32 schreef De_Vink het volgende:
[..]
Former Gonzo idd... Laatste keer dat ik er was was op een donderdag dus dat zou het jonge publiek verklaren. Is zaterdags dus minder?
Naja, vooral als ik al wat gedronken heb doe ik het, maar je moet er wel vaak van plassen jaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:32 schreef Difficult het volgende:
[..]
[..]
Sodeju hoe vaak moet je dan wel niet naar de wc?
Geen id ik ben al zolang niet meer op donderdag naar de stad gegaan, maar het zou goed kunnen jaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:36 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wij gaan meestal op donderdag en dan is het daar zelden druk volgens mij.
Nou poe poequote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:25 schreef xibalba het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Ben me ff een oude lul aan het voelen...
Gisteren was het dus 10x niks in de billabong, twee personen max. Maar heeft ook te maken dat morgen de zomerfeesten beginnen, denk ik, was sowieso redelijk rustig in de stad.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:32 schreef Difficult het volgende:
[..]
Dat was zeker aan de ingang bij de ziekerstraat bij het cafe daar?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:42 schreef AMDB het volgende:
Liep vanmiddag in de Molenpoort, werd er een clip opgenomen voor één of ander Nederlandstalige nummer, echt verschrikkelijkEcht zo'n kleine barry met gouden kettingen die zong
Eh, weet het niet precies meer, iig vrij ver naar binnen, achter de Marskramer zelfs nog.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat was zeker aan de ingang bij de ziekerstraat bij het cafe daar?
maar wel gaan fokkenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:57 schreef Merel1808 het volgende:
Och wat ıs het leven toch zwaar hıer! 38 graden. Strand. Cocktaıls drınken. Hoe houden we het uıt?
Goedemiddag!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:45 schreef June. het volgende:
Goedemorgen![]()
Rituals, ik dacht misschien zie ik jou ook nog wel op de Tour de France borrel van gisteravondGing wel hard trouwens, met die halve liters haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |