quote:
Vette UI.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:32 schreef Stefan het volgende:
[..]
We'll see.Wierden is wel heel erg ver uit de buurt.
quote:
Prikken dan weer nietquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:02 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Zal ik doos met naalden meenemen
Ik kan prikken en reanimeren![]()
Beetje uit de richting hequote:Op donderdag 15 juli 2010 22:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Prikken dan weer nietReanimeren wel
Sjechov! Bij jou in de achtertuin!
Kom je ook EHBO'en?
Dat moet je in KPD zeggen!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:47 schreef HeatWave het volgende:
Nu geen zin in een lange reactie, maar ik ben overal voor in en wil ook helpen met van alles.
Nee, niet. Maar het kwam wel op ergens aan het begin, en ik bood als eerste aan (ander topic) om te EHBO'enquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:49 schreef sig000 het volgende:
Alsof dat EHBO gedoe het meest belangrijke is om zoiets op poten te zetten.
Heb wel de nodige ervaring in het organiseren van internetmeetings maar dat hebben er vast meer op dit forum.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, niet. Maar het kwam wel op ergens aan het begin, en ik bood als eerste aan (ander topic) om te EHBO'en
Help je ook mee? ik heb rulerofdeath en HeatWave ook al zien posten dat ze willen helpen, en house_is_a_feeling plus beelz en Toriio willen de muziek al verzorgen.
Steek je ook een handje uit de mouwen?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:14 schreef Oksel het volgende:
Ik ga de komende dagen niet veel online zijn hier.. maar dat betekent niet dat het niet doorgaat. Ik zoek mensen die willen helpen in de organisatie, en het liefst een paar crew mensen.. verder misschien een leuk aanmeldtopic? Maar ook dat wil ik graag aan de crew overlaten..
Zolang je met googledocs kan omgaan is er geen probleem. Verdere vaardigheden zijn niet nodig.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb nog wel een vraag aan je, wat wil je precies? Het terein beschikbaar stellen en het organiseren aan anderen overlaten of zelf ook een aandeel daarin?
Kom op, laat het even rusten en morgen is het allemaal weer goed. Laat zo'n misverstand even niet roet in het eten gooien.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:29 schreef Conflict het volgende:
Oksel, jammer dat je me nu totaal negeert en blijkbaar dermate contactgestoord bent dat je het probleem niet uit de wereld wil helpen dat ontstaan is. Ik hoop niet dat dit bij alle mede-organisatoren zo gaat lopen, dan worst het namelijk een kutfeest.
Echt sneu en denigrerend, hoe jij met mensen die willen helpen omgaat.
Triest.
Het is ook een pre om je niet bij de eerste de beste tegenslag uit het veld te laten staan.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:30 schreef Conflict het volgende:
[..]
Zolang je met googledocs kan omgaan is er geen probleem. Verdere vaardigheden zijn niet nodig.
Geen reactie op mail en PM met telefoonnummer. En nu ben ik de gebeten hond omdat ik zijn spreadsheet niet direct begreep. Belachelijk gewoon.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Kom op, laat het even rusten en morgen is het allemaal weer goed. Laat zo'n misverstand even niet roet in het eten gooien.
Kom op, allemaal lief doen
De eerste 4 meetings met 30 man deed ik samen met mijn vrouw regelen, toen het wat groter werd zijn we overgeschakeld naar andere plek waar we welkom waren en werd alles geregeld door vrijwilligers vanuit het forum.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:30 schreef Conflict het volgende:
[..]
Zolang je met googledocs kan omgaan is er geen probleem. Verdere vaardigheden zijn niet nodig.
Laat het even rusten.... kom op, nu lekker van je avond genieten, biertje doen en morgen weer vrolijk op.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:34 schreef Conflict het volgende:
[..]
Geen reactie op mail en PM met telefoonnummer. En nu ben ik de gebeten hond omdat ik zijn spreadsheet niet direct begreep. Belachelijk gewoon.
En zo iemand gaat een feest organiseren
Omdat er gewoon geen reactie komt van zijn kant. Ik had 100% goede bedoelingen en word erop afgerekend dat ik zijnprogrammaatje niet ken. Ik baal er echt heel erg van! Maar er komt geen response. Vandaar dat ik lekker door blijf gaan.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is ook een pre om je niet bij de eerste de beste tegenslag uit het veld te laten staan.
Conflict, nu begin je toch wel erg zuur te doen.
Dat vind je gek?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Conflict, nu begin je toch wel erg zuur te doen.
Kan je omgaan met spreadsheets?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik wil ook best waar nodig een handje helpen
Ik vind het vooral wat overdreven en zou het fijn vinden als je het in ieder geval een dag even zou laten rusten. Dan kan ik ook gewoon relaxed naar bed.quote:
Lees maar niet terug.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:46 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Waar gaat dit in hemelsnaam over? Lees ik er nou overheen of?
Het is een Fokmeeting.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:46 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Waar gaat dit in hemelsnaam over? Lees ik er nou overheen of?
Ja, joh. Ik bedoel het conflict met Conflict.quote:
Ik vind het ook...quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik vind het vooral wat overdreven en zou het fijn vinden als je het in ieder geval een dag even zou laten rusten. Dan kan ik ook gewoon relaxed naar bed.
Dikke knuffel!quote:
en waarom zou dat nodig zijn ????quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:43 schreef blessed19 het volgende:
misschien dat een paar beveiligers erbij wel verstandig is.
Het is een afgesloten terrein.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:43 schreef blessed19 het volgende:
misschien dat een paar beveiligers erbij wel verstandig is.
Dat was niet echt een serieuze opmerking van mij...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Met max 150 mensen is dat niet nodig, wel controle wie er op het terrein komen.
Hij is al ff gaan slapen, he? Mocht je nu nog op een antwoord rekenen...quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:36 schreef Conflict het volgende:
[..]
Omdat er gewoon geen reactie komt van zijn kant. Ik had 100% goede bedoelingen en word erop afgerekend dat ik zijnprogrammaatje niet ken. Ik baal er echt heel erg van! Maar er komt geen response. Vandaar dat ik lekker door blijf gaan.
ik heb zelfs een PM met mijn telefoonnummer gestuurd, maar ook daar is geen reactie op gekoen.
Om binnen nu en de datum voor dit plan dit een succes te maken, moet je een groep mensen bijeen krijgen die het gaan regelen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:50 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Dat was niet echt een serieuze opmerking van mij...
dat kunnen de organisatoren toch ook zelf doen? 150 max, ik denk dat er dan een kleine 95 tot 115 man komen. Lijstje erbij, afvinken, zo moeilijk is dat dan toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |