Liever door een plaat dan door een spreek.quote:
Volgens mij is het begonnen als cross, zal wel veel modder zijn geweest (=zwart)quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kennissen van me gaan er elk jaar heen, volgens hun is het het meest relaxte festival waar ze ooit zijn geweest. En geloof me, die gasten hebben zo'n beetje alle serieuze Europese festivals bezocht, dus die weten echt wel waar ze het over hebben.
Dus ben ik nu wel benieuwd waar "Zwarte Cross" vandaan komt.
Het zijn natuurlijk de lezers die zich laten meeslepen door Hitkrant, maar dat maakt mijn haat tegen dat klotevod niet minder.quote:
Daar heb je wel gelijk in maar van mij mag die intro er wel uit ik schrok me net het leplazerus van het geluidsverschilquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:09 schreef Broekie het volgende:
[..]
Liever door een plaat dan door een spreek.
nu nog die ellendige sms/twitterbalk weg tijdens Uit Het Raam...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:07 schreef Broekie het volgende:
Hulde aan de videoregie, eindelijk weer een goede timing van de intro
Of helemaal niet meer, vind die balk zo vervelendquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:10 schreef alors het volgende:
[..]
nu nog die ellendige sms/twitterbalk weg tijdens Uit Het Raam...
Vertel me, waarde alors, wat voor type jij dan bent...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:09 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij is het begonnen als cross, zal wel veel modder zijn geweest (=zwart)
Mijn broer is er ook geweest en is er nu weer, hij vond het geweldig. Maar hij is er ook helemaal het type voor
* Ofyles2 nu zelfs de radio uitzet uit pure verdriet. Normaal doet hij dit Gerard en Michiel niet aan...quote:
Nou geen type dat van bier(regen)/motorcrossen/tentfeesten/in de blote kont houdt. Alhoewel het festival denk ik nu wel wat minder boers is dan vroeger.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vertel me, waarde alors, wat voor type jij dan bent...
Heb jij geluk, alle tenten waren weggewaaidquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:21 schreef alors het volgende:
[..]
Nou geen type dat van bier(regen)/motorcrossen/tentfeesten/in de blote kont houdt. Alhoewel het festival denk ik nu wel wat minder boers is dan vroeger.
Ik kan em niet meer horen en doe dat dan ook niet iig.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:41 schreef themauster het volgende:
Dit nummer kan zo langzamerhand ook wel van de playlist niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |