quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:28 schreef dabadbass het volgende:
waarom bestaat dit topic eigenlijk wat wordt hier zoal besproken? De liedjes die gedraaid worden op 3FM? Of dat ze een leuk grapje maakten?
Dat, maar ook vervelende mensen die het niet snappen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:28 schreef dabadbass het volgende:
waarom bestaat dit topic eigenlijk wat wordt hier zoal besproken? De liedjes die gedraaid worden op 3FM? Of dat ze een leuk grapje maakten?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat, maar ook vervelende mensen die het niet snappen.
Middag!
* Mdrop zoekt even op YT en kan het nummertje wel waarderenquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:23 schreef -Hans- het volgende:
Jamaica - I Think I Like U 2 ! Dit is dus gewoon de nieuwe megahit
Leuke plaat iddquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:37 schreef Mdrop het volgende:
[..]
* Mdrop zoekt even op YT en kan het nummertje wel waarderen.
uuhhhm dat is minder!quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:20 schreef themauster het volgende:
@TT weer een stap dichterbij mijn einde van de vakantie
Effectieve manier om je Premium of Unlimited te laten aanschaffen toch?quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:49 schreef alors het volgende:
Ik word echt gillend gek van die Laura Jansen uuuuuhhhhhhhhhhhh oooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh uuuuuuuuuuuuuuuuuuh ooooooooooooooohhhhhhhhhhh reclame op Spotify, ik heb em gewoon uitgezet, kan die horror echt niet meer aan![]()
![]()
OMGquote:
Jamie Cullum nee bedanktquote:
Ja opzich welquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Effectieve manier om je Premium of Unlimited te laten aanschaffen toch?
Joeri Stubenitskyquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:00 schreef Paul-89 het volgende:
wtf,, Younnis Schkabanaschy met het nieuws ?
Of een zoon van de zadelmaker hier uit het dorp.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zou zomaar een tegenstander van James Bond kunnen zijn.
quote:
he domien en maricha wat vinden jullie van dit nummerquote:
ik ken net niet en kan helaas nu ook niet luisterenquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
he domien en maricha wat vinden jullie van dit nummer
Die knakker was van de week te gast bij Shooting Stars. Heeft geen indruk achtergelaten.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
he domien en maricha wat vinden jullie van dit nummer
nee hehquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:15 schreef Againzender het volgende:
Volgens mij heeft Ilse de nieuwe MH...
quote:Nieuwe single van Ilse "next to me", wen er vast maar aan. ..... heb ik niet gezegd he.
die opmerking dusquote:
ook niet getypt zekerquote:
Ik heb het iig al voorspeld.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:15 schreef Againzender het volgende:
Volgens mij heeft Ilse de nieuwe MH...
Ach, anders verklapt Rob het wel!quote:
vroeger konden we heulemaal niet bellen als de stroom eruit lag, hoax!quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:28 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Heeft iemand vanmorgen Giel geluisterd? Hij belde zo'n vrouw die last had van stroomuitval en probeerden het samen op te lossen. Maar die vrouw was een MUTS niet normaal.Echt geweldig.
Hij belde haar geloof ik omdat ze er last van had gehad. Maar alles was weer goed en toen gingen ze samen de Tv testen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
vroeger konden we heulemaal niet bellen als de stroom eruit lag, hoax!
Bert lijkt me ook duidelijkquote:
hmmm nouja wat ik al dacht. Als iemand een nieuwe plaat heeft en Giel vind het goed, dan is het de laatste tijd bijna altijd megahit. Ik vind het een boutnummer, kunnen ze niet weer eens een leuke megahit kiezen? Behalve Bertolf is het de laatste maand echt huilen met de pet op.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:57 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Bert lijkt me ook duidelijk
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/radio3/avro/turbulent/20100715-04.wma?start=00:54:44&end=00:55:10
direct link http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/radio3/vara/giel/20100715-06.wma?start=00:43:10&end=00:49:30quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:41 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[url=http://giel.vara.nl/opening-item.699.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=14650&tx_ttnews[backPid]=244&cHash=fef82c9415]http://giel.vara.nl/opening-item.699.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=14650&tx_ttnews[backPid]=244&cHash=fef82c9415[/url]
Hier op 43:10 minuten. Dan kun je het horen.
En wat waren ze goed @ Noorderslagquote:
Ik heb ze gezien en vooral gehoord op Bevrijdingsfestival, klonk ook erg goed. Maarja weinig uitgebracht dit jaar dus het zal idd Caro wel wordenquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En wat waren ze goed @ Noorderslag.. Onwijs wat een geweld! Popprijs de volgende keer richting de Staat. Al maakt Caro volgens mij ook een erg goede kans.
Zo jammer want die gasten hadden samen met Moke toch een bijzonder grote kans om de prijs te pakken. 't kan natuurlijk nog, maar je hoort er inderdaad weinig van ze. Moke en Caro (die is zo goed bezig) zou ik tippen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb ze gezien en vooral gehoord op Bevrijdingsfestival, klonk ook erg goed. Maarja weinig uitgebracht dit jaar dus het zal idd Caro wel worden
hoop dat de taxi ook pech krijgtquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:07 schreef -Hans- het volgende:
3voor12 nog ff met Domien. Leuk!
Annemieke heeft autopech !
Hangt een beetje af vanaf waar je woont, vanuit Zuid Friesland ben je met een dik uur wel in Amsterdam.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:10 schreef Vinniiee het volgende:
Whehe:
"Amsterdam en fryslan ligt niet zo ver uit elkaar"
binnenkort wel http://www.rnw.nl/nederla(...)emt-met-boerkaverbodquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:12 schreef alors het volgende:
Volgens mij zijn niqaabs in Belgie helemaal niet verboden, ze lopen er daar nog gewoon in rond aldus een vriendin die er een paar maanden heeft gewoond...
ja dat is dus nog maar afwachten.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:14 schreef hole1988 het volgende:
[..]
binnenkort wel http://www.rnw.nl/nederla(...)emt-met-boerkaverbod
RIPquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:48 schreef -Hans- het volgende:
Annemieke is terug ! haar auto is def. overleden.
Zou ze de trein gepakt hebben naar Hilversum dan als alternatief?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:48 schreef -Hans- het volgende:
Annemieke is terug ! haar auto is def. overleden.
Die krijgt vast wel een lift van iemandquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou ze de trein gepakt hebben naar Hilversum dan als alternatief?
Goede vraag, terwijl het toch echt gewoon uit Nederland komtquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:44 schreef alors het volgende:
[..]
Fijn idd, waarom horen we dit niet vaker?
Qua audio? Die staat gewoon na afloop op de site in 256kbps.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:03 schreef Timo20 het volgende:
Loopt bij iemand de recorder mee??
dit is de link: http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)dio3/20100716-00.wmaquote:
Ah ik dacht dat dat misschien niet mocht qua rechten etc.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Qua audio? Die staat gewoon na afloop op de site in 256kbps.
WTF?!?!?!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://yvettesbridalformal.com/index.htm
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://yvettesbridalformal.com/index.htm
Deze site is nog beroerder dan de Geocities-sites van weleer...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 01:21 schreef hole1988 het volgende:
[..]fantastische muziek ook http://yvettesbridalformal.com/Pinklinks1.html
Yup, zie http://www.flickr.com/photos/roeljewel/sets/72157624513111684/ voor wat pics van de schade hier in Maastricht.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:35 schreef oh-oh het volgende:
Mogge Roel!
Heb jij nog last gehad van de storm?
Of mooie foto's gemaakt toevallig?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, zie http://www.flickr.com/photos/roeljewel/sets/72157624513111684/ voor wat pics van de schade hier in Maastricht.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:22 schreef Sersjee het volgende:
Ik versta die man pas sinds m'n 30e zo'n beetje.
Met een iPhone op zak heb ik geen excuus meerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mooie foto's!
Ik baal dat ik er geen gemaakt heb.
Hé, als je Nederlandstalig gaat zingen, moet het wel Nederlandstalig klinken!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Dan versta je nu dus dat ie heul goede platen heeft gemaakt.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hé, als je Nederlandstalig gaat zingen, moet het wel Nederlandstalig klinken!
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met een iPhone op zak heb ik geen excuus meer.
Ja. Is aanwezig.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:46 schreef Captain_Slow het volgende:
Weet iemand misschien of Veenstra Veenstra er tijdens EW wel is?
Oh, weer eens luisteren danquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:56 schreef Vinniiee het volgende:
KAK, Andre van Duin @ EW, en ik moet werken tot 21.15
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Blijemutsalert, dus ik ren snel naar KX.
Ja, herken je hem niet?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:05 schreef naatje_1 het volgende:
Is de reclame stem voor plan B nou ook Veenstra?
Ik denk zomaar dat dat jewel isquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:12 schreef Pino112 het volgende:
@Roel; Wie is die schone dame @ je usericon?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:20 schreef Vinniiee het volgende:
Godver, telkens hoor ik bij nummers geluidjes van me telefoon of iets anders. Dus kijk ik om of ik ergens iets af zie gaan, IS HET DIE VERDOMDE MUZIEK![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:12 schreef Pino112 het volgende:
@Roel; Wie is die schone dame @ je usericon?
Joss Stone.quote:
Je bent Groninger Hansquote:
De vraag is waarom zoek jij op Michiel Sekstra?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:26 schreef gerbenp het volgende:
Je zoekt op Michiel Sekstra op twitter, en wat krijg je voor suggesties.. http://twitter.com/#search?q=michiel%20sekstra
gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:28 schreef themauster het volgende:
[..]
De vraag is waarom zoek jij op Michiel Sekstra?
Die doet ook niet meer mee, ik zeg: gooi Emile maar achter slot en grendel...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:42 schreef alors het volgende:
Wat is dit voor mongool die Belg
oh neeeee Emile Ratelband er ook nog bij
Afschieten die sletquote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:57 schreef alors het volgende:
Paul is er weer![]()
Kut! Niet. Annemiek zat te jokken
Sowieso Zwarte Crossquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:19 schreef Captain_Slow het volgende:
Wat moet de helft van die artiesten op de Zwarte Cross?
Moeten scheidsrechters dit soort slechte verdedigers niet het veld uit sturen uit zelfbescherming?quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 04:55 schreef Pino112 het volgende:
Ik denk dat de nieuwe van Ilse de Lange MH wordt.
Deze DJ zei dat namelijk zo'n beetje: "..dat ik hem binnenkort verplicht moet draaien van de baas"
quote:
ik was eerderquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:57 schreef alors het volgende:
Oh ik weet het al, Ilse wordt natuurlijk megahiten ze was toch bij Giel geweest, dus dan weet je het wel.
Suf cliché nummer vind ik het
Je hoeft je niet te schamen hoor Hans.Ajax is gewoon de mooiste club van het landquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:35 schreef -Hans- het volgende:
Maurice je hebt helemaal gelijk wat de AFC betreft. Liet me ff gaan
Kennissen van me gaan er elk jaar heen, volgens hun is het het meest relaxte festival waar ze ooit zijn geweest. En geloof me, die gasten hebben zo'n beetje alle serieuze Europese festivals bezocht, dus die weten echt wel waar ze het over hebben.quote:
Die foto.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:26 schreef Paul-89 het volgende:
[ afbeelding ]
Radio-Hunk Domien Verschuuren Verschuuren.
quote:Wie is toch die enorme radiohunk!?!
Dames, houdt uw slipjes klaar om te gooien, want Domien maakt kans op de titel van Hitkrant Hittegolf Hottie!
Domien Verschuuren
Babemagnet Domien, die radiohunk die de knoppen op de juiste manier weet te beroeren, is een van de genomineerden voor de Hittegolf Awards 2010!
Domien genomineerd voor Hittegolf Awards 2010
Zijn boyish charm brengt menig vrouwenhart in vervoering en zijn bronstige stemgeluid op de zaterdag- en zondagochtend maakt warme gevoelens los in slaapkamers van vele meisjes.
De postzakken met liefdesverklaringen worden inmiddels opgespaard voor het geval er ooit een dijk gedicht moet worden!
Stem op de enige echte Hittegolf Hunk
Tuurlijk, je kan stemmen op die dikke van het duo Coen & Sander of op dat ongeschoren jochie Valerio, maar wie hou je daarmee voor de gek? We weten allemaal dat er maar één echte Hottie is in Nederland en dat is: Domien Verschuuren!
Mail DOMIEN VERSCHUUREN door naar hittegolf@hitkrant.nl voor jouw stem op de Brad Pitt van de radio.
Hitkrant moet uit de rekken worden genomen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die foto.![]()
(gesoept toch zeker?)
[..]
![]()
![]()
![]()
Wat een klets.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hitkrant moet uit de rekken worden genomen.
Zinloos kuttijdschrift dat tieners op verkeerde ideeën brengt...![]()
![]()
Wat een drama idd...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hitkrant moet uit de rekken worden genomen.
Zinloos kuttijdschrift dat tieners op verkeerde ideeën brengt...![]()
![]()
mwah deze plaat vind ik ook leukquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:07 schreef Broekie het volgende:
Hulde aan de videoregie, eindelijk weer een goede timing van de intro
Liever door een plaat dan door een spreek.quote:
Volgens mij is het begonnen als cross, zal wel veel modder zijn geweest (=zwart)quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kennissen van me gaan er elk jaar heen, volgens hun is het het meest relaxte festival waar ze ooit zijn geweest. En geloof me, die gasten hebben zo'n beetje alle serieuze Europese festivals bezocht, dus die weten echt wel waar ze het over hebben.
Dus ben ik nu wel benieuwd waar "Zwarte Cross" vandaan komt.
Het zijn natuurlijk de lezers die zich laten meeslepen door Hitkrant, maar dat maakt mijn haat tegen dat klotevod niet minder.quote:
Daar heb je wel gelijk in maar van mij mag die intro er wel uit ik schrok me net het leplazerus van het geluidsverschilquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:09 schreef Broekie het volgende:
[..]
Liever door een plaat dan door een spreek.
nu nog die ellendige sms/twitterbalk weg tijdens Uit Het Raam...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:07 schreef Broekie het volgende:
Hulde aan de videoregie, eindelijk weer een goede timing van de intro
Of helemaal niet meer, vind die balk zo vervelendquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:10 schreef alors het volgende:
[..]
nu nog die ellendige sms/twitterbalk weg tijdens Uit Het Raam...
Vertel me, waarde alors, wat voor type jij dan bent...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:09 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij is het begonnen als cross, zal wel veel modder zijn geweest (=zwart)
Mijn broer is er ook geweest en is er nu weer, hij vond het geweldig. Maar hij is er ook helemaal het type voor
* Ofyles2 nu zelfs de radio uitzet uit pure verdriet. Normaal doet hij dit Gerard en Michiel niet aan...quote:
Nou geen type dat van bier(regen)/motorcrossen/tentfeesten/in de blote kont houdt. Alhoewel het festival denk ik nu wel wat minder boers is dan vroeger.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vertel me, waarde alors, wat voor type jij dan bent...
Heb jij geluk, alle tenten waren weggewaaidquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:21 schreef alors het volgende:
[..]
Nou geen type dat van bier(regen)/motorcrossen/tentfeesten/in de blote kont houdt. Alhoewel het festival denk ik nu wel wat minder boers is dan vroeger.
Ik kan em niet meer horen en doe dat dan ook niet iig.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:41 schreef themauster het volgende:
Dit nummer kan zo langzamerhand ook wel van de playlist niet?
Welke?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:41 schreef themauster het volgende:
Dit nummer kan zo langzamerhand ook wel van de playlist niet?
Clap your Handsquote:
Deze woorden van jou ookquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:00 schreef Paul-89 het volgende:
Zo tenenkrommend bagger die Andre van Duin nummers.
Jammer dat hij er niet bij isquote:
ja ik ben gaan zappen hoor, kan het niet aan...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:00 schreef Paul-89 het volgende:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:03 schreef alors het volgende:
[..]
ja ik ben gaan zappen hoor, kan het niet aan...
Ik weet nog vroeger zijn tv programma vond ik geweldig kan er nu nog wel om lachen, maar die nummers zijn totaal niet mijn smaak en ook totaal niet grappig. Maar ja blijkbaar vinden veel mensen het wel leuk.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:03 schreef alors het volgende:
[..]
ja ik ben gaan zappen hoor, kan het niet aan...
Generatiekloof?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:00 schreef Paul-89 het volgende:
André van Duin zit al ver over de houdbaarheidsdatum heen, naar hem luisteren is net als een overdosis rohypnol innemen...quote:
Maar als je zijn oude liedjes luistert, dan zijn die toch niet over houdbaarheidsdatum heen?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
André van Duin zit al ver over de houdbaarheidsdatum heen, naar hem luisteren is net als een overdosis rohypnol innemen...
Nee ik heb het meegemaakt hoor maar is gewoon totaal niet mijn smaak, en als mensen zoiets dan gaan nadoen wordt het helemaal vreselijk. Maar ik vind Andre dan wel weer een top gozer, vooral Mr. Wijdbeens.quote:
ik lag altijd dubbel om Van Duin! maar ben het een beetje ontgroeid. En bij mij zijn de liedjes ook het minst favoriet.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:05 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik weet nog vroeger zijn tv programma vond ik geweldig kan er nu nog wel om lachen, maar die nummers zijn totaal niet mijn smaak en ook totaal niet grappig. Maar ja blijkbaar vinden veel mensen het wel leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |